abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24851305
Allereerst: ik ben geen ouder
Ten tweede: Ik probeer ze al een beetje "op te leiden" voor het voetbal in de E en later de D....ze kunnen al goed met een bal omgaan ,en daarom probeer ik nu wat verder te gaan. Verder moet je gewoon bij 2e jaars F selectie wel met een goede opstelling en tactiek spelen, het gaat er ook om dat je goed speelt en putnen pakt! Natuurlijk is dit voor de jochies neit zo....die vinden het ook met opstelling en tactiek al leuk genoeg.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:13:42 #52
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24851447
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:07 schreef PAA-053 het volgende:
Allereerst: ik ben geen ouder
Ten tweede: Ik probeer ze al een beetje "op te leiden" voor het voetbal in de E en later de D....ze kunnen al goed met een bal omgaan ,en daarom probeer ik nu wat verder te gaan. Verder moet je gewoon bij 2e jaars F selectie wel met een goede opstelling en tactiek spelen, het gaat er ook om dat je goed speelt en putnen pakt! Natuurlijk is dit voor de jochies neit zo....die vinden het ook met opstelling en tactiek al leuk genoeg.
zorg dat die kinderen plezier erin hebben, dan blijven ze op voetbal.
Kinderen die geen aanleg hebben zullen toch stoppen, omdat ze het niet leuk vinden.
En kinderen die het wel leuk vinden die leren wel in latere fase !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_24851530
Ik zorg er natuurlijk ook voor dat het leuk is, dat is een pre.....
Daarnaast proberen we ze goed te laten voetballen!
  maandag 31 januari 2005 @ 15:28:24 #54
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24851768
wat ook leuk is...de zgn penaltie serie.

Team A keept, dat wil zeggen speler 1 van team A keept op de strafschop van speler 1 van team B
speler 2 tegen 2 en zo door.........als ze allemaal geweest zijn wisselen, team B keept, team A neemt strafschoppen.

Laat de jongetjes hun eigen team aanmoedigen....de keepers schreeuwen "missen, missen" of Houden, houden" en de penaltienemers schreeuwen: "scoren, scoren"
...altijd hilarisch !!
256 goals !
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 16:46:46 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24852389
PAA-053 hoe kom jij aan je kennis? heb je een cursus gevolgd of doe je het onder begeleiding van iemand?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24852547
Bedoel je dit nou sarcastisch? Hoop het niet
Nee, ik ben trainer van een F2 team, samen met een volwassene. Het is pas mijn 2e jaar als trainer, maar ben er heel veel mee bezig. Ik hb nog geen trainerscursussen gevolgd, maar dit staat op het programma voor de komende maanden.
Dus ik doe het onder begeleiding, maar ik denk dat ik neit opschep als ik zeg dat ik het zelf ook wel zou kunnen.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 17:46:43 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24853091
Nee ik bedoelde het niet sarcastisch

Ik vind alleen dat trainers ontzettend goed moeten weten waar ze mee bezig zijn maar dat is ook de verantwoordelijkheid van de vereniging

JustKritisch
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_24853443
Vindt je dat ik het slecht doe dan?
Ben je zelf ook traienr?
  maandag 31 januari 2005 @ 21:45:37 #59
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24853669
Ik heb wel een aantal curssusen gevolgd, maar het is schrikbarend om er achter te komen dat onze vrienden van de bond alles in een bepaald keurslijf willen stoppen. De leerlijnen en evaluatie momenten vliegen je om de oren. Gelukkig ben ik eigenwijs genoeg om alleen hetgeen ik nodig heb van de cursus te gebruiken. En fouten maken hoort ook bij het trainer zijn, net als bij het voetballer zijn.
  maandag 31 januari 2005 @ 22:03:28 #60
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24853952
Mijn visie op voetballen bij de Fjes is, dat je de taak hebt de kinderen enthousiast te maken voor de sport.

Dit doe je door ervoor te zorgen de oefenstof dusdanig aan te reiken dat de kinderen er plezier in hebben, er iets van leren en dat ze bezig zijn !!!

Vooral dat laatste is heel belangrijk, kies je organisatie dusdanig zodat zoveel mogelijk kinderen bezig zijn, met een bal natuurlijk !
Een oefening waarbij 1 kind op doel schiet en de andere 6,7,8,etc. kinderen stil staan toe te kijken moet je absoluut proberen te vermijden !
256 goals !
pi_24854001
Klopt ja, ben ik het mee eens. Wij gebruiken ook altijd vormen waarbij er een soort circuitje is uitgezet, of waarbij ze moeten combineren met bijv. een spelverdeler(s), al dan niet met verdediger(s) voordat ze kunnen afwerken.

En mijn trainerscursus kan geboekt worden!! Heb er wel zin in, vraag me echt af wat 't gaat worden. Het is een een trainerscursus Pupillentrainer, dus voor F, E en D. Iemand hier ervaring mee mss?
  maandag 31 januari 2005 @ 22:16:38 #62
73091 Vom
de Cowboy
pi_24854196
Helemaal gemist dit topic.
Ik ben nu iets meer dan een jaar trainer (halverwege vorig seizoen ingestapt), samen met een andere speler uit mijn team. Ik train nu de C6 en dan merk ik toch weer dat sommige jongens teveel verschillende trainers hebben gehad. We zijn nu bezig met een beetje fysiek werk en balcontrole, want dat is bij sommige jongens erbarmelijk slecht.
Via de club wordt binnenkort de jeugdtrainerscursus van de KNVB gedaan, betaald en wel
(De club heeft dit besloten nadat ons team dat had aangevraagd, wij hebben nl 8 jeugdtrainers)
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_24854265
Jij jeugdtrainer? Je moet ze ook wel wat verantwoordelijkheid bijbrengen .
  maandag 31 januari 2005 @ 22:25:08 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24854370
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Vom leert op dat gebied een hoop van die gastjes
256 goals !
pi_24854397
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:25 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Vom leert op dat gebied een hoop van die gastjes
Maar mama zegt dat ik nog niet mag drinken
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 23:39:58 #66
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24855063
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:31 schreef PAA-053 het volgende:
Vindt je dat ik het slecht doe dan?
Ben je zelf ook traienr?
ik ben zelf geen trainer maar heb jaren in de jeugdvoetbalcommissie gezeten en ben momenteel leider van ons 1e team dat 2e klasse speelt

ik kan vanachter mijn pc niet zien of jij het goed of slecht doet.. ik ben alleen kritisch en ben blij dat er aan onze F-jes minder "eisen" gesteld worden

ow ja.. ik ben ook nog eens vrouw!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_24858194
quote:
Op maandag 31 januari 2005 23:39 schreef just me het volgende:

[..]

...
ik kan vanachter mijn pc niet zien of jij het goed of slecht doet.. ik ben alleen kritisch en ben blij dat er aan onze F-jes minder "eisen" gesteld worden

...
Dat begrijp ik en bedoelde ik ook niet serieus hoor
Maar je hebt wel een kijk op voetbal, en nog vrouw ook!
pi_24858204
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:16 schreef Vom het volgende:
Helemaal gemist dit topic.
Ik ben nu iets meer dan een jaar trainer (halverwege vorig seizoen ingestapt), samen met een andere speler uit mijn team. Ik train nu de C6 en dan merk ik toch weer dat sommige jongens teveel verschillende trainers hebben gehad. We zijn nu bezig met een beetje fysiek werk en balcontrole, want dat is bij sommige jongens erbarmelijk slecht.
Via de club wordt binnenkort de jeugdtrainerscursus van de KNVB gedaan, betaald en wel
(De club heeft dit besloten nadat ons team dat had aangevraagd, wij hebben nl 8 jeugdtrainers)
Ga je ook de pupillentrainerscursus volgen? Welke regio zit je? Mss komen we wel samen in een groep ofzo....
pi_24858497
Een systeem bij de F-jes? Ik weet niet hoor, maar bij mijn club zijn ze nog niet zo gedisciplineerd... Vanaf de E-tjes lukt het wel enigzins. Ik vind eigenlijk dat de F dient als kennismaking. Je ziet een beetje wat een spelertje kan en kan dan op het eind misschien een beetje een sysyteem meegeven, maar dat werk is in mijn ogen meer voor de E.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24860465
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een systeem bij de F-jes? Ik weet niet hoor, maar bij mijn club zijn ze nog niet zo gedisciplineerd... Vanaf de E-tjes lukt het wel enigzins. Ik vind eigenlijk dat de F dient als kennismaking. Je ziet een beetje wat een spelertje kan en kan dan op het eind misschien een beetje een sysyteem meegeven, maar dat werk is in mijn ogen meer voor de E.
Wat jij zegt lijkt me kloppen, maar alleen voor de 1e jaars F-jes! Die periode is als kennismakeing denk ik, en dan in het tweede jaar, als ze al dan niet selectie gaan spelen, lijkt het mij toch prima kunnen on met een systeem te gaan spelen. Zeker bij een club die wat groter is, zoals die van mij, 10 F teams, zitten er gewoon hele goede spelertjes tussen, die een systeem ook al prima aankunnen. Ik verbaas me er nog elke week over hoeveel die mannetjes al begrijpen!
Laatst bijvoorbeeld zei een spelertje uit mijn team, F2, tegen me: Kan ik niet beter wat meer blijhven hangen, dan heeft de mid mid wat meer ruimte, dan schuif ik mee bij balbezit Dat zei hi jecht, en dat ventje is 8!!! (natuurlijk allemaal van paps geleerd, maar toch) Ze begrijpen het wel, zo'n systeem.
En aangezien het het spel aanzienlijk verbeterd, lijkt het me prima om dat in te voeren bij bijv. 2e jaars F-jes, die iets hoger spelen dan gemiddeld.
pi_24860700
Ik heb zelf bij Colmschate de hele jeugdopleiding gevolgt. Het gaat daar allemaal om het individu. Als de bij de F-jes opvalt ga je zo snel mogelijk naar de Etjes. En ben je 1e jaars B, maar te goed voor de B, dan ga je naar de A.
Zo blijven onze jeugdteams op een lager niveau steken (C-hoofsklasse B-3e Divisie A-Hoofdklasse) Mja, het 'individu' schijnt er beter van te worden. Ikzelf heb daardoor een beetje het plezier in het voetbal verloren. Ik werd net als Tong80, op jonge leeftijd doorgeschoven naar een hoger team. Uiteindelijk ben ik 'slechts' in het 3e (reserve 3e klas) terecht gekomen omdat ik van mezelf vond over niet genoeg kwliteiten te beschikken en het plezier voor mij op 1 stond. Volgend jaar probeer ik het denk ik in het 2e (reserve 1e klas), omdat ik wel op een iets hoger nivieau wil spelen.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24860837
Ik moest wel eens spelen tegen Colmschate B1
Altijd met van die hele agressieve lui erin, maar ik laat me dan niet kennen dus dat werden altijd hele schopwedstrijden Altijd ruzie met zo'n jongen die linksbuiten stond, met zwart haar, ik kan me hem nog zo herrineren Ik heb wel een keer of 4 tegen dat team gespeeld ofzo.....
pi_24861489
Als je een hoop f teams hebt kun je inderdaad een onderscheid maken, maar bij ons zijn er maar twee. als er dan eens twe of drie bij zitten die heel goed zijn dan nemen ze de rest op sleeptouw, en worden ze meestal in hun 2e f jaar al door gestuurd naar de e.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24861626
Ja dan wordt het lastiger natuurlijk, dan lijkt dat me ook de beste oplossing, dan moet je maar gaan voor de persoonlijke ontwikkeling van die 2 a 3 spelertjes....
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:28:35 #75
73091 Vom
de Cowboy
pi_24864254
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:31 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ga je ook de pupillentrainerscursus volgen? Welke regio zit je? Mss komen we wel samen in een groep ofzo....
Die cursus wordt bij ons op de club gegeven, omdat er veel mensen zijn die het willen gaan doen.
Dus ipv dat wij naar de KNVB gaan, komen ze naar ons.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:29:27 #76
73091 Vom
de Cowboy
pi_24864274
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Ze zitten precies in de leeftijd dat ze gaan drinken
pi_24864415

Ohja, das ook wel weer relaxed natuurlijk, maar aan de andere kant leer je dan ook geen nieuwe mensen kennen....
pi_24889091
Nieuw onderwerp en tevens schitterend en onopvallende topic-kick:
Wie zijn jullie (voor degenen die zich nog niet hebben voorgesteld ) en wat voor team trainen jullie? En hoe hoog spelen jullie daarmee?
(beetje flauw onderwerp mss, maarja, je moet wat he )
pi_24936457
Kickje.......er reageert toch nog wel iemand!?
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 14:36:33 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_24936469
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 14:35 schreef PAA-053 het volgende:
Kickje.......er reageert toch nog wel iemand!?
Soms is alles al gezegd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24936695
Kan, vind ik wel jammer iig.....
Zal dan nog maar een anekdote in de groep gooien:
Donderdag weer training gegeven, maar het ging voor geen meter. De spelrtjes luisterden niet, maakten constant ruzie, waren druk, agressief en snel geirriteerd. Wel 6 spelertjes hebben gehuild ofzo.....het liep vooral uit de hand doordat iedereen vergelding ging halen, en vriendjes inschakelde om iemand te raken enzo....keihard eigenlijk, en dat voor die jonge spelertjes...
Ik voelde me een beetje verloren temidden van zo'n groep lastige kinderen Wat zouden jullie hier aan doen? Ik straf eigenlijk nauwelijks, meestal grijp ik gewoon in, zeg dat ze moeten stoppen, en dan gaat er later eentje huilend achter het doel zitten. Probleem is dat ik daar niks aan kan doen, omdat ik alleen ben en er anders weer anderen gaan klooien.....
Hoe zouden jullie dit oplossen??
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 15:34:08 #82
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24937418
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 14:49 schreef PAA-053 het volgende:
Kan, vind ik wel jammer iig.....

Mezelf op de kop krabben en me afvragen wat er mis gaat met deze manier van training geven! Ik vind het overigens vreemd dat jij in je eentje trainingen geeft.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_24937575
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:34 schreef just me het volgende:

[..]

Mezelf op de kop krabben en me afvragen wat er mis gaat met deze manier van training geven! Ik vind het overigens vreemd dat jij in je eentje trainingen geeft.
Normaal doe ik het met mijn buurman, een volwassene. Maar die was er niet, dus bij uitzondering deed ik het alleen. Waarom vind je dat trouwens raar?
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 16:01:32 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_24937845
Ja wat is er vreemd aan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24937942
Omdat hij geen diploma's heeft. Je kan niet zo maar wat gaan doen.

Laat iemand die begint met etteren een paar rondjes lopen tot hij weer normaal kan doen. Natrappen is douchen, dat heb ik maar een keer meegemaakt. Daar moet je meteen korte metten mee maken. Kijk, plezier is het belangrijkste, maar overwicht is belangrijk. Daar hebben die kinderen behoefte aan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 16:11:50 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_24938026
Hallo hoeveel jeugdtrainers hebben een diploma, wees blij dat er liefhebbers zijn die er plezier in hebben om de jeugd te trainen. Dit is voor hem ook een begin en gezien z'nh enthousiasme gaat ie misschien wel diploma's halen. Veel clubs stimuleren dat en betalen de kosten er van.

pi_24938200
Ik ben er heel blij mee, maar het kan ook tot bepaalde problemen leiden.

Iemand is beter dan niemand, dat ben ik met je eens.
pi_24939780
Ik ben het in dit geval met Tong eens. Ik begin idd nog maar net, en mag me van de club in gaan schrijven voor mijn 1e cursus, de cursus pupillentrainer, een combi van de cursussen voor F, E en D trainers. En ik doe ook niet zomaar iets, ik verdiep me er zeker in, en zorg dat ze een goede training kreijgen. Ik had deze training alleen moeite ze kalm te houden, en dat lag aan een aantal factoren. Zo heeft een jongetje ADHD, en die had geen pilletje gehad. Die kreeg al gauw ruzie met een jongetje dat altijd heel prikelbaar is. Die is vervolgens de hele training boos gebleven, en ging daarom ook keihard spelen, hierdoor anderen weer boos en pijn, enz.
Overigens helpt rondjes lopen niet, want dat weigeren ze gewoon weg. Ik weet dat ik dit dan gewoon door zou moeen drukken, maar het probleem is dat je geen onderscheid mag maken! Als ik de 1 een rondje laat lopen, "wint" de ander, dus is die 1e nog bozer en loopt het later weer uit de hand. Wegsturen is ook geen optie, want die jochies zijn 8 jaar, en ik ben verantwoordelijk voor ze! Als ik er een wegstuur, weet ik neit wat hij wel niet gaat doen, bovendien ligt mijn club aan een drukke weg.....
Daarom zet ik ze vaak achter de goal, ze kunnen dan niet meedoen, maar zien zeker wel wat ze missen. Hierdoor trekken ze vaak wel bij....ik probeer het echter altijd op een leuke manier op te lossen, zodat de sfeer goed blijft. Ik ben er nu echter achtergekomen dat dit dus niet werkt, als je ze een beetje soft aanpakt, slaan ze door! Ik wil echter ook geen hele strenge trainer zijn, en ms kan ik dit ook wel nog niet. Dit zou echter wel moeten denk ik.....
Overigens vind ik het jammer dat je denkt dat ik een of andere sukkel ben, Stanley! Iig, dat maak ik op uit je reactie: "iemand is beter dan niemand"
Ik ben redelijk serieus bezig met het training geven, en het gaat ook goed. Donderdag liep het echter een beetje uit de hand, en daarom post ik dit. Niet omdat ik geen training kan geven of omdat ik heel slecht ben! (al zeg ik het zelf )
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 18:10:07 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_24940155
Gewoon doorgaan Paa. En let niet op Just muts. Die zou willen dat ze 16 was en pupillen mocht trainen.

pi_24940267

Mijn zelfvertrouwen is weer helemaal terug
Nee bedankt Tong, is leuk om wat positiefs te horen, want ik baalde wel aardig moet ik zeggen....
pi_24940668
Goed advies van tong
Bij ons staat er 1 straf op schelden met ziektes, schoppen, slaan oid: douchen, tot ziens
Gelukkig dit seizoen nog niet hoeven gebruiken, maar vorig seizoen zijn er wel 2 weg gestuurd, daarna de braafste jochies op de training...
pi_24940752
Tja, mdat kan wel maar ik kijk daarmee toch altijd een beetje oud, die jochies zijn pas 8....natuurlijk is het wel zo dat je ze meteen aan moet pakken, anders gaan ze dit leren....mss de volgende training maar es invoeren, ben maandag weer alleen.....
pi_24942298
Gast, waarom zou ik je een sukkel vinden? Ik ken je niet eens. Robur et Velocitas is een mooie club. Frank van Geelen uit jullie eerste is een goede kennis van mij.

Je loopt over van goede bedoelingen en gelukkig werkt het dan nog altijd zo dat dingen wel goed komen. Mijn opmerking was meer als reactie op Just Me. Ik vind namelijk dat zij wel een punt heeft. Het beste zou zijn als je een vriend of teamgenoot van je eigen leeftijd zou hebben, die je helpt.

F-jes zijn het braafst en helemaal bij Robur kan ik me niet voorstellen dat het echt tuig is. Je moet er misschien eens over nadenken of E-tjes of D-tjes wat geschikter voor je is, omdat je je dan iets meer voetbaltrainer en iets minder spelleider en hoofdmeester voelt.

Succes jongen. Minder nadenken, meer doen. Overtuigd zijn van wat je doet en dat ook uitstralen.
pi_24942433
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 14:49 schreef PAA-053 het volgende:

Toch wat harder optreden lijkt me. Roep ze eens bij elkaar en zeg hoe ze met elkaar om moeten gaan, je bent immers samen een team. Vraag ze wat ze nou willen, voetballen of elkaar de koppen inslaan? Vervolgens lekker gaan voetballen, complimenten uitdelen voor goede dingen en zorgen dat er plezierig wordt gevoetbald. Als het goed is heb je de regels dan niet zo nodig. Als ze maar weten wat de consequenties zijn als ze zich niet aan de regels houden.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 20:33:09 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_24942445
Goeie tekst Stanley.

PAA mot verdomme een vent worden

En wij helpen hem er wel bij.

pi_24942916
Idd, goede tekst! Leuk trouwens dat je Frank kent, goede speler!
Nou ik dacht dat je wat negatief was omdat je zei dat iemand beter is dan niemand, kan vrij negatief worden opgevat he Maar je hebt wel een punt. Bij F-jes is het meer je taak om ze op te leiden tot normale voetbalelrs, bij de D-tjes kun je al "echt" gaan voetballen. Mss wil ik dit soms ook wel eens een beetje te veel, voor F-jes. Maar bij D-tjes kan ik geen eigen training leiden denk ik, die zijn iets te oud. Bovendien speelt er nog het dat het zoontje van die man met wie ik het samen doe ook in ons team speelt, en volgend jaar naar E selectie gaat. Waarschijnlijk krijg ik dan volgend jaar ook de E3, selectie dus, 1e jaars dan. (wij hebben namelijk 2 2e jaars selectieteams, E3 is het beste 1ejaars team)
Maar toch vraag ik me af waarom ik iemand van mijn eigen leeftijd zou moeten hebben. De samenwerking met de volwassene waarmee ik het doe verloopt echt heel goed, we sluiten elkaar goed aan. Hij kan namelijk goed streng zijn, daar heb ik soms wat moeite mee. Ik ben zegmaar meer degene die wat dichter bij de spelertjes staat, ook door leeftijd, en daardoor heb ik toch een wat andere verhouding met ze. Maar het is zeker geen tuig, komt idd door de club ja Elite he, rijkelui...maargoed, die rijkeluiszoontjes zijn wel allemaal een beetje verwend, en hebben grote bekkies, vooral tegen elkaar natuurlijk. Het punt is gewoon dat er 3 "typetjes" in dit teamrondlopen. 1 met ADHD, 1 die supersnel pissig wordt, en een meisje dat altijd het mikpunt is van diegene die zo prikkelbaar is, gewoonweg omdat ze elkaar niet mogen! Dit loopt nog wel eens uit de hand omdat ze niet voor elkaar willen onderdoen en telkens wraak gaan nemen!
En Vaduz: wat jij zegt is zeker een goed idee, maar dat hebben we al eens gedaan! En zelfs toen was dat prikkelbare jochie al zo over zijn toeren omdat hij zich aangesproken voelde, terwijl we niemand hebben genoemd en het hele team hebben genomen, en liep hij woest weg! Wat strenger optreden lijkt mij ook een oplossing, ik ga dat maandag maar eens doen, en nog maar eens een teamgesprekje houden.
Iig alvast bedankt voor de leuke reacties tot nu toe! Ik ben hard op weg om een vent te worden
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 21:20:14 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_24943200
Je lult voor eigen parochie, je hebt je eigen knuffeltje ontwikkeld maar die lap tekst leest geen hond. Ga eens posten in andere voetbaltopics en wees niet zo gefixeerd op je eigen topic. Ik lees er vluchtig overheen maar het houdt een keer op.

pi_24943255
Nou, ik vond het juist wel leuk dat hier net een beetje een discussie ontstond over een onderwerp dat mij aangaat en interesseert.
Bovendien werd dit topic goed ontvangen, en als het nu niet boeiend meer is vraag ik me toch af waarom er nog mensen in posten? Ik vind het leuk om het hierover te hebebn en probeer daarom het topic levend te houden, je kan ook over iets anders beginnen mocht je dat willen, ik wil dit topic graag levend houden, en zolang er hier gepost wordt doe ik mee.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 februari 2005 @ 21:31:04 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_24943393
Doorgaan joh maar zou het leuk vinden als je meer post in andere topics.

pi_24943423
Het kwam op mij over alsof je dit topic en mij afkraakte, vond ik jammer.....
Maar ok, ik zal me eens wat meer laten zien elders in SPT en VTB
Blijf je hier trouwens wel posten, zijn altijd zinnige reacties

[ Bericht 3% gewijzigd door PAA-053 op 05-02-2005 21:41:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')