Turken hebben blijkbaar de neiging om mensen te doden/verkrachten/verminken/ als er iets gebeurt...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
volgens mij is dat al jaren zo. een Nederlands kwaaltje...
Mijn vader ... (hij is Turks) .... Nederlanders hebben blijkbaar de neiging om te gaan staren als er iets gebeurt...
ja....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:58 schreef Liquid_Cula het volgende:
[..]
Turken hebben blijkbaar de neiging om mensen te doden/verkrachten/verminken/ als er iets gebeurt...
Verwijderen van school, dit schorremorrie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:53 schreef DJKoster het volgende:
Als leerling zou ik me hetzelfde gedragen, het is daar hardstikke krap, straks heeft die gast een mes ofzo![]()
Mooi dat die leraar zo rustig is gebleven![]()
(en die leerling zou ik niet meer in mijn klas toelaten als leraar zijnde)
Je bent zo overrompeld door wat er gebeurd met als gevolg dat je niet ingrijpt. Ik verbaaste me er ook over toen ik het filmpje zag maar dat is de realiteit. Ik weet zeker dat als ik zoiets meemaak dat ik ook niet ingrijp. Niet uit angst maar puur uit overrompeling en verbazing. En ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die wel in een keer ingrijpen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:45 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Het kam me geen fuck schelen dat het een marokkaan was, voor mijn part was het een Fries. Ik prijs de leraar omdat hij zo rustig bleef, want anders had hij waarschijnlijk klappen gekregen (die gast kwam agressief genoeg over). Dat die medeleerlingen niet eens hun bek open durven te trekken, dat vind ik dus kwalijk. Zij zijn toch in de meerderheid? Waarom laten ze zich dan zo intimideren door die ene pleefiguur.
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:06 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik zou hem als leraar zijnde op zijn bek geslagen hebben
quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je bent zo overrompeld door wat er gebeurd met als gevolg dat je niet ingrijpt. Ik verbaaste me er ook over toen ik het filmpje zag maar dat is de realiteit. Ik weet zeker dat als ik zoiets meemaak dat ik ook niet ingrijp. Niet uit angst maar puur uit overrompeling en verbazing. En ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die wel in een keer ingrijpen.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:31 schreef Tha.Gnome het volgende:
Dat krijg je met dit soort onderwijs.
Alleen omdat die gast dat wou ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:15 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik ook
maar ik had me nog wel in kunnen houden en 'rustig' naar de directeur gelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |