quote:Pittig? Mwoah. helemaal niet. Ik vind juist dat je groot gelijk hebt...
Op zaterdag 13 september 2003 15:49 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Wat maken jullie toch druk om zo'n klein ding als sex. Sex is maar bijzaak in het leven. Vriendschap, het verloop van je leven en je blik op het leven is vèèèl belangrijker dan lichamelijke lusten.Zo. 'kheb gesproken. Zal vast een pittige reactie op komen.
quote:ach ik ben ook nog maagd + ik ben 18 (wel de kans gehad, maja...was niet al te slim :S)
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Dabomp het volgende:
Ik ben nu 19 jaar en nog steeds maagd..
ik heb het wel een keer met een meisje van 18 gedaan maar daar voelde ik nog niet echt veel van dus dat tel ik niet mee.Hoe is het bij andere? Ik ben echt erg onzeker geworden doordat ik nogsteeds geen vriendin heb, en ik zeg je ik zie er niet verkeerd uit teminste dat zeggen de meiden
maar op een of andere manier komt het er gewoonn niet van !
zou mooi zijn als er een paar bruikbare reply's zouden komen!thanx!
quote:*niet aangesproken voelt
Op donderdag 11 september 2003 19:15 schreef sizzler het volgende:
Joh, mijn broertje is 21 en nog maagd.elke familie heeft wel zo'n kneus
quote:je tweelingbroer, nou goed?
Op maandag 15 september 2003 00:40 schreef speknek het volgende:[..]
*niet aangesproken voelt
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 16-09-2003 19:24]
dat half nederland tegenwoordig op hun 14e al geneukt heeft, wil niet zeggen dat jij dat dan ook maar moet gaan doen???
Dus als je 21 bent en je bent nog maagd, vind jij dat al bij voorbaat een kneusquote:Op donderdag 11 september 2003 19:15 schreef sizzler het volgende:
Joh, mijn broertje is 21 en nog maagd.
elke familie heeft wel zo'n kneus
Nee, hij gaat: wie niet waagt, blijft maagd !quote:Op zaterdag 2 augustus 2003 22:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
tja ik bedoel wie niet waagd wie niet wint.
En zo is'tquote:Op maandag 31 januari 2005 08:49 schreef Bright het volgende:
mwa, eerste keer vor mij: 'k was al 32 jaar en, met trots, gewipt met de enige van wie ik nog steeds heel veel houd. TS (en anderen): je hebt nog even de tijd hoor
quote:Op zaterdag 2 augustus 2003 22:32 schreef Dabomp het volgende:
[..]
ja zoiets. Ik was met een vriend van mij ook 14 jaar en toen ging dat meisje op het bed liggen en dan gingen we omstebeurten er ff op liggen, maar ik voelde niet eens dat hij erin ging...
Joh, maak je niet druk..aan sex wordt geen leeftijdskaartje gehangen. Je moet je afvragen wat je liever zou willen, sex gewoon om de sex.. of sex met iemand waar je wat voor voelt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Dabomp het volgende:
Ik ben nu 19 jaar en nog steeds maagd..
ik heb het wel een keer met een meisje van 18 gedaan maar daar voelde ik nog niet echt veel van dus dat tel ik niet mee.
Hoe is het bij andere? Ik ben echt erg onzeker geworden doordat ik nogsteeds geen vriendin heb, en ik zeg je ik zie er niet verkeerd uit teminste dat zeggen de meidenmaar op een of andere manier komt het er gewoonn niet van !
zou mooi zijn als er een paar bruikbare reply's zouden komen!
thanx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |