Patch +1 puntquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:50 schreef Patch het volgende:
of Four Rooms
Toch Four Rooms? ok dan.quote:
Buurman vd Flodders zocht ik...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:01 schreef Sheridana het volgende:
de buurman van de flodders, neuteboom geloof ik..
hij is kaal...enne..oud en horny...
ik heb nooit zo op haar benen geletquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zijn toch duidelijk de benen van Tatjana
ken je klassiekers...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:08 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb nooit zo op haar benen gelet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:21 schreef Patch het volgende:
Dan noem ik een Wayne Knight...
Dopekoe + 1quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:36 schreef Dopekoe het volgende:
The Fly
Jurassic park
Jurassic park the lost world
Invasion of the Body Snatchers
Independance day
Cats & Dogs
Hideaway
Nine Months
Dat was in de haastquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
Blijkt toch moeilijk te zijn om "Independence Day" te schrijven voor sommigen...
Doelde niet alleen op jouquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was in de haast
vraag komt eraan
ja dat was in een half wakkere bui terwijl ik ook geschiedenis proefwerken zit na te kijkenquote:
Josie and the Pussycats?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:58 schreef Dopekoe het volgende:
van welke film is deze plot outline
Satire poking fun at the pop music industry, focusing on the twenty-something members of an 80's-ish rock group and their managers.
Hey, zit jij ook in het onderwijs?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat was in een half wakkere bui terwijl ik ook geschiedenis proefwerken zit na te kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Hey, zit jij ook in het onderwijs?
quote:
gaaf, dan hebben we nog een band samen !quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]ben laatste jaars voor de opl geschiedenis docente geef al wel les,....
Doe mij maar eerst Rosario, dan Tara en dan pas Rachel...quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]![]()
Patch +1
Ik heb hem gisteren op tv gezien en ik vond hem gewoon echt leuk
En Rachel Leigh Cook is erg![]()
Goed opgelet...quote:
Je ziet hem maar heel even eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Patch het volgende:
[..]
gaaf, dan hebben we nog een band samen !
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
American Pie
American Pie 2
Josie and the pussycats
Van Wilder
My Boss' daughter
Cruel Intentions
Steeds meer fansquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb hem gisteren op tv gezien en ik vond hem gewoon echt leuk
Tot gisteren wist ik niet eens dat ze een film haddenquote:
Dit is echt zo'n oja vraag, een speelgoed treintje?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, geen geld. Iets waar Patterson erg aan gehecht is.
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n oja vraag, een speelgoed treintje?
Krijg zelfs punten zonder dat ik goed antwoord, gaat wel lekker zo danquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.
Dopekoe +1
Sorry was een mistake.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Krijg zelfs punten zonder dat ik goed antwoord, gaat wel lekker zo dan
Nou ja... Dit topic [Speciaal voor dwerg] Josie and the Pussycats ook nog nooit gezien? (dat van Dwerg is inmiddels wat achterhaald geloof ik trouwens).quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:17 schreef Dopekoe het volgende:
Tot gisteren wist ik niet eens dat ze een film hadden
De tekenfilm kende ik al wel
Leuke muziek ook in de film
Maakt nie uit,quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een custom made replica van de moneytrain.
Chielus+1
verkeerd gelezen dacht dat dopekoe het was. Mijn welgemeende excuses
Ik had hem niet gelezen idd nog.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja... Dit topic [Speciaal voor dwerg] Josie and the Pussycats ook nog nooit gezien? (dat van Dwerg is inmiddels wat achterhaald geloof ik trouwens).
Crichtonquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:34 schreef Patch het volgende:
kon even niet op de 3e komen....
Geef mij ook maar liever Chrichton
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gene Hackman
The Firm
Runaway Jury
The Chamber
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik had er makkelijk 20 kunnen vragen denk ik
Sheridana +1
Je bent behoorlijk snel vandaag
Ik weet hoe je hem uitspreekt maar wist niet hoe het geschreven moest wordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcello Mastroianni bedoelde Dopekoe ik natuurlijk
'K heb mazzel dat je Mystic Pizza noemde, want die film kende ik niet, dus heb 'k daarna even opgezocht
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
the pelican brief - Denzel Washington
erin brockovich - Albert Finney
oceans eleven - George Clooney
mystic pizza - Vincent D'Onofrio
hook - Robin Williams
mary reilly - John Malkovich
i love trouble - Nick Nolte
pret a porter - Marcelo mastrojani ( )
notting hill - Hugh Grant
stepmom - Ed Harris
conspiracy theory - Mel Gibson
Ik heb dit topic constant open staanquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
typisch trouwens:
ik heb net zitten tellen en sinds topic 9 zijn er nu weer 60 punten bijgekomen, door 8 users gescoord (waarbij ranja en jeroenus er ieder slechts 2 hadden).
dus we hebben 6 f5-ers![]()
Jepquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:08 schreef Chielus het volgende:
Is het de bedoeling dat ze in dei film samen spelen??
Ja, dat was zeker mooi geweest....helaas is het niet zo...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou zeggen Hotshots, maar dat schrijf je Hot Shots!Anders had het mooi Charlie/Martin Sheen kunnen zijn.
R = Rocky?
Vreemde conclusie Sherlock....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
typisch trouwens:
ik heb net zitten tellen en sinds topic 9 zijn er nu weer 60 punten bijgekomen, door 8 users gescoord (waarbij ranja en jeroenus er ieder slechts 2 hadden).
dus we hebben 6 f5-ers![]()
nee, jij klikt of de refresh buttonquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Vreemde conclusie Sherlock....
Ik doe iig nooit aan f5...
Kijk, dat is wat anders de Cock...quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, jij klikt of de refresh button
Jawel, maar ik bedoelde echt bloedverwanten...het spijt me, dat hadquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
zijn robin wright penn en sean penn geen familieleden
bij R kloppen ze beiden
ja, maar die post ik niet halverwege t topicquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:06 schreef Chielus het volgende:
Heb je nog een tussenstand Dolle_hond ??
quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Jawel, maar ik bedoelde echt bloedverwanten...het spijt me, dat had
ik duidelijker moeten zeggen..
Ja, dat is 'um helemaalquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
CA = Chasing Amy Ben & casey Affleck
AP = Absolute Power Clint & Alison eastwood
DD = Donnie Darko Jack & maggie Gylenhale
LW = Loaded weapen (Charlie Sheen & Emilio Esteves
H = Halloween : Jamie Lee Curtis en Janet Leigh?
R = Rushmore Owen & Luke Wilson
[offtopic]quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:30 schreef Khalein het volgende:
[completely offtopic]
Yo! Spons! Online!![]()
Merci
[/completely offtopic]
Dit gaat niet goed zo hequote:Op donderdag 27 januari 2005 17:33 schreef Sheridana het volgende:
[offtopic]
sorry, zit op werk, ik ga naar huis, duurt 10 minuten...ben je er nog dan?
[/offtopic]
Hannibalquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 6 films met Ray Liotta
Patch +1quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Hannibal
Narc
Muppets From Space
Corinna Corinna
Turbulence
Goodfellas
Ga me niks vragen van de Nederlandse versie...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:16 schreef victorinox het volgende:
Iets met Hemel toch...
Eeen klein stukje hemel?
Maar ze draaiden hier alleen maar de Nederlandse versie..quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Ga me niks vragen van de Nederlandse versie...
Ik vroeg ook van Home on the Range en niet van Paniek op de Priarie
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar ze draaiden hier alleen maar de Nederlandse versie..![]()
A piece of Heaven?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
A little bit of heaven?
DarknessThere + 1quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef DarknessThere het volgende:
A Patch of Heaven?
zie jij de foto?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:20 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Je weet gewoon het antwoord niet !!!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Je weet gewoon het antwoord niet !!!![]()
![]()
Wat zie je dan?
damn...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik zie een tekst over this domain has been banned met een goudgloeiend kikkertje
erbij...en dat ik maar gauw naar Imageshack moet komen...
De vraag is: "Welke film?"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:49 schreef Sheridana het volgende:
oh, nu wel!!
en...
eh...
richard dreyfuss?
HAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHAHA
sorry!
geeeen idee
maar ik zie het plaatje wel eindelijk!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Naked Gun 2 and a 1/2?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Alan Ruck?
Gokje:quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij vergeet DarknessThere wel vaker om een vraag te stellen...
Welke acteur uit Karate Kid II heeft een hele kleine rol in The Truman Show? Karakteromschrijving is goed genoeg hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef Sheridana het volgende:
eh...Ferris Buellers day off?
quote:
Ik dach dat Intre's vraag nog open stond. Of heb ik niet goed gelezen?quote:
Het zou ook Paul Reiser kunnen zijn maar ik heb hem alleen in Beverly Hills cop 1 en 2 gezien.quote:
Dus je beantwoord 2 vragen door elkaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dach dat Intre's vraag nog open stond. Of heb ik niet goed gelezen?
Het is ook geen Paul Reiser, de acteur op de foto is ietsjes ouder dan Paul en Alan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zou ook Paul Reiser kunnen zijn maar ik heb hem alleen in Beverly Hills cop 1 en 2 gezien.
Ja, was misschien niet helemaal handig van mij. Mijn welgemeende excuses voor de gestichte verwarring.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus je beantwoord 2 vragen door elkaar?
Dank je, Sheri en ik raken op onze leeftijd dan inderdaad ineens in de war...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja, was misschien niet helemaal handig van mij. Mijn welgemeende excuses voor de gestichte verwarring.
HEEJ!! Spreek voor jezelf! Geestelijk ben ik nog een jonge frisse ronddartelende deerne ja!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Dank je, Sheri en ik raken op onze leeftijd dan inderdaad ineens in de war...
Het gebruik van het woord 'deerne'....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HEEJ!! Spreek voor jezelf! Geestelijk ben ik nog een jonge frisse ronddartelende deerne ja!!![]()
quote:
haagse_elfje + 1quote:
Dit zijn de enige die ik weet... nog veel voor mijn doen....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:21 schreef haagse_elfje het volgende:
noem alle star trek films op
Ik stel voor, het punt te geven, aan diegene die de meeste titels had gepostquote:
Goh...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik stel voor, het punt te geven, aan diegene die de meeste titels had gepost![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:06 schreef Jeroenus het volgende:
Vinnie Jones
ook geen gazzaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:09 schreef Sheridana het volgende:
Paul Gascoigne?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef FremantleDockers het volgende:
gary Lineker? In dat bbc-programma.
Nee hoor...quote:
Ik dacht al dat ik in me eentje aan het F5'en wasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alle F5-ers zijn aanwezig....![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik in me eentje aan het F5'en was![]()
Je F5-ed niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:05 schreef Chielus het volgende:
Ik heb ondertussen een hele f5 vinger, maar volgens mij is de Winnaar van de vorige vraag al een tijdje kwijt dus zullen we maar door gaan met een nieuwe vraag,?
Ik zou het vliegtuig nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ben onze reis naar Egypte aan het uitstippelen...
quote:
Dat is goedquote:
Richard Dreyfuss?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zal wel ff een nieuwe vraag posten:
Over welke film heb ik het al ik de volgende acteurs/actrices neerzet (eerste letter voornaam/achternaam)
RD
CS
JF
HK
LH
AB
Taxi Driverquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zal wel ff een nieuwe vraag posten:
Over welke film heb ik het al ik de volgende acteurs/actrices neerzet (eerste letter voornaam/achternaam)
RD
CS
JF
HK
LH
AB
Wie is RD dan?quote:
Dan zou het te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Wie is RD dan?
En voordat je een bekende naam roept... het moet RDN zijn...![]()
Dan zou de vraag gewoon fout zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan zou het te makkelijk zijn
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zou de vraag gewoon fout zijn...![]()
Die had ik je willen gunnen als je zelf zei dat de vraag fout was....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja idd.
.........
Ik zou eigenlijk 2 punten moeten krijgen voor het "goede" antwoord geven bij een "verkeerde" vraag
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:47 schreef Jeroenus het volgende:
Niet zeuren, als ik RDN neerzet wordt het wel heel duidelijk.
Had je MS kunnen neerzetten, was het wat minder duidelijk geweest!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:47 schreef Jeroenus het volgende:
Niet zeuren, als ik RDN neerzet wordt het wel heel duidelijk.
Wordt Peter van Hoof wel is gecredit als Peter Vanhoof?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, maar hij heet nou eenmaal Robert De Niro
Je zet bij Peter van Hoof toch ook niet PV neerZo wordt het wel erg lastig antwoorden... Maarja, het is geraden, carry on
Gok dan gewoon een keerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
als je er over na gaat denken zijn er opeens wel veel EB's
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet allang dat t reservoir dogs is, maar ach
Touchéquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wordt Peter van Hoof wel is gecredit als Peter Vanhoof?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wordt Peter van Hoof wel is gecredit als Peter Vanhoof?
Heerlijke film inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad
Christina Applegate
Tim Robbins
Ben Stiller
Danny Trejo
Adam McKay
Wat een heerlijk loze film![]()
-edit-
Lekker incomplete post ook
dolle_hond +1
Anchorman: The Legend of Ron Burgondy op IMDb
Forum Opties | |