abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:21:56 #101
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_25229893
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:

Ga je gang zou ik zeggen.
Elementaire Deeltjes
'Nuff said
pi_25314959
Wat een arrogantie om mijn topics te sluiten, hebben jullie soms al een nobelprijs op zak dat jullie het allemaal zo goed weten. Zonde dat jullie je kostbare tijd verdoen aan zo'n bagger forum..
Volgens jullie methode mag iedereen zeggen wat hij wil, mits je het er zelf mee eens bent..
Je bent dan inderdaad te dom om ook maar iets van het leven en zijn natuur te snappen.
Ik zeg niet dat ik het allemaal weet, dat is wat jullie doen. Op het moment dat je het niet met me eens bent een slotje erop en klaar... blijven we lekker dom.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:02:46 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25315035
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:54 schreef rudeonline het volgende:
Wat een arrogantie om mijn topics te sluiten, hebben jullie soms al een nobelprijs op zak dat jullie het allemaal zo goed weten.
We modereren onder andere voor de bezoekers van WFL, en deze klagen al langer over het niveau. We willen graag tot op een zekere hoogte niveau behouden in dit subforum, ik denk niet dat dit vreemd is.
quote:
Zonde dat jullie je kostbare tijd verdoen aan zo'n bagger forum..
Ik vind het leuk om actief te zijn hier hoor.
quote:
Volgens jullie methode mag iedereen zeggen wat hij wil, mits je het er zelf mee eens bent..
Je weet dondersgoed, of althans - zou kunnen weten, dat het niets met een mening te maken heeft. Het gaat hier om (onder anderen) wetenschap. Jouw ideeen zijn onderuit gehaald, maar dit negeer je simpelweg. Ook blijkt dat je de gevestigde theorien niet begrijpt, iets wat toch wel noodzakelijk is als je het wilt aanvallen.
quote:
Je bent dan inderdaad te dom om ook maar iets van het leven en zijn natuur te snappen.
Ik snap in ieder geval de natuur in dusverre dat ik respect heb voor de natuur, en niet verwacht dat ik kan bepalen hoe de natuur werkt. De natuur legt dit aan mij op.
quote:
Ik zeg niet dat ik het allemaal weet, dat is wat jullie doen.
Jezelf er van vrij pleiten had ik toch niet gedaan in jouw positie, maar dat ben ik dan misschien weer.
quote:
Op het moment dat je het niet met me eens bent een slotje erop en klaar... blijven we lekker dom.
En opnieuw, het heeft niet te maken met ergens mee eens zijn of niet. Je steekt een monoloog af en hebt schijt aan wat andere forumgebruikers zeggen. Dat is op zijn minst erg disrespecterend richting je mede-forumgebruikers, maar bovenal is er op die basis geen discussie te voeren. Dat laatste is toch wel een vereiste op een discussie-forum.
pi_25315148
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:54 schreef rudeonline het volgende:
.....
Nou is er laatst voor jou een heel topic geopend, hebben veel mensen hun best gedaan om jou iets bij te brengen, zodat je de zaken ook eens van de andere kant ziet dan alleen jouw eigen kortzichtige blik, en je hebt het hele topic niet doorgelezen! Je zit hier constant het idee te verkondigen dat de natuur enkel en alleen jouw visie volgt, en negeert alle andere mogelijkheden. Dat noem ik arrogant. Dit forum is bedoeld voor discussies, en niet voor monologen. Je zit constant naar feitjes te vissen, om die vervolgens in je eigen kromme raamwerk te proppen en ons als onwetend te behandelen. Dat kun je misschien op andere fora flikken, hier gebeurd dat niet. Jammer dat je het verdomt om je ook maar enigszins te verdiepen in natuurkunde, want de onsamenhangende posts die ik van je lees laten zien dat je echt werkelijk nog nooit serieus een boek erover hebt gelezen. Nou weet ik dat het ontiegelijk hip is om, uitgaande van de urban-stories over Einstein, zonder enige kennis je ideeen te verkondigen, maar daar is wetenschap te kritisch voor.
pi_25315207
Amen.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:49:54 #106
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25315624
het mooiste vond ik nog toen rude zei "k probeer echt wat van jullie op te steken, maar naar aanleiding van sommige van jullie reacties raak ik steeds meer overtuigt van mijn eigen gelijk."

verder vind ik het wel wat ver gaan om zijn topics te sluiten. Het heeft btw wel iets, door alle posts van andere mensen die rude iets proberen te leren te lezen, leer je erg veel, ook al leert rude er zelf niks van en negeert hij alle posts die zijn 'theorie' tegenspreken of doet hij waarnemingen af als onzin.

Ik zou zeggen geef rude een kans in eigen gemaakte topics, als het teveel onzin wordt kun je het nog altijd naar ONZ moven, dan hoeven topics als Relativiteit voor Dummies ook niet te stranden in een rudetopic
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25315881
quote:
verder vind ik het wel wat ver gaan om zijn topics te sluiten. Het heeft btw wel iets, door alle posts van andere mensen die rude iets proberen te leren te lezen, leer je erg veel, ook al leert rude er zelf niks van en negeert hij alle posts die zijn 'theorie' tegenspreken of doet hij waarnemingen af als onzin.
Dat hoeft niet via een topic van Rude.
quote:
Ik zou zeggen geef rude een kans in eigen gemaakte topics, als het teveel onzin wordt kun je het nog altijd naar ONZ moven, dan hoeven topics als Relativiteit voor Dummies ook niet te stranden in een rudetopic
Rudeonline heeft genoeg kansen gehad. Natuurlijk staan we hier open voor nieuwe ideeen, maar het is de bedoeling dat die openheid van 2 kanten komt. Het moet niet zo zijn dat iemand een monoloog neerkwakt, en stelselmatig posts negeert. Ook zou het fijn zijn, als een user enige kennis heeft van datgene waar hij topics over opent ( met de bedoeling zijn ideeen te verkondigen!).

En topics hier openen met het idee "als het nergens op slaat gaat het naar ONZ" hebben bij voorbaat al weinig kans van slagen. Om even duidelijk te zijn: het is de manier waarop Rudeonline discusseert, dat zijn topics worden dichtgegooid.
pi_25324201
ik wil even klagen, in mijn topic ' evolutie is een geloof ' krijg ik nu een reactie van Zeuxis,
waarvan ik zou zeggen, die hoort echt in de rubriek ONZIN thuis, het niet met me eens
zijn ok, daar 'lichtelijk' barinerend in worden ok, maar dit.....
  woensdag 2 maart 2005 @ 07:28:32 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25326283
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:09 schreef Aegir het volgende:
ik wil even klagen, in mijn topic ' evolutie is een geloof ' krijg ik nu een reactie van Zeuxis,
waarvan ik zou zeggen, die hoort echt in de rubriek ONZIN thuis, het niet met me eens
zijn ok, daar 'lichtelijk' barinerend in worden ok, maar dit.....
De betreffende reactie heb ik verwijderd.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:56:55 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25379739
Evolutie is toegevoegd aan de FAQ.

Verder zijn de aanvullende FAQ's vanaf nu voorzien van een plaatsingsdatum en een datum laatst gewijzigd.
pi_25402980
Een vriendelijk verzoek aan de moderators om te voorkomen dat Rude topics als "hoe lang is een seconde" volspamd met dingen die in zn eigen topic thuishoren. Haushofer heeft hem daar al gewaarschuwd, waarvoor hulde, want het zou jammer zijn als andere topics ook verzanden in dat irritante "ik poneer mijn stelling en luister lekker niet naar jullie verweer" gedoe.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  maandag 7 maart 2005 @ 07:43:39 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25407395
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:35 schreef Maethor het volgende:
Een vriendelijk verzoek aan de moderators om te voorkomen dat Rude topics als "hoe lang is een seconde" volspamd met dingen die in zn eigen topic thuishoren. Haushofer heeft hem daar al gewaarschuwd, waarvoor hulde, want het zou jammer zijn als andere topics ook verzanden in dat irritante "ik poneer mijn stelling en luister lekker niet naar jullie verweer" gedoe.
Er wordt op gelet hoor, Maethor.
  maandag 7 maart 2005 @ 10:39:33 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25409020
quote:
Zou je de titel dan niet aan willen passen? Wat valt er te debatteren als enkel eensgezinden welkom zijn? "FAQ: Evolutie" past dan beter.
Als je met eensgezinden bedoelt degenen die de evolutie-theorie niet ontkennen, dan kan ik hierop antwoorden dat het best lastig is om van een complex onderwerp als evolutie precies te vertellen wat het inhoudt. Het debat gaat dan ook om de inhoud van de FAQ, en over wat de evolutietheorie inhoudt. Niet of de evolutietheorie juist is of niet.

Oftewel, de doelstelling is om te vertellen WAT de evolutietheorie is, en niet of deze juist is of niet. Het is niet de bedoeling dat er een waarde-oordeel in de FAQ terecht komt, er wordt gepoogd om de FAQ objectief en puur gebaseerd op feiten te houden.
  maandag 7 maart 2005 @ 10:48:19 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_25409153
Nouja ik kan me zo voorstellen dat als er kritiek op de FAQ is wat tegelijk fundamenteel onderdeel van de evolutietheorie is, dat dat de geldigheid van die FAQ wel enigszins aantast. In dat geval doe je er echter beter aan een wetenschappelijk artikel te schrijven en wereldberoemd te worden dan het hier op het forum te zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 maart 2005 @ 10:56:16 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25409254
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:48 schreef speknek het volgende:
Nouja ik kan me zo voorstellen dat als er kritiek op de FAQ is wat tegelijk fundamenteel onderdeel van de evolutietheorie is, dat dat de geldigheid van die FAQ wel enigszins aantast. In dat geval doe je er echter beter aan een wetenschappelijk artikel te schrijven en wereldberoemd te worden dan het hier op het forum te zetten.

Er zitten hier best aardig wat genieen inderdaad, die hun tijd op Fok besteden om gevestigde theorien omver te werpen. Je zou je ook gevleid kunnen voelen.
  maandag 7 maart 2005 @ 21:14:00 #116
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25416780
- Toetreden tot een sekte?

Eerder in een ander topic heb ik al kenbaar gemaakt, dat ik qua gedachten ben veranderd als het gaat om de toetreding tot een sekte.

Tevens zet ik vraagtekens als het gaat om de rede van sluiting, dat ik geen deel meer uitmaak van conversatie moet geen rede zijn om een topic te sluiten. Mijn afwezigheid wil namelijk niet zeggen dat het onderwerp niet meer leeft onder andere Fok! users.
  maandag 7 maart 2005 @ 21:20:19 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25416866
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef -Angel- het volgende:
- Toetreden tot een sekte?

Eerder in een ander topic heb ik al kenbaar gemaakt, dat ik qua gedachten ben veranderd als het gaat om de toetreding tot een sekte.
Ik lees vrij veel, maar ik lees niet alles forum-wijd.
quote:
Tevens zet ik vraagtekens als het gaat om de rede van sluiting, dat ik geen deel meer uitmaak van conversatie moet geen rede zijn om een topic te sluiten.
In dit geval wel, omdat het topic vooral op jou sloeg, en er weinig on-topic-posts geplaatst werden. Wanneer je dan zelf niet meedoet, wordt het op een gegeven moment als geheel off-topic..
quote:
Mijn afwezigheid wil namelijk niet zeggen dat het onderwerp niet meer leeft onder andere Fok! users.
Wanneer er behoefte is aan een discussie over het toetreden tot een sekte (Terwijl ik eerder de indruk had dat de rest van de discussie vooral over sektes in het algemeen ging), staat het een ieder vrij een topic te openen. Wanneer er behoefte is, zien we dat dus vanzelf.
pi_25433884
zou een van jullie misschien even mijn topic Wie kan me helpen aan gerichte info? kunnen verplaatsen naar C&H?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 9 maart 2005 @ 07:40:07 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25436604
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:16 schreef addie84 het volgende:
zou een van jullie misschien even mijn topic Wie kan me helpen aan gerichte info? kunnen verplaatsen naar C&H?
Bij deze.
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:54:06 #120
639 Dion
De beuker
pi_25449265
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:35 schreef Maethor het volgende:
Ik mis die gosert nu al
Kapot is leuker
pi_25449387
Hij komt vast wel weer es terug. Misschien is ie de bieb aan het zoeken ofzo.
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:37:26 #122
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25450284
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef Dion het volgende:

[..]

Ik mis die gosert nu al
jah ik ook :S heel vreemd.. want ik zat af en toe toch tegen de grens van ergernis aan, en dat vind ik slecht in een discussie.. maar toch is het zonder rude niet helemaal hetzelfde op wfl
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 10 maart 2005 @ 07:45:27 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25452359
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:59 schreef Haushofer het volgende:
Hij komt vast wel weer es terug. Misschien is ie de bieb aan het zoeken ofzo.
Dat laatste denk ik niet, maar er valt inderdaad wel iets vertrouwds weg.
pi_25453328
NOu ja.. rude heeft ons een tijdje scherpgehouden.. en nu is de trend van het moment de evolutie vs. creatie 'gevecht'
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:04:12 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25453762
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:35 schreef Bensel het volgende:
NOu ja.. rude heeft ons een tijdje scherpgehouden.. en nu is de trend van het moment de evolutie vs. creatie 'gevecht'
Jep, het liefst in 5 topics tegelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')