Hoe bedoelu?quote:
De aanmelding was een uitdagingquote:
quoten is moeilijk hequote:Op zondag 30 januari 2005 04:44 schreef PeeJay het volgende:
[quote]Op zondag 30 januari 2005 04:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoelu?
[/quote
.janpeter hoebedoel je politiek estetisch verzonne (ofzo, k blaat alles bijelkaar op dt tijdstip)
Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomquote:
Jo\ij ookal!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Ben net terug van een avondje uit!!
Dat ga ik dus niet verklappenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef PeeJay het volgende:
idd zie dat japans maar ns te vertalen, enne andersom:P
[..]
Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomHoe heb je dat geflikt?
Was 't leuk?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Dat je dat nog in volstrekt correct ABN kunt typen bevalt me in het geheel niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!quote:
oee k hou van aziatische!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet verklappen
leer wat japans en hou yahoo.com ernaast
zuchtquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef matboy het volgende:
Zo nu weten we ook je provider......nog nooit van .htaccess gehoord ?
Vertel ns, hoeveel hebbie op dan;)?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!
Ik, hopelijk binnenkortquote:Op zondag 30 januari 2005 04:50 schreef matboy het volgende:
Wie ken jij die in het leger zit ?
Ja, iig de goeie kant opquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef PeeJay het volgende:
[..]
oee k hou van aziatische!vandaar die foto ook;) bijna aziatisch dan;)
mooi mooi, cool vet gaaf man alib! ook nog marcob of fransb dr?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef Markster het volgende:
Het was heel leuk, en ik praat gewoon altijd goed, zelfs met bier!!
En ik heb Ali B gezien!!
tof he, hey!
Can't rememberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |