Uiteraard. Daar moet je dus feeling voor hebben is mijn punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:52 schreef just me het volgende:
Ik denk zelf dat er binnen één team nog kinderen verschillend benaderd moeten worden
Nee, absoluut niet eigenlijk. Hij is namelijk wel "populair" en zoals ik zei goed, dus dat is het niet....ik begrijp het echt niet, het zijn echt stemmingen die een paar weken duren en dan gaat het wel weer......quote:Op maandag 28 februari 2005 20:31 schreef Woutertje het volgende:
misschien word het jochie door teamgenootjes over geslagen ?? dan moet ik terug komen op de tips die ik kreeg, geef de jongen een belangrijke rol....(aanvoerder bijv)
Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet dat dat werkt, omdat zijn ouders hem, alsnog geweldig vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat z'n ouders je meer kunnen vertellen, of gaat dit te ver om hen in te schakelen? (Ligt ook aan de mensen, deze aanpak kan ook in negatieve zin werken)
Heb je al eens gezellig met hem een flesje limonade gedronken en hem gezegd dat JIJ het idee hebt dat hij minder enthousiast is en of het klopt wat je denkt?quote:Op maandag 28 februari 2005 19:34 schreef PAA-053 het volgende:
Ik wil hem dus weer plezier in het voetballen geven, want dat lijkt hij helemaal kwijt te zijn, en/of aan het voetballen krijgen!
PAA
Nee zelf niet, maar een goede kameraad van me die wel een jeugdteam leidt heeft hier bij verschillende spelertjes ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:05 schreef PAA-053 het volgende:
Tsja, bekend probleem bij mijn eliteclubje..... (echt waar!)
Ervaring hiermee dan, Vaduz (en de anderen uiteraard)?
Doe maar uitgebreid verslag danquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:36 schreef grolseboys het volgende:
Vanavond ga ik naar de graafschap waar mijn oudste zoon [13] is uitgenodigd voor 4 trainingen,alleen van die trainingen kan ik al een hoop leren.
Groetjes Rudi![]()
Dan denk ik toch echt dat hij zenuwachtig is of bang om iets fout te doen.......ik spreek uit ervaring....quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:24 schreef grolseboys het volgende:
Hij had zelf ook al over krachttraining ,denk dat hij meer het voetbal moet maken ,speelt hij een bal blijft ie rustig staan ,dan denk ik als je een bal speelt maak dan meteen een actie en bied je aan voor een combinatie.
Dat hij het voor zichzelf doet weet hij ,want ik zei als je jou best niet doe ga je volgende keer maar op de fiets 35 km. doe ik niet hoor!!
Gr.Rudi ps.Tuurlijk ik kan jou niet beoordelen hoe jij het doet ,wat ik zo uit jou teksten begrijp is de training wel in orde.
zorg dat als je meeloopt, het niet gewoon een vader is die vroeger ook wel eens een bal heeft geschopt, maar iemand met een "opleiding", die nadenkt over wat hij doet, een opbouw heeft, bepaalde facetten steeds terug laat komen, een bepaalde methodiek.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:30 schreef PAA-053 het volgende:
Ah ja, die training is denk ik wel in orde, maar het punt is dat ie beter moet worden wil ik hogerop komen he, vandaar dat ik selectieteams wil gaan trainen, puur voor mijn ontwikkeling. Natuurlijk is het ook goed voor mijn ontwikkeling als ik alleen een lager selectieteam ga trainen, maar misschien kan ik beter nog ff een paar jaartjes meelopen.....wat vinden jullie?
PAA
Tsja, waarom zou hij zich dan niet volledig inzetten? En dat zou ik uiteraard niet weten, ik ken hem verder ook niet....misschien laat hij het niet merken oid dat hij toch wel tegen die spelers opkijkt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:00 schreef grolseboys het volgende:
Bjoro je hebt gelijk ,alleen jammer dat ik dat elftal niet train hij zit in de C1 die hebben een betaalde trainer.
En interval training mis ik daar ,maar daar wou hij het met trainer over hebben ,dus hij wil wel.
hij krijgt nog 2 kansen om te trainen en mischien een wedstrijd ,maar voor hem is het mooi om zoiets mee te maken. gr. rudi
PAA 053 ik denk niet dat hij zenuwachtig is hij is een koele kikker of hij laat het niet merken naar buiten toe. gr. rudi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |