misschien wel tot de vijfde ronde.... Misschien ga je alle priemgetallen afquote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef avw1982 het volgende:
Als de clubgeschiedenis leest van mijn team moet ik dit jaar tot de vierde bekerronde kunnen komen.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 6 in VI.199 (seizoen 13).
Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 3.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 6 in VI.199 (seizoen 12).
Het team kwam in seizoen 12 tot Bekerronde 2.
BovenHardinxveld eindigde als nummer 2 in VI.199 (seizoen 11).
BovenHardinxveld eindigde als nummer 2 in VII.347 (seizoen 10).
BovenHardinxveld eindigde als nummer 5 in VII.347 (seizoen 9).
die komen daar om in de taart en de drank.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:02 schreef Grumpey het volgende:
feli Haaai!
zeker dolle boel daat bij je club met al die verjaardagen van spelers en nu dus ook nog coach
hoe heette ie? kan je een vriend met zelfde naam goed mee naaien bij je vriendengroepquote:Op maandag 31 januari 2005 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
Is dit een nieuwe rage?
Speler met ID 12345678: Is voor het laatst gezien bij de audities voor Idols, zijn gloriedagen moeten duidelijk nog komen.
volgende week 2 spelers minder dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:04 schreef komrad het volgende:
[..]
die komen daar om in de taart en de drank.
deze klopt niet het moet zijn:quote:Op maandag 31 januari 2005 17:34 schreef MrMoon het volgende:
Speler met ID 12345678: is voor het laatst gezien in de selectie van Feyenoord. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij
Hier met 4k volgens ham, is voor mij best veel: 4*16=64k, is toch weer de vaste kosten van een stadionuitbreidingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:39 schreef The_Hives het volgende:
Het loon is hier maar met 2600 gestegen.
Hier hetzelfde, mits de WO blijven staan. IK twijfel nog over een mots, moet ook eens goed kijken of ik dat nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:31 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz ik zie net dat ik het seizoen begin met een wedstrijd thuis tegen een medegepromoveerde en de 2 wedstrijden daarna worden WO'sDas mooi de eerste pot MOTS en die 2 erna lekker rustig aan.
de 2 laagste divisies op dit moment zijn 9 en 10 en ik zit in 8 dus die WO's blijven gewoon staanquote:Alleen teams uit de twee laagste divisies kunnen gedurende het seizoen een nieuwe eigenaar krijgen. Als een hoger spelend team door zijn manager wordt verlaten, zal dit team net zolang blijven degraderen tot het laag genoeg staat om weer overgenomen te kunnen worden door een nieuwe eigenaar.
ik zit ook in VIII, maar er is nog wat verwarring over omdat de competitie nog niet begonnen is. Ach ik zie het welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:41 schreef MrMoon het volgende:
Er staat in de regelementen:
[..]
de 2 laagste divisies op dit moment zijn 9 en 10 en ik zit in 8 dus die WO's blijven gewoon staan
* komrad niet zenuwachtig voor woensdag, counteren ole ole.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:45 schreef The_Hives het volgende:
Ik begin gelukkig ook thuis. Heb ik wel nodig voor de cash.
* Hives zenuwachtig is voor woensdag![]()
ik kijk ook al uit naar morgen, dan gaat het eindelijk weer los. Ik ben benieuwd hoe ik zal presteren, maar ik ga uiteraard voor de overwinningquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:45 schreef The_Hives het volgende:
Ik begin gelukkig ook thuis. Heb ik wel nodig voor de cash.
* Hives zenuwachtig is voor woensdag![]()
zo is het natuurlijk ook weer. Maar zeker afhankelijk van het resultaat woensdag (ga daar niet PIC spelen) heb ik het thuisvoordeel nodig om een kans te maken. Eigenlijk bepaalt deze week de rest van mijn seizoenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:52 schreef avw1982 het volgende:
Ik begin gelukkig uit. Als eerst heb ik een gemakkelijke tegenstander die ik met gemak kan winnen en daarna met de thuiswedstrijd zijn de supporters meer tevreden waardoor er meer komen naar mn stadion.
dan moet je zorgen dat je niet 2x verliest he.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo is het natuurlijk ook weer. Maar zeker afhankelijk van het resultaat woensdag (ga daar niet PIC spelen) heb ik het thuisvoordeel nodig om een kans te maken. Eigenlijk bepaalt deze week de rest van mijn seizoen. 2 keer verliezen is het seizoen voorbij.....
Nu vind ik wel dat je ook even de speech hier moet publiceren, want als je daar de humor niet van ik kan zien ben je nogal bekrompen als zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:36 schreef sir_dalord het volgende:
Gisteren kreeg ik wat stemmen van fokkers voor U20 bondscoach. Het gevolg hiervan is dat ik een speech schreef die ik vandaag plaatste op het nationaal forum in hattrick.
krijg ik vervolgens deze melding
* You are banned from this conference. You may return on 07-02-2005 at the earliest
ik kan zelfs mijn eigen conference niet meer op. Van de omnipotente megalomanen. '
ze waren dus 'not amused'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |