Tsja... Over andere congressen hoor je ze niet, als die er zijn, idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:39 schreef BarBaar het volgende:
Men, is het zaterdag-pvda-bashdag oid?
Heeft Bos eigenlijk 24 uurs bewaking.. ? Als er een aanslag op Bos wordt gepleegd donderd de partij dertig zetels in elkaar..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:36 schreef gtotep het volgende:
Of het Bos - congres.
Oudkerk noemde het een eenmanspartij.
Als Bos onder de tram komt staat er niets achter klaar.
Nietszeggend manifest wordt aangenomen, zo algemeen dat iedereen er wel voor kan zijn, zelfs Wilders .
Whistling in the dark again, Koos?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Heeft Bos eigenlijk 24 uurs bewaking.. ? Als er een aanslag op Bos wordt gepleegd donderd de partij dertig zetels in elkaar..![]()
Ik kan niet fluiten .. ik vroeg mij dit af na het lezen van allerlei analyzes over die eenmans partij..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Whistling in the dark again, Koos?
Zijn ze ook niet. Dat zeggen ze immers zelf blijkt uit onderzoek. Ze voelen zich eerst moslim, daarna Marokkaan/Turk/Iraki en daarna misschien een beetje Nederlander. Wat lult die Bos dus??quote:''Ze praat over moslims en Nederlanders alsof het gros van de moslims geen Nederlander is.
Daar moet je niet naar kijken joh. Da's propagandaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
Vanavond in nova een hele zooi aan gewijd; 22.10, ned3.
Dat had je gehoopt jochie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
De grote middenklasse, waar Nederland uiteindelijk op draait, heeft die partij jaren terug al 'Vaarwel' gezegd.
Dat is een 'feit' jochie.quote:
Daar zit ik ook op te wachten: dan is het hopelijk eens over met de pret voor Wouter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:28 schreef PJORourke het volgende:
Dus die moslimpartij komt er hopelijk snel.
Heb je een bron daarvoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is een 'feit' jochie.
De meerderheid van het stemvee van de PvdA, bestaat uit kansarme allochtonen die koste wat het kost hun uitkering in stand willen houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |