Middag,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
open maar eentje k heb wel even zin
ben net even op en neer geweest naar de sigarenboer, lottolot gehaald allemaal ff duimen dat k de jackpot win vanavond
Dan ben ik je dinnetjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
ben net even op en neer geweest naar de sigarenboer, lottolot gehaald allemaal ff duimen dat k de jackpot win vanavond
hey kameraad biertje?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
open maar eentje k heb wel even zin
Mosselenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:55 schreef golfer het volgende:
Straks lekker even weer mosselen in trappistenbier maken.![]()
Het is niet leuk, maar wel fijn. Je weet precies wanneer je moet kijken en kan zappenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
Ah bedankt, ik zat nog op C+ naar Derby - Fulham te kijken, niet leuk als je de uitslag al weet.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar wel fijn. Je weet precies wanneer je moet kijken en kan zappen
Man Utd - Boro is geen slechte pot tot nu toe.
quote:
Uiteraard, dat hoort er ook bij. Maar als je zo langzaam gaat als ik, merk je daar weinig van.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:26 schreef just me het volgende:
uitglijer gemaakt Suijk ??
nooit eerder gedaan dan ? neem je gewoon eerst een stoel meequote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:29 schreef VoreG het volgende:
Ik ga volgende week schaatsen. Dat overleef ik nooit..
.
Ik gebruik een levend steuntjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nooit eerder gedaan dan ? neem je gewoon eerst een stoel mee![]()
Ben je een beetje sportief aangelegd? Of zo'n houten hark die altijd als laatste met gym werd gekozen? Dan zou het wel eens vervelend kunnen worden, anders heb je het vrij gauw weer onder de knie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gebruik een levend steuntje(ja 5 jaar geleden voor het laatst geschaatst
)
Ah mooi dan kan ik vrij snel schaatsenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben je een beetje sportief aangelegd? Of zo'n houten hark die altijd als laatste met gym werd gekozen? Dan zou het wel eens vervelend kunnen worden, anders heb je het vrij gauw weer onder de knie.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Impressie justgolferskaten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |