Morris werd wakker en toen deed Morris heel vaag en stootte koffie om. Stefano deed toen zijn blouise uit en stond dus met ontbloot bovenlijf. Morris voelde een erectie opkomen en peerde hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Leuke icoon
Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd tussen Morris () en Stefano?? Heb het heel de week niet kunnen zien behalve dat stukje!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)g_meneer_harmsen.xml
Het is wel duidelijk wie populair is.quote:Poll
Wie zal Brad Pitt na Jenn aan de haak slaan?
Angelina Jolie : 55%
Paris Hilton : 6%
Julia Roberts : 3%
Kate Winslet : 5%
J.Lo : 8%
Tom Cruise : 22%
Aantal stemmen: 1436
Tom Cruisequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk wie populair is.
Geen idee. GTSTWEB.com kwam ermee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:11 schreef Nano het volgende:
Ik ben benieuwd.Wanneer wordt de nieuwe leader ingevoerd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:30 schreef bloodymary het volgende:
Gelukkig ligt het er niet zo dik bovenop dat Robert en Barbara iets krijgen...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wouter de Jong komt voor de eerste tijd niet meer terug dus dat zal wel niet.Ja,het zou natuurlijk nog kunnen,maar goed dat zien we vanzelf.Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef -Jean- het volgende:
Ik zeg: milan is de vader van dat kind van charlie
typisch soapachtig![]()
Lotje en dur geestenpratijken op Dorothea te verjagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef Pelgrim het volgende:
Het wordt weer te saai, wanneer gebeurt er iets extreems dat ook aan blijft houden. Alle spanningen worden weer snel weggewuifd door een saaie verhaallijn
Dat weet niemand. Mischien staat ze al in de nieuwe leader.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:39 schreef Woelli het volgende:
Maar komt Lotje ook nog levend terug?
Zal me eigenlijk niets verbazen dat ze leven terug komt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Mischien staat ze al in de nieuwe leader.![]()
Hij heeft ook nog Sil hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal me eigenlijk niets verbazen dat ze leven terug komt.
Robert had altijd een kind in de serie
Arnie, Julian, Daantje Milan. en dan nu Lotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |