kan nogquote:
hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nee Bolderbast klinkt geweldig. Valt me mee dat je er nog geen "Buurman" voor hebt gezet...![]()
hahahaha geweldig meid, toch nog 2 keer die quote er tussen proppenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik mag dan namelijk al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!
Ach, zij zeggen tenminste eerlijk in je gezicht wat ze van je vinden...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Erick1985 het volgende:
Nee hoor ik zit er absoluut niet mee, want hetgeen er op het einde gebeurde, maakte werkelijk alles goed. Ik erger me er opzich niet zo aan, alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.
lees het topic is doorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:44 schreef Xebrozius het volgende:
Och ja, je gaat over de zeik omdat ze je lelijk en een nerd vinden.
het schijnt dat laag geschoolden zeggen wat in hen opkomt, en blijkbaar ging die beoordeling jou te ver.
Uit je heerlijk trieste reactie te lezen ben je inderdaad een nerd. Jij hen even sociale vaardigheden leren? We hebben te maken met een echte God dames en heren.
Iemand die zo tenenkrommend veel taal, spelling -en stijlfouten maakt in een klein lapje tekst en begint te preken over sociale vaardigheden, hoeren, sletten is gewoon iemand met een gekwetste ziel die zich waarschijnlijk de hele rit naar huis zich druk heeft gemaakt.
Ik geef nerds nooit teveel aandacht, dan gaan ze hysterisch lachen en preken over sociale vaardighedenquote:
mmm ok...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik geef nerds nooit teveel aandacht, dan gaan ze hysterisch lachen en preken over sociale vaardigheden.
Dat soort mensen mijd ik dus als de pest, aangezien het potentiele seriemoordenaars kunnen zijn.
Stuk voor stuk zijn nerds contactgestoord schuw tuig die overtuigd zijn van hun mening.
TS is niet de enige die alles over een kam kan scheren![]()
Een elitair hockey-sletje ipv een normaal sletje.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:05 schreef GewoonPim het volgende:
Mocht je ze niet neuken?
Enne, mijn vriendin is 15, draag soms lip-gloss, nooit make-up, draagt wel graag merkkleding, draag heel subtiel parfum.
Oh, en ze zit in 4 vwo.
Ze hockeyt niet en ze is geen sletquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een elitair hockey-sletje ipv een normaal sletje.
Ze is idd nog maar 15, of 3 jaar is ze rijp om een hocket trutje annex sletje te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:52 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Ze hockeyt niet en ze is geen slet
nou jochie, de tekst onder je nickname "tactloze lul" zegt al meer over meer over jouw persoonlijkheid dan dat ik ooit te weten wil komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:44 schreef Xebrozius het volgende:
Och ja, je gaat over de zeik omdat ze je lelijk en een nerd vinden.
het schijnt dat laag geschoolden zeggen wat in hen opkomt, en blijkbaar ging die beoordeling jou te ver.
Uit je heerlijk trieste reactie te lezen ben je inderdaad een nerd. Jij hen even sociale vaardigheden leren? We hebben te maken met een echte God dames en heren.
Iemand die zo tenenkrommend veel taal, spelling -en stijlfouten maakt in een klein lapje tekst en begint te preken over sociale vaardigheden, hoeren, sletten is gewoon iemand met een gekwetste ziel die zich waarschijnlijk de hele rit naar huis zich druk heeft gemaakt.
omdat je er zo over in zit zal ik je geen nerd noemen. Maar met alles wat je zegt maak je het er niet beter op hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:54 schreef Erick1985 het volgende:
Weet je wat ik nou zo in en in triest vind?? Deze rubriek heet Klaagbaak. Dus naast al het andere gekanker, dacht ik laat ik ook es wat van me horen. En zonder ook maar een paar normale reacties te krijgen van mensen die zich ook kunnen storen aan dit puberale gedrag van soortgelijke meisjes, word ik meteen door iedereen als nerd uitgemaakt. Ongelofelijk eigenlijk. Dat bewijst dat de mentaliteit van de jeugd echt naar de TYFUS is. Onbegrijpelijk. Ik wil niet opscheppen, maar hoe kan het dat ik WEL weet hoe het hoort, en andere mensen van rond de 19 niet? OPVOEDING!Mensen kennen iemand niet, en meteen wordt het oordeel al uitgesproken. Nou, jongetjes en meisjes, ik heb diep en diep medelijden met jullie. En als jullie dat niet van jezelf zien, is het helemááál triest. Maargoed, wil wel even duidelijk zeggen dat ik absoluut niet gekwetst ben ofzo door jullie puberale gedrag, want ik heb al zo vaak met dit soort "mensen" in mijn leven te maken gehad. Dus ik doe niets anders dan er kei en keihard om lachen. Het is gewoon zielig dat bepaalde mensen geen gedegen opvoeding genoten hebben, en waarbij geen normen en waarden bijgebracht zijn.
I rest my case....
Luister brintabek, die tekst heb ik er juist onder gezet zodat men weet dat dat mijn persoonlijkheid is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:55 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nou jochie, de tekst onder je nickname "tactloze lul" zegt al meer over meer over jouw persoonlijkheid dan dat ik ooit te weten wil komen.
Whahahaha jongen toch! Je geeft gewoon toe dat dat jouw persoonlijkheid is. Hoef je me niet te vertellen, kon ik zo al raden. Mensenkennis. Jouw verstand gaat zeker niet verder dan je mooie opgevoerde scootertje of autootje. Laat me toch nie lachen man.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Luister brintabek, die tekst heb ik er juist onder gezet zodat men weet dat dat mijn persoonlijkheid is.
Ik geloof dat Watson dood is maar Sherlock Holmes zou jou niet aannemen als hulpje. Sterker nog, hij heeft een zwakzinnige contactgestoorde aap die jouw functie al vervult.
ik ruik lonsdale bij de ts, heb ik het goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:09 schreef Shagster het volgende:
De jaloersheid druipt eraf in dit topic.
Waar zou ik (als je het over mij hebt), in godsnaam jaloers op moeten zijn? Op een persoonlijkheid zo verrot als een appel? Nou... nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:09 schreef Shagster het volgende:
De jaloersheid druipt eraf in dit topic.
Beter dan een nerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:16 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Waar zou ik (als je het over mij hebt), in godsnaam jaloers op moeten zijn? Op een persoonlijkheid zo verrot als een appel? Nou... nee.
Als ik die foto van je zie voldoe jij meer aan deze omschrijving.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:07 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Whahahaha jongen toch! Je geeft gewoon toe dat dat jouw persoonlijkheid is. Hoef je me niet te vertellen, kon ik zo al raden. Mensenkennis. Jouw verstand gaat zeker niet verder dan je mooie opgevoerde scootertje of autootje. Laat me toch nie lachen man.....
Tuurlijk is het ook leuk. Wilde gewoon even wat meningen horen, maar niemand kan normaal reageren blijkt wel. Maakt niet uit, is alleen maar vermakend leesvoer voor mij. En waarom had ik moeten helpen toen die griet haar telefoon liet vallen? Als iemand flauw doet kan ik het ook, maar dan tien keer beter. Dus ik ben dan de laatste die een poot uitsteekt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:23 schreef Shagster het volgende:
Jeetje zeg.. Er zaten gewoon twee melige dozen bij je in de trein. Lekker laten gaan die lui, is alleen maar leuk. In plaats van keihard lachen toen dat mobieltje viel, had je ook even kunnen helpen ofzo. Dan had je gewoon even laten zien dat je géén nerd bent.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Als ik die foto van je zie voldoe jij meer aan deze omschrijving.
je hoort toch ook meningen?, alleen jammer genoeg voor jouw staan die meningen je niet aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:28 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook leuk. Wilde gewoon even wat meningen horen, maar niemand kan normaal reageren blijkt wel. Maakt niet uit, is alleen maar vermakend leesvoer voor mij. En waarom had ik moeten helpen toen die griet haar telefoon liet vallen? Als iemand flauw doet kan ik het ook, maar dan tien keer beter. Dus ik ben dan de laatste die een poot uitsteekt.
Flauw doen tegen volstrekt onbekende mensen is niet tof. Zo'n meisje zou het prachtig gevonden hebben om uit zo'n onverwachte hoek hulp te krijgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:28 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook leuk. Wilde gewoon even wat meningen horen, maar niemand kan normaal reageren blijkt wel. Maakt niet uit, is alleen maar vermakend leesvoer voor mij. En waarom had ik moeten helpen toen die griet haar telefoon liet vallen? Als iemand flauw doet kan ik het ook, maar dan tien keer beter. Dus ik ben dan de laatste die een poot uitsteekt.
Hahaha ok, ja dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:30 schreef Shagster het volgende:
[..]
Flauw doen tegen volstrekt onbekende mensen is niet tof. Zo'n meisje zou het prachtig gevonden hebben om uit zo'n onverwachte hoek hulp te krijgen.
Maar ja.. Dat ben ik. En ik ga echt heel laag voor een beetje sjans.
Jij gebruikt het woord...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef Erick1985 het volgende:
Vraag ik me ook af, in hoeverre is iemand een nert..........
Rodenborch toevallig (ik zag dat je daar in de buurt woontquote:
Of het bewijst dat je écht een nert bentquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:54 schreef Erick1985 het volgende:
Weet je wat ik nou zo in en in triest vind?? Deze rubriek heet Klaagbaak. Dus naast al het andere gekanker, dacht ik laat ik ook es wat van me horen. En zonder ook maar een paar normale reacties te krijgen van mensen die zich ook kunnen storen aan dit puberale gedrag van soortgelijke meisjes, word ik meteen door iedereen als nerd uitgemaakt. Ongelofelijk eigenlijk. Dat bewijst dat de mentaliteit van de jeugd echt naar de TYFUS is.
Reageer je daarom zo pissed?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:28 schreef Erick1985 het volgende:
Tuurlijk is het ook leuk. Wilde gewoon even wat meningen horen, maar niemand kan normaal reageren blijkt wel. Maakt niet uit, is alleen maar vermakend leesvoer voor mij.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:54 schreef Erick1985 het volgende:
Weet je wat ik nou zo in en in triest vind?? Deze rubriek heet Klaagbaak. Dus naast al het andere gekanker, dacht ik laat ik ook es wat van me horen. En zonder ook maar een paar normale reacties te krijgen van mensen die zich ook kunnen storen aan dit puberale gedrag van soortgelijke meisjes, word ik meteen door iedereen als nerd uitgemaakt. Ongelofelijk eigenlijk. Dat bewijst dat de mentaliteit van de jeugd echt naar de TYFUS is. Onbegrijpelijk. Ik wil niet opscheppen, maar hoe kan het dat ik WEL weet hoe het hoort, en andere mensen van rond de 19 niet? OPVOEDING!Mensen kennen iemand niet, en meteen wordt het oordeel al uitgesproken. Nou, jongetjes en meisjes, ik heb diep en diep medelijden met jullie. En als jullie dat niet van jezelf zien, is het helemááál triest. Maargoed, wil wel even duidelijk zeggen dat ik absoluut niet gekwetst ben ofzo door jullie puberale gedrag, want ik heb al zo vaak met dit soort "mensen" in mijn leven te maken gehad. Dus ik doe niets anders dan er kei en keihard om lachen. Het is gewoon zielig dat bepaalde mensen geen gedegen opvoeding genoten hebben, en waarbij geen normen en waarden bijgebracht zijn.
I rest my case....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:55 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nou jochie, de tekst onder je nickname "tactloze lul" zegt al meer over meer over jouw persoonlijkheid dan dat ik ooit te weten wil komen.
Nee, je komt totaal niet pissed over nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:16 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Waar zou ik (als je het over mij hebt), in godsnaam jaloers op moeten zijn? Op een persoonlijkheid zo verrot als een appel? Nou... nee.
umm over dat ervandoor gaan, dat had ik getypt gisternacht omdat ik ging slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:30 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, je komt totaal niet pissed over nee.![]()
Verder heb je al 2x gezegd dat je dit topic gaat 'verlaten', maar nog post je
Maargoed, ik ben er écht vandoor, benieuwd of er morgen een slotje op zit
kiek maar...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:21 schreef Thrilled het volgende:
ik kan het niet meer aan, ik ga nu echt slapen en ik hoop dat morgen dit topic een slotje heeft
"de jeugd van tegenwoordig" Vieze rokers!quote:Op zondag 30 januari 2005 00:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
umm over dat ervandoor gaan, dat had ik getypt gisternacht omdat ik ging slapenwel goed kijken he
en TS, niet gaan zeiken over goeie opvoeding en het onterecht uiten van een mening. jij noemt die wijven toch ook sletjes/hoeren e.d. en dat is ook helemaal nergens op gebaseerd. ga niet lopen klagen over wat jouw aangedaan wordt en wat je dan vervolgens net zo hard terug doet...
en wat loop je nou te zeuren over "de jeugd van tegenwoordig" , jij zwerft ook nog geen 20 jaar op deze aardkloot rond als ik het goed heb?
Nee, dat was de TS welquote:Op zondag 30 januari 2005 00:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
umm over dat ervandoor gaan, dat had ik getypt gisternacht omdat ik ging slapenwel goed kijken he
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:08 schreef Erick1985 het volgende:
ik hou het inderdaad ook voor gezien op deze topic
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef Erick1985 het volgende:
Hahaha jullie zijn grappig. Maar dit gespreksniveau daalt mij iets te ver. Laterrr
Ha, ha, lol. Heb me op m'n werk kostelijk vermaakt met dit topic maar daar kan ik niet inloggen, dus bij deze mijn commentaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:52 schreef Erick1985 het volgende:
Kun jij je ook kapot ergeren aan al die lip-gloss sletten?? Niet te geloven gewoon. Het enige waar die 13-14-15-16-jarige hoeren zich mee bezig houden is hun gsmmetje, make-up, en dure mode-kleding. Oh ja; en iedereen op uiterlijk veroordelen. Zat laatst op het station te wachten op mn trein, komen er ineens twee van die grietjes voorbij lopen. Vervolgens hing er de 10 minuten die daarop volgde een gruwelijke, zware parfum walm om me heen, die écht zo zwaar was, dat ik gewoon misselijk werd. Na een keer "nee" geschud te hebben ging ik verder in m'n Metro krantje.
Even later komen ze op het bankje twee meter verderop zitten. En beginnen ze te grinniken en te lachen en noem maar op. Ik ben absoluut niet agressief aangelegt ofzo, helemaal niet. Maar toen ik opeens "wat een nert zeg" hoorde, knapte er iets. Ik keek op, en die wijven begonnen gauw te doen alsof ze aan het smssen waren. Ik stond op, liep naar ze toe en vroeg; "was dat tegen mij?" En nu komt het meest ongelofelijke; "Ja" zeidden ze. Niet te geloven gewoon. Ze kennen je absoluut niet, en toch krijg je ineens "nert" naar je kop geslingert. Vervolgens begon ik serieus aan ze te vragen waarom ze iemand die ze nog nooit hebben gezien en dus al helemaal niet kennen, "nert" noemen. Hun antwoord was "Nou je ziet er gewoon als een nert uit, en je bent lelijk". En weer: Ongelofelijk en ongebrijpelijk. Ik dacht; "Whatever" en ik ga ze gewoon es wat sociale vaardigheden bijbrengen die ze hoogst waarschijnlijk niet van thuis hebben meegekregen. En zoals je waarschijnlijk al verwacht; het bleek zinloos. Ze bleven maar lachen. En op een gegeven moment schoot ik onbedaarlijk in de lach terwijl ik voor hun stond. Echt, ik vond het zo zielig dat er met die sletjes niet eens een serieus gesprek op een redelijk niveau mogelijk was. En heb dit ook tegen ze gezegt. Ik moet met die zin toch wel tot ze doorgedrongen hebben, want ze keken me toch enigzins geschrokken aan.
Ik heb gewoon medelijden met dit soort wijven. En vooral met de ouders. Sociale vaardigheden: nul-komma-nul-komma-nul. Toen hun trein eerder aankwam dan die van mij stonden ze op, grinninkten nog een keer, en liepen naar hun trein. Een van die twee wijven liet ineens het mobieltje uit haar hand glijden, en vervolgens ketste dat keihard op de grond waardoor de batterijhouder eraf schoot en van het perron onder de trein viel. Ik kon het niet helpen, maar ik moest zo hard lachen dat de tranen in m'n ogen schoten. Alsof het gewoon zo moest zijn, wat er gebeurde met dat telefoontje. Dat wijf keek me zo gigantisch kwaad aan, en riep "kutmongool, vind je dat grappig ofzo?" En riep ik keihard "dit is één van de meest hilarische dingen die ik ooit heb meegemaakt". Even dacht ik dat ze zou ontploffen, totdat haar vriendinnetje haar mee de trein in trok. Uiteindelijk toch nog een geweldige ervaring dit.
Iemand ervaring met dergelijke voorvallen? En dan bedoel ik niet het voorval met het telefoontje, maar dit soort wijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |