Wie nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:53 schreef N.icka het volgende:
Je hebt vast een blauwtje gelopen bij zo'n meisje![]()
En een nieuwe batterijhouderquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:53 schreef N.icka het volgende:
Je hebt vast een blauwtje gelopen bij zo'n meisje![]()
Maar verder heb je zelf wel een leven?quote:"dit is één van de meest hilarische dingen die ik ooit heb meegemaakt".
Dan heeft hij toch al zijn twee meest hilarische momenten uit zijn leven meegemaakt, en dat binnen een week!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef Thrilled het volgende:
dat telefoon-stuk is gewoon verzonnen zodat zijn eerste ervaring met mensen van het andere geslacht wat niet echt vlekkeloos verliep te verdoezelen. en het is nerd, nerd
geintje, niet boos worden anders laat ik me mobiel vallen
1 , want dat telefoon gedoe was tenslotte verzonnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch al zijn twee meest hilarische momenten uit zijn leven meegemaakt, en dat binnen een week!
Hoelang heb je zitten bedenken hoe je die zin het mooiste zou kunnen formuleren?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef Thrilled het volgende:
dat telefoon-stuk is gewoon verzonnen zodat zijn eerste ervaring met mensen van het andere geslacht wat niet echt vlekkeloos verliep te verdoezelen. en het is nerd, nerd
geintje, niet boos worden anders laat ik me mobiel vallen
ik geloof niet dat jij erbij wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
1 , want dat telefoon gedoe was tenslotte verzonnen![]()
Je noemt hun ’’hoertje’’ terwijl ze je niet kent , wie geeft wie dan een stempelquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Erick1985 het volgende:
alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.
Maar goed, intussen weet je ook zeker dat ze geld voor seks vragen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Erick1985 het volgende:
Nee hoor ik zit er absoluut niet mee, want hetgeen er op het einde gebeurde, maakte werkelijk alles goed. Ik erger me er opzich niet zo aan, alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.
djenneke: ja hoor, ik heb een zeer aangenaam leven ;-)
Cerbie: die foto is prachtig, goed voorbeeld ja!
N.icka: nee hoor, absoluut geen blauwtje gelopen. Ik waag niet eens m'n kans op dat soort meiden. Ik heb een vriendin op goed niveau ;-)
vandruten: dat vraag ik me dus af ja, of er nog andere meiden bestaan. Ik denk van niet.
haha nog eigelijk best lang want ik was bezig om geen spelfouten te maken zodat jullie me niet zouden uitlachenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hoelang heb je zitten bedenken hoe je die zin het mooiste zou kunnen formuleren?
Ik heb het vermoeden dat jij er ook niet bij wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij erbij was
nope, maar dat noemen ze mensenkennis...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij erbij was
zoals ik al zei; daar zou ik mn kans op wagen, op dat soort meiden ;-)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar goed, intussen weet je ook zeker dat ze geld voor seks vragen?
Maar toch weet je zeker dat ze geld vragen voor seks?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
zoals ik al zei; daar zou ik mn kans op wagen, op dat soort meiden ;-)
Nou, dat doe ik nu sowieso wel, na die eerste reply van jequote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha nog eigelijk best lang want ik was bezig om geen spelfouten te maken zodat jullie me niet zouden uitlachen![]()
mm dat soort meiden, generalisatie, dus bestempelen.... nu is dus je totale doelstelling van je topic naar de klote...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Die meiden denken nu hetzelfde , 50% kans dat het een Nerd isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
doe ons is een lol, en plaats een foto van jezelfquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik nu sowieso wel, na die eerste reply van je
Nee helemaal niet. Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mm dat soort meiden, generalisatie, dus bestempelen.... nu is dus je totale doelstelling van je topic naar je klote...
Wacht even virusscanner aanzettenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
doe ons is een lol, en plaats een foto van jezelf
Ja, nogal. Al zijn het wel irritante figuren, die breezersletjes. Over het algemeen kan ik me er niet aan storen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Ruis het volgende:
de frustratie hangt zo dik in de lucht, t is bijna vloeibaar!
hahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die meiden denken nu hetzelfde , 50% kans dat het een Nerd is![]()
Maar toch weet je zeker dat ze geld vragen voor seks?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:08 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Dat zijn jouw woorden.
dit zegt meer over jou dan over mij ;-)quote:
Het klinkt alsof je veel leuke dingen meemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:11 schreef Erick1985 het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me er niet aan moet ergeren, maarja, het kan soms bijzonder storend zijn. Maar zoals ik al, het laatste met dat mobieltjes, maakte werkelijk alles goed. Heb volgens mij nog nooit zoiets hilarisch meegemaakt.
ja ik wist dat er meer mensen rondliepen met soort "persoonlijkheden"quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:12 schreef Aurelium het volgende:
Volgens mij is het heel simpel. Zij zijn sletjes en jij bent een nerd.
Hebben jullie allebei gelijk gehad [14.gif]
Hoelang heb je daar over moeten denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:12 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
dit zegt meer over jou dan over mij ;-)
ik denk dat iedereen wel leuke dingen meemaakt, maar dit staat met kop en schouders overal bovenuit. je had het moeten zien gebeuren, fantastisch!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:13 schreef BGN het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je veel leuke dingen meemaakt![]()
hoezo? omdat ik kan spellen en jij niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:12 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
dit zegt meer over jou dan over mij ;-)
hoelang ik daar over heb moeten denken? 1 seconden ofzo? zinnen zoals die van mij, schud ik zo uit mn mauw.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoelang heb je daar over moeten denken
En geef eens antwoord op de vragen van Djenneke
opzettelijk taalvouten in je reply stoppen is zoooo 2004...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
hoelang ik daar over heb moeten denken? 1 seconden ofzo? zinnen zoals die van mij, schud ik zo uit mn mauw.
hahaha, vind ik een beetje een goedkoop tegenargumentquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik kan spellen en jij niet?
Wat ik nou toch heb meegemaakt?! Iemand die mij vroeg geld te betalen voor haar diensten, liet haar mobieltje vallen.... echt... ik kwam niet meer bij.... helaas is nu mijn leven voorbij, want leuker dan dit kan het onmogelijk worden!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen wel leuke dingen meemaakt, maar dit staat met kop en schouders overal bovenuit. je had het moeten zien gebeuren, fantastisch!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat ik nou toch heb meegemaakt?! Iemand die mij vroeg geld te betalen voor haar diensten, liet haar mobieltje vallen.... echt... ik kwam niet meer bij.... helaas is nu mijn leven voorbij, want leuker dan dit kan het onmogelijk worden!
zo te merken heb ik je geraakt met hetgeen ik geschreven heb over wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat ik nou toch heb meegemaakt?! Iemand die mij vroeg geld te betalen voor haar diensten, liet haar mobieltje vallen.... echt... ik kwam niet meer bij.... helaas is nu mijn leven voorbij, want leuker dan dit kan het onmogelijk worden!
so? goedkoop tegen-tegenargument..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:17 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
hahaha, vind ik een beetje een goedkoop tegenargument
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |