Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomquote:
Jo\ij ookal!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Ben net terug van een avondje uit!!
Dat ga ik dus niet verklappenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef PeeJay het volgende:
idd zie dat japans maar ns te vertalen, enne andersom:P
[..]
Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomHoe heb je dat geflikt?
Was 't leuk?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Dat je dat nog in volstrekt correct ABN kunt typen bevalt me in het geheel niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!quote:
oee k hou van aziatische!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet verklappen
leer wat japans en hou yahoo.com ernaast
zuchtquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef matboy het volgende:
Zo nu weten we ook je provider......nog nooit van .htaccess gehoord ?
Vertel ns, hoeveel hebbie op dan;)?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!
Ik, hopelijk binnenkortquote:Op zondag 30 januari 2005 04:50 schreef matboy het volgende:
Wie ken jij die in het leger zit ?
Ja, iig de goeie kant opquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef PeeJay het volgende:
[..]
oee k hou van aziatische!vandaar die foto ook;) bijna aziatisch dan;)
mooi mooi, cool vet gaaf man alib! ook nog marcob of fransb dr?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef Markster het volgende:
Het was heel leuk, en ik praat gewoon altijd goed, zelfs met bier!!
En ik heb Ali B gezien!!
tof he, hey!
Can't rememberquote:
en ik typ ook nog es beroerdquote:Op zondag 30 januari 2005 04:51 schreef PeeJay het volgende:
[..]
mooi mooi, cool vet gaaf man alib! ook nog marcob of fransb dr?
Btw kan ej van kij niet zeggen dak nog goed praat, k weet zeker dak niet te verstaan was
Starship troopers?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:54 schreef PeeJay het volgende:
[..]
HEILIGE POEP, :| waaar heb ej die vandaan gehaald?
gezellig, zei dat ding nog wat byzonders dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:55 schreef MissMSX het volgende:
kwam ooit eens in een topic op fok voorbij
De rest vraag ik maar niet naar.....quote:Op zondag 30 januari 2005 04:55 schreef MissMSX het volgende:
kwam ooit eens in een topic op fok voorbij
Schijnen vrij onschuldig te zijn. Kruipen in je slaapzak en knippen dan stukjes van je haar of om een nest mee te bouwen ofzoquote:Op zondag 30 januari 2005 04:57 schreef PeeJay het volgende:
[..]
gezellig, zei dat ding nog wat byzonders dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |