misschien wel tot de vijfde ronde.... Misschien ga je alle priemgetallen afquote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef avw1982 het volgende:
Als de clubgeschiedenis leest van mijn team moet ik dit jaar tot de vierde bekerronde kunnen komen.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 6 in VI.199 (seizoen 13).
Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 3.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 6 in VI.199 (seizoen 12).
Het team kwam in seizoen 12 tot Bekerronde 2.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 2 in VI.199 (seizoen 11).
BovenHardinxveld eindigde als nummer 2 in VII.347 (seizoen 10).
BovenHardinxveld eindigde als nummer 5 in VII.347 (seizoen 9).
die komen daar om in de taart en de drank.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:02 schreef Grumpey het volgende:
feli Haaai!
zeker dolle boel daat bij je club met al die verjaardagen van spelers en nu dus ook nog coach
hoe heette ie? kan je een vriend met zelfde naam goed mee naaien bij je vriendengroepquote:Op maandag 31 januari 2005 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
Is dit een nieuwe rage?
Speler met ID 12345678: Is voor het laatst gezien bij de audities voor Idols, zijn gloriedagen moeten duidelijk nog komen.
volgende week 2 spelers minder dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:04 schreef komrad het volgende:
[..]
die komen daar om in de taart en de drank.
deze klopt niet het moet zijn:quote:Op maandag 31 januari 2005 17:34 schreef MrMoon het volgende:
Speler met ID 12345678: is voor het laatst gezien in de selectie van Feyenoord. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij
Hier met 4k volgens ham, is voor mij best veel: 4*16=64k, is toch weer de vaste kosten van een stadionuitbreidingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:39 schreef The_Hives het volgende:
Het loon is hier maar met 2600 gestegen.
Hier hetzelfde, mits de WO blijven staan. IK twijfel nog over een mots, moet ook eens goed kijken of ik dat nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:31 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz ik zie net dat ik het seizoen begin met een wedstrijd thuis tegen een medegepromoveerde en de 2 wedstrijden daarna worden WO'sDas mooi de eerste pot MOTS en die 2 erna lekker rustig aan.
de 2 laagste divisies op dit moment zijn 9 en 10 en ik zit in 8 dus die WO's blijven gewoon staanquote:Alleen teams uit de twee laagste divisies kunnen gedurende het seizoen een nieuwe eigenaar krijgen. Als een hoger spelend team door zijn manager wordt verlaten, zal dit team net zolang blijven degraderen tot het laag genoeg staat om weer overgenomen te kunnen worden door een nieuwe eigenaar.
ik zit ook in VIII, maar er is nog wat verwarring over omdat de competitie nog niet begonnen is. Ach ik zie het welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:41 schreef MrMoon het volgende:
Er staat in de regelementen:
[..]
de 2 laagste divisies op dit moment zijn 9 en 10 en ik zit in 8 dus die WO's blijven gewoon staan
* komrad niet zenuwachtig voor woensdag, counteren ole ole.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:45 schreef The_Hives het volgende:
Ik begin gelukkig ook thuis. Heb ik wel nodig voor de cash.
* Hives zenuwachtig is voor woensdag![]()
ik kijk ook al uit naar morgen, dan gaat het eindelijk weer los. Ik ben benieuwd hoe ik zal presteren, maar ik ga uiteraard voor de overwinningquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:45 schreef The_Hives het volgende:
Ik begin gelukkig ook thuis. Heb ik wel nodig voor de cash.
* Hives zenuwachtig is voor woensdag![]()
zo is het natuurlijk ook weer. Maar zeker afhankelijk van het resultaat woensdag (ga daar niet PIC spelen) heb ik het thuisvoordeel nodig om een kans te maken. Eigenlijk bepaalt deze week de rest van mijn seizoenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:52 schreef avw1982 het volgende:
Ik begin gelukkig uit. Als eerst heb ik een gemakkelijke tegenstander die ik met gemak kan winnen en daarna met de thuiswedstrijd zijn de supporters meer tevreden waardoor er meer komen naar mn stadion.
dan moet je zorgen dat je niet 2x verliest he.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo is het natuurlijk ook weer. Maar zeker afhankelijk van het resultaat woensdag (ga daar niet PIC spelen) heb ik het thuisvoordeel nodig om een kans te maken. Eigenlijk bepaalt deze week de rest van mijn seizoen. 2 keer verliezen is het seizoen voorbij.....
Nu vind ik wel dat je ook even de speech hier moet publiceren, want als je daar de humor niet van ik kan zien ben je nogal bekrompen als zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:36 schreef sir_dalord het volgende:
Gisteren kreeg ik wat stemmen van fokkers voor U20 bondscoach. Het gevolg hiervan is dat ik een speech schreef die ik vandaag plaatste op het nationaal forum in hattrick.
krijg ik vervolgens deze melding
* You are banned from this conference. You may return on 07-02-2005 at the earliest
ik kan zelfs mijn eigen conference niet meer op. Van de omnipotente megalomanen. '
ze waren dus 'not amused'
schandalig gewoon!! Zolang je niet tot hun kliekje behoort mag je niets zeggenquote:
Hives, robar, patron en komrad steunen mij d.m.v dit persbericht te kopieren en het in zijn eigen persbericht te zettenquote:Derry- Manager Sirdalord van de lycky bullballs is door de nationaal bond gedwarsboomd in zijn plannen om bondscoach te worden.
Sirdalord: "ze waren het klaarblijkelijk niet eens met wat ik te zeggen had en hebben daarom mijn speech verwijderd en mij de toegang tot het publieke forum ontzegd."
Op de vraag of sirdalord zijn kandidatuur nu kan wel vergeten antwoord de nuchtere brabander: "het wordt nu wel iets moeilijker."
kijk, dat zal voor altijd onbekend blijven dankzij die gm'squote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:17 schreef Patron het volgende:
Persbericht de deur uit uiteraard
Hoe luidde je speech eigk?
Ik heb ook mijn stem uitgebracht op SIRDAquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:36 schreef Robar het volgende:
Ik heb al op SIRDA gestemd!
Vind dat we een campagne moeten starten via onze persberichten, clubhuizen, arena-sites, forums, hoe dan ook!!!!!!! Laten we nu eens beginnen met een door Sirda zelf geschreven nieuw persbericht! Verras ons SIRDA!
dat proberen we al te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:36 schreef Robar het volgende:
Ik heb al op SIRDA gestemd!
Vind dat we een campagne moeten starten via onze persberichten, clubhuizen, arena-sites, forums, hoe dan ook!!!!!!! Laten we nu eens beginnen met een door Sirda zelf geschreven nieuw persbericht! Verras ons SIRDA!
Hives ik ben gebanned van alle foraquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat proberen we al te doen. Komrad en ik zijn al geband van het Nederland forum
nix bijzonders eigenlijk. Maar ja, de GM's konden er niet mee lachenquote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
me to.. en natuurlijk persberichtje de deur uit gedaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn stem uitgebracht op SIRDA
quote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Kusjes
sirdalord
quote:Bij deze plaats ik een speech voor sirdalord. Stem allen op hem! Velen gingen u voor!
Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Kusjes
sirdalord
He hallo blind!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef Jonks het volgende:
Banners zijn af te halen bij Lortnoc en persberichten over te nemen van willekeurige leden van de underground scene ^.^!
btw hou je die lijst een beetje up to date? Robar steunt je ook hoewel nog geen perbericht oid gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
De steun die ik krijg is overweldigend. Grote namen hebben zich al geschaard aan mijn zijde om ten strijde te trekken. En wij zullen niet rusten, ik herhaal WE ZULLEN NIET RUSTEN, voordat we de gm's de jeukende pijn die anarchie heet hebben laten voelen.
VIVA LA RESISTANCE!!!
de helden zijn:
de dapp're strijders
Radish Eleven
Robarka (mag ik natuurlijk niet vergeten, was als 1 van de eerste)
Fc uddel
Paralympic Tricycle Team
Fc Der Freddy
Vintage FC
Madkow
Cios Goes Darkravers
Hoolieganzen
Sys rq
Zandpol Trappers
steun d.m.v een stem:
S.I.O.S
Grumpelix
Waailappen united
GotenSSJ
truStopia Ballers
quote:Op 01-02-2005 om omstreeks 16:15 postte Uddel dit bericht in het U-20 Bondscoach topic:
Bij deze plaats ik een speech voor sirdalord. Stem allen op hem! Velen gingen u voor!
Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Kusjes
sirdalord
quote:Nog geen minuut later heeft Uddel dit bericht ontvangen:
"Bij deze plaats ik een speech voor sirdalord" Bij dezen krijg jij dan dezelfde ban / GM-Armandino
Zo zie je maar, die modjes letten wel op daar..quote:Tegelijkertijd kreeg Uddel dit bericht:
Het is niet toegestaan om voor iemand anders een speech te schrijven, zeker niet een speech die al verwijderd is. Je bent geband tot het einde van de verkiezingen (6 dagen dus)/GM-oatvt
JA OK, maar een ban!!! Hallo he, ik zeg toch niet dat ik de moderator zijn moeder in de reet geneukt heb???quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:18 schreef sir_dalord het volgende:
je mag niet posten in naam van andere ofzo
maar laten we daar nu maar mee stoppen, want anders krijg ik dadelijk meer dan alleen maar een ban op de hattrick conference
maar robar:![]()
Join da club!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef DaMadKow het volgende:
Je hebt een ban gekregen voor dit forum. Je mag op zijn vroegst terugkeren op 07-02-2005.
1 2 | [br][b]Stem tegen, stem SD! [br]username: Sirdalord [br]speech: http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm [/b] |
1 | Stem op [url=http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm]sirdalord voor u20 bondscoach[/url]! |
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005quote:
En wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005
weinigquote:
lees mijn mail hierboven die ik richting de GM/MOD gestuurd hebquote:
Whehe, jij kunt nóg een bericht plaatsen dus voor het eind van de verkiezingenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005
daarom werd ik dus ook gebandquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:56 schreef MrMoon het volgende:
hmmz je mag niet eens vragen waarom er speeches verwijderd worden zeg.
[afbeelding]
Ze waren er ook echt vet snel bij. Binnen een minuut had ik een ban, echt niet normaal.quote:
quote:Bericht van GM/Mod
01-02-2005
Je bent voor 6 dagen van het forum verbannen voor het plaatsen van een bericht in speeches U-20 verkiezingen + een bericht in Discussies U20. /Mod-Holmel
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
De steun die ik krijg is overweldigend. Grote namen hebben zich al geschaard aan mijn zijde om ten strijde te trekken. En wij zullen niet rusten, ik herhaal WE ZULLEN NIET RUSTEN, voordat we de gm's de jeukende pijn die anarchie heet hebben laten voelen.
VIVA LA RESISTANCE!!!
de helden zijn:
de dapp're strijders
Radish Eleven
Robarka (mag ik natuurlijk niet vergeten, was als 1 van de eerste )
Fc uddel
Paralympic Tricycle Team
Fc Der Freddy
Vintage FC
Madkow
Cios Goes Darkravers
Hoolieganzen
Sys rq
Zandpol Trappers
insane ones
Radish Eleven
S.I.O.S
Fc Giraffie
Torpedo Zizkov
steun d.m.v een stem:
Grumpelix
Waailappen united
GotenSSJ
VV Emmen
truStopia Ballers
CDW wbd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef nicomart het volgende:
hey.. ik sta niet eens in het steun lijstje terwijl ik je handtekening en je logo voer.. en ik al op je gestemd hebt!
Als ik niet in dat lijstje kom wil ik toch minstens een roze armbandje.. een zogenaamd Sirda-bandje voor 1 euro 50 te verkrijgen bij de Kruitvat waarvan de opbrengst geheel naar de "stem tegen, stem SD" bierinkoper.. uhm.. clubkas gaat!
je staat vlak na gotenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:16 schreef pekel het volgende:
Waailap SD, ik heb op je gestemd mên.
En waar sta ik in 't lijstje?.
uhm? je wil dat plan toch niet in dat stadium al afschieten he? Ik heb er al 2 miljoen in productie liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als we heel de fokfed ana VOLDOENDE bier willen helpen, moeten we die bandjes verschepen naar china
Nou ja..... maar straks bannen ze mequote:Op woensdag 2 februari 2005 09:11 schreef komrad het volgende:
dan open je toch een nieuw topic, is je inmiddels wel toevertrouwd. Het heeft even geduurd maar het word je nu wel gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |