Ik heb dit topic constant open staanquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
typisch trouwens:
ik heb net zitten tellen en sinds topic 9 zijn er nu weer 60 punten bijgekomen, door 8 users gescoord (waarbij ranja en jeroenus er ieder slechts 2 hadden).
dus we hebben 6 f5-ers![]()
Jepquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:08 schreef Chielus het volgende:
Is het de bedoeling dat ze in dei film samen spelen??
Ja, dat was zeker mooi geweest....helaas is het niet zo...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou zeggen Hotshots, maar dat schrijf je Hot Shots!Anders had het mooi Charlie/Martin Sheen kunnen zijn.
R = Rocky?
Vreemde conclusie Sherlock....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
typisch trouwens:
ik heb net zitten tellen en sinds topic 9 zijn er nu weer 60 punten bijgekomen, door 8 users gescoord (waarbij ranja en jeroenus er ieder slechts 2 hadden).
dus we hebben 6 f5-ers![]()
nee, jij klikt of de refresh buttonquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Vreemde conclusie Sherlock....
Ik doe iig nooit aan f5...
Kijk, dat is wat anders de Cock...quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, jij klikt of de refresh button
Jawel, maar ik bedoelde echt bloedverwanten...het spijt me, dat hadquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
zijn robin wright penn en sean penn geen familieleden
bij R kloppen ze beiden
ja, maar die post ik niet halverwege t topicquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:06 schreef Chielus het volgende:
Heb je nog een tussenstand Dolle_hond ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |