Da's geen camera, da's gewoon iemand met een nieuw mobieltje. En aangezien leerlingen continu met hun mobieltjes spelen, kan ik me goed voorstellen dat dit opgenomen is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het in scene gezet.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een leraar op die manier reageert, en al helemaal niet dat er 'toevallig' een camera in de klas loopt
Van mij is 3 jaar geleden. Maar misschien hadden wij dan wel een ontzettende kutklasquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:50 schreef Steve-O het volgende:
Toen ik op de MAVO zat had je dit soort dingen niet eens en dat is 5 jaar geleden.
Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:31 schreef Tha.Gnome het volgende:
Dat krijg je met dit soort onderwijs.
Eens, ik vond het vroeger altijd leuk om een knuppel te gebruiken als ik een leraar neermepte! Leuk geluidquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:45 schreef Adnan het volgende:
zie je..zo zijn ze allemaal!!!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je ziet overigens niet eens de helft van het verhaal. De bewuste leerling zal wel de daarop volgende dagen een brief in de bus krijgen dat hij niet meer gewenst is op zijn school. Hoewel dat uiteraard ook geen oplossing is, hij zal dan bij elke school worden geweigerd, zal hij op straat gaan rondhangen en mensen gaan beroven.
Enfin, kansloze idioot #34048.
Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:49 schreef MrX1982 het volgende:
Opvliegerig type maar ach daar staan dat soort mensen om bekend.
Ouders zullen zeggen dat het een aardige jongen met een hart van goud is. Maar ondertussen grote bek op school en wat nog niet meer. Wat moet je nou met dit soort ventjes?
Precies, doe jij het voor ons?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
[..]
Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
mss moet je eerst eens nadenken voordat je iets zegt. Wat wil je nou beweren? Dat je deze jongen moet neerschieten en dat het probleem dan is opgelost? Van dit soort ventjes zijn er duizenden. Ben je wel ff bezig met schietenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Incidenteel? Ze doen het toch allemaal?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dit soort ventjes zo vaak voor problemen zorgen. Lijkt me niet dat dit een incidenteel geval is.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:13 schreef Meh7 het volgende:
Incidenteel? Ze doen het toch allemaal?![]()
"Jullie"?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
[..]
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN
Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:16 schreef StrayDog het volgende:
[..]
"Jullie"?
Wie zijn wij en wie ben jij dan?
Dan ben je een uniek geval.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:
Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...
Laten we het op 75% houdenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |