abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:30:25 #101
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24784431
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:13 schreef buzzer het volgende:

[..]

het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.
die scholen moeten die kiddo's gewoon keiharde disccipline bijbrengen al willen zij verder komen in hun leven, de kwaden moet hard aangepakt worden zodat de goeden (vooral in het onderwijs) er niet onder lijden.

Gelijke monniken, gelijke kappen.
De Engelse tuchtscholen hebben iig wel het voordeel van de discipline, hier wordt dan ook ECHT wat iedere les geleerd... natuurlijk kan niemand zichzelf zijn hier en is het pestprobleem daar groter dan hier; maar het heeft zo zijn voordelen.
Era Vulgaris
pi_24784450
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:

[..]

Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?

Weer een allochtoon die in wij, zij vorm spreekt. Dat van die tasjes dief is iets totaal anders en ja die vrouw bschermde haar tas onder de noemer "Ik geef gas, voor mijn tas" en "Nederland gaat er op vooruit, ook al rij ik achteruit."
pi_24784486
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Kijk maar naar de cijfers van het CBS, 99% van alle criminaliteit komt van allochtonen.
Heb je daar een bron voor? Het is hoog maar niet zo hoog
pi_24784545
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef Adnan het volgende:

[..]

Achteruit rijdend met je auto kapot rijedn en zeggen dat het een ongelukje was?
MUAHAHAH OO WACHT DAT HEBBEN JULLIE AL EEN KEER GEDAAN...uhm..ach gewoon neerknallen..tenslotte mag je hier eigen rechtertje spelen toch?
Wat doe je opvliegend joh? voel je je geïntimideerd?
pi_24784782
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:21 schreef Adnan het volgende:

[..]

Nou ik weet mijn plaats als allochtoon zijnde...
Wanneer vertrekt je vlucht?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:55 #106
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24784787
Dit is best sneu. Zelf zoiets nooit meegemaakt, maar goed, ik heb dan ook vwo in een rustige dorpje gedaan. En daar moest je echt geen grote bek tegen een leraar hebben, kon je mooi een week thuis blijven.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:55:22 #107
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785038
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
pi_24785410
ik wil mijn pijpbewijs!

maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:18:18 #109
113069 MADROX
extreem links = extreem wijs
pi_24785501
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef ASroma het volgende:
ik wil mijn pijpbewijs!
Ah daarom gingen ze even het klaslokaal uit, naar het toilet.
quote:
maar dit is gewoon een acteur, ze waren aan het oefenen voor de eindmusical voor dit jaar!
muhahaha
Het ziet er inderdaad niet bijzonder 'echt' uit.
Geert Wilders: "Als je op mien stemt dan gaan ik iets met zeehonden doen ofzo"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:35:15 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_24785865
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, ik vrees het ook. Als je veel domme mensen bij elkaar zet krijg je deze mate van agressiviteit.
Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
pi_24786712
ik heb nog is bekeken en vindt het toch wel erg komisch hahaha, hij met zijn lalalalalabewijs
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:19:29 #112
46511 Linz
held der helden
pi_24786844
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat mensen die VMBO doen, dom zijn?
en bedankt!

Ik doe zelf ook VMBO, en ik doe het rustig aan, hoef nooit huiswerk te maken, of te leren voor proefwerken, ik heb alles in de les al af, en ook zat tijd om te leren.

Mensen die vmbo doen zijn niet per definitie dom, of agressief, dat slaat compleet nergens op!
dat jij nou 'HBO ICT beheer; versnelde variant.' doet, goed voor jou! maar dat je daarmee een eind van de VMBO'ers wilt gaan staan... of wou je zeggen dat je zelf ook dom en agressief bent?..

Van een HBO student mag ik toch verwachten dat ze een betere conclusie kunnen trekken dan dat VMBO'ers dom en agressief zijn..
Het gaat inderdaad om een specifieke groep, deze lui zijn gewoon opvliegend van karakter, zit in hun genen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24787281
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef MADROX het volgende:
"Meneer ik word helemaal agressief"

Joh. .

Verstaat iemand het eigenlijk?
Wat wil die jongen nou?
Zijn ....bewijs?
Ik versta nu na 3-4 keer luisteren dat hij zijn cijferlijst wil. Er wordt ook gesproken over ene meneer Smit, ik vermoed dat die de afdelingsleider of iets dergelijks is.
pi_24787355
Ik moest hierom lachen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:00 #115
66083 Platina
78th Element
pi_24787670
Wanneer ik zo iets zie, ben ik toch blij dat ik geen SP/PvdA stemmer ben

Werkelijk waar, hoe haalt dat gore rotjoch het in zijn hoofd een leraar zo te behandelen. Ik had hem als leraar zijnde eventjes voel op zijn smoel geslagen. Te gek voor woorden, ben toch op z'n momenten wel blij dat ik niet op het VMBO zit.
pi_24787920
Het is trouwens niet eens zeker dat het een vmbo betreft, op geenstijl staat er een vraagteken achter vmbo. Dit kan het zo goed een vwo klas zijn.
pi_24788287
Sorry, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor .
Ik moet wel zeggen dat ik bijna geen allochtonen in mijn klas heb zitten (1?).
Oké, soms wordt er wel eens even 'gescholden' op een leraar, maar de rest van de klasgenoten probeert zo'n akkefietje dan echt wel te sussen .

Maar dat dit kan? En dat die leraar niks doet? Damn hey.. Ik was als leraar allang weggelopen en had even wat mensen erbij gehaald of voor mijn part de politie gebeld over een 'onhandelbaar joch' ofzo.

.
pi_24788309
volgens mij is dit een werkgroep van 4de jaars Studenten Psychologie in UtreG
pi_24789152
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het niet echt is in dit geval, maar het gebeurt wel...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:49:56 #120
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24790487
Nog geen Fok!-ker die school, leraar of leerling herkent?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:17:14 #121
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_24790914
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:35 schreef Orealo het volgende:

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:37:56 #122
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791110
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 01:17 schreef TumTum het volgende:

[..]

Mijn nekharen gaan ook af en toe overeind staan als ik hoor hoe sommige mensen denken over 'lagere' opleidingen. Zielig gewoon eigenlijk, dat je een ander moet afkraken om jezelf beter te voelen.
niet om beter te voelen hoor; wat is er mis met ouderwets afbranden?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:41:32 #123
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24791129
en wat is de oplossing voor dit probleemkind? die docent is gewoon verrast en laat zich helemaal vernederen; politie bellen had effectiever geweest, die rest van de klas steunde hem (die agressieve gast) zo te zien gemiddeld ook niet; 't was ook eigenlijk niet te verstaan dat geblêêr, dus veel kon ik er ook niet van opmaken.

vroeger mocht je ze tenminste nog meppen met een dikke lange lineaal
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_24791145
walgelijke gozer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24791513
Typerend.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 04:48:15 #126
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_24791813
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

filmpje (stream)

BRON

Al dat gelul over dat Marokkanen schapenneukers zijn etc, ik zie daar een stuk of wat schapen zitten die niks doen en alleen maar kijken hoe die gast te keer gaat tegen de leraar. Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....

Precies, de maatschappij dat ben jij, je moet je er dus niet mee bemoeien dan escaleerd het alleen maar.,
Asjemenou
pi_24791831
ik had die gozer een hoek verkocht... maar dan worden er weer kamer vragen gesteld... en dat kan natuurlijk weer niet.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24793204
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Platina het volgende:
Wanneer ik zo iets zie, ben ik toch blij dat ik geen SP/PvdA stemmer ben

Werkelijk waar, hoe haalt dat gore rotjoch het in zijn hoofd een leraar zo te behandelen. Ik had hem als leraar zijnde eventjes voel op zijn smoel geslagen. Te gek voor woorden, ben toch op z'n momenten wel blij dat ik niet op het VMBO zit.
Nee, stel je voor dalijk wordt er wel in onderwijs geïnvesteerd, dat zou een ramp zijn!
pi_24795184
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Meh7 het volgende:
Het is trouwens niet eens zeker dat het een vmbo betreft, op geenstijl staat er een vraagteken achter vmbo. Dit kan het zo goed een vwo klas zijn.
Wat je daar ziet is een zogeheten streekschool, oftewel 4 dagen werken en één dag naar school. Het verklaart ook de kennelijk behoorlijke verschillen tussen de cursisten en het gedrag van de docent. Eén ding wat zeker is, is dat die gast bezig is zijn toekomst in duigen te gooien. Het opleidingscontract wordt namelijk met zijn werkgever gesloten, de streekschool rapporteert ook terug naar de baas........... Hé, de baas krijgt te horen dat zijn werknemer zich op onvolwassen wijze misdraagt, met daarbij het verzoek de werknemer maar niet meer te laten komen........... Met een beetje pech levert het die gast ontslag op staande voet op. En aangezien het zo'n beetje echt zijn laatste kans is, ziet U hier een nieuwe uitkeringsgerechtigde.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24795232
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
Ik moest hierom lachen
Nog steeds als je weet dat die gast zijn laatste kans aan het vergooien is? Of vind je dat nou juist humor?
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:49:35 #131
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24795301
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
Ik moest hierom lachen
Typisch.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:58:35 #132
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24795466
Hij moet die klootzak gewoon aan zijn oren het gebouw uitflikkeren
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24795532
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:58 schreef buzzer het volgende:
Hij moet die klootzak gewoon aan zijn oren het gebouw uitflikkeren
En vervolgens zelf problemen krijgen? Kan ie beter contact opnemen met de baas van die gast, die krijgt op het werk de wind van voren, kan ik je verzekeren. De baas investeert niet een hoop geld in zijn werknemer om zoiets te laten gebeuren.....
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:06:12 #134
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24795632
die jongen in dat filmpje heeft een hart van goud. dat niemand dat ziet
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:49:45 #135
3542 Gia
User under construction
pi_24799555
En dan straks gaan zitten zeuren dat hij geen kans op een fatsoenlijke opleiding heeft gehad!

Hij doet het zichzelf aan.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:54:04 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24799642
Hoeveel moeten der nog komen ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24799878
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Nog steeds als je weet dat die gast zijn laatste kans aan het vergooien is? Of vind je dat nou juist humor?
nee maar die aap is eruit geschopt van zijn school
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24800027
Aan de ene kant over respect lopen te zeuren en aan de andere kant je leraar met "jongen" aanspreken
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:19:57 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24800067
Goh, schokkend. .
Boze leerling.. Poe poe, nou, nou. .
-
pi_24800590
Hey, maar het is wel een goede jongen.
pi_24800637
Haha, die leraar blijft wel erg relaxed
Kereltje zich helemaal opwinden
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:01 #142
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_24800673
Achja, dat krijg je met het tolerante Nederland. Ik kan er wel om lachen. Over een paar jaar gewoon naar Spanje verhuizen en de miete linkse Nederlander met de zooi laten zitten.
Ik zou me ook kapot lachen als allochtoon zijnde, als je alles kunt maken in een land.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:57:12 #143
73888 DIA
die ja .....
pi_24800741
op het laatst zie je ook dat die jongen bij de deur iets van 7 jaar jonger is ofzow :S
pi_24800854
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef DIA het volgende:
op het laatst zie je ook dat die jongen bij de deur iets van 7 jaar jonger is ofzow :S
Bij Nederlanders begint baard- en snorgroei nog niet op hun zesde. En bij vrouwen meestal ook niet
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:41:59 #145
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24801523
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 04:52 schreef Vampier het volgende:
ik had die gozer een hoek verkocht... maar dan worden er weer kamer vragen gesteld... en dat kan natuurlijk weer niet.
Zoals die gozer met 1 hand die stoel weg smeet geeft de indruk dat hij stijf stond van de adrenaline. Dan word een gevecht toch wel een erg linke situatie.
I'm nobody's sheep
pi_24801547
quote:
gaan met jou WEG he
gaan met jou weg
mijn cijferlijst nu gaat kijken, je gaat nu gauw opstaan met mij, met mij daar heen lopen
opstaan, nu
hij zij gewoon fucking "tering op" he?
je gaat nu opstaan jongen
opstaan
dijns er niet over
uhh wat denk je wel niet jongen
je gaat nu opstaan, ik wil mij cijferlijst
wat denk je wel niet jongen
opstaan
opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ik wil mijn cijferlijst
ik wil mijn cijferlijst
opstaan
niks jongen
opstaan
ik pak heel netjes geld
meneer mag ik even naar meneer Smit toe.
hoef je geen grote bek aan me te geven
leraar: ik heb helemaal geen grote mond gegeven?
hou je bek joh, vuile hoofd joh
gaat met mij meelopen
je gaat me cijferlijst geven
cijferlijst geven
MODDERtje lopen jongen
lopen
ik wil me motherfucking cijferlijst
lopen meneer
ik wil mijn cijferlijst
lopen
lopen nou
op wie wacht u
loop dan
leraar: Doe ff normaal
lopen dan
leraar: Doe normaal
ik heb normaal gedaan en ik heb altijd normaal gedaan
Leraar: Doe normaal
lopen nou
meneer ik wordt helemaal aggressief
Leraar: Doe normaal
lopen nou
leraar: ik loop wel even mee.
leerlingen: Hij moet nu weg heh? Hij moet naar NOEK he? *giggelen*
Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt. Een oorzaak daarvan is ook dat hij als enige allochtoon in die klas bevindt.

Overigens, een leerling ontvlamt niet zomaar nadat je "tering op" tegen hem hebt gezegd, dat kropt zich geleidelijk op.

Er heerst al zo lang ik weet een sfeer op scholen dat leerlingen geen rechten hebben. Je kunt het een beetje teruglezen in de reactie van de school op het handelen van de leraar, waarbij ze direct achter hun leraar staan en hem complimenteren. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat die jongen niet deugd of dat je bij voorbaat de 'kant' van de leraar kiest. Maarja, dat zou te opvallend zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door k3vil op 28-01-2005 17:59:19 ]
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:05:29 #147
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_24801928
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef k3vil het volgende:

[..]

Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt.

Dus de jongen kan er niks aan doen?
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_24801952
quote:

[..]

Typisch een voorbeeld waarbij de jongen in kwestie (systematisch?) gediscrimineerd/bevooroordeeld/gestigmatiseerd wordt. Een oorzaak daarvan is ook dat hij als enige allochtoon in die klas bevindt.

Overigens, een leerling ontvlamt niet zomaar nadat je "tering op" tegen hem hebt gezegd, dat kropt zich geleidelijk op.

Er heerst al zo lang ik weet een sfeer op scholen dat leerlingen geen rechten hebben. Je kunt het een beetje teruglezen in de reactie van de school op het handelen van de leraar, waarbij ze direct achter hun leraar staan en hem complimenteren. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat die jongen niet deugd of dat je bij voorbaat de 'kant' van de leraar kiest. Maarja, dat zou te opvallend zijn.
Nee, tuurlijk joh, het is de schuld van de leraar, zo weet ik er ook nog eentje.... ken je die situatie nog van die jongen op een zgn. Terra College, die een leraar VERMOORDDE omdat hij hem niet mocht......dat was natuurlijk ook de schuld van de leraar!!!
Onzin man, als die jongen zich daar niet begrepen voelt gaat hij maar praten ofzo, niet dit soort gedrag.
En trouwens, ik vond die leraar perfect handelen, als hij de klas meteen was uitgelopen was dat een teken van zwakte, had die jongen alleen maar machtiger laten voelen en zijn showtje verder laten doorvoeren!
pi_24801958
quote:

[..]

Geloof je dat nou echt? Dat cijferlijstje waar het dan om zou gaan kan rustig wachten tot de pauze, die is op zo'n streekschool namelijk een uur.
quote:
Het gaat hier om contractonderwijs, de sfeer is daar meestal heel anders dan op een gewone school. Mensen komen daar om iets te leren. Jij kent de voorgeschiedenis niet, ik ook niet, maar feit is dat het inzien van een cijferlijst op een streekschool nooit een probleem is, behalve tijdens de lesuren. Je moet niet vergeten dat de cursisten daar zitten in de baas zijn tijd, wat deze gast doet komt strikt genomen neer op werkweigering.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24802084
quote:

[..]

Even zo hilarisch als stuitend, deze eeuwig aangemeten slachtofferrol.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')