abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 maart 2005 @ 17:11:48 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25365962
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dikke Theo is wel cool vind ik.

Hij is alleen niet zo slim...
Cocu was de laatste slimme voetballer van vitas, van der schaaf is echt zo stom als t achterent van een varken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25367585
Club Brugge werpt zich op als zware concurrent voor NAC in de strijd om Benji De Ceulaer.

Die jonge Amerikaan van Standard met de enigszins Japans / Afrikaans aandoende naam (Onyewu meen ik) staat in de belangstelling van enkele PL-clubs, o.a. Birmingham.

Mantorras zou Benfica dan weer verruilen voor AS Monaco of Paris-SG deze zomer, terwijl Maniche nu toch heeft aangegeven weg te willen bij Porto na dit jaar, omdat het nieuwe team niet zo sterk blijkt als hij hoopte. Wederom Depor wordt genoemd, maar ook Inter, Chelsea, Liverpool, Valencia, Bayern München en het onvermijdelijke Monaco.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25368855
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef kezmania het volgende:

Francesco Toldo van Inter naar Manchester U
Man U wordt de laatste tijd gelinkt aan elke keeper
pi_25380937
José Moreira van Benfica naar Man United
Ricardo Pereira van Sporting Portugal naar Arsenal, Sporting zou dan Helton van Uniăo Leiria overnemen als diens vervanger
Lucho González zo goed als rond met FC Porto
www.thuisuiteten.nl
pi_25381114
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
José Moreira van Benfica naar Man United
Ricardo Pereira van Sporting Portugal naar Arsenal, Sporting zou dan Helton van Uniăo Leiria overnemen als diens vervanger
Lucho González zo goed als rond met FC Porto
Hoe flikt Porto het toch elke keer weer om hele grote spelers te strikken?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25381575
Nou, welke hele grote spelers hebben ze gekocht dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_25397141
Anderson van Corinthians naar Benfica in juni.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 maart 2005 @ 16:03:59 #208
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25397617
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Leandro do Bomfim
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25397847
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Diego, Luis Fabiano, Lucho Gonzales zit er aan te komen volgens jou, Quaresma en Leandro
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25398091
Dat waren toch jongens die nog ver aan het begin van hun loopbaan stonden.

Waarom schrijf je trouwens Gonzales met een s, cultheld?
www.thuisuiteten.nl
pi_25398194
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Dat waren toch jongens die nog ver aan het begin van hun loopbaan stonden.

Waarom schrijf je trouwens Gonzales met een s, cultheld?
Oh sorry foutje, ik ben in de war met dat grillrestaurant hier in de buurt

Zijn idd jongens die nog ver aan het begin van hun loopbaan staan, maar dat zijn Tevez en Robinho ook
pi_25398329
Is ook zo, maar op zich vind ik het dan niet zo verrassend dat Brazilianen juist naar Portugal gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25398430
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Is ook zo, maar op zich vind ik het dan niet zo verrassend dat Brazilianen juist naar Portugal gaan.
Nou ja, Gonzalez is een Argentijn. Maar inderdaad, het Portugees is niet moeilijk aan te leren voor Brazilianen Maar liggen de Spaanse subtoppers dan te slapen of zo? Diego, Luis Fabiano, Gonzalez en Quaresma zijn voor dat soort topclubs allemaal zéér bruikbaar
pi_25398741
Quaresma was onderdeel van de Deco-transfer. 12 miljoen + Quaresma.
www.thuisuiteten.nl
pi_25398991
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Quaresma was onderdeel van de Deco-transfer. 12 miljoen + Quaresma.
Weer wat geleerd
pi_25402959
Mascherano naar Corinthians
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 7 maart 2005 @ 00:04:12 #217
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25404578
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25404742
Dat lijkt me ook wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 maart 2005 @ 00:14:45 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25404777
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
ik gok dat ze hem zelfs gratis brengen tot voor het stadion van Den Bosch
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 maart 2005 @ 00:19:17 #220
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25404875
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik gok dat ze hem zelfs gratis brengen tot voor het stadion van Den Bosch
Anders wil ik mijn gift wel doen en even op en neer rijden.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25404879
Dat scheelt ons dan weer aan benzine
  maandag 7 maart 2005 @ 00:23:11 #222
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25404951
Ja sorry hoor. Misschien dat hij qua organisatie goed is, tactisch is het dramatisch. Vandaag had hi het idee om 4-1-5 te gaan spelen, met 5 centrale spitsen die allemaal niet goed kunnen koppen. Gevolg, achterin kan men de bal niet kwijt en pompt het naar voren, de spitsen staan met zn 5 in de 16 maar kunnen allemaal niet koppen
Fucking briljant.
pi_25405090
Bij FCDB maakte hij wat cruciale fouten. Vaak rare wissels en dan opeens afstappen van de verdedigende tactiek en afgaan als een gieter thuis tegen de voornaamste concurrent (Groningen). Verder vond ik hem niet verkeerd.
pi_25405681
Vloet heeft geen uitstraling
pi_25405815
Wisman ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')