Ja, het zal allemaal best moeten, maar toch... Ik vind eigenlijk dat je pas vanaf de D'tjes serieus met systemen en tactiek moet beginnen. F1 en E1 kan je misschien alleen een beetje leren af en toe over te spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er velen die het niet met je eens zouden zijn
Je hebt wel een beetje gelijk vind ik, maar als je hoog speelt, zoals onze F1, hoogste landelijke amateur niveau, dan moet je toch wel!? Bovendien, het is wel goed voor de ontwikkeling van die jochies!
Leuk idee voor een topicquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik dacht dat hier stukjes over amateurtrainers kwamen. Mannen als Aandewiel, Van den Berg, Lee en Leushuis.
Maar als je een goese groep hebt, die hoog speelt, leren ze zo niet echt goed voetballen voor de D. Vele clubs hebben grote belangen met D teams, dus is ook de voorbereiding op ht spelen in de D en hoger erg belangrijk.....zeker BVO'smoeten hun E en F teams wel heel compleet leren voetballen, omdat dat nu eenmaal nodig is, om ook een goede D lichting te hebben!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, het zal allemaal best moeten, maar toch... Ik vind eigenlijk dat je pas vanaf de D'tjes serieus met systemen en tactiek moet beginnen. F1 en E1 kan je misschien alleen een beetje leren af en toe over te spelen.
* Opschrijft *quote:
zorg dat die kinderen plezier erin hebben, dan blijven ze op voetbal.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:07 schreef PAA-053 het volgende:
Allereerst: ik ben geen ouder
Ten tweede: Ik probeer ze al een beetje "op te leiden" voor het voetbal in de E en later de D....ze kunnen al goed met een bal omgaan ,en daarom probeer ik nu wat verder te gaan. Verder moet je gewoon bij 2e jaars F selectie wel met een goede opstelling en tactiek spelen, het gaat er ook om dat je goed speelt en putnen pakt! Natuurlijk is dit voor de jochies neit zo....die vinden het ook met opstelling en tactiek al leuk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |