Hey Rudi,
Dit is mijn 2e jaar als trainer, ik ben vorig jaar na de winterstop begonnen bij een laag E-team, ook samen met de man waarmee ik het nu samen doe. Hij is volwassen en vader van iemand uit de F2, hij heeft ook al veel ervaring. Ik loop dus zegmaar met hem mee, maarwe staan gelijk hoor, ik ben geen assistent oid. En dat is nu juist waar ik bang voor ben, dat als ik nu "voor mezelf" kies, dus selectie ga trainen, voor mijn ontwikkeling, dat ik dan wordt "opgezadeld" met een trainer die denkt dat ik hem een beetje kom helpen, als hulpje dus!
Ik wil ook graag de E gaan trainen, de E3 dus........het was echt een tegenvaller, maar nu ga ik gewoon kijken wat nu het beste voor me is, nu dit niet meer kan. Ik denk idd dat de D nog iets te vroeg voor me komt, zeker als je selectie gaat trainen. Ik moet er nog eens goed over nadenken, maar als iemand hier een mening hierover heeft hoor ik het graag!
En Rudi, misschien is je zoon een beetje zenuwachtig voor die training, ik heb zelf last van faalangst dus dat kan ik me goed voorstellen
![]()
Daarom voetbal ik zelf ook niet meer, ook omdat ik het met school, 5VWO, heel erg druk heb. Daar kun je het met hem over hebben natuurlijk. Als het niet iets mentaals is kun je met hem wat krachttrainingen doen, niet dat dat nou zoveel op zal leveren maar, daar komt het weer, help je hem mentaal el heel erg, hij denkt dan dat hij sterker is, of iig zal hij meer zlefvertrouwen hebben. Je met hem denk ik prikkelen om er goed tegenaan te gaan, dat hij het voor zichzelf doet, voor zijn toekomst als voetballer! Succes ermee iig!
PAA