Idd, goede tekst! Leuk trouwens dat je Frank kent, goede speler!
Nou ik dacht dat je wat negatief was omdat je zei dat iemand beter is dan niemand, kan vrij negatief worden opgevat he
![]()
Maar je hebt wel een punt. Bij F-jes is het meer je taak om ze op te leiden tot normale voetbalelrs, bij de D-tjes kun je al "echt" gaan voetballen. Mss wil ik dit soms ook wel eens een beetje te veel, voor F-jes. Maar bij D-tjes kan ik geen eigen training leiden denk ik, die zijn iets te oud. Bovendien speelt er nog het dat het zoontje van die man met wie ik het samen doe ook in ons team speelt, en volgend jaar naar E selectie gaat. Waarschijnlijk krijg ik dan volgend jaar ook de E3, selectie dus, 1e jaars dan. (wij hebben namelijk 2 2e jaars selectieteams, E3 is het beste 1ejaars team)
Maar toch vraag ik me af waarom ik iemand van mijn eigen leeftijd zou moeten hebben. De samenwerking met de volwassene waarmee ik het doe verloopt echt heel goed, we sluiten elkaar goed aan. Hij kan namelijk goed streng zijn, daar heb ik soms wat moeite mee. Ik ben zegmaar meer degene die wat dichter bij de spelertjes staat, ook door leeftijd, en daardoor heb ik toch een wat andere verhouding met ze. Maar het is zeker geen tuig, komt idd door de club ja
![]()
Elite he, rijkelui...maargoed, die rijkeluiszoontjes zijn wel allemaal een beetje verwend, en hebben grote bekkies, vooral tegen elkaar natuurlijk. Het punt is gewoon dat er 3 "typetjes" in dit teamrondlopen. 1 met ADHD, 1 die supersnel pissig wordt, en een meisje dat altijd het mikpunt is van diegene die zo prikkelbaar is, gewoonweg omdat ze elkaar niet mogen! Dit loopt nog wel eens uit de hand omdat ze niet voor elkaar willen onderdoen en telkens wraak gaan nemen!
En Vaduz: wat jij zegt is zeker een goed idee, maar dat hebben we al eens gedaan! En zelfs toen was dat prikkelbare jochie al zo over zijn toeren omdat hij zich aangesproken voelde, terwijl we niemand hebben genoemd en het hele team hebben genomen, en liep hij woest weg! Wat strenger optreden lijkt mij ook een oplossing, ik ga dat maandag maar eens doen, en nog maar eens een teamgesprekje houden.
Iig alvast bedankt voor de leuke reacties tot nu toe! Ik ben hard op weg om een vent te worden