'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijnquote:
Sorry..... ik heb aantrekkingskracht richting die meisjes........ echt niet mijn schuldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Jaartje of 40 maxquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank jequote:
Wheheheh... in 't hooi enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef matboy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank je
Jij houdt er wel rare gedachte op na hequote:
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tiedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:17 schreef matboy het volgende:
[..]
Jij houdt er wel rare gedachte op na he![]()
![]()
Komt met de jaren zeker ??
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
oew, zit ik nog net goedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk meer een jaartje of 29 max
Kunnen we zo weer nat maken hoor :quote:Op zondag 30 januari 2005 04:20 schreef matboy het volgende:
[..]
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoor
Goh maar je haar is zeker al droog ? Jammer !!!
*gooit haar los*quote:
Is dat zo, hooi is old, dus ie ben ook oldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
En dat voor een IT-er die motor rijdtquote:
Dat zei ik toch al?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat zo, hooi is old, dus ie ben ook old![]()
*maakt gek*quote:
De wachtijd is zo'n 15min of 300 postsquote:Op zondag 30 januari 2005 04:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zeg dat voortaan meteen, weet ik gelijk hoe de zaken er voor staan.
WTF? hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:24 schreef matboy het volgende:
[..]
En dat voor een IT-er die motor rijdtkomt nog goed met deze wereld
*opvallend negeert*quote:
A little bit more info wouldn't hurt here!quote:
In je dromenquote:
About ??quote:Op zondag 30 januari 2005 04:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A little bit more info wouldn't hurt here!
Ga oprotten!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:29 schreef ChicaneBT het volgende:
ga slapen!
Bah jij hebt teveel gezopenquote:
Ik heb al zo lang niet op een motor gezetenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Motorbabes zijn een nagel aan mijn doodskist.
Haha.... uhm mail maar + fotoquote:
Biertje dan maar?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet op een motor gezeten
Zie je....... blijven vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |