abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24779783
quote:
Op het forum van Maroc zwierf enige dagen een filmpje rond van een (vmbo?)leerling die laat zien dat je tegenwoordig als leraar gewoon je bek hebt te houden en moet doen wat de leerling zegt. En als je als leraar niet luistert naar de leerling dan moet je maar voelen. Balkenende, kijk je even mee? Volgens de inmiddels verwijderde uitleg op Maroc voelde deze kutmarokkaan zich 'genegeerd' door de leraar. Want hij vroeg heel netjes "of hij naar meneer Smit mocht". Dat mocht niet dus explodeerde hij en ontstond er een tamelijk dreigende situatie. Was de leraar niet zo relaxed geweest, dan waren er zeker gewonden gevallen. Waarschijnlijk ergens rond Utrecht want daar zijn 'rode winkel rugtasjes' hip onder de lagere sociale klasse. Het stijlloze wervingsfilmpje voor leraren in de grote steden staat.
filmpje (stream)

BRON

Al dat gelul over dat Marokkanen schapenneukers zijn etc, ik zie daar een stuk of wat schapen zitten die niks doen en alleen maar kijken hoe die gast te keer gaat tegen de leraar. Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....

donderdag 27 januari 2005 @ 15:11:56 #2
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_24779969
Volgens mij is het in scene gezet.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een leraar op die manier reageert, en al helemaal niet dat er 'toevallig' een camera in de klas loopt
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:12:42 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24779985
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef HeyFreak het volgende:

[Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....

Dat is helaas de neergaande spiraal in deze maatschappij......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:13:59 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24780009
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het in scene gezet
het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24780034
quote:
Volgens mij is het in scene gezet.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een leraar op die manier reageert, en al helemaal niet dat er 'toevallig' een camera in de klas loopt
Niet in scene gezet, wel aangewakkerd door 't feit dat er een camera bij was. Die gozer gaf gewoon een showtje.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:17:23 #6
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24780060
quote:
Dr zit ook een gast in beeld met zn telefoon te filmen wat er gebeurd. Misschien is dit ook met een telefoon gemaakt, ik ken wel iemand die zo'n goede telefoon heeft dat ie deze kwaliteit makkelijk haalt. Het geluid is ook bagger voor een echte videocamera vind ik.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:19:31 #7
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24780091
Verstaat er iemand wat ie nou zegt behalve over die meneer smit? Ik versta er geen klap van maar ik zit achter mn laptop, met hele slechte speakertjes...
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:21:02 #8
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_24780121
Ach ja.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_24780198
ik zou ook echt niet ingrijpen..voor je het weet lig je in het ziekenhuis, in elkaar geslagen door alle twintig de neven van die gast.
in je oogbal!
pi_24780218
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:12 schreef buzzer het volgende:

[..]

Dat is helaas de neergaande spiraal in deze maatschappij......
volgens mij is dat al jaren zo. een Nederlands kwaaltje...

Mijn vader vertelde mij wel eens over jaren geleden (jaren 70) in een kroeg, toen werd een Nederlandse jongen in elkaar geslagen door een paar Italianen. Mijn vader greep dan in met zijn maat maar de andere (nederlandse) bezoekers stonden er een beetje naast te kijken (hij is Turks). Nadat die Italianen weggingen kregen mijn vader en zijn maat allemaal schouderklopjes en biertjes etc.

Nederlanders hebben blijkbaar de neiging om te gaan staren als er iets gebeurt...
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:28:38 #11
17061 mvt
blame Canada
pi_24780237
Wel weer een mooi staaltje stemmingsmakerij
We were to understand there would be pie and punch?
pi_24780267
Hij blijft de hele tijd hangen, moet steeds bufferen en het beeld gaat niet met het geluid mee.
pi_24780282
zovaak gezien bij mij op school
gebeurt iedere dag..
pi_24780298
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:28 schreef mvt het volgende:
Wel weer een mooi staaltje stemmingsmakerij
daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat die marokkaan of wat het ook is het gore lef heeft om een leraar zo te behandelen en al zijn nederlandse klasgenootjes die er een beetje bij zitten te kijken...

Het is dat die leraar nog zo rustig reageerde...
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:36:24 #15
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24780360
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:32 schreef HeyFreak het volgende:
daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat die marokkaan of wat het ook is het gore lef heeft om een leraar zo te behandelen en al zijn nederlandse klasgenootjes die er een beetje bij zitten te kijken...
Ik denk dat ze wel anders zouden reageren als een van hunzelf zo werd behandeld door die marokkaanse jongen. Een leraar beschermen doe je gewoon minder snel dan een andere leerling beschermen, is niet stoer, zeker niet op het vmbo. Ik denk dat als het echt uit de hand was gelopen er wel wat was gebeurd, nu kwam het nog over alsof de leraar het onder controle hield.
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:39:15 #16
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24780395
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:27 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Mijn vader vertelde mij wel eens over jaren geleden (jaren 70) in een kroeg, toen werd een Nederlandse jongen in elkaar geslagen door een paar Italianen. Mijn vader greep dan in met zijn maat maar de andere (nederlandse) bezoekers stonden er een beetje naast te kijken (hij is Turks). Nadat die Italianen weggingen kregen mijn vader en zijn maat allemaal schouderklopjes en biertjes etc.

Nederlanders hebben blijkbaar de neiging om te gaan staren als er iets gebeurt...
... maar ze zorgen wel weer voor het bier.
pi_24780410
ik zou haast VMBO leraar gaan worden, en dan w8en op de dag op degene die mij zo gaat aanspreken, en dan met veel genoegen deze persoon de dood in schoppen..

ben van mening dat VMBO leraren uitgerust moeten worden met een gun, en dit soort mensen direct een kogel geven..
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:40:27 #18
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24780414
quote:

[..]

Die klasgenoten vinden het waarschijnlijk alleen maar leuk. Verplaats jezelf eens naar een 15-jarige VMBO leerling, gemiddeld genomen niet echt gemotiveerde leerlingen. Wat is er dan mooier dan een leraar die voor goed voor lul wordt gezet ?
Let the beat control your body!
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:40:37 #19
17061 mvt
blame Canada
pi_24780416
quote:

[..]

Dus aan de ene kant vindt je het raar dat de leerlingen zo stil bleven en aan de andere kant prijs je de leraar die omdat ie rustig bleef.

Kom op zeg man. Het wordt nu gehyped omdat het een marokkaan is die even een showtje geeft. Er zijn zat nederlandse jongeren die tekeer gaan tegen hun leraar. Zelfs toen ik op de HAVO en VWO zat gebeurde dat. En toen bleef ook iedereen zitten.

Pure stemmingsmakerij
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:42:16 #20
95998 -DailaLama-
pi_24780446
quote:

[..]

filmpje (stream)

BRON

Al dat gelul over dat Marokkanen schapenneukers zijn etc, ik zie daar een stuk of wat schapen zitten die niks doen en alleen maar kijken hoe die gast te keer gaat tegen de leraar. Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....

Wat moeten ze dan zeggen? "Kappen nou!"?

Er zijn mensen voor minder doodgeslagen.
pi_24780496
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:40 schreef mvt het volgende:

[..]

Dus aan de ene kant vindt je het raar dat de leerlingen zo stil bleven en aan de andere kant prijs je de leraar die omdat ie rustig bleef.

Kom op zeg man. Het wordt nu gehyped omdat het een marokkaan is die even een showtje geeft. Er zijn zat nederlandse jongeren die tekeer gaan tegen hun leraar. Zelfs toen ik op de HAVO en VWO zat gebeurde dat. En toen bleef ook iedereen zitten.

Pure stemmingsmakerij
Het kam me geen fuck schelen dat het een marokkaan was, voor mijn part was het een Fries. Ik prijs de leraar omdat hij zo rustig bleef, want anders had hij waarschijnlijk klappen gekregen (die gast kwam agressief genoeg over). Dat die medeleerlingen niet eens hun bek open durven te trekken, dat vind ik dus kwalijk. Zij zijn toch in de meerderheid? Waarom laten ze zich dan zo intimideren door die ene pleefiguur.
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:47:33 #22
95998 -DailaLama-
pi_24780517
Tja, ik kan er niet zoveel over zeggen. Ik heb maar VWO gedaan.
pi_24780618
Als leerling zou ik me hetzelfde gedragen, het is daar hardstikke krap, straks heeft die gast een mes ofzo
Mooi dat die leraar zo rustig is gebleven
(en die leerling zou ik niet meer in mijn klas toelaten als leraar zijnde)
pi_24780660
Kzie dr geen zak van
pi_24780692
Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar ik wil ff reageren op het feit dat er nogal neerbuigend gelult wordt over het VMBO hiero.

Ik heb de LTS gedaan de voorganger van het VMBO en ja er lopen types rond die gewoon lui enzo zijn, maar zeker 75% had er wel zin in (in ieder geval net zoveel zin als een mavo of havo leerling)

Maar goed dat is dan wel een puur op techniek gerichte school met voornaamelijk mensen die wel kunnen leren maar liever met hun handen werken.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24780704
quote:

[..]

Mijn vader ... (hij is Turks) .... Nederlanders hebben blijkbaar de neiging om te gaan staren als er iets gebeurt...
Turken hebben blijkbaar de neiging om mensen te doden/verkrachten/verminken/ als er iets gebeurt...
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:00:53 #27
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_24780735
Ja, eehhh, lekker boeiend filmpje? Dit krijgt ook alleen maar aandacht omdat het om een allochtoon/turk/marokkaan whatever gaat.

Ookal gaat het natuurlijk te ver, dit soort dingen heb ik vaak genoeg meegemaakt hoor. Zowel op de HAVO als nu op het HBO gebeuren dit soort dingen af en toe nog wel eens. Iedereen word toch wel eens zwaar pissed op een docent?
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_24780742
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:58 schreef Liquid_Cula het volgende:

[..]

Turken hebben blijkbaar de neiging om mensen te doden/verkrachten/verminken/ als er iets gebeurt...
ja....

donderdag 27 januari 2005 @ 16:02:32 #29
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_24780763
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:53 schreef DJKoster het volgende:
Als leerling zou ik me hetzelfde gedragen, het is daar hardstikke krap, straks heeft die gast een mes ofzo
Mooi dat die leraar zo rustig is gebleven
(en die leerling zou ik niet meer in mijn klas toelaten als leraar zijnde)
Verwijderen van school, dit schorremorrie.
pi_24780769
Ik kan niet zeggen dat dit ooit op mijn vroegere middelbare school is voorgekomen (HAVO/VWO) en anders eens héél uitzonderlijk. De leraren die ik vroeger had lieten niet zo over hun heen lopen.
pi_24780781
Leraren mogen ook nix doen, want zo gauw ze iets doen worden ze daarop aangestraft hoe dan ook. Ze kunnen beter nix doen en gewoon luisteren zodat iedereen verder in de klas kan zien dat alleen de leerling wat fout doet zodat die er op aangesproken kan worden
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_24780785
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:45 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Het kam me geen fuck schelen dat het een marokkaan was, voor mijn part was het een Fries. Ik prijs de leraar omdat hij zo rustig bleef, want anders had hij waarschijnlijk klappen gekregen (die gast kwam agressief genoeg over). Dat die medeleerlingen niet eens hun bek open durven te trekken, dat vind ik dus kwalijk. Zij zijn toch in de meerderheid? Waarom laten ze zich dan zo intimideren door die ene pleefiguur.
Je bent zo overrompeld door wat er gebeurd met als gevolg dat je niet ingrijpt. Ik verbaaste me er ook over toen ik het filmpje zag maar dat is de realiteit. Ik weet zeker dat als ik zoiets meemaak dat ik ook niet ingrijp. Niet uit angst maar puur uit overrompeling en verbazing. En ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die wel in een keer ingrijpen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24780786
nou, geweldig, ik heb 2 jaar MAVO gedaan, maar zo kansloos als dit heb ik het nog nooit meegemaakt.
Is het trouwens erg dat ik ook de helft niet versta wat die geweldig geintegreerde noordafrikaan loopt te verkondigen?
Sorry en excuses alvast, niet alle noordafrikanen zijn zo, ik voel met jullie mee, dit soort mensen moet een schande zijn voor de rest van de noordafrikanen.
-
pi_24780813
Ik zou hem als leraar zijnde op zijn bek geslagen hebben
046
Dank aan Yeahinho
pi_24780840
Jeuj, ik ben bijna afgestudeerd als leraar :)
pi_24780870
En die jongens zich maar afvragen waarom ze straks kansloos zijn op de arbeidsmarkt... Dat zo'n vent nog wil lesgeven op zo'n school. Bewonderenswaardig Ik ging lekker vroegtijdig met pensioen ofzo.
pi_24780923
ff serieus idd, zou het in de klas in noordafrika er ook zo aan toe gaan? serieus graag!
-
pi_24780929
Ik sta verbaasd over allemaal die kneusjes die er rondom heen zitten.
pi_24780955
dubbel
pi_24780959
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:06 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik zou hem als leraar zijnde op zijn bek geslagen hebben
Ik ook

maar ik had me nog wel in kunnen houden en 'rustig' naar de directeur gelopen
pi_24780970
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Je bent zo overrompeld door wat er gebeurd met als gevolg dat je niet ingrijpt. Ik verbaaste me er ook over toen ik het filmpje zag maar dat is de realiteit. Ik weet zeker dat als ik zoiets meemaak dat ik ook niet ingrijp. Niet uit angst maar puur uit overrompeling en verbazing. En ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die wel in een keer ingrijpen.
Compleet waar
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:20:02 #42
46511 Linz
held der helden
pi_24781034
De agressiviteit, de temperament, de brutaliteit waarmee die jongen van leer trekt is kenmerkend voor marokkaanse jongens uit die sociale klasse. Heel erg vervelend. Is ook de reden waarom ze vaak in ruzies en rellen belanden in het uitgaansleven met andere groeperingen. Ze slaan gewoon op tilt om de minste of geringste reden, meestal ben je dan in hun ogen bijdehand geweest of soms zoeken ze het gewoon op.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24781035
Goede leraar btw. Laat zich niet zomaar de les lezen. Blijft rustig en laat het toch niet escaleren. Beste oplossing wat hij deed vind ik.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Redactie Games donderdag 27 januari 2005 @ 16:20:09 #44
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24781039
Ik versta er geen zak van als allochtoon zijnde
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24781072
de lijfstraffen moeten weer terug ingevoerd worden, zeker voor dit soort kadavers die totaal geen respect kunnen opbrengen voor welk soort gezag dan ook.
grote smoel haal het spaanse rietje maar voor de dag , stomme dingen uitgehaald haal die grote puntmuts met ezel daarop maar weer van zolder.Geen gezag voor ouderen schandpaal op de markt, ernstigere delicten zweepslagen op het marktplein, de spaanse inquisitie was zo slecht nog niet ;-)
pi_24781153
Dat krijg je met dit soort onderwijs.
Niets.
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:35:06 #47
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24781177
heb het filmpje nog niet gezien maar vermoedelijk hadden mijn leraren op de MAVO, waar het er over het algemeen heel normaal aan toe ging hoor, die gasten op de grond gewerkt en desnoods een lineaal in zijn nek gelegd.
Zo'n stalen van handarbeid.
Daar moest je GEEN grote bek geven want je werd letterlijk het klaslokaal uitgetrapt.
Prima vind ik zelf. Als je niet normaal kan doen dan maar voelen.
Ohja, het waren trouwens allerhande gasten die zo dede. van allochtonen tot oerhollandse boer'n en sjonnies.
pi_24781184
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:31 schreef Tha.Gnome het volgende:
-
pi_24781542
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:15 schreef renz0r het volgende:

[..]

Ik ook

maar ik had me nog wel in kunnen houden en 'rustig' naar de directeur gelopen
Alleen omdat die gast dat wou ?
Ik zou de directeur laten komen
046
Dank aan Yeahinho
pi_24781577
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:36 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Hij spreekt uit ervaring. Sta daar even bij stil
pi_24781598
Heeft iemand hier een niet-stream versie van?
pi_24781601
quote:
Da's geen camera, da's gewoon iemand met een nieuw mobieltje. En aangezien leerlingen continu met hun mobieltjes spelen, kan ik me goed voorstellen dat dit opgenomen is.
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 17:47:06 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24781652
Dit komt in "De grote stad Groningen" niet voor, ik zie het nooit gebeuren...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24781667
Dit was in mijn mavo tijd ook al redelijk gewoon hoor.. . Tuurlijk niet bij elke docent, maar er waren docenten die gewoon niks tegen dit soort acties durfde te doen .
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 17:48:41 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24781676
Maar trouwens, misschien is zo'n knop onder het bureau ook wel handig, dat heb je in winkels ook !
pi_24781684
ik vesta er nix van .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24781702
Toen ik op de MAVO zat had je dit soort dingen niet eens en dat is 5 jaar geleden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24781720
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:50 schreef Steve-O het volgende:
Toen ik op de MAVO zat had je dit soort dingen niet eens en dat is 5 jaar geleden .
Van mij is 3 jaar geleden. Maar misschien hadden wij dan wel een ontzettende kutklas
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 18:32:14 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24782390
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:49 schreef Steve-O het volgende:
ik vesta er nix van .
Een typische VMBO loser
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 18:32:44 #60
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24782398
Die jongen
pi_24782458
Komt zometeen iets over op RTL4 bij RTL Boulevard of een van die andere programma's
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 18:44:15 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24782578
hmmm, ja, duidelijk
pi_24782609
Ja sorry, ik hoorde ook maar vaag op de achtergrond 1 of andere aankondiging
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 18:48:26 #64
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24782632
zal wel Editie NL zijn
Boulevard lijkt me stug
pi_24782688
Sommige leraren moeten soms ook even weer op hun plek gezet worden

Los van het feit dat deze kut-allochtoon voor mijn part aan de hoogste boom op het schoolplein mag bungelen als voorbeeld.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24782801
Mag zo'n snotneus eens proberen bij mij.
pi_24782879
Wat een idioot. Die leraar heeft het wel goed aangepakt, er valt niet te praten met zo een neanderthaler. Hopelijk wordt ie van school afgetrapt (en rechtstreeks het ravijn in). Idioot dat niemand in de klas er ook wat van zegt..

(Ging het nou over zn rijbewijs.. heel goed, geef zo een mongool nog een wapen )
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:10:54 #68
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24782985
nou, ik weet wel dat ze dit zoort tuig en eik alle kutmareokkaantjes en klotesjonnies die zich zo gedragen in een klas moeten smijten met een ex marinier die niet vies is van een beetje meppen.
pi_24783119
OMG, Dit is echt erg hoor! Als dit niet nep is.

Maar ken een school in A'dam die gewoon beveiliging heeft hoor, leraar roept ff, en er komen meteen 2 muren, die de leerlingen gewoon meenemen.
pi_24783253
De gast was een show aan het opvoeren. Eerst rustig zijn spullen inpakken en dan de leraar gaan intimideren. De leraar was relaxed, maar ging vóór de gast het lokaal uit. Hij kon beter achter hem blijven. De leerling zal wel niet terug hoeven te komen.
Eet hooi en draait drolletje
http://www.mistupid.com/games/dungbeetle.htm
pi_24783327
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:31 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.
pi_24783379
Ik vind het niet juist dat die leraar zo passief blijft.
Hij hoeft die allochtoon natuurlijk niet (gelijk) op zijn bek te slaan, maar op het moment dat dat ventje de leraar aanraakt had hem wel meteen duidelijk gemaakt moeten worden dat dat niet kan.

Persoonlijk was ik als leraar trouwens rustig het lokaal uitgelopen met die jongen, deur dicht, en had hem dan hem een paar flinke beuken verkocht.
Dit soort totaal gebrek aan respect is niet meer op te lossen met een slap opvoedend praatje.
pi_24783409
Je ziet overigens niet eens de helft van het verhaal. De bewuste leerling zal wel de daarop volgende dagen een brief in de bus krijgen dat hij niet meer gewenst is op zijn school. Hoewel dat uiteraard ook geen oplossing is, hij zal dan bij elke school worden geweigerd, zal hij op straat gaan rondhangen en mensen gaan beroven.

Enfin, kansloze idioot #34048.
pi_24783438
Goh...ik blijf toch maar bij het basisonderwijs.
.
pi_24783476
oeh.. wat een man, wat een temperament.. nu ff serieus: wat een zielige loser, wat een stuk nageboorte en aangebrand stuk shoarma
pi_24783504
Zonder te weten wat er allemaal aan vooraf is gegaan, dan bedoel ik enkele minuten ervoor maar ook maanden misschien, kan je er niet zoveel zinnigs over zeggen.
pi_24783546
Tsja, een typisch gevalletje ontspoorde jongere, die heb je. Maar uiteraard weet GeenStijl.nl er, zoals gewoonlijk, wel van te maken dat het een typische dag op een VMBO-school is, !
pi_24783572
Oo o wat zijn allochtonen slecht aaa zo slecht...
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_24783585
zie je..zo zijn ze allemaal!!!
pi_24783616
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:45 schreef Adnan het volgende:
Eens, ik vond het vroeger altijd leuk om een knuppel te gebruiken als ik een leraar neermepte! Leuk geluid
pi_24783649
Opvliegerig type maar ach daar staan dat soort mensen om bekend.

Ouders zullen zeggen dat het een aardige jongen met een hart van goud is. Maar ondertussen grote bek op school en wat nog niet meer. Wat moet je nou met dit soort ventjes?
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:49:53 #82
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24783656
Wat een mongool, die gast heeft een flink pak slaag nodig.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_24783691
Ik erger me er behoorlijk aan dat die leraar uiteindelijk die kut... wel zijn zin geeft met zijn "lopen nou".
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:54:34 #84
80536 Jig
Klere kachel!
pi_24783722
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je ziet overigens niet eens de helft van het verhaal. De bewuste leerling zal wel de daarop volgende dagen een brief in de bus krijgen dat hij niet meer gewenst is op zijn school. Hoewel dat uiteraard ook geen oplossing is, hij zal dan bij elke school worden geweigerd, zal hij op straat gaan rondhangen en mensen gaan beroven.

Enfin, kansloze idioot #34048.
asd
pi_24783748
Bepaalde culturen creeren psychopaten. Dit vind ik echt het gedrag van een psychopaat.
pi_24783794
Hij kon goed leren en had nooit problemen zeggen zijn vrienden dan
pi_24783896
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:49 schreef MrX1982 het volgende:
Opvliegerig type maar ach daar staan dat soort mensen om bekend.

Ouders zullen zeggen dat het een aardige jongen met een hart van goud is. Maar ondertussen grote bek op school en wat nog niet meer. Wat moet je nou met dit soort ventjes?
Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
pi_24783924
Dit gebeurde niet op de scholen/opleidingen waar ik op zat... Maarja daar zaten dan ook geen marokkanen of antilianen op.

Oplossing: van school aftrappen, en daarna het land uitgooien, samen met zijn ouders die overduidelijk in gebreke zijn gebleven bij de opvoeding.
pi_24784013
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:

[..]

MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Precies, doe jij het voor ons?
pi_24784053
quote:
mss moet je eerst eens nadenken voordat je iets zegt. Wat wil je nou beweren? Dat je deze jongen moet neerschieten en dat het probleem dan is opgelost? Van dit soort ventjes zijn er duizenden. Ben je wel ff bezig met schieten
Je kan beter bekijken waardoor vooral dit soort mensen totaal geen respect hebben voor gezag en/of anderen. Mss zit er iets verkeerd in de opvoeding of is de cultuur waar dit ventje bijhoort niet helemaal koosjer. Ik vraag me nog steeds af waarom dit soort ventjes zo vaak voor problemen zorgen. Lijkt me niet dat dit een incidenteel geval is.
pi_24784075
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dit soort ventjes zo vaak voor problemen zorgen. Lijkt me niet dat dit een incidenteel geval is.
Incidenteel? Ze doen het toch allemaal?
pi_24784090
Schokkend... mijns inziens...
pi_24784146
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:13 schreef Meh7 het volgende:
Incidenteel? Ze doen het toch allemaal?
Dat zijn jouw woorden.
pi_24784147
quote:

[..]

MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN
"Jullie"?
Wie zijn wij en wie ben jij dan?
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:19:50 #95
27611 The_Dogfather
It's good to be bad
pi_24784197
wij hadden vroeger een aantal louche turkse jongens in de klas die lid waren van de beruchte grijze wolf en die op zich niets verkeerd deden, op een dag werd na aanleiding van een bedreiging zijn scooter opengemaakt,

buit: een doorgeladen pistool, knuppel,boksbeugel

de jongen flipte en mijn nogal gezette conrector werkte de jongen tegen de grond, de jongen deed zo stoer als hij kon maar het nijlpaard kon hij niet van zich af krijgen kijk dat zijn nog eens methodes
HERE I AM, WHAT ARE YOUR OTHER 2 WISHES
pi_24784245
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:16 schreef StrayDog het volgende:

[..]

"Jullie"?
Wie zijn wij en wie ben jij dan?
Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...
pi_24784267
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.
pi_24784277
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:
Dan ben je een uniek geval.
pi_24784328
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.
Laten we het op 75% houden
pi_24784361
quote:

[..]

tief je toch lekker op
.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:30:25 #101
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24784431
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:13 schreef buzzer het volgende:

[..]

het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.
die scholen moeten die kiddo's gewoon keiharde disccipline bijbrengen al willen zij verder komen in hun leven, de kwaden moet hard aangepakt worden zodat de goeden (vooral in het onderwijs) er niet onder lijden.

Gelijke monniken, gelijke kappen.
De Engelse tuchtscholen hebben iig wel het voordeel van de discipline, hier wordt dan ook ECHT wat iedere les geleerd... natuurlijk kan niemand zichzelf zijn hier en is het pestprobleem daar groter dan hier; maar het heeft zo zijn voordelen.
Era Vulgaris
pi_24784450
quote:

[..]

Weer een allochtoon die in wij, zij vorm spreekt. Dat van die tasjes dief is iets totaal anders en ja die vrouw bschermde haar tas onder de noemer "Ik geef gas, voor mijn tas" en "Nederland gaat er op vooruit, ook al rij ik achteruit."
pi_24784486
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Heb je daar een bron voor? Het is hoog maar niet zo hoog
pi_24784545
quote:

[..]

Wat doe je opvliegend joh? voel je je geïntimideerd?
pi_24784782
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:

[..]

Wanneer vertrekt je vlucht?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:55 #106
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24784787
Dit is best sneu. Zelf zoiets nooit meegemaakt, maar goed, ik heb dan ook vwo in een rustige dorpje gedaan. En daar moest je echt geen grote bek tegen een leraar hebben, kon je mooi een week thuis blijven.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:55:22 #107
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785038
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
pi_24785410
ik wil mijn pijpbewijs!

maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:18:18 #109
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785501
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef ASroma het volgende:
ik wil mijn pijpbewijs!
Ah daarom gingen ze even het klaslokaal uit, naar het toilet.
quote:
maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
Het ziet er inderdaad niet bijzonder 'echt' uit.
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:35:15 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_24785865
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.
Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
pi_24786712
ik heb nog is bekeken en vindt het toch wel erg komisch hahaha, hij met zijn lalalalalabewijs
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:19:29 #112
46511 Linz
held der helden
pi_24786844
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
Het gaat inderdaad om een specifieke groep, deze lui zijn gewoon opvliegend van karakter, zit in hun genen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24787281
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef MADROX het volgende:
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Ik versta nu na 3-4 keer luisteren dat hij zijn cijferlijst wil. Er wordt ook gesproken over ene meneer Smit, ik vermoed dat die de afdelingsleider of iets dergelijks is.
pi_24787355
Ik moest hierom lachen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:00 #115
66083 Platina
78th Element
pi_24787670
Wanneer ik zo iets zie, ben ik toch blij dat ik geen SP/PvdA stemmer ben

Werkelijk waar, hoe haalt dat gore rotjoch het in zijn hoofd een leraar zo te behandelen. Ik had hem als leraar zijnde eventjes voel op zijn smoel geslagen. Te gek voor woorden, ben toch op z'n momenten wel blij dat ik niet op het VMBO zit.
pi_24787920
Het is trouwens niet eens zeker dat het een vmbo betreft, op geenstijl staat er een vraagteken achter vmbo. Dit kan het zo goed een vwo klas zijn.
pi_24788287
Sorry, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor .
Ik moet wel zeggen dat ik bijna geen allochtonen in mijn klas heb zitten (1?).
Oké, soms wordt er wel eens even 'gescholden' op een leraar, maar de rest van de klasgenoten probeert zo'n akkefietje dan echt wel te sussen .

Maar dat dit kan? En dat die leraar niks doet? Damn hey.. Ik was als leraar allang weggelopen en had even wat mensen erbij gehaald of voor mijn part de politie gebeld over een 'onhandelbaar joch' ofzo.

.
pi_24788309
volgens mij is dit een werkgroep van 4de jaars Studenten Psychologie in UtreG
pi_24789152
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het niet echt is in dit geval, maar het gebeurt wel...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:49:56 #120
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24790487
Nog geen Fok!-ker die school, leraar of leerling herkent?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:17:14 #121
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_24790914
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:37:56 #122
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791110
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 01:17 schreef TumTum het volgende:

[..]

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
niet om beter te voelen hoor; wat is er mis met ouderwets afbranden?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:41:32 #123
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791129
en wat is de oplossing voor dit probleemkind? die docent is gewoon verrast en laat zich helemaal vernederen; politie bellen had effectiever geweest, die rest van de klas steunde hem (die agressieve gast) zo te zien gemiddeld ook niet; 't was ook eigenlijk niet te verstaan dat geblêêr, dus veel kon ik er ook niet van opmaken.

vroeger mocht je ze tenminste nog meppen met een dikke lange lineaal
pi_24791145
walgelijke gozer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24791513
Typerend.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 04:48:15 #126
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_24791813
quote:

[..]

filmpje (stream)

BRON

Precies, de maatschappij dat ben jij, je moet je er dus niet mee bemoeien dan escaleerd het alleen maar.,
Asjemenou
pi_24791831
ik had die gozer een hoek verkocht... maar dan worden er weer kamer vragen gesteld... en dat kan natuurlijk weer niet.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24793204
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Platina het volgende:

Werkelijk waar, hoe haalt dat gore rotjoch het in zijn hoofd een leraar zo te behandelen. Ik had hem als leraar zijnde eventjes voel op zijn smoel geslagen. Te gek voor woorden, ben toch op z'n momenten wel blij dat ik niet op het VMBO zit.
Nee, stel je voor dalijk wordt er wel in onderwijs geïnvesteerd, dat zou een ramp zijn!
pi_24795184
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Meh7 het volgende:
Het is trouwens niet eens zeker dat het een vmbo betreft, op geenstijl staat er een vraagteken achter vmbo. Dit kan het zo goed een vwo klas zijn.
Wat je daar ziet is een zogeheten streekschool, oftewel 4 dagen werken en één dag naar school. Het verklaart ook de kennelijk behoorlijke verschillen tussen de cursisten en het gedrag van de docent. Eén ding wat zeker is, is dat die gast bezig is zijn toekomst in duigen te gooien. Het opleidingscontract wordt namelijk met zijn werkgever gesloten, de streekschool rapporteert ook terug naar de baas........... Hé, de baas krijgt te horen dat zijn werknemer zich op onvolwassen wijze misdraagt, met daarbij het verzoek de werknemer maar niet meer te laten komen........... Met een beetje pech levert het die gast ontslag op staande voet op. En aangezien het zo'n beetje echt zijn laatste kans is, ziet U hier een nieuwe uitkeringsgerechtigde.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24795232
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
Ik moest hierom lachen
Nog steeds als je weet dat die gast zijn laatste kans aan het vergooien is? Of vind je dat nou juist humor?
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:49:35 #131
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24795301
quote:
Ik moest hierom lachen
Typisch.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:58:35 #132
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24795466
Hij moet die klootzak gewoon aan zijn oren het gebouw uitflikkeren
pi_24795532
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:58 schreef buzzer het volgende:
Hij moet die klootzak gewoon aan zijn oren het gebouw uitflikkeren
En vervolgens zelf problemen krijgen? Kan ie beter contact opnemen met de baas van die gast, die krijgt op het werk de wind van voren, kan ik je verzekeren. De baas investeert niet een hoop geld in zijn werknemer om zoiets te laten gebeuren.....
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:06:12 #134
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24795632
die jongen in dat filmpje heeft een hart van goud. dat niemand dat ziet
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:49:45 #135
3542 Gia
User under construction
pi_24799555
En dan straks gaan zitten zeuren dat hij geen kans op een fatsoenlijke opleiding heeft gehad!

Hij doet het zichzelf aan.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:54:04 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24799642
Hoeveel moeten der nog komen ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24799878
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Nog steeds als je weet dat die gast zijn laatste kans aan het vergooien is? Of vind je dat nou juist humor?
nee maar die aap is eruit geschopt van zijn school
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24800027
Aan de ene kant over respect lopen te zeuren en aan de andere kant je leraar met "jongen" aanspreken
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:19:57 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24800067
Goh, schokkend. .
Boze leerling.. Poe poe, nou, nou. .
-
pi_24800590
Hey, maar het is wel een goede jongen.
pi_24800637
Haha, die leraar blijft wel erg relaxed
Kereltje zich helemaal opwinden
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:01 #142
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_24800673
Achja, dat krijg je met het tolerante Nederland. Ik kan er wel om lachen. Over een paar jaar gewoon naar Spanje verhuizen en de miete linkse Nederlander met de zooi laten zitten.
Ik zou me ook kapot lachen als allochtoon zijnde, als je alles kunt maken in een land.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:57:12 #143
73888 DIA
die ja .....
pi_24800741
op het laatst zie je ook dat die jongen bij de deur iets van 7 jaar jonger is ofzow :S
pi_24800854
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef DIA het volgende:
op het laatst zie je ook dat die jongen bij de deur iets van 7 jaar jonger is ofzow :S
Bij Nederlanders begint baard- en snorgroei nog niet op hun zesde. En bij vrouwen meestal ook niet
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:41:59 #145
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24801523
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 04:52 schreef Vampier het volgende:
ik had die gozer een hoek verkocht... maar dan worden er weer kamer vragen gesteld... en dat kan natuurlijk weer niet.
Zoals die gozer met 1 hand die stoel weg smeet geeft de indruk dat hij stijf stond van de adrenaline. Dan word een gevecht toch wel een erg linke situatie.
I'm nobody's sheep
pi_24801547
quote:
gaan met jou WEG he
gaan met jou weg
mijn cijferlijst nu gaat kijken, je gaat nu gauw opstaan met mij, met mij daar heen lopen
opstaan, nu
hij zij gewoon fucking "tering op" he?
je gaat nu opstaan jongen
opstaan
dijns er niet over
uhh wat denk je wel niet jongen
je gaat nu opstaan, ik wil mij cijferlijst
wat denk je wel niet jongen
opstaan
opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ik wil mijn cijferlijst
ik wil mijn cijferlijst
opstaan
niks jongen
opstaan
ik pak heel netjes geld
meneer mag ik even naar meneer Smit toe.
hoef je geen grote bek aan me te geven
leraar: ik heb helemaal geen grote mond gegeven?
hou je bek joh, vuile hoofd joh
gaat met mij meelopen
je gaat me cijferlijst geven
cijferlijst geven
MODDERtje lopen jongen
lopen
ik wil me motherfucking cijferlijst
lopen meneer
ik wil mijn cijferlijst
lopen
lopen nou
op wie wacht u
loop dan
leraar: Doe ff normaal
lopen dan
leraar: Doe normaal
ik heb normaal gedaan en ik heb altijd normaal gedaan
Leraar: Doe normaal
lopen nou
meneer ik wordt helemaal aggressief
Leraar: Doe normaal
lopen nou
leraar: ik loop wel even mee.
leerlingen: Hij moet nu weg heh? Hij moet naar NOEK he? *giggelen*
Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt. Een oorzaak daarvan is ook dat hij als enige allochtoon in die klas bevindt.

Overigens, een leerling ontvlamt niet zomaar nadat je "tering op" tegen hem hebt gezegd, dat kropt zich geleidelijk op.

Er heerst al zo lang ik weet een sfeer op scholen dat leerlingen geen rechten hebben. Je kunt het een beetje teruglezen in de reactie van de school op het handelen van de leraar, waarbij ze direct achter hun leraar staan en hem complimenteren. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat die jongen niet deugd of dat je bij voorbaat de 'kant' van de leraar kiest. Maarja, dat zou te opvallend zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door k3vil op 28-01-2005 17:59:19 ]
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:05:29 #147
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_24801928
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef k3vil het volgende:

[..]

Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt.

Dus de jongen kan er niks aan doen?
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_24801952
quote:

[..]

Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt. Een oorzaak daarvan is ook dat hij als enige allochtoon in die klas bevindt.

Overigens, een leerling ontvlamt niet zomaar nadat je "tering op" tegen hem hebt gezegd, dat kropt zich geleidelijk op.

Er heerst al zo lang ik weet een sfeer op scholen dat leerlingen geen rechten hebben. Je kunt het een beetje teruglezen in de reactie van de school op het handelen van de leraar, waarbij ze direct achter hun leraar staan en hem complimenteren. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat die jongen niet deugd of dat je bij voorbaat de 'kant' van de leraar kiest. Maarja, dat zou te opvallend zijn.
Nee, tuurlijk joh, het is de schuld van de leraar, zo weet ik er ook nog eentje.... ken je die situatie nog van die jongen op een zgn. Terra College, die een leraar VERMOORDDE omdat hij hem niet mocht......dat was natuurlijk ook de schuld van de leraar!!!
Onzin man, als die jongen zich daar niet begrepen voelt gaat hij maar praten ofzo, niet dit soort gedrag.
En trouwens, ik vond die leraar perfect handelen, als hij de klas meteen was uitgelopen was dat een teken van zwakte, had die jongen alleen maar machtiger laten voelen en zijn showtje verder laten doorvoeren!
pi_24801958
quote:

[..]

Geloof je dat nou echt? Dat cijferlijstje waar het dan om zou gaan kan rustig wachten tot de pauze, die is op zo'n streekschool namelijk een uur.
quote:
Het gaat hier om contractonderwijs, de sfeer is daar meestal heel anders dan op een gewone school. Mensen komen daar om iets te leren. Jij kent de voorgeschiedenis niet, ik ook niet, maar feit is dat het inzien van een cijferlijst op een streekschool nooit een probleem is, behalve tijdens de lesuren. Je moet niet vergeten dat de cursisten daar zitten in de baas zijn tijd, wat deze gast doet komt strikt genomen neer op werkweigering.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24802084
quote:

[..]

Even zo hilarisch als stuitend, deze eeuwig aangemeten slachtofferrol.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  Moderator vrijdag 28 januari 2005 @ 18:18:15 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24802098
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:05 schreef TrumpingPimp het volgende:

[..]

Dus de jongen kan er niks aan doen?
....

Als iemand mij uitmaakt voor klootzak is het normaal, maak ik een opgefokte marrokaan oid. uit voor klootzak is hij gediscrimineerd, weet ik uit eigen bevindingen...
pi_24802568
quote:
Doorgedraaide leerling van school getrapt
Het stukje leerlingengeweld waar we gisteren over publiceerden in DIT filmpje, blijkt afkomstig te zijn van het ROC-Gildevaart te Nieuwegein. Navraag leert ons dat de bewuste leerling na het incident door de politie van het schoolplein is afgevoerd. De daaropvolgende dag is hij uitgeschreven als leerling. Volgens de directie had meneer wel de mogelijkheid om in beroep te gaan, maar dat is niet gebeurd. De directie roemt het optreden van de leraar die professioneel en kalm bleef: "een schoolvoorbeeld van ons draaiboek voor dit soort incidenten." De ROC-directeur is zeker niet van plan cameratelefoontjes te verbieden: "het is nu eenmaal de dagelijkse werkelijkheid, daar doen we niet geheimzinnig over. Het filmpje vormde juist een mooie aanleiding om er op de hele school over te discussieren". Bij deze presenteert GeenStijl dus de nieuwste oplossing voor al het schoolgeweld! Geef leerlingen een telefoontje met goede camera en filmen maarrr. Agressors denken wel tien keer na voordat ze iets flikken, en anders schamen ze zich toch rot bij het terugzien van de film. Trouwens, een aantal leerlingen liet ons via de mail weten dat de bewuste maatschappijleraar en leerjaarcoordinator een zeer gewaardeerd persoon is. En EditieNL, wees vanavond nou eens lief en geef ons de credits voor de noeste research!
Van geenstijl

De setting kwam mij al zeer bekend voor, heb daar zelf een tijdje lang cursus gegeven. En inderdaad is dat laatste kans onderwijs voor hen die het op school behoorlijk verbruid hebben, echt de laatste mogelijkheid om nog iets van hun leven te maken. De jongen heeft zichzelf dus bij deze behoorlijk gefuckt.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24802670
Ik vind het echt zwak van zijn medeleerlingen. Ik heb zelf ook een buitenlander, islamiet in me klas zitten als hij zoiets zou doen zou ik hem keihard uitlachen, en hem wegschoppen.

En ik heb zon hekel aan die reacties van, joh kijk maar uit zometeen word je neergestoken heb je zelf geen vrienden die voor je opkomen dat als er een keertje 15 turkjes voor je staan, met stoere praatjes die schop je toch gewoon keihard terug.

Dat is nou het hele probleem, de meeste Nederlanders laten alles toe vind je het gek dat die lui denken alles te kunnen maken.
pi_24803004
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:18 schreef Renesite het volgende:

Als iemand mij uitmaakt voor klootzak is het normaal, maak ik een opgefokte marrokaan oid. uit voor klootzak is hij gediscrimineerd, weet ik uit eigen bevindingen...
En zo is het inderdaad! Jje blijft van die moraalridders hebben die het blijven verdedigen
pi_24803053
Hulde voor de docent. Ik zou het niet kunnen
Dat is eens wat anders...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:34:26 #156
95818 Wouss
Willens en Wetens
pi_24803380
quote:

[..]

Ook wel bekend als het toeschouwerssyndroom.
Dit ben ik
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:50:49 #157
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24803732
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Platina het volgende:
Want
Krekker is de bom!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:28:53 #158
95998 -DailaLama-
pi_24804396
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:33 schreef StrayDog het volgende:
Ik vind het niet juist dat die leraar zo passief blijft.
Hij hoeft die allochtoon natuurlijk niet (gelijk) op zijn bek te slaan, maar op het moment dat dat ventje de leraar aanraakt had hem wel meteen duidelijk gemaakt moeten worden dat dat niet kan.

Persoonlijk was ik als leraar trouwens rustig het lokaal uitgelopen met die jongen, deur dicht, en had hem dan hem een paar flinke beuken verkocht.
Dit soort totaal gebrek aan respect is niet meer op te lossen met een slap opvoedend praatje.
mijn god ...

Die leraar wordt er voor betaald om gemotiveerde leerlingen stof uit te leggen. Niet om Rambo te imiteren. Daar hebben de andere goedwillende leerlingen alleen maar last van. Zo'n jongen moet gewoon van school getrapt worden en. PUNT. Geen stoere spierballenpraat.
pi_24804473
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:28 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

mijn god ...

Die leraar wordt er voor betaald om gemotiveerde leerlingen stof uit te leggen. Niet om Rambo te imiteren. Daar hebben de andere goedwillende leerlingen alleen maar last van. Zo'n jongen moet gewoon van school getrapt worden en. PUNT. Geen stoere spierballenpraat.
Idd!
De leraar moet professioneel blijven en zijn vak uitoefenen! Daar is hij voor!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:33:10 #160
95998 -DailaLama-
pi_24804487
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:51 schreef StrayDog het volgende:
Ik erger me er behoorlijk aan dat die leraar uiteindelijk die kut... wel zijn zin geeft met zijn "lopen nou".
Waarom? Of moet die leraar zijn "eer" redden?
Als hij er tegenin zou gaan wordt het knokken.
pi_24806267
quote:
Ik moest hierom lachen
Waarom verbaast mij dat niets?
pi_24808936
quote:
Ik moest hierom lachen
Even kijken of je nog lacht als je mij tegenkomt, smerige rat...
Verwijderd door Admin.
pi_24809343
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 01:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Even kijken of je nog lacht als je mij tegenkomt, smerige rat...
pi_24809563
Gildevaart ken ik wel, (ex) collega zat erop. Als ik zijn verhalen mag geloven verbaasd dit filmpje mij helemaal niks eigenlijk. Hij werd dagelijks bedreigd en is er om die reden dan ook weggegaan.
Zelf isie ook geen lievertje trouwens hoor
pi_24810118
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:51 schreef pimpin het volgende:
Ik vind het echt zwak van zijn medeleerlingen. Ik heb zelf ook een buitenlander, islamiet in me klas zitten als hij zoiets zou doen zou ik hem keihard uitlachen, en hem wegschoppen.

En ik heb zon hekel aan die reacties van, joh kijk maar uit zometeen word je neergestoken heb je zelf geen vrienden die voor je opkomen dat als er een keertje 15 turkjes voor je staan, met stoere praatjes die schop je toch gewoon keihard terug.

Dat is nou het hele probleem, de meeste Nederlanders laten alles toe vind je het gek dat die lui denken alles te kunnen maken.
nu stoere praat, maar dan zou dat echt niet doen
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:54:56 #166
95998 -DailaLama-
pi_24812432
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 01:44 schreef Beroepsgokker het volgende:

Vertel.
pi_24812642
[quote]Op zaterdag 29 januari 2005 02:23 schreef Rev- het volgende:

[..]

nu stoere praat, maar dan zou dat echt niet doen
[/quote

Gelukkig ken jij mij ook, en weet jij wat ik wel en niet zou doen. Niet altijd vanuit je eigen wereldje redeneren.
pi_24813503
quote:
Gildevaart ken ik wel, (ex) collega zat erop. Als ik zijn verhalen mag geloven verbaasd dit filmpje mij helemaal niks eigenlijk. Hij werd dagelijks bedreigd en is er om die reden dan ook weggegaan.
De andere kant is dat daar in feite heel gemotiveerde cursisten komen die daar een hoop kunnen leren. En wat je in dat filmpje ziet is inderdaad typisch voor de Gildevaart, de docent laat het zeker niet in de klas escaleren, en de moeilijkheden worden buiten het klaslokaal opgelost. De sfeer is daar in feite zeer relaxed, maar er komen helaas ook daar mindere lieden die het proberen te vergallen, en geloof me, zo gauw ze er uit kunnen gaan ze eruit. Dit is met die gast zeer waarschijnlijk niet het eerste voorval geweest, maar in ieder geval wel het laatste.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24813862
quote:
me neef heeft er 2 jaar op school gezeten, en tja het recht van de sterkste geldt daar. Degene die het filmpje op het internet heeft gezet
'WAS' een maat van die geflipte gozer. Binnekort zal die ook wel in het ziekenhuis liggen. Een van de redenen waarom de tweede versie van het filmpje nooit op het internet zal verschijnen.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:15:43 #170
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24818610
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:14 schreef cora4034 het volgende:
Hulde voor de docent. Ik zou het niet kunnen
Nee, ik ook niet was nooit zo rustig gebleven
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24824434
Ik zie dat velen nog steeds moeite hebben om personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk van andere groepen te onderscheiden. Dit lijkt in de verste verte niet op een Marokkaan. Zowel het gelaat, alsmede het accent is niet Marokkaans te noemen. Maar goed het woord Marokkaan is tegenwoordig hip.
pi_24825421
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:06 schreef sampoo het volgende:
Ik zie dat velen nog steeds moeite hebben om personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk van andere groepen te onderscheiden. Dit lijkt in de verste verte niet op een Marokkaan. Zowel het gelaat, alsmede het accent is niet Marokkaans te noemen. Maar goed het woord Marokkaan is tegenwoordig hip.
Allochtoon dan
pi_24825555
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:06 schreef sampoo het volgende:
Ik dacht aan Koerds/Libanees.
Zat ik in de buurt?
-
pi_24826775
quote:
Ik moest hierom lachen
Dat had je niet moeten vermelden, dat wisten we al.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24834137
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:51 schreef pimpin het volgende:

ik snap niet waarom 'niks doen' als Nederlands wordt getypeerd hier, ook in een van de eerste reacties wordt al beweerd dat dit echt iets voor Nederlanders is.
Volgens mij is dat een beetje de zaken omdraaien, dit is iets bedorven-jeugderigs, die gast die die leraar aanvliegt dus. Ja of iets allochtoons, maar er zijn uiteraard ook zat autochtonen die leraren aanvliegen

In ieder geval vind ik het helemaal niet typisch-nederlands, niks doen. Ik zou ook niks doen. Dat is gewoon denken met je verstand, niet watjes-achtig of Nederlands. Hij zit gewoon wat te trekken en te duwen aan die leraar, en als die gozer bekend staat als 'n vechtertje zou ik geen zin hebben om er bovenop te duiken.
Daarbij is mijn beeld bij zo'n buitenlands ogende jongen - op onverklaarbare wijze, zal wel bevooroordeeld zijn hoor - altijd dat ik inderdaad de volgende dag opgewacht kan worden door z'n vriendjes, dus mij niet gezien. Ik neem gewoon dat risico niet. Misschien wat roepen maar ik ga niet zelf ook mee doen in 't geweld.
pi_24834437
Denk nou eens na!,

het nu juist "goed"afgelopen.
Als andere leerlingen er boven op hadden gesprongen had er zeker iemand klappen gekregen, en was het uitgelopen op een grote ruzie.
Nu is er niemand gewond geraakt, en bleef het bij wat trekken/duwen/schelden.
sorry voor al m'n typfouten
pi_24835201
Ik vind het opvallende dat er een draaiboek voor "dit soort incidenten" bestaat, iets dat op gewone middelbare scholen lijkt te ontbreken, en waar tuig als dit er gewoon mee weg komt. Reken maar dat meneer zulk gedrag ook al op het VMBO of whatever waar hij heeft gezeten vertoonde, en kennelijk is daar nooit effectief iets aan gedaan.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24835259
Ik vraag me bij dit soort incidenten altijd af: wat zou er gebeuren als de leraar een pistool trekt en die gast doodschiet? Volgens mij zit de schrik er dan zo in dat niemand meer een leraar durft aan te vallen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_24835532
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:59 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vraag me bij dit soort incidenten altijd af: wat zou er gebeuren als de leraar een pistool trekt en die gast doodschiet? Volgens mij zit de schrik er dan zo in dat niemand meer een leraar durft aan te vallen.
Dat is ook wel 'n beetje raar
pi_24836094
quote:
Nee, in dat geval zal de "kwaadwillende" leerling ook een pistool naar school nemen ter "bescherming" en bij het minste of geringste het hele magazijn leegschieten.
pi_24837621
ik had 'm vermoord. of in ieder geval z'n tanden laten zoeken. Nederland verhard, dan verhard ik mee.
All good things must come to an end...
  zondag 30 januari 2005 @ 19:34:26 #182
95998 -DailaLama-
pi_24837971
quote:
Ik vraag me bij dit soort incidenten altijd af: wat zou er gebeuren als de leraar een pistool trekt en die gast doodschiet?
Dan geeft hij vast geen huiswerk meer op.
pi_24838590
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:15 schreef Praag het volgende:
ik had 'm vermoord. of in ieder geval z'n tanden laten zoeken. Nederland verhard, dan verhard ik mee.
Als je in de 50 bent en er niet al te breed uitziet en in het achterhoofd houdt dat een poging om de leerling z'n tanden te laten zoeken zal betekenen dat je je baan kwijt raakt en geen kans maakt op een ww-uitkering. Dat mag je dan thuis uitleggen wanneer je aan het eind van de maand je hypotheek dient te betalen. De leerling was in dit geval minder verstandig en hij is van school afgetrapt.

Je hebt de keuze:

1) ontslagen worden, iemand in elkaar slaan, mogelijke boetedoening (schadevergoeding, gevangenisstraf) en een goede kans op later een paar trappen te krijgen wanneer opgefokte leerling wraak komt nemen.

2) ontslagen worden en zelf in elkaar geslagen worden.

3) je baan behouden, niemand gewond raakt, het goede voorbeeld geven en het probleem (de leerling) verdwijnt.

Ik zou hem ook getrapt hebben maar goed ik ben niet 55, geen leraar of broos en ik heb niet gekozen om met kinderen om te gaan en daarvoor een cursus mogen ontvangen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:23:46 #184
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24869502
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef Adnan het volgende:
Oo o wat zijn allochtonen slecht aaa zo slecht...
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:45 schreef Adnan het volgende:
nee, niet allemaal, alleen die marokkanen.
pi_24870400
Tssssss...... ( )
pi_24962714
quote:

filmpje (stream)
volgens mij is't in scene gezet, maar als dat niet zo was geweest dan had ik die leerling een flinke ram tegen z'n harses gegeven, en hoefde 'ie voorlopig niet meer terug te komen. (even voor de duidelijkheid, als't een Nederlander was geweest has ik er precies zo over gedacht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')