Cocu was de laatste slimme voetballer van vitas, van der schaaf is echt zo stom als t achterent van een varkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dikke Theo is wel cool vind ik.
Hij is alleen niet zo slim...
Man U wordt de laatste tijd gelinkt aan elke keeperquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef kezmania het volgende:
Francesco Toldo van Inter naar Manchester U
Hoe flikt Porto het toch elke keer weer om hele grote spelers te strikken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
José Moreira van Benfica naar Man United
Ricardo Pereira van Sporting Portugal naar Arsenal, Sporting zou dan Helton van Uniăo Leiria overnemen als diens vervanger
Lucho González zo goed als rond met FC Porto
Leandro do Bomfimquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Nou, welke hele grote spelers hebben ze gekocht dan?
Diego, Luis Fabiano, Lucho Gonzales zit er aan te komen volgens jou, Quaresma enquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Nou, welke hele grote spelers hebben ze gekocht dan?
Oh sorry foutje, ik ben in de war met dat grillrestaurant hier in de buurtquote:Op zondag 6 maart 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Dat waren toch jongens die nog ver aan het begin van hun loopbaan stonden.
Waarom schrijf je trouwens Gonzales met een s, cultheld?
Nou ja, Gonzalez is een Argentijn. Maar inderdaad, het Portugees is niet moeilijk aan te leren voor Brazilianenquote:Op zondag 6 maart 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Is ook zo, maar op zich vind ik het dan niet zo verrassend dat Brazilianen juist naar Portugal gaan.
Weer wat geleerdquote:Op zondag 6 maart 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Quaresma was onderdeel van de Deco-transfer. 12 miljoen + Quaresma.
ik gok dat ze hem zelfs gratis brengen tot voor het stadion van Den Boschquote:Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
Anders wil ik mijn gift wel doen en even op en neer rijden.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat ze hem zelfs gratis brengen tot voor het stadion van Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |