Hi, hi, een knorrende rat. Ratten zijn lief! Maar het kan best kloppen dat een rat knorrende geluidjes maakt, dat doen veel beesten. Laatst zat er hier een zwaan te knorrenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
deed mijn rat ook altijd als hij op mn schouder zat, geleund tegen mijn oor met zn pootjes over zn neus ..... hoorde hem knorren...
maar nu is hij dood![]()
Nog erger.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef Dophertje het volgende:
Volgende keer leg je ze gewoon vriendelijk uit dat je geen nerd bent maar een tweaker
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in één bepaald gebied heeft en dit combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden."quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef dierenvriend het volgende:
2) Ik ben geen vrouw (maar man en overtuigd heteroseksueel) maar volgens mij ben je niet lelijk. Je lijkt wel een beetje op Jim![]()
Hoi, ik ben een meisje van veertien en ik vind je een nerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:23 schreef Erick1985 het volgende:
Er is heel erg veel voor nodig om mij pissed te krijgen
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje van veertien en ik vind je een nerd.
Houd je het nog droog?
Denk dat tie even zakdoekjes aan het halen is...... wil eigenlijk niet weten waar hij het droog moet houden...lol je weet nooitquote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een meisje van veertien en ik vind je een nerd.
Houd je het nog droog?
nopequote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar toch weet je zeker dat ze geld vragen voor seks?
Maar in een ander topic staat dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:24 schreef Erick1985 het volgende:
Nee ik val niet zo op dat soort sletjes, heb al 4 jaar een vaste relatie met iemand die gelukkig van een beetje niveau beschikt.
Leg eens uit beste man.?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:48 schreef Erick1985 het volgende:
Ik ben 19 en ook maagd, BIG DEAL. Ik heb liever sex met iemand waarvan ik heel veel hou, dan wat m'n vrienden doen; erop los rammen en stoere verhalen ophangen. Laat mij maar voorlopig lekker maagd blijven. En het zal me aan mn reet roesten wat de wereld daarvan vind.
Wat heeft Cher er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:58 schreef Billy_Mack het volgende:
Is er iemand die fan is van zangeres/actrice CHER?
whahahaquote:Op zondag 30 januari 2005 18:56 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb het hele topic door gelezen en toen dacht ik laat ik eens in de posts van onze vriend Erick1985 kijken.
In dit topic staat dit.
[..]
Maar in een ander topic staat dit.
[..]
Leg eens uit beste man.?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat heeft Cher er nu weer mee te maken?
ja op die foto hier in dit topic was ie zogenaamd aan het uitpuffen van een stoeipartij met zn vriendinquote:Op zondag 30 januari 2005 18:56 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb het hele topic door gelezen en toen dacht ik laat ik eens in de posts van onze vriend Erick1985 kijken.
In dit topic staat dit.
[..]
Maar in een ander topic staat dit.
[..]
Leg eens uit beste man.?![]()
Misschien waren ze wel letterlijk aan het stoeien.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:41 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
ja op die foto hier in dit topic was ie zogenaamd aan het uitpuffen van een stoeipartij met zn vriendin![]()
Nee, dat snap ik, die eerdere. Waarop hij eruitziet als Sylvester Stallone in zijn jongere jaren.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:36 schreef Erick1985 het volgende:
Ik zou dolgraag een wilde nacht met Cher willen hebben! Laten we eerlijk zijn; 58 jaar of geen 58 jaar! Ze was en is gewoon superlekker!
[afbeelding]
ik reageerde niet op jou eik....quote:Op zondag 30 januari 2005 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, die eerdere. Waarop hij eruitziet als Sylvester Stallone in zijn jongere jaren.
Als je je nou eens lekker druk ging maken over reacties van mensen op FOK! Maakt wel meteen duidelijk waarom het vallen van een mobieltje een van jouw meest hilarische momenten in je leven is.... (je hebt geen leven, zeg maar.... of heb ik je nou weer rottig laten voelen?)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:54 schreef Erick1985 het volgende:
Weet je wat ik nou zo in en in triest vind?? Deze rubriek heet Klaagbaak. Dus naast al het andere gekanker, dacht ik laat ik ook es wat van me horen. En zonder ook maar een paar normale reacties te krijgen van mensen die zich ook kunnen storen aan dit puberale gedrag van soortgelijke meisjes, word ik meteen door iedereen als nerd uitgemaakt. Ongelofelijk eigenlijk. Dat bewijst dat de mentaliteit van de jeugd echt naar de TYFUS is. Onbegrijpelijk. Ik wil niet opscheppen, maar hoe kan het dat ik WEL weet hoe het hoort, en andere mensen van rond de 19 niet? OPVOEDING!Mensen kennen iemand niet, en meteen wordt het oordeel al uitgesproken. Nou, jongetjes en meisjes, ik heb diep en diep medelijden met jullie. En als jullie dat niet van jezelf zien, is het helemááál triest. Maargoed, wil wel even duidelijk zeggen dat ik absoluut niet gekwetst ben ofzo door jullie puberale gedrag, want ik heb al zo vaak met dit soort "mensen" in mijn leven te maken gehad. Dus ik doe niets anders dan er kei en keihard om lachen. Het is gewoon zielig dat bepaalde mensen geen gedegen opvoeding genoten hebben, en waarbij geen normen en waarden bijgebracht zijn.
I rest my case....
Hoi Djenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik mag dan namelijk al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!
Laatst in de tram zat er een meisje achter me te bellen, en die hoorde ik heel hard roepen "In je kut???".quote:Op zondag 30 januari 2005 20:51 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens....over telefoon en trein gesproken. Waar ik wel echt een gruwelijke hekel aan heb is mensen die bellen in de trein...en dan zijn het vaak ook nog niet eens fatsoenlijke gesprekken. Moest vanmiddag aanhoren hoe een -op zich lekker- meisje, vertelde dat ze de nacht ervoor heel veel eieren had gegeten en dat dat er een paar uur later weer allemaal uit kwam.:s
lol.... waar slaat dat nou weer opquote:
Eerst lach je (laughing out loud) en dan vraag je naar de clou?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:07 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
lol.... waar slaat dat nou weer op
doe eens normaal joh, trol. ik lachte omdat ik de opmerking achterlijk vond. idioot.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:59 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
Eerst lach je (laughing out loud) en dan vraag je naar de clou?
Ik hoop dat het op jou slaat, en hard ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |