abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:23:28 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807140
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Kans op geweld ja, staan er 4 Nederlanders bij de pin automaat heb je grte kans dat ze gaan pinnen, staan er 4 marokkanen heb je een iets grote kans dat je gepinde geld hun doel is
Wanneer ze niet in een rij staan, neem ik in beide gevallen een pinautomaat verderop.
quote:
Ik vind het prima dat je het vooroordelen vindt, ik heb liever geen mes tussen mn ribben en pin wel ff ergens anders
En voor Nederlanders die zich ophouden bij een pinautomaat zonder in een rij plaats te nemen ga je niet opzij? How come?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:24:28 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807158
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het vergelijken van Duitsers+Joden met Nederlanders+Marokkanen.

Mensen klagen niks voor niks zowat alléén maar over Marokkanen en niet over andere buitenlanders.
Toch heb ik de indruk dat Lupa vooral doelt op het gevaar van generalisatie..
pi_24807180
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef schaapievlees het volgende:
wtf heeft dit nou weer met de 2de wereld oorlog te maken man
Nou, misschien moet je even de post lezen die ik daarvóór maakte en de reactie daarop? Ik vind de zich ontwikkelende haat jegens alles wat (Turks en) Marokkaans is griezelig veel lijken op de opgehitste hetze tegen joden. De quotes van Hitler op de eerste pagina van dit topic maken dat pijnlijk duidelijk.
pi_24807184
Alweer een dubbelpost.
pi_24807197
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Toch heb ik de indruk dat Lupa vooral doelt op het gevaar van generalisatie..
D'r is al lang generalisatie als het op dit onderwerp aankomt.

Mijn vraag(nouja, vraag?) is gewoon waarom dat toch alleen gebeurt met deze bevolkingsgroep.Het antwoord is eigenlijk al meer als duidelijk, maarja.
pi_24807206
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer ze niet in een rij staan, neem ik in beide gevallen een pinautomaat verderop.
[..]

En voor Nederlanders die zich ophouden bij een pinautomaat zonder in een rij plaats te nemen ga je niet opzij? How come?
omdat je die Nederlanders wel kan inschatten is het tuig ga je ook een automaatje verder, de marokkaanse jeugd kleed zich grotendeels alsof ze uit de Bronx zijn komen wandelen, dus ga ik zeker niet testen of het echt juist die lieve knuffel marokkaantjes zijn of toch weer het tuig
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_24807243
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:22 schreef Lemmeb het volgende:
Need you say more about what?

Wat heb ik met Tuvai.net te maken Hij is slechts verantwoordelijk voor zijn uitspraken en ik slechts voor de mijne.
Kun je ook lezen? Ik quote jouw misselijkmakende tekst in reactie op Tuvai's "Het zijn niet alleen vooroordelen." Het draait in dit topic wel degelijk voor een deel om ernstige vooroordelen. Jouw vooroordelen onder andere. Als je het gaat hebben over 'vochtige bruine ogen etc." dan...

Weet je, dan niks. Het is gewoon te walgelijk voor woorden, zo'n uitspraak.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:29:10 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807245
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

omdat je die Nederlanders wel kan inschatten is het tuig ga je ook een automaatje verder, de marokkaanse jeugd kleed zich grotendeels alsof ze uit de Bronx zijn komen wandelen, dus ga ik zeker niet testen of het echt juist die lieve knuffel marokkaantjes zijn of toch weer het tuig
Dat vind ik dus tegenvallen. Zoals ik al eerder aangaf, ik ben een keer mishandeld door een aantal Nederlanders die ik op basis van hun uiterlijk toch niet als tuig zou classificeren. Ook met Nederlanders die er verder niet als tuig uit zien ben ik dus voorzichtig.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:30:12 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807268
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Mijn vraag(nouja, vraag?) is gewoon waarom dat toch alleen gebeurt met deze bevolkingsgroep.Het antwoord is eigenlijk al meer als duidelijk, maarja.
Dat lijkt me nogal voor de hand liggen. Maar kun je op basis daarvan iets zeggen over een hele bevolkingsgroep? Doet het verder echt ter zake tot welke bevolkingsgroep een crimineel hoort?
pi_24807275
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Tuvai.net het volgende:

Oh, ja, het is allemaal hun eigen schuld. Zelfs al is 50% van de Marokkanen crimineel, dan nòg is generalisatie niet op zijn plaats!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:31:14 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807291
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nuance : Groot deel. Ook dat blijft echter een aanname die niet logisch herleidbaar is. De implicatie wordt in het navolgende stuk gemaakt.
De bewering dat het slechts om een klein deel zou gaan, is net zomin logisch herleidbaar. Wat ons dan nog rest is de praktijkervaring, en die hebben ik, en velen met mij, inmiddels genoeg.
quote:
Jij weet niet wat de meesten op dit forum denken. Opnieuw een drogredenering.
Ga even zout leggen op het minst relevante deel van mijn bewering . Als dat het rationele, 'logische' niveau is waarop je de discussie wenst te voeren, zijn we in één klap wel erg ver gezakt.

Lekker belangrijk of het 'de meesten op dit forum' of gewoon 'de slecht-ingelichten op dit forum' betreft. Ik loop al langer dan vandaag rond op dit forum, en kan alleen maar afgaan op de posts van de users, die er in heel veel gevallen (in mijj ogen de meeste) op wijzen dat men geen idee heeft waar men over praat, omdat men nog nooit een criminele Marokkaan van dichtbij heeft gezien.

Maar als jij cijfers hebt die het tegendeel bewijzen, nodig ik je bij deze uit om die hier te posten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:31:39 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807300
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Als je het gaat hebben over 'vochtige bruine ogen etc." dan...
Ik heb trouwens ook vochtige bruine ogen.
pi_24807309
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat vind ik dus tegenvallen. Zoals ik al eerder aangaf, ik ben een keer mishandeld door een aantal Nederlanders die ik op basis van hun uiterlijk toch niet als tuig zou classificeren. Ook met Nederlanders die er verder niet als tuig uit zien ben ik dus voorzichtig.
heel verstandig, ik heb nooit last van Nederlanders gehad, ik lees wat nieuws en ben in het verleden wel eens wat marokkanen tegengekomen. Verder vind it het ook heel opvallend dat in mijn bedrijf met +/- 250 werknemers slechts 1 marokkaan werkt. Is mijn werkgever een racist of ook door schade en schande wijs geworden..?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_24807352
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal voor de hand liggen. Maar kun je op basis daarvan iets zeggen over een hele bevolkingsgroep? Doet het verder echt ter zake tot welke bevolkingsgroep een crimineel hoort?
Nee, een hele bevolkingsgroep bestempelen is inderdaad verkeerd, alhoewel ik net één aardig Marokkaans meisje ken, alle andere Marokkanen die ik ken zijn dat soort figuren die voorbijgangers provoceren en uitdagen bij de lokale supermarkt.

Ik kots d'r gewoon van, en vind het helemaal geen verassing meer om te horen, wanneer mijn vriendin weer aankomt met "Ik ben net weer voor 'kankerhoer' en 'vuile pijpslet' uitgescholden omdat ik niet op 'hun' reageerde.", en dat ze vervolgens antwoord met "Marokkanen" als ik vraag "Wie zijn 'hun'?".

Ik blijf bij mijn standpunt dat ze het zelf schuld zijn dat ze zo negatief in het daglicht worden gesteld. Als Chinezen opeens iedereen gingen lastigvallen, en zich provocerend en uitdagend gingen gedragen, zou er ook een topic hierover op Fok! komen te staan, en zou je ook overal mensen er over horen klagen. Maar dat is gewoon niet het geval, het zijn gewoon 'toavallig' héél vaak Marokkanen die slecht in het nieuws komen, en waar ik zelf ook het meest nare ervaringen mee heb.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:35:18 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807356
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Kun je ook lezen? Ik quote jouw misselijkmakende tekst in reactie op Tuvai's "Het zijn niet alleen vooroordelen." Het draait in dit topic wel degelijk voor een deel om ernstige vooroordelen. Jouw vooroordelen onder andere. Als je het gaat hebben over 'vochtige bruine ogen etc." dan...

Weet je, dan niks. Het is gewoon te walgelijk voor woorden, zo'n uitspraak.
Helemaal niks mis met die uitspraak. Ik betrek het slechts op het deel van de Marokkanen waar dit nu eenmaal voor geldt, zoals die zuigertjes bij mij in de straat.

Dat jij het verheft tot een 'vooroordeel', daarmee implicerende dat ik alle Marokkanen ermee bedoel, is jouw probleem.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:35:29 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807363
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

De bewering dat het slechts om een klein deel zou gaan, is net zomin logisch herleidbaar. Wat ons dan nog rest is de praktijkervaring, en die hebben ik, en velen met mij, inmiddels genoeg.
Dat zegt echter niets. Ik heb die ervaringen niet, en heb zelf juist negatieve ervaringen met andere bevolkingsgroepen. Ongetwijfeld ook velen met mij. Laten we het echter op feiten houden, en niet op onderbuikgevoelens. Laten we vooral niet generaliseren.

De bewering dat het om een klein deel gaat is ook niet logisch herleidbaar. JIJ bent echter degene die een claim doet en daarop voortborduurt. De claim die je als basis legt volgt niet uit logica, m.a.w.: Vrijwel je hele post is logisch gezien op drijfzand gebaseerd.
quote:
Ga even zout leggen op het minst relevante deel van mijn bewering . Als dat het rationele, 'logische' niveau is waarop je de discussie wenst te voeren, zijn we in één klap wel erg ver gezakt.
Dat je je eigen logica niet begrijpt zet je punt ook geen kracht bij.
quote:
Lekker belangrijk of het 'de meesten op dit forum' of gewoon 'de slecht-ingelichten op dit forum' betreft. Ik loop al langer dan vandaag rond op dit forum, en kan alleen maar afgaan op de posts van de users, die er in heel veel gevallen (in mijj ogen de meeste) op wijzen dat men geen idee heeft waar men over praat, omdat men nog nooit een criminele Marokkaan van dichtbij heeft gezien.
Toch wel vreemd als een groot deel van de Marokkanen crimineel zou zijn, nietwaar?
quote:
Maar als jij cijfers hebt die het tegendeel bewijzen, nodig ik je bij deze uit om die hier te posten.
Nogmaals, jij bent degene die een claim doet. Wie stelt, bewijst.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:37:45 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807394
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb trouwens ook vochtige bruine ogen.
Zijn ze ook koud en gevoelloos, en verraden ze de goede verstaander steevast dat je liegt?

Btw, zoals ik al zei (ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen): niet alle Marokkanen hebben dit soort ogen, slechts dat hangtuig.
pi_24807419
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:35 schreef Lemmeb het volgende:
Helemaal niks mis met die uitspraak. Ik betrek het slechts op het deel van de Marokkanen waar dit nu eenmaal voor geldt, zoals die zuigertjes bij mij in de straat.

Dat jij het verheft tot een 'vooroordeel', daarmee implicerende dat ik alle Marokkanen ermee bedoel, is jouw probleem.
En jij beweert dat je aan hun 'vochtige bruine ogen' kunt zien dat het 'dat soort Marokkanen zijn'. Als dat geen vooroordeel is dan weet ik het niet meer.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:39:29 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807424
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:32 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

heel verstandig, ik heb nooit last van Nederlanders gehad, ik lees wat nieuws en ben in het verleden wel eens wat marokkanen tegengekomen. Verder vind it het ook heel opvallend dat in mijn bedrijf met +/- 250 werknemers slechts 1 marokkaan werkt. Is mijn werkgever een racist of ook door schade en schande wijs geworden..?
Dat laatste is pas iets over te zeggen met meer informatie. Zijn er vacatures waarop wordt gesolliciteerd door Marokkanen? Zijn er andere sollicitanten die beter presteren? Heeft je werkgever negatieve ervaringen met Marokkanen?

Voor de rest vraag ik me af hoe relevant ervaringen zijn.. Van Marokkanen heb ik echt nooit last gehad, terwijl er toch genoeg zitten in deze stad. Met Nederlanders heb ik dus een zeer negatieve ervaring, en met verschillende nationaliteiten ook wel minder ingrijpende negatieve ervaringen.
pi_24807448
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Zijn ze ook koud en gevoelloos, en verraden ze de goede verstaander steevast dat je liegt?
Wat is het verschil tussen deze uitspraak en de op de eerste pagina geschreven citaten van Hitler? Niks, helemaal niks! Haakneuzen of koude gevoelloze ogen, het doet er niet toe.

Ik ga naar bed. Ik wil dit soort dingen niet eens lezen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:41:16 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807452
quote:

[..]

Volgens mij niet. Ik word geloofd op mijn bruine ogen.
quote:
Btw, zoals ik al zei (ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen): niet alle Marokkanen hebben dit soort ogen, slechts dat hangtuig.
Hoe heb je dit geconstateerd?
pi_24807465
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat laatste is pas iets over te zeggen met meer informatie. Zijn er vacatures waarop wordt gesolliciteerd door Marokkanen? Zijn er andere sollicitanten die beter presteren? Heeft je werkgever negatieve ervaringen met Marokkanen?
Ik zou niet weten waarom er geen marokkaan zou komen solliciteren, ik zou ook niet weten waarom ze slechter zouden zijn dan de rest want ze zijn natuurlijk hartstikke geintegreerd en sociaal aangepast
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:43:27 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807488
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom er geen marokkaan zou komen solliciteren, ik zou ook niet weten waarom ze slechter zouden zijn dan de rest want ze zijn natuurlijk hartstikke geintegreerd en sociaal aangepast
Het hangt van een aantal factoren af.. Zonder die informatie is er weinig zinnigs over te zeggen.
pi_24807490
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Hij heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de vochtigheidsgraad, de temperatuur en de gevoeligheid van de ogen van Marokkanen en daarna een link gelegd met eventueel crimineel gedrag.

Hij zou het toch niet gewoon uit zijn duim gezogen hebben wel?

En nu ga ik echt naar bed.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:44:27 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807509
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hij heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de vochtigheidsgraad, de temperatuur en de gevoeligheid van de ogen van Marokkanen en daarna een link gelegd met eventueel crimineel gedrag.

Hij zou het toch niet gewoon uit zijn duim gezogen hebben wel?

En nu ga ik echt naar bed.
Slaap lekker Lupa!
pi_24807531
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef Alicey het volgende:
Slaap lekker Lupa!
Jij ook voor later.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:47:56 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807573
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:35 schreef Alicey het volgende:
Dat je je eigen logica niet begrijpt zet je punt ook geen kracht bij.
Weer zo'n compleet loze bewering, die je bijdehandter doet voorkomen dan je werkelijk bent, puur en alleen om de aandacht af te leiden van je eigen onkunde om mijn argumenten te weerleggen.
quote:
Toch wel vreemd als een groot deel van de Marokkanen crimineel zou zijn, nietwaar?[/quote[
Neehoor. De criminele Marokkanen wonen vooral in de grote steden in de Randstad, en daar woont het grootste deel van de Nederlanders nu eenmaal niet. Daarnaast is een deel van de Nederlanders nog steeds druk doende te ontkennen wat op termijn nu eenmaal niet ontkend kan worden. Maar gelukkig zie je momenteel de één na de ander omslaan en het 'licht' zien.
[quote]Nogmaals, jij bent degene die een claim doet. Wie stelt, bewijst.
Wat wil je precies bewezen hebben? Zoals ik continu al aangeef: behalve het feit dat het huidige beleid niet werkt (kijk daar de criminaliteitscijfers maar gewoon op na, uitgesplitst naar bevolkingsgroep), zijn mijn beweringen puur gebaseerd op ervaringsfeiten. Er zijn immers geen cijfers over. Ik ben echter zeer verheugd om te zien dat een niet te verwaarlozen deel van de FOKkers deze ervaringsfeiten met mij deelt .

Ik heb tenminste nog deze ervaringsfeiten, jij hebt echter helemaal niks om mij mee om de oren te slaan, behalve je eigen bekrompen, achterhaalde denkbeelden.
pi_24807580
Tja zulke generalisaties word ik ook niet zo vrolijk van. "Vochtige bruine ogen" etcetc.
Maar tegelijk weet ik wel precies waar de TS het over heeft
Het is heel erg lastig om tegenwoordig de nuance te behouden.
Als 70% van de jeugdgevangenissen volzit met allochtonen(waarvan 40% marokkaan geloof ik), en als allochtonen 99% van de straatroven voor hun rekening nemen in Rotterdam.
Dan vind ik het 1.) klote voor de normale marokkanen 2.) klote voor de slachtoffers en vind ik dat we al die criminele tyfuslijers hard moeten aanpakken.

edit: het land uit mogen schoppen veranderd in hard moeten aanpakken
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:49:17 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807601
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Zoals ik al aangaf: ik ken ook 'goede' Marokkanen, en die hebben die ogen niet.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:55:56 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807723
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Weer zo'n compleet loze bewering, die je bijdehandter doet voorkomen dan je werkelijk bent, puur en alleen om de aandacht af te leiden van je eigen onkunde om mijn argumenten te weerleggen.
Weer een aanname over een persoon.
quote:
[..]
Als ik nieuwsberichten bekijk zie ik toch dat excessen vooral buiten de randstad plaatsvinden..
quote:
Wat wil je precies bewezen hebben? Zoals ik continu al aangeef: behalve het feit dat het huidige beleid niet werkt (kijk daar de criminaliteitscijfers maar gewoon op na, uitgesplitst naar bevolkingsgroep), zijn mijn beweringen puur gebaseerd op ervaringsfeiten. Er zijn immers geen cijfers over. Ik ben echter zeer verheugd om te zien dat een niet te verwaarlozen deel van de FOKkers deze ervaringsfeiten met mij deelt .
Een "niet te verwaarlozen deel" deelt die ervaringsfeiten niet, dus als dat je bewijsvoering is..
quote:
Ik heb tenminste nog deze ervaringsfeiten, jij hebt echter helemaal niks om mij mee om de oren te slaan, behalve je eigen bekrompen, achterhaalde denkbeelden.
Het wordt bedtijd geloof ik.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:56:58 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807751
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ik heb mijn oude werkgever er weleens naar gevraagd, waarom er zo weinig Marokkanen bij het bedrijf werkten en hij zei daarop het volgende:
quote:
Het kan twee kanten op met die jongens: of ze zijn ontzettend correct, komen nooit te laat, en doen hun werk perfect, m.a.w. de ideale medewerker en zelfs beter dan de gemiddelde autochtoon. Of ze komen altijd te laat, doen hun werk niet goed, veroorzaken problemen op de werkvloer en (en da's nog het ergste) leggen de schuld voor dat alles steevast bij een ander neer. De tweede groep is helaas vele malen groter dan de eerste.

Helaas is het moeilijk om de ene van de andere te onderscheiden [voor hem in elk geval, voor mij dus inmiddels wat minder], en is het vanuit het oogpunt van de bedrijfsvoering beter er maar helemaal geeneen meer aan te nemen.
Aldus mijn voormalige baas.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:57:23 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24807758
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf: ik ken ook 'goede' Marokkanen, en die hebben die ogen niet.
Hij was dus niet dubbelblind begrijp ik?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:00:11 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807799
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:55 schreef Alicey het volgende:
Als ik nieuwsberichten bekijk zie ik toch dat excessen vooral buiten de randstad plaatsvinden..
Als je dat wekelijk denkt te zien, moet je toch die stront eens uit je ogen halen.
quote:
Een "niet te verwaarlozen deel" deelt die ervaringsfeiten niet, dus als dat je bewijsvoering is..
Voorlopig valt dat mee, en beperkt dat deel zich hier toch vooral tot de gebruikelijke users die op de één of andere manier vastgeroest blijven in hun politiek-correcte denkpatroon
quote:
Het wordt bedtijd geloof ik.
Ik denk het ook .
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:04:40 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24807877
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

sinds wanneer ben ik 'de Marokkaan' in dit draadje?
niet....ik had het over de marokkaan in jou stukje tekst. Die woont in een wijk met alleen maar marokkanen/allochtonen..........maar hij probeert o zo hard om te intergeren. Dat gaat niet samen snap je
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:08:39 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24807951
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef pberends het volgende:
Ik ben het helemaal met de TS eens.
Van jou had ik ook niet anders verwacht, maar in elk geval bedankt voor de support .

Jij bent zelf de laatste tijd ook lekker bezig trouwens op de FP . Vanwaar die plotselinge 'opleving'? Ook wat minder fijne persoonlijke ervaringen gehad de laatste tijd? Deel ze dan hier .
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:19:39 #137
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24808113
Dit is geen doodsverwensing of whatever.... maar ik verwacht binnen de korte tijd de eerste drive-by shootings in Nederland..... Van mensen die preventief ?!?... het recht in eigen hand gaan nemen.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:25:25 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24808228
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Dit is geen doodsverwensing of whatever.... maar ik verwacht binnen de korte tijd de eerste drive-by shootings in Nederland..... Van mensen die preventief ?!?... het recht in eigen had gaan nemen.
Niet om het één of ander, maar bij mij in de straat, gewoon een niet zo bijzonder zijstraatje middenin Rotterdam Centrum, zijn het afgelopen half jaar al twee drive-by shootings geweest . Overigens allebei zonder dodelijke afloop, het was waarschijnlijk meer bedoeld als 'waarschuwing vooraf'.

Als je het niet gelooft, moet je maar eens langskomen. Ik kan je de kogelgaten in de muren nog laten zien.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:25:42 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24808237
Ik pleit dan ook voor three-strikes-out politiek t.o.v. criminele Marokkanen:

Na de derde keer Nederlands paspoort afnemen, persona non grata verklaren, en uitzetten. Klaar. Opgeruimd staat netjes. Desnoods hele gezin meesturen, dit doen ze in Beieren en werkt heel goed.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:25:42 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24808238
Er zit weinig progressie in met die regering van ons.
quote:
"Hier moet wat aan gedaan worden"

"Inderdaad, dit moet veranderen"

"Laten we er wat aan doen!"

"Ja, want dit kan niet langer zo"
3 maanden en 9 moorden later:
quote:

1 jaar en 167 moorden later:
quote:

Wie legt het me uit?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:43:13 #141
89730 Drugshond
pi_24808572
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/664319/1/300#24808228]zaterdag 29 januari 2005
.....
Ik geloof je zonder blikken of blozen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een probleem heb gehad met mensen van een andere etnische achtergrond. Sterker nog... voor die mensen die op de markt staan kan ik alleen maar begrip (en veel respect) opbrengen = mensen die werken voor hun geld.
Maar voor het gespuis (zie BNN aflevering gisteren over hangjongeren). heb ik het beeld gekregen ons samenleving van binnenuit wordt uitgehold en verrot wordt gemaakt (Damn ik was echt pissed) .. Een sub-cultuur binnen een cultuur waarbij elke vorm van recht of rechtvaardigheid ver te zoeken is.
-- It's a fucking zoo --
Leuk dat je in Rotterdam woont.... ik zou daar met geen geld willen wonen (al kreeg ik morgen het winnende lot uit de staatlotterij). Het is gewoon niet safe-daar.
quote:
Rotterdam Centrum, zijn het afgelopen half jaar al twee drive-by shootings geweest . Overigens allebei zonder dodelijke afloop, het was waarschijnlijk meer bedoeld als 'waarschuwing vooraf'.
Dat worden er meer (veel meer)... en waarschijnlijk wel met dode afloop.....

Gelet op de maatschappelijke ontwikkelingen.... (zie ook deze inet-flora).... zal dit geen jaren meer duren. De overheid + wetgevende macht heeft een behoorlijke inhaalslag te maken. Anders hoeft het ook niet meer.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:45:08 #142
89730 Drugshond
pi_24808601
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:25 schreef PJORourke het volgende:

Na de derde keer Nederlands paspoort afnemen, persona non grata verklaren, en uitzetten. Klaar. Opgeruimd staat netjes. Desnoods hele gezin meesturen, dit doen ze in Beieren en werkt heel goed.
Dat laatste... serieus... ?!?...... damn..... die hebben het begrepen.
pi_24808723
Best sneu dat zulke linkse zwijnen als Venetari en Lupa_Solitaria teruggrijpen naar WO II. Daar word ik echt zo moe van, dat wanhopige verdediging van hun linkse ideologie. Echt...
Verwijderd door Admin.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:57:19 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24808825
quote:

Ik zie dat eigenlijk ook als de enige juiste oplossing .

Je kunt een speciaal tot die taak berust politieapparaat zichzelf er wel 24 uur per per dag mee zoet laten houden, wat ongetwijfeld tot enkele nutteloze arrestaties leidt (de gastjes lopen immers binnen 24 uur weer voor je deur rond). Of je kunt een batterij psychologen erop los laten om te kijken wat nu echt het 'probleem' is met deze 'lastpakjes' en waarom ze zo slecht reageren op de gangbare, softe, Hollandse 'correctiemethoden' (een paar uurtjes propjes prikken in het park, bejaarden verzorgen etc.). Maar dit soort methoden worden inmiddels al jarenlang toegepast, en lijken geen ene fuk te helpen. Integendeel, lijkt het wel.

In plaats daarvan kun je je waarschijnlijk beter eens afvragen of het sop de kool wel waard is (om maar even een spreekwoord uit z'n verband te rukken ). Met andere woorden: zijn deze ventjes al die tijd, geld, moeite en frustratie eigenlijk wel waard? Hebben ze, na genezen te zijn van hun criminele neigingen (aangenomen dat dat überhaupt mogelijk is), iets toe te voegen aan de Nederlandse samenleving, wat een willekeurige ander niet ook al kan toevoegen?

Ik denk absoluut van niet en zie derhalve 'verbanning naar Marokko' als enige logische en goed uitvoerbare oplossing. De Marokkaanse nationaliteit hebben ze alvast al, dus dat kan het probleem niet zijn.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:04:47 #145
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24808955
quote:

[..]

Nu heb je het over subjectiviteit. Da's wat anders. Je wekt de indruk dat ook erg graag te willen zien.

Jij hebt ook vochtige ogen (de kleur weet ik niet), maar dat het gluiperige, onbetrouwbare varkensoogjes zouden zijn is dan weer een subjectieve waarneming te noemen, mocht iemand zulks over jouw kijkers te melden hebben.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:05:41 #146
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24808973
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Best sneu dat zulke linkse zwijnen als Venetari en Lupa_Solitaria teruggrijpen naar WO II. Daar word ik echt zo moe van, dat wanhopige verdediging van hun linkse ideologie. Echt...
Ach, dat soort mannetjes kan ik wel aan, met gemak zelfs .

Het probleem is vooral, dat je ze altijd met een paar te gelijk op je dak krijgt. Tegen de tijd dat je de leugen van de één hebt gecorrigeerd, hebben de anderen al tijd gehad je woorden nog drie keer te verdraaien en uit hun verband te rukken in hun posts. En zo blijf je als TS enigszins achter de feiten aanlopen.

Als reactie daarop kun je ook nóg sneller gaan typen en posten, maar dat leidt weer tot lullige foutjes en versprekingen, waarna ze er vervolgens als de hyena's bij zijn om je daarop te pakken .

Veel geniepiger en effectiver is iemand als SCH, die alles wat je zegt meteen sentimentaliseert en in het belachelijke trekt. Bij hem moet ik me soms echt beheersen om niet ontzettend pissig te worden .
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:06:05 #147
136 V.
pi_24808981
quote:
Waarom niet t.o.v. iedereen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:08:23 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24809026
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 01:04 schreef Verbal het volgende:
Jij hebt ook vochtige ogen (de kleur weet ik niet), maar dat het gluiperige, onbetrouwbare varkensoogjes zouden zijn is dan weer een subjectieve waarneming te noemen, mocht iemand zulks over jouw kijkers te melden hebben.

V.
Nee, dat heeft nog nooit iemand over mijn ogen gezegd. Vrouwen zijn in het algemeen juist erg gecharmeerd van mijn ogen, en dat is pertinent niet omdat ze een gluiperige uitstraling hebben.

Maar wellicht dat jij er wel ervaring mee hebt en dat je die hier met ons wilt delen.

L.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:11:26 #149
136 V.
pi_24809076
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 01:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat heeft nog nooit iemand over mijn ogen gezegd. Vrouwen zijn in het algemeen juist erg gecharmeerd van mijn ogen, en dat is pertinent niet omdat ze een gluiperige uitstraling hebben.
Dat is dan hun subjectiviteit, of jouw subjectiviteit.
quote:
Maar wellicht dat jij er wel ervaring mee hebt en dat je die hier met ons wilt delen.
Waarom persoonlijk worden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24809099
Ik vind het op zich al komisch dat sommige mensen (ook hier) je al links vinden als je geen tatoeage van een swastika op je bicep hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')