die scholen moeten die kiddo's gewoon keiharde disccipline bijbrengen al willen zij verder komen in hun leven, de kwaden moet hard aangepakt worden zodat de goeden (vooral in het onderwijs) er niet onder lijden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
[..]
Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Heb je daar een bron voor? Het is hoog maar niet zo hoogquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.![]()
Wat doe je opvliegend joh?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
[..]
Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Wanneer vertrekt je vlucht?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:
[..]
Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...
Ah daarom gingen ze even het klaslokaal uit, naar het toilet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef ASroma het volgende:
ik wil mijn pijpbewijs!

Het ziet er inderdaad niet bijzonder 'echt' uit.quote:maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.
Het gaat inderdaad om een specifieke groep, deze lui zijn gewoon opvliegend van karakter, zit in hun genen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!
Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.
Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..
Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
Ik versta nu na 3-4 keer luisteren dat hij zijn cijferlijst wil. Er wordt ook gesproken over ene meneer Smit, ik vermoed dat die de afdelingsleider of iets dergelijks is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef MADROX het volgende:
"Meneer ik word helemaal agressief"
Joh..
Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:
Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
niet om beter te voelen hoor; wat is er mis met ouderwets afbranden?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:17 schreef TumTum het volgende:
[..]
![]()
Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |