Hoe is het bij andere? Ik ben echt erg onzeker geworden doordat ik nogsteeds geen vriendin heb, en ik zeg je ik zie er niet verkeerd uit teminste dat zeggen de meiden
maar op een of andere manier komt het er gewoonn niet van !
zou mooi zijn als er een paar bruikbare reply's zouden komen!
thanx!
quote:Aldus de pro.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:16 schreef MarkyB het volgende:
je loopt op een mokkel af, je vraagt of ze een breezer wil, en je vraagt of je dr thuis wil brengen omdat ze niet meer mag rijden. eenmaal thuis vraagt ze of jij iets wil drinken (je zegt ja) en als je allebei relax bent pak je een condoom uit je portemonnai, en dan lijkt me de hint duidelijk voor de andere partij.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:17 schreef Navelpluisje het volgende:
Waarom is dit een probleem?
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Bioslock het volgende:
Wat maakt het uit?
quote:tja ik bedoel wie niet waagd wie niet wint.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:17 schreef nikanoru het volgende:[..]
Aldus de pro.
quote:Af en toe maak je wel goede opmerkingen
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:17 schreef Bioslock het volgende:
[..]
quote:Waarom?
vooral de eerste x want die hoort speciaal te zijn.
quote:Oftewel je bent geen maagd(knaap) meer...............
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Dabomp het volgende:
Ik ben nu 19 jaar en nog steeds maagd..
ik heb het wel een keer met een meisje van 18 gedaan maar daar voelde ik nog niet echt veel van dus dat tel ik niet mee.thanx!
Als je elke keer dat het tegenvalt niet mee laat tellen zal je misschien nog wel een flinke tijd maagd blijven in je hoofd
quote:Klopt. MAArrrrr je komt op een gegeven moment bij een leeftijd dat je zoiets iets hebt van; fuck it. Ik wil het gewoon doen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:19 schreef xgirl het volgende:
Er staat geen leeftijd voor sex. Het gaat om het gevoel dat je erbij hebt. Sommige moeten er zo nodig bij horen, zonder dat ze iets voor die persoon voelen. Alleen maar om te zeggen dat ze het gedaan hebben.
Als je ze zou vragen of ze het echt zo leuk gevonden hebben, zou dat reuze meevallen, dan dat ze het met iemand gedaan hadden waarvan ze hielden en dat gevoel wederzijds was. Het is een samenspel. Je kijkt er dan met meer plezier op terug, vooral de eerste x want die hoort speciaal te zijn.
Maar daar heb ik geen last van gelukkig.
quote:ofwel wie niet maagd wie niet wint
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:18 schreef MarkyB het volgende:[..]
tja ik bedoel wie niet waagd wie niet wint.
quote:ja en daar ben ik nu beland ! veel (vrienden) lachen me ook uit omdat ik nog steeds maagd ben !
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:22 schreef nikanoru het volgende:[..]
Klopt. MAArrrrr je komt op een gegeven moment bij een leeftijd dat je zoiets iets hebt van; fuck it. Ik wil het gewoon doen.
quote:Gewoon. omdat het dan wel de eerste x is dat je zo intiem bent met iemand en je helemaal bloot geeft letterlijk en figuurlijk
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:20 schreef Tarantino het volgende:[..]
Waarom?
quote:Dat zegt meer over je vrienden dan over jou.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:28 schreef Dabomp het volgende:[..]
ja en daar ben ik nu beland ! veel (vrienden) lachen me ook uit omdat ik nog steeds maagd ben !
quote:Ga dan naar de hoeren ofzo. Ik bedoel, vrouwen zat daar die jou wel leuk vinden.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:28 schreef xgirl het volgende:[..]
Gewoon. omdat het dan wel de eerste x is dat je zo intiem bent met iemand en je helemaal bloot geeft letterlijk en figuurlijk
quote:Omdat hij toen nix voor dat meisje voelde?Meer een experment was?
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:21 schreef D.Rose het volgende:
Je hebt t wel eenm keer gedaan, maar dat tel je niet mee
quote:fokken is fokken.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:29 schreef xgirl het volgende:[..]
Omdat hij toen nix voor dat meisje voelde?Meer een experment was?
quote:Das waar, maar je tijd komt dan denk ik nog wel.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:22 schreef nikanoru het volgende:[..]
Klopt. MAArrrrr je komt op een gegeven moment bij een leeftijd dat je zoiets iets hebt van; fuck it. Ik wil het gewoon doen.
quote:Mee eens
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:22 schreef seriewoordenaar het volgende:
Tjeez, mijn eerste keer was toen ik 21 was. En had ik het achteraf voor het zeggen gehad, dan wachtte ik nog een tijdje langer... Sex is geen modeverschijnsel waar je zo noodzakelijk aan moet meedoen, er wordt al genoeg in het wild geneukt op de planeet.
quote:Was blij dat de eerste keer voorbij was, veel te zenuwachtig. Kon er daarna veel meer van genieten. Maar dat zal wel verschillen bij jongen/meisje.
Gewoon. omdat het dan wel de eerste x is dat je zo intiem bent met iemand en je helemaal bloot geeft letterlijk en figuurlijk
quote:ja zoiets. Ik was met een vriend van mij ook 14 jaar en toen ging dat meisje op het bed liggen en dan gingen we omstebeurten er ff op liggen, maar ik voelde niet eens dat hij erin ging...
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:29 schreef xgirl het volgende:[..]
Omdat hij toen nix voor dat meisje voelde?Meer een experment was?
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:30 schreef xgirl het volgende:[..]
Das waar, maar je tijd komt dan denk ik nog wel.
quote:Wat me opvalt is dat iedereen die maagd is denkt over die perfecte eerste keer en dat iedereen die al sex heeft gehad wel weet dat de eerste keer niet je van het is
quote:dat ben ik niet met je eens.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:33 schreef erodome het volgende:[..]
Wat me opvalt is dat iedereen die maagd is denkt over die perfecte eerste keer en dat iedereen die al sex heeft gehad wel weet dat de eerste keer niet je van het is
quote:Das waar
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:32 schreef Tarantino het volgende:[..]
Was blij dat de eerste keer voorbij was, veel te zenuwachtig. Kon er daarna veel meer van genieten. Maar dat zal wel verschillen bij jongen/meisje.
Druk maken om niks
tsss
quote:Dat moet ik toch enigszins tegenspreken op basis van mijn persoonlijke ervaring. Mijn eerste keer behoort tot mijn all-time top 3. Ik was wel heel zenuwachtig, maar het meisje waar ik bij was kon daar goed mee omgaan. De hele nacht lang.
Wat me opvalt is dat iedereen die maagd is denkt over die perfecte eerste keer en dat iedereen die al sex heeft gehad wel weet dat de eerste keer niet je van het is
quote:Je hebt gelijk, maar het blijft toch speciaal ook al is het klungelig.
quote:ho ff, hoe gemiddeld kan een mens zijn
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:37 schreef trigt013 het volgende:
Gemiddelde leeftijd voor jongens is 17,6 dus maak je niet druk...
Sorry, maar dat begrijp ik niet. En schijt aan die vrienden. Het is jouw leven en als zij ff voor jou beslissen dat jij dom bent. Is dat hun fout... Doe het lekker op je eigen tijd. Heb je veel meer aan.
quote:Ik ben er ook gewoon eerlijk in bij andere ! maar blijkbaar is dat hier raar om nog maagd te zijn .. Ik denk ook dat ik een achterstand heb opgelopen omdat ik zo'n 3 jaar non-stop weed rookte
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:37 schreef PeterFdeVries het volgende:
Ik was ook 19 toen het gebeurde, ik was in ieder geval niet zo'n sukkel die zo snel mogelijk probeerde sex te hebben om "stoer" te zijn of iemand die grote verhalen ging ophangen die helemaal niet waar was. Ik heb tot mn 19e niet gelogen over het feit dat ik nog maagd was. Op zich sta je best een flater als je altijd mooie verhalen loopt op te hangen overdat je zovaak geneukt hebt en er dan niks van bakt
Meiden respecteren dat ook heeeel vaak, als je er gewoon eerlijk over bent!
[Dit bericht is gewijzigd door Dabomp op 02-08-2003 22:47]
quote:Wie niet waagd die blijft maagd is beter
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:23 schreef Sambal het volgende:[..]
ofwel wie niet maagd wie niet wint
quote:-1: je hebt geneukt, dus wat lul je
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:45 schreef Dabomp het volgende:[..]
Ik ben er ook gewoon eerlijk in bij andere ! maar blijkbaar is dat hier raar om nog maagd te zijn .. Ik denk ook dat ik een achterstand heb opgelopen omdat ik zo'n 3 jaar non-stop weed rookte
dan ga je toch steeds meer injezelf kerel (ben u al 6 maanden gestopt) maarja ..
ontopic: maak je niet druk, er komt zometeen een moment dat er een dame/vrouw/meisje in je leven komt waarmee het helemaal klikt. in het begin van zo'n relatie haal je de gemiste tijd wel in qua sex
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:46 schreef MarkyB het volgende:
-2: als je wiet rookt, dan zegt mij dat genoeg over je karakter.
quote:Het schijnt dat dit topic daar niet over gaat.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:48 schreef Georges het volgende:
Het schijnt dat frikandellen voornamelijk uit paardenvlees bestaan.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:46 schreef MarkyB het volgende:[..]
-2: als je wiet rookt, dan zegt mij dat genoeg over je karakter.
quote:generaliserend en over 1 kam scheren enzo, maar da's mijn mening.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:49 schreef Wisp het volgende:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |