Tsja... Over andere congressen hoor je ze niet, als die er zijn, idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:39 schreef BarBaar het volgende:
Men, is het zaterdag-pvda-bashdag oid?
Heeft Bos eigenlijk 24 uurs bewaking.. ? Als er een aanslag op Bos wordt gepleegd donderd de partij dertig zetels in elkaar..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:36 schreef gtotep het volgende:
Of het Bos - congres.
Oudkerk noemde het een eenmanspartij.
Als Bos onder de tram komt staat er niets achter klaar.
Nietszeggend manifest wordt aangenomen, zo algemeen dat iedereen er wel voor kan zijn, zelfs Wilders .
Whistling in the dark again, Koos?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Heeft Bos eigenlijk 24 uurs bewaking.. ? Als er een aanslag op Bos wordt gepleegd donderd de partij dertig zetels in elkaar..![]()
Ik kan niet fluiten .. ik vroeg mij dit af na het lezen van allerlei analyzes over die eenmans partij..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Whistling in the dark again, Koos?
Zijn ze ook niet. Dat zeggen ze immers zelf blijkt uit onderzoek. Ze voelen zich eerst moslim, daarna Marokkaan/Turk/Iraki en daarna misschien een beetje Nederlander. Wat lult die Bos dus??quote:''Ze praat over moslims en Nederlanders alsof het gros van de moslims geen Nederlander is.
Daar moet je niet naar kijken joh. Da's propagandaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
Vanavond in nova een hele zooi aan gewijd; 22.10, ned3.
Dat had je gehoopt jochie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
De grote middenklasse, waar Nederland uiteindelijk op draait, heeft die partij jaren terug al 'Vaarwel' gezegd.
Dat is een 'feit' jochie.quote:
Daar zit ik ook op te wachten: dan is het hopelijk eens over met de pret voor Wouter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:28 schreef PJORourke het volgende:
Dus die moslimpartij komt er hopelijk snel.
Heb je een bron daarvoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is een 'feit' jochie.
De meerderheid van het stemvee van de PvdA, bestaat uit kansarme allochtonen die koste wat het kost hun uitkering in stand willen houden.
Denk maar niet dat de PvdA zo hoog blijft gooien in de peilingen. Als de echte verkiezingsstrijd losbarst kunnen ze alleen maar omlaag gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten: dan is het hopelijk eens over met de pret voor Wouter.
Je moet er toch niet aan denken dat deze nietszeggende moslimknuffelaar het tot Premier schopt???
Er hebben 2.631.363 mensen bij de laatste verkiezingen op de PvdA gestemd. Er zouden dus meer dan 1.315.682 werkloze stemgerechtigde allochtonen zijn volgens jouw bewering. Maar het daadwerkelijke aantal werklozen, autochtoon en allochtoon, is de laatste jaren ruim onder de 400.000 gebleven, dus het is simpelweg theorethisch onmogelijk. Maar zoals zo vaak is het PvdA-bashen nooit erg waarheidsgetrouw.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is een 'feit' jochie.
De meerderheid van het stemvee van de PvdA, bestaat uit kansarme allochtonen die koste wat het kost hun uitkering in stand willen houden.
Oe, de nieuwe PvdA wil ons ondemocratisch opleggen dat wij tolerant zijn voor nieuwe immigranten.quote:De PvdA moet volgens Bos "tegen de stroom in trots durven zijn op evenwicht, nuchterheid en nuance". Met een eigen verhaal over immigratie en integratie, dat volgens hem hard is voor de migrant, die plichten heeft, en hard is voor de ontvangende samenleving die zich moet instellen op nieuwe culturen.
Een paar maanden geleden stonden de getallen die het bewijzen nog op de FP, toen er voor het eerst sprake was van de oprichting van een moslimpartij. 31% ofzo van het PvdA-kiesvee is al moslim (nee, niet andersom, zo was het echt), daar komen al die andere allochtonen dus nog bij.quote:
Ik en mijn vrinden behoren ook tot die 'universitaire elite', maar niemand die ik ken, op een verdwaald wijf na, stemt nog op deze partij. In het verleden nog wel overigens.quote:Bovendien reken je buiten de universitaire elite en iedereen die in de media en de kleinkunst werkt. Je weet wel, die grachtengordelgroep die zichzelf de hand boven het hoofd houdt en waarover jullie zo graag klagenVerder ook de autochtone havenarbeider die de LPF alweer achter zich heeft gelaten en gewoon weer PvdA stemt.
Een beetje scherp debater maakt gehakt van Wouter. Weg zeteltjes. En aangezien er inhoudelijk nauwelijks is gewerkt aan de partij, sta je dan ook echt met lege handen. De strategie van de PvdA is makkelijk, maar ook zeer risicovol.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Denk maar niet dat de PvdA zo hoog blijft gooien in de peilingen. Als de echte verkiezingsstrijd losbarst kunnen ze alleen maar omlaag gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |