quote:
Uiteraard, dat hoort er ook bij. Maar als je zo langzaam gaat als ik, merk je daar weinig van.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:26 schreef just me het volgende:
uitglijer gemaakt Suijk ??
nooit eerder gedaan dan ? neem je gewoon eerst een stoel meequote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:29 schreef VoreG het volgende:
Ik ga volgende week schaatsen. Dat overleef ik nooit..
.
Ik gebruik een levend steuntjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nooit eerder gedaan dan ? neem je gewoon eerst een stoel mee![]()
Ben je een beetje sportief aangelegd? Of zo'n houten hark die altijd als laatste met gym werd gekozen? Dan zou het wel eens vervelend kunnen worden, anders heb je het vrij gauw weer onder de knie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gebruik een levend steuntje(ja 5 jaar geleden voor het laatst geschaatst
)
Ah mooi dan kan ik vrij snel schaatsenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben je een beetje sportief aangelegd? Of zo'n houten hark die altijd als laatste met gym werd gekozen? Dan zou het wel eens vervelend kunnen worden, anders heb je het vrij gauw weer onder de knie.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Impressie justgolferskaten![]()
[afbeelding]
Je typt anders nog perfect hoorquote:
idd bier drinken op een vbl meet is leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef just me het volgende:
aktieve meetings zijn hartstikke leuk !!
Goed voor de training van de arm en polsspieren inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:05 schreef pascalheister het volgende:
idd bier drinken op een vbl meet is leuk![]()
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe lang ik over één post doe,.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
En dan ben je nog niet zeker
Wellicht ga ik vanavond voor het eerst in 4 jaar weer naar Lucky.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Die post hierboven is dan weer niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |