Toch maar niet, liefst van me eigen leeftijd of hogerquote:Op zondag 30 januari 2005 04:05 schreef matboy het volgende:
[..]
Zo denk je ook als je naast een erg jong meisje ligt
Pffff.... dan ben ik onderhand wel echt oma en WIL je me niet meer sprekenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:05 schreef matboy het volgende:
[..]
Nou 27 is JE VAN HET !! spreke je wanneer je 32 bent
Zo jij gaat een echte mid-life crisis krijgen !!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff.... dan ben ik onderhand wel echt oma en WIL je me niet meer spreken
Ouwe fiets enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 04:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toch maar niet, liefst van me eigen leeftijd of hoger
Praten tegen jezelf is zooooooo senielquote:
Haha..... vertel dat je hormonen maar eens :pquote:Op zondag 30 januari 2005 04:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toch maar niet, liefst van me eigen leeftijd of hoger
Ik blijf wel een paar jaartjes 27quote:Op zondag 30 januari 2005 04:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inhalen inderdaad, al zal dat helaas niet lukken![]()
Ik ben me al aan 't voorbereidenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:07 schreef matboy het volgende:
[..]
Zo jij gaat een echte mid-life crisis krijgen !!
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijnquote:
Sorry..... ik heb aantrekkingskracht richting die meisjes........ echt niet mijn schuldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Jaartje of 40 maxquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank jequote:
Wheheheh... in 't hooi enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef matboy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank je
Jij houdt er wel rare gedachte op na hequote:
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tiedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:17 schreef matboy het volgende:
[..]
Jij houdt er wel rare gedachte op na he![]()
![]()
Komt met de jaren zeker ??
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
oew, zit ik nog net goedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk meer een jaartje of 29 max
Kunnen we zo weer nat maken hoor :quote:Op zondag 30 januari 2005 04:20 schreef matboy het volgende:
[..]
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoor
Goh maar je haar is zeker al droog ? Jammer !!!
*gooit haar los*quote:
Is dat zo, hooi is old, dus ie ben ook oldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |