ik denk dat dat zo nog heel lang kan doorgaan ;-)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
so? goedkoop tegen-tegenargument..
Jammer dat je niet geprobeerd hebt die trein weg te koppenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
zo te merken heb ik je geraakt met hetgeen ik geschreven heb over wat er gebeurde.
wel lachen hè. dat zijn nou echt van die heerlijke dingen die je soms kunt meemaken. ronduit fantastischquote:
Jazeker, ik mag dan al 26 jaar zijn, breezers niet te zuipen vinden, een 9-jarige monogame relatie hebben, maar ja, als ik gewoon met mobieltjes wil rondgooien, en het wil doen voorkomen alsof ik prostituee ben, moet ik dat zelf weten, zonder dat jij daar meteen heel je leven door opgeleukt ziet worden! HET IS EEN GROF SCHANDAAL!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
zo te merken heb ik je geraakt met hetgeen ik geschreven heb over wat er gebeurde.
hahahhaaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef Dophertje het volgende:
Volgende keer leg je ze gewoon vriendelijk uit dat je geen nerd bent maar een tweaker
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Een gefrustreerde nerd
Volgens mij zou ie maar wat graag die breezah sletjes palen.
Jammer dat ie het voor vanavond waarschijnlijk weer met Asian.chicks.14.xxx.xvid.avi moet doen
Heb je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:21 schreef Erick1985 het volgende:
die snap ik niet, maargoed
Niet dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:23 schreef Erick1985 het volgende:
je doet alsof ik het nu over jou had Djenneke. of was jij dat soms die het mobieltje liet vallen? whahahaha
Nee ik val niet zo op dat soort sletjes, heb al 4 jaar een vaste relatie met iemand die gelukkig van een beetje niveau beschikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Een gefrustreerde nerd
Volgens mij zou ie maar wat graag die breezah sletjes palen.
Jammer dat ie het voor vanavond waarschijnlijk weer met Asian.chicks.14.xxx.xvid.avi moet doen
Jammer dat ze niet over genoeg niveau beschikt om een partner met niveau uit te kiezen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:24 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nee ik val niet zo op dat soort sletjes, heb al 4 jaar een vaste relatie met iemand die gelukkig van een beetje niveau beschikt.
Als mensen iets niet duidelijk kunnen omschrijven, wel jaquote:
Van welk fora heb je hem afgeplukt ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:24 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nee ik val niet zo op dat soort sletjes, heb al 4 jaar een vaste relatie met iemand die gelukkig van een beetje niveau beschikt.
Jammer hèquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet over genoeg niveau beschikt om een partner met niveau uit te kiezen...
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:26 schreef FredvZ het volgende:
Daar hoef je je niet aan te ergeren... Die meiden kan je altijd zo lekker opfokken. Ze happen echt vrijwel altijd.
Misschien had hij het beter in R&P kunnen zettenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:29 schreef Thrilled het volgende:
lol TS opent een topic omdat ie een aanvaring heeft gehad met "breezah sletjes" en wordt vervolgens volledig afgezeken om het feit dat ie een nerd is...
Dat doet elke vrouw ..... eerst betalen dan neuken...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar toch weet je zeker dat ze geld vragen voor seks?
Dan kom je toch mooi de verkeerde vrouwen tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:33 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat doet elke vrouw ..... eerst betalen dan neuken...
uuhm ooit wel eens een drankje voor een vrouwtje betaald ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dan kom je toch mooi de verkeerde vrouwen tegen![]()
zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Misschien had hij het beter in R&P kunnen zetten
Lijkt wel een BHFH kloon
Tuurlijk , maar dat word ook niet gevraagd hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:36 schreef Cappy het volgende:
[..]
uuhm ooit wel eens een drankje voor een vrouwtje betaald ?
waarom .pngquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zie het al helemaal voor me
ftp://212.92.69.14/images/lol.png
edit// kut imageshack
hahahahaha geweldig!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:33 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat doet elke vrouw ..... eerst betalen dan neuken...
Maarja ik heb ook wel eens 5 cent gegeven aan z'n slet geval en die nam het verbaast aan..Ze trok toen een smoel vanen "waar is dit voor ? " ..... "je ziet er nogal goedkoop uit .. vandaar".
Wij lachen zij naar ons schreeuwen ....
No worries later die avond heb ik nog wat van der terug gekregen.Ze had waarschijnlijk ergens een halfglas bier "gejat" en dat kregen ik half over me heen ....etc etc escalatie .. in gezicht "getuft"...uitsmijter ons de weg naar buiten buiten gewezen![]()
Maar het blijft leuk.![]()
PRECIES!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:33 schreef nightfall het volgende:
bij elkaar opgeteld haalden ze samen 34 bij de laatste bnn iq test,. trieste wijven, zie overal van die kippen lopen, niet aan ergeren, ze vinden zichzelf geweldig, maar zullen op eigen kracht nooit presteren in het leven, lekker op hun 17de een rijke kerel van 54 scoren en zich zwanger laten neuken,.. zitten ze gebeitelt de rest van hun armzalige levendje
Heb jij nou nog niet door dat jij die meisjes ook op hun uiterlijk beoordeeldquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef Erick1985 het volgende:
Hahaha jullie zijn grappig. Maar dit gespreksniveau daalt mij iets te ver. Laterrr
By the way, jullie wilden een foto van mij zien, nou hier is-ie. Nerd of geen nerd, vind het zielig als mensen andere mensen op uiterlijk, kleding of wat dan ook, gaan beoordelen. Zegt meer over degene die het zegt, dan over de person in kwestie.
Hier is-ie, hebben jullie weer ff wat te lachen
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
anders wordt de kwaliteit zo kut... problemen met png???
Never without a reason, my friendquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Heb jij nou nog niet door dat jij die meisjes ook op hun uiterlijk beoordeeld![]()
Die dames dus ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:43 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Never without a reason, my friend
Ik heb er niet om gevraagd hoor,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:43 schreef Erick1985 het volgende:
by the way, jullie wilden toch een foto van me zien? hij staat er allang hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |