positieveling, na woensdag nokken ze er 2x zo snel uit. ik ga vast zwaaienquote:Op zondag 30 januari 2005 23:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja
ze gaan weer weg. Gelukkig is er woensdag een bekerwedstrijd zodat ik het snel kan omgooien. Dus wss blijft het bij max 14.
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aaaaah, tis zonde voor die jongen![]()
weet je wat? Ik zorg op 13 februari voor een broodje unox. Wat zeg je ervan? Vrolijkt dat je op?
nou kom ik er helemaal niet meer onderuitquote:Op zondag 30 januari 2005 23:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb kaarten trouwens21 eurie per stuk
Ja anders worden het heel veel supporters verliezen, ga morgen vroeg gelijk kijken wat de schade isquote:Op zondag 30 januari 2005 23:38 schreef The_Hives het volgende:
ik ben bang voor de wedstrijd van woensdag
ach dan staan we beneden onder de tribune bij de barquote:Op zondag 30 januari 2005 23:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou kom ik er helemaal niet meer onderuit
nee, ff zonder gekheid. Dat is heel mooi
Nou maar hopen dat ze niet zo spelen als vandag![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:46 schreef komrad het volgende:
SD, ik vind die federatie van jullie eigenlijk niet decadent genoeg om te daarbij te voegen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach dan staan we beneden onder de tribune bij de bar
wereldrecord, zonder enige twijfel. decadence is in the eye of the beholder. Decadence is a way of life.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, decadente mensen die zichzelf decadent inschatten terwijl de decadentie van deze decante verwoordig zo decadent is, dat wij, de enige decadente federatie in het decadente hattrick, onzelfs te decadent vinden om dergelijke decadentie te accepteren in ons decadent midden.
* Hives morgen aan proza gaat werkenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat kan ik pas bepalen nadat ik sollicitatie brief heb gelezen
Dus ik ben dan alweer niet op een meetquote:Op zondag 30 januari 2005 23:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar zit ik de laatste 30 minuten sowieso, want ik moet daarna met qyn meerijden![]()
decadentie is simpel, vooral als mensen een federatie oprichten met een woordenboek in de hand.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat kan ik pas bepalen nadat ik sollicitatie brief heb gelezen
meet meet, welke meet?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dus ik ben dan alweer niet op een meet![]()
de waailappen fed is geen fok fedquote:Op maandag 31 januari 2005 00:40 schreef SuperWeber het volgende:
Waar is mijn ereliidmaatschap eik van de waailappenfed???
Ik bedoel, wie is hier nu überwaailap??
Is er iemand die gezegd heeft dat negers hier ook mochten postenquote:Op maandag 31 januari 2005 00:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de waailappen fed is geen fok fed
Tssssssssssk...quote:
ik heb het over het posten van negers in dit topicquote:Op maandag 31 januari 2005 00:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssk...
Dit was negatief!!
Je dwaalt af van het onderwerp Hives, je mag dan wel afgestudeerd zijn, dat betekent blijkbaar nog niet dat je hoofd en bijzaken kunt onderscheiden... De vraag was, waar mijn erelidmaatschap van de waailappenfed bleef.... Ik ben tenslotte überwaailap!!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het over het posten van negers in dit topic
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je dwaalt af van het onderwerp Hives, je mag dan wel afgestudeerd zijn, dat betekent blijkbaar nog niet dat je hoofd en bijzaken kunt onderscheiden... De vraag was, waar mijn erelidmaatschap van de waailappenfed bleef.... Ik ben tenslotte überwaailap!!
Zie jij ergens edited staan??quote:
als je binnen 5 minuten je post aanpast, komt dat er niet te staanquote:
Wel als jij erna al gepost hebt...quote:Op maandag 31 januari 2005 10:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je binnen 5 minuten je post aanpast, komt dat er niet te staan.
Maar ontopic, gebak en bier voor de spelers![]()
He die is van mijquote:Op zondag 30 januari 2005 22:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Speler met ID 54256543 is voor het laatst gezien bij zijn schoonmoeder in bed alwar hij zijn verdriet liet wegnemen door een ervaren vrouw. Ook dit lukte niet. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Nee hoor, mijn team is gewoon zo goed. uch uchquote:Op maandag 31 januari 2005 12:36 schreef komrad het volgende:
Ik hoop het voor je avw1982, hangt natuurlijk veel van je tegenstanders af
Omdat geduld een schone zaak isquote:Op maandag 31 januari 2005 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
sorry voor de zoveelste noobvragen
maar, waarom zijn nie tal mijn spelers ouder geworden?
haha maar waarom kunnen ze et niet gewoon allemaal in 1 keer doen das toch veel gemakkelijker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |