quote:Op 01-02-2005 om omstreeks 16:15 postte Uddel dit bericht in het U-20 Bondscoach topic:
Bij deze plaats ik een speech voor sirdalord. Stem allen op hem! Velen gingen u voor!
Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
quote:Nog geen minuut later heeft Uddel dit bericht ontvangen:
"Bij deze plaats ik een speech voor sirdalord" Bij dezen krijg jij dan dezelfde ban / GM-Armandino
Zo zie je maar, die modjes letten wel op daar..quote:Tegelijkertijd kreeg Uddel dit bericht:
Het is niet toegestaan om voor iemand anders een speech te schrijven, zeker niet een speech die al verwijderd is. Je bent geband tot het einde van de verkiezingen (6 dagen dus)/GM-oatvt
JA OK, maar een ban!!! Hallo he, ik zeg toch niet dat ik de moderator zijn moeder in de reet geneukt heb???quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:18 schreef sir_dalord het volgende:
je mag niet posten in naam van andere ofzo
maar laten we daar nu maar mee stoppen, want anders krijg ik dadelijk meer dan alleen maar een ban op de hattrick conference
maar robar:![]()
Join da club!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef DaMadKow het volgende:
Je hebt een ban gekregen voor dit forum. Je mag op zijn vroegst terugkeren op 07-02-2005.
| 1 2 | [br][b]Stem tegen, stem SD! [br]username: Sirdalord [br]speech: http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm [/b] |
| 1 | Stem op [url=http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm]sirdalord voor u20 bondscoach[/url]! |
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005quote:
En wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005
weinigquote:
lees mijn mail hierboven die ik richting de GM/MOD gestuurd hebquote:
Whehe, jij kunt nóg een bericht plaatsen dus voor het eind van de verkiezingenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een zware ban, ik heb een lichte ban, tot 4-2-2005
daarom werd ik dus ook gebandquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:56 schreef MrMoon het volgende:
hmmz je mag niet eens vragen waarom er speeches verwijderd worden zeg.
[afbeelding]
Ze waren er ook echt vet snel bij. Binnen een minuut had ik een ban, echt niet normaal.quote:
quote:Bericht van GM/Mod
01-02-2005
Je bent voor 6 dagen van het forum verbannen voor het plaatsen van een bericht in speeches U-20 verkiezingen + een bericht in Discussies U20. /Mod-Holmel
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
De steun die ik krijg is overweldigend. Grote namen hebben zich al geschaard aan mijn zijde om ten strijde te trekken. En wij zullen niet rusten, ik herhaal WE ZULLEN NIET RUSTEN, voordat we de gm's de jeukende pijn die anarchie heet hebben laten voelen.
VIVA LA RESISTANCE!!!
de helden zijn:
de dapp're strijders
Radish Eleven
Robarka (mag ik natuurlijk niet vergeten, was als 1 van de eerste )
Fc uddel
Paralympic Tricycle Team
Fc Der Freddy
Vintage FC
Madkow
Cios Goes Darkravers
Hoolieganzen
Sys rq
Zandpol Trappers
insane ones
Radish Eleven
S.I.O.S
Fc Giraffie
Torpedo Zizkov
steun d.m.v een stem:
Grumpelix
Waailappen united
GotenSSJ
VV Emmen
truStopia Ballers
CDW wbd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef nicomart het volgende:
hey.. ik sta niet eens in het steun lijstje terwijl ik je handtekening en je logo voer.. en ik al op je gestemd hebt!
Als ik niet in dat lijstje kom wil ik toch minstens een roze armbandje.. een zogenaamd Sirda-bandje voor 1 euro 50 te verkrijgen bij de Kruitvat waarvan de opbrengst geheel naar de "stem tegen, stem SD" bierinkoper.. uhm.. clubkas gaat!
je staat vlak na gotenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:16 schreef pekel het volgende:
Waailap SD, ik heb op je gestemd mên.
En waar sta ik in 't lijstje?.
uhm? je wil dat plan toch niet in dat stadium al afschieten he? Ik heb er al 2 miljoen in productie liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als we heel de fokfed ana VOLDOENDE bier willen helpen, moeten we die bandjes verschepen naar china
Nou ja..... maar straks bannen ze mequote:Op woensdag 2 februari 2005 09:11 schreef komrad het volgende:
dan open je toch een nieuw topic, is je inmiddels wel toevertrouwd. Het heeft even geduurd maar het word je nu wel gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |