quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:21 schreef Patch het volgende:
Dan noem ik een Wayne Knight...
Dopekoe + 1quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:36 schreef Dopekoe het volgende:
The Fly
Jurassic park
Jurassic park the lost world
Invasion of the Body Snatchers
Independance day
Cats & Dogs
Hideaway
Nine Months
Dat was in de haastquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
Blijkt toch moeilijk te zijn om "Independence Day" te schrijven voor sommigen...
Doelde niet alleen op jouquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was in de haast
vraag komt eraan
ja dat was in een half wakkere bui terwijl ik ook geschiedenis proefwerken zit na te kijkenquote:
Josie and the Pussycats?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:58 schreef Dopekoe het volgende:
van welke film is deze plot outline
Satire poking fun at the pop music industry, focusing on the twenty-something members of an 80's-ish rock group and their managers.
Hey, zit jij ook in het onderwijs?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat was in een half wakkere bui terwijl ik ook geschiedenis proefwerken zit na te kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Hey, zit jij ook in het onderwijs?
quote:
gaaf, dan hebben we nog een band samen !quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]ben laatste jaars voor de opl geschiedenis docente geef al wel les,....
Doe mij maar eerst Rosario, dan Tara en dan pas Rachel...quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]![]()
Patch +1
Ik heb hem gisteren op tv gezien en ik vond hem gewoon echt leuk
En Rachel Leigh Cook is erg![]()
Goed opgelet...quote:
Je ziet hem maar heel even eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Patch het volgende:
[..]
gaaf, dan hebben we nog een band samen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |