abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:30:25 #101
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24784431
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:13 schreef buzzer het volgende:

[..]

het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.
die scholen moeten die kiddo's gewoon keiharde disccipline bijbrengen al willen zij verder komen in hun leven, de kwaden moet hard aangepakt worden zodat de goeden (vooral in het onderwijs) er niet onder lijden.

Gelijke monniken, gelijke kappen.
De Engelse tuchtscholen hebben iig wel het voordeel van de discipline, hier wordt dan ook ECHT wat iedere les geleerd... natuurlijk kan niemand zichzelf zijn hier en is het pestprobleem daar groter dan hier; maar het heeft zo zijn voordelen.
Era Vulgaris
pi_24784450
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:

[..]

Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?

Weer een allochtoon die in wij, zij vorm spreekt. Dat van die tasjes dief is iets totaal anders en ja die vrouw bschermde haar tas onder de noemer "Ik geef gas, voor mijn tas" en "Nederland gaat er op vooruit, ook al rij ik achteruit."
pi_24784486
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.
Heb je daar een bron voor? Het is hoog maar niet zo hoog
pi_24784545
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:

[..]

Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Wat doe je opvliegend joh? voel je je geïntimideerd?
pi_24784782
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:

[..]

Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...
Wanneer vertrekt je vlucht?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:55 #106
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24784787
Dit is best sneu. Zelf zoiets nooit meegemaakt, maar goed, ik heb dan ook vwo in een rustige dorpje gedaan. En daar moest je echt geen grote bek tegen een leraar hebben, kon je mooi een week thuis blijven.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:55:22 #107
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785038
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
pi_24785410
ik wil mijn pijpbewijs!

maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:18:18 #109
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785501
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef ASroma het volgende:
ik wil mijn pijpbewijs!
Ah daarom gingen ze even het klaslokaal uit, naar het toilet.
quote:
maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
Het ziet er inderdaad niet bijzonder 'echt' uit.
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:35:15 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_24785865
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.
Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
pi_24786712
ik heb nog is bekeken en vindt het toch wel erg komisch hahaha, hij met zijn lalalalalabewijs
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:19:29 #112
46511 Linz
held der helden
pi_24786844
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
Het gaat inderdaad om een specifieke groep, deze lui zijn gewoon opvliegend van karakter, zit in hun genen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24787281
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef MADROX het volgende:
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Ik versta nu na 3-4 keer luisteren dat hij zijn cijferlijst wil. Er wordt ook gesproken over ene meneer Smit, ik vermoed dat die de afdelingsleider of iets dergelijks is.
pi_24787355
Ik moest hierom lachen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:00 #115
66083 Platina
78th Element
pi_24787670
Wanneer ik zo iets zie, ben ik toch blij dat ik geen SP/PvdA stemmer ben

Werkelijk waar, hoe haalt dat gore rotjoch het in zijn hoofd een leraar zo te behandelen. Ik had hem als leraar zijnde eventjes voel op zijn smoel geslagen. Te gek voor woorden, ben toch op z'n momenten wel blij dat ik niet op het VMBO zit.
pi_24787920
Het is trouwens niet eens zeker dat het een vmbo betreft, op geenstijl staat er een vraagteken achter vmbo. Dit kan het zo goed een vwo klas zijn.
pi_24788287
Sorry, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor .
Ik moet wel zeggen dat ik bijna geen allochtonen in mijn klas heb zitten (1?).
Oké, soms wordt er wel eens even 'gescholden' op een leraar, maar de rest van de klasgenoten probeert zo'n akkefietje dan echt wel te sussen .

Maar dat dit kan? En dat die leraar niks doet? Damn hey.. Ik was als leraar allang weggelopen en had even wat mensen erbij gehaald of voor mijn part de politie gebeld over een 'onhandelbaar joch' ofzo.

.
pi_24788309
volgens mij is dit een werkgroep van 4de jaars Studenten Psychologie in UtreG
pi_24789152
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het niet echt is in dit geval, maar het gebeurt wel...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:49:56 #120
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24790487
Nog geen Fok!-ker die school, leraar of leerling herkent?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:17:14 #121
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_24790914
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:37:56 #122
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791110
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 01:17 schreef TumTum het volgende:

[..]

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
niet om beter te voelen hoor; wat is er mis met ouderwets afbranden?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:41:32 #123
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791129
en wat is de oplossing voor dit probleemkind? die docent is gewoon verrast en laat zich helemaal vernederen; politie bellen had effectiever geweest, die rest van de klas steunde hem (die agressieve gast) zo te zien gemiddeld ook niet; 't was ook eigenlijk niet te verstaan dat geblêêr, dus veel kon ik er ook niet van opmaken.

vroeger mocht je ze tenminste nog meppen met een dikke lange lineaal
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_24791145
walgelijke gozer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24791513
Typerend.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')