Morris werd wakker en toen deed Morris heel vaag en stootte koffie om. Stefano deed toen zijn blouise uit en stond dus met ontbloot bovenlijf. Morris voelde een erectie opkomen en peerde hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Leuke icoon
Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd tussen Morris () en Stefano?? Heb het heel de week niet kunnen zien behalve dat stukje!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)g_meneer_harmsen.xml
Het is wel duidelijk wie populair is.quote:Poll
Wie zal Brad Pitt na Jenn aan de haak slaan?
Angelina Jolie : 55%
Paris Hilton : 6%
Julia Roberts : 3%
Kate Winslet : 5%
J.Lo : 8%
Tom Cruise : 22%
Aantal stemmen: 1436
Tom Cruisequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk wie populair is.
Geen idee. GTSTWEB.com kwam ermee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:11 schreef Nano het volgende:
Ik ben benieuwd.Wanneer wordt de nieuwe leader ingevoerd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:30 schreef bloodymary het volgende:
Gelukkig ligt het er niet zo dik bovenop dat Robert en Barbara iets krijgen...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wouter de Jong komt voor de eerste tijd niet meer terug dus dat zal wel niet.Ja,het zou natuurlijk nog kunnen,maar goed dat zien we vanzelf.Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef -Jean- het volgende:
Ik zeg: milan is de vader van dat kind van charlie
typisch soapachtig![]()
Lotje en dur geestenpratijken op Dorothea te verjagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef Pelgrim het volgende:
Het wordt weer te saai, wanneer gebeurt er iets extreems dat ook aan blijft houden. Alle spanningen worden weer snel weggewuifd door een saaie verhaallijn
Dat weet niemand. Mischien staat ze al in de nieuwe leader.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:39 schreef Woelli het volgende:
Maar komt Lotje ook nog levend terug?
Zal me eigenlijk niets verbazen dat ze leven terug komt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Mischien staat ze al in de nieuwe leader.![]()
Hij heeft ook nog Sil hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal me eigenlijk niets verbazen dat ze leven terug komt.
Robert had altijd een kind in de serie
Arnie, Julian, Daantje Milan. en dan nu Lotje
Hij kwam donderdag nog ten sprake.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
oja dat is nog waar ook
jah ik vergeet sil altijd en de makers van GTST volgens mij ook.
ow ik heb van de week niet echt heel goed gekeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij kwam donderdag nog ten sprake.![]()
Heb ik niet goed gekeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
ow je heb van de week niet echt heel goed gekeken.
maar goed toch hoevaak zie je dat kind nou.
Oke dan. Ik heb een kutdag. Maar b@ck to topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
sorry bedoel ik !!
ik ben vandaag niet echt wakker![]()
![]()
Wat zul jij trots op jezelf zijn. Misselijk mens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Hoe vonden de GTST-fans mijn grap over Roos: Dinand Woesthoff in nieuwe Head&Shoulders reclame
Heerlijk weer, die reactiesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat zul jij trots op jezelf zijn. Misselijk mens.![]()
Ik hoop dat je nog zo geniet als die kleine van haar vandaag huilend naast zijn moeders graf staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heerlijk weer, die reacties![]()
Alleen daar doe je het al voor.
get a lifequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heerlijk weer, die reacties![]()
Alleen daar doe je het al voor.
En nou stop ik met die Showchat-gedoe.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm zijn we daar gelullig over eens![]()
Gij vuile Robinquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is gekker?
» Robin.
» Isabella.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
haha dat is zo niet waarquote:* Viviënne van den Assem (ex-Lizzy, ONM) zou niemand minder dan Marieke Vollaards gaan spelen in GTST. Marieke is het jongere zusje van Janine die tien jaar geleden naar Italië vertrok met haar grote liefde Mark. De rol werd eerder gespeeld door Nathalie Mourits van 1993 tot 1995.
En Terpstra dat werd hier toen ook als grapje gezegt in een gtst topicquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:43 schreef Woelli het volgende:
Er zijn inmiddels weer enkele geruchten opgedoken over de rolbezetting van GTST.
* Viviënne van den Assem (ex-Lizzy, ONM) zou niemand minder dan Marieke Vollaards gaan spelen in GTST. Marieke is het jongere zusje van Janine die tien jaar geleden naar Italië vertrok met haar grote liefde Mark. De rol werd eerder gespeeld door Nathalie Mourits van 1993 tot 1995.
* Cilly Dartell zou in de huid kruipen van Greetje Selmhorst, de zus van Laura. Volgens het laatste gerucht is dit niet waar. Of Laura's zus dan eventueel door een andere actrice gespeeld zou worden is niet bekend.
* David Goncalves, één van de kandidaten van Idols 1, zou zijn GTST-debuut maken als Jimmy Alberts, weer een verloren zoon van Robert.
* Ook "Hind" Laroussi Tahiri zou haar opwachting maken in GTST als de sluwe Laila Bouali, die Sjors Langeveld haar exit bezorgt.
* En alsof dat allemaal nog niet genoeg is gaat ook het gerucht dat Erica Terpstra (!) een klein rolletje krijgt in GTST, als Maria Comvalius, een vriendin van onze Dorothea!
* In het nieuwe seizoen van GTST zouden 6 nieuwe, jonge karakters hun opwachten maken in GTST. Gaat GTST, net als ONM, een andere richting uit?
Bron: www.soapvision.com
Erika, Hind en David vond ik ook al een beetje raarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Terpstra dat werd hier toen ook als grapje gezegt in een gtst topic
Die lui geloven zich zelf toch nietErika Terpstra en Hind whaha
![]()
lol dat had k toen zelf bedacht in juli ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
Jeetje.. die Vivienne heeft al in Goudkust, ONM en Zoop gespeeld... en dan nu GTST.
OMG, GTST begint echt nep te wordenquote:* David Goncalves, één van de kandidaten van Idols 1, zou zijn GTST-debuut maken als Jimmy Alberts, weer een verloren zoon van Robert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |