als je mij ooit leert kennen ga je je schamen elke keer dat je aan me denkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:41 schreef RealKnuckles het volgende:
Hahahahha, ik vergelijk je een beetje met salvad0r

ik heb je volgens mij wel erg gekwetst met mn eerste openings-bericht op deze topic hèquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd hoor,
maar wil je zo vriendelijk zijn om m weer weg te halen?

misschien hadden hun ook wel een goeie reden om jouw nert te noemen? wat je nu lult is onzin....quote:Never without a reason, my friend

imageshack is down ofzo, probeerde net ook maar je moet ff iets anders zoeken...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je mij ooit leert kennen ga je je schamen elke keer dat je aan me denkt.
check dit btw
toepasselijk
http://img83.exs.cx/img83/1240/breezah5id.jpg

ftp://212.92.69.14/Warez/quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zie het al helemaal voor me
ftp://212.92.69.14/images/lol.png
edit// kut imageshack

Jazeker, ik mag dan al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAALquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:45 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij wel erg gekwetst met mn eerste openings-bericht op deze topic hè

whahahahahaa wat een bullshitquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:49 schreef Erick1985 het volgende:
Hahahahaha. Nou laat ik ten slotte dit zeggen; als je ook maar een BEETJE opvoeding van je ouders hebt gehad, hoor je te weten dat je mensen niet zomaar uit kunt schelden of wat dan ook, zonder rede. Doen mensen dat wel, heb JIJ alle recht om wat terug te roepen. Of ze in dit geval "hoeren" te noemen. Heel simpel.

Nerd .quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:49 schreef Erick1985 het volgende:
Hahahahaha. Nou laat ik ten slotte dit zeggen; als je ook maar een BEETJE opvoeding van je ouders hebt gehad, hoor je te weten dat je mensen niet zomaar uit kunt schelden of wat dan ook, zonder rede. Doen mensen dat wel, heb JIJ alle recht om wat terug te roepen. Of ze in dit geval "hoeren" te noemen. Heel simpel.

Slechte opvoeding gehad dus, dat verklaart alles.quote:

Ja tuurlijk, want als mensen jou op je uiterlijk beoordelen, moeten het wel mensen zijn die vragen om geld voor seks! Ik zie een duidelijk oorzakelijk verband!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:49 schreef Erick1985 het volgende:

lees ff mn editquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:51 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Slechte opvoeding gehad dus, dat verklaart alles.

Ben je daar nou nog niet overheen?! Hahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want als mensen jou op je uiterlijk beoordelen, moeten het wel mensen zijn die vragen om geld voor seks! Ik zie een duidelijk oorzakelijk verband!

Je gulp staat een beetje openquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef Erick1985 het volgende:
Hahaha jullie zijn grappig. Maar dit gespreksniveau daalt mij iets te ver. Laterrr
By the way, jullie wilden een foto van mij zien, nou hier is-ie. Nerd of geen nerd, vind het zielig als mensen andere mensen op uiterlijk, kleding of wat dan ook, gaan beoordelen. Zegt meer over degene die het zegt, dan over de person in kwestie.
Hier is-ie, hebben jullie weer ff wat te lachen
[afbeelding]

Mwah je moet iets doen op vrijdag avond.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:53 schreef Thrilled het volgende:
dat dit topic nog door de 4 pagina's gaat komen zeg

Uiteraard raak ik daar nooit overheen! Ik mag dan namelijk al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:52 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog niet overheen?! Hahahaha

Iemand die ook maar een ’’beetje’’ opvoeding heeft gehad weet dat het not done is om jezelf te verlagen naar het niveau van de tegenstanderquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:49 schreef Erick1985 het volgende:

das verdikkeme al de driede keer dat ik die quote voorbij zien komen, we got the point djen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard raak ik daar nooit overheen! Ik mag dan namelijk al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!

Ja ik was net ff naar buiten gegaan voor een peuk, net na een stevig potje stoeien met mn vriendin.quote:

ik heb haar tere zieltje geraakt ben ik bang.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
das verdikkeme al de driede keer dat ik die quote voorbij zien komen, we got the point djen!

Ik heb rare dingen gehoord, maar dit is voor het eerst dat ik iemand zijn eigen geslachtsdeel vriendin met niveau zie of hoor noemen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ja ik was net ff naar buiten gegaan voor een peuk, net na een stevig potje stoeien met mn vriendin.

oh is dat het, dacht al, kan nooit!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb rare dingen gehoord, maar dit is voor het eerst dat ik iemand zijn eigen geslachtsdeel vriendin met niveau zie of hoor noemen!

Zeker zeker! Check dit topic:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:55 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
ik heb haar tere zieltje geraakt ben ik bang.....

Ja, maar ik mag mijn quote niet meer quoten, die schoot juist zo lekker op!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:59 schreef Thrilled het volgende:
neeeeeeeeeee dit topic gaat dood, al 2 minuten zonder reply!!!!
we......must......reach........4th.......page....

quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard raak ik daar nooit overheen! Ik mag dan namelijk al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!

Ik vind dat je gelijk hebt met die laatste reply van je op die topic. Over verdrietig zijn over reacties op Fok. Je komt ook heel beledigd over.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker zeker! Check dit topic:
Huilend thuis zitten door FOK??

Mikkiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lief poesje heb je btw, hoe heet ie??
...verkapt slowchat topic....

hahaha geweldige beesten...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mikki![]()
Hij is heel erg ondeugend... maar een echt knuffelbeest! Ondertussen zit hij nu wel mijn andere kat in elkaar te meppen... eventjes ingrijpen...

100% gelijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:04 schreef Ixnay het volgende:
TS, waarom ga jij eigenlijk in op zo'n opmerking van die wijven?
Als ze nou een opmerkelijke stelling deden over atoomfysica ofzo, dan kun je overwegen om met ze een gesprek aan te gaan.
Maar met een woord (en ook nog zo'n 1993-woord) als nerd te gooien zegt al genoeg over hun IQ.
Hun wereld gaat niet verder dan hun lipgloss, hun mobieltjes, breezah, GTST en die ene jongen die de vuilnis ophaalt en die haar wilde.
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in één bepaald gebied heeft en dit combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden."
Wie is er nu de nerd?
Wat wil je bereiken? Die wijven zien toch niet in hoe simpel ze zijn, er totaal geen respect te behalen.

Gelukkig heb je genoeg niveau in huis om sarcasme te begrijpen....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:04 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt met die laatste reply van je op die topic. Over verdrietig zijn over reacties op Fok. Je komt ook heel beledigd over.

Pluisje... na een dikke knuffel (wel fout, want nou beloon ik m voor slecht gedrag, maar ja, slecht is hij toch alquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hahaha geweldige beesten...
hoe heet die andere?

deed mijn rat ook altijd als hij op mn schouder zat, geleund tegen mijn oor met zn pootjes over zn neus ..... hoorde hem knorren...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Pluisje... na een dikke knuffel (wel fout, want nou beloon ik m voor slecht gedrag, maar ja, slecht is hij toch al) is hij nou druk bezig zijn koppie schoon te likken. Zo leuk, met dat pootje!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |