Z'n duim.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de bron van deze geruchten is?
quote:
Pompey linked with Dutch manager swoop
09:53 February, 28, 2005
AZ Alkmaar coach Co Adriaanse is reportedly Portsmouth’s number one target to replace Velimir Zajec
Zajec is set to revert to his director of football role at the end of the season and weekend reports suggest that Adriaanse, who has worked wonders at AZ is set to replace him as first team coach.
A number of clubs have shown an interest in the Dutchman, who has guided his side to second in the league ahead of traditional giants Ajax and Feyenoord and into the last 16 of the UEFA Cup.
Adriaanse has said in the past that his work at a club does not last much longer than three or four years and with his contract up in the summer is keen to take on a bigger job in Holland or move to another country.
Belgian side Anderlecht are also thought to be keen but a move to the Premiership would appeal more to Adriaanse
Ik wel, zie Theo graag komen.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
brrrrrrrrrrr Theo Jansen naar PSV, moet er niet aan denken.
Div. bronnen, waaronder internetsites en pers. contactquote:Op maandag 28 februari 2005 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de bron van deze geruchten is?
Dat zou leuk zijn zeg. Twee Nederlandse trainers in de Premier Leaguequote:
En kennelijk bekijken ze ook Pienaar..quote:Op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef Ludacriss het volgende:
Zo te zien wil PSV goed inkopen doen als we de geruchten mogen geloven.
Nou, er stond vanmorgen wel weer een heel stuk in het Eindhovens Dagblad dat Robinho eigenlijk het liefst naar PSV komt, en dat PSV bezig is om te kijken of ze het geld bij elkaar kunnen krijgen...quote:Op maandag 28 februari 2005 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iniesta naar psv. Suuuuuuuuuure..
Net zoals Robinho zeker..
Ik hoef Pienaarquote:Op maandag 28 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Op PSV's lijstje staat ook Pienaar. Maar dat zal ie toch hopelijk niet doen...
ik welquote:Op maandag 28 februari 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
brrrrrrrrrrr Theo Jansen naar PSV, moet er niet aan denken.
quote:
quote:Scout PSV: 'Robinho wil naar PSV'
Datum: 28-02-2005
Vorige week liet journalist Frans van den Nieuwenhof al weten dat de Braziliaan Robinho zelf graag naar PSV wil, maar nu worden de geruchten zelfs gevoed door mensen van binnen uit PSV. Een PSV-scout, die anoniem wil blijven, bevestigde tegenover het Eindhovens Dagblad dat Robinho dolgraag naar PSV wil.
Het 21-jarige wonderkind zou bij PSV zijn grote voorbeelden Romario en Ronaldo achterna willen, die hun Europese loopbaan ook in Eindhoven startten.
Santos vraagt nog altijd een afkoopsom van 15 miljoen euro. Eerder dit seizoen was dat miljoenenbedrag een struikelblok voor de Raad van Commissarissen waardoor de transfer niet door ging. Echter heeft PSV een goede verstandhouding met Roman Abramovitch, de puisant rijke Chelsea-voorzitter. De Rus zou wel oren hebben naar eenzelfde constructie met Robinho als die destijds met Alex is afgesproken. Ook particuliere investeerder zouden wel interesse hebben om een bedrag te investeren.
Ze willen em als opvolger van KJ Huntelaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:33 schreef Peregrijn het volgende:
Romaric van Beveren naar Heerenveen. Volgens de Belgische teletekst zijn ze sinds zijn prestaties in de UEFA-cup onder de indruk van hem. Vraag me alleen af voor wie hij in de plaats zou moeten komen. Gaan ze Rosé verkopen?
Lijkt me een goede spits voor Vitesse.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nelisse (AZ) naar Vitesse
Is toch goed te volgen? je gaat in Nederland op zoek naar een "type" Bommel, en je komt al snel in Tilburg uitquote:
dat zegt dan genoeg over het talent op die positie in Nederland, hij is echt niet goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
Is toch goed te volgen? je gaat in Nederland op zoek naar een "type" Bommel, en je komt al snel in Tilburg uit
Met alle respect maar Caluwe is in mijn optiek geen "type" van Bommel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
Is toch goed te volgen? je gaat in Nederland op zoek naar een "type" Bommel, en je komt al snel in Tilburg uit
nog zo'n brrrr, Theo Jansenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met alle respect maar Caluwe is in mijn optiek geen "type" van Bommel.
Heeft ie mijn inziens te weinig body voor.
Vind Takak dan nog meer een type van Bommel.
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat PSV Theo Janssen aantrekt aan het einde van het seizoen.
Ach, www.slimfast.nl & Theo is zo weer in conditie (hij heeft wel het overzicht en de techniek voor een topclub)quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n brrrr, Theo Jansenk hoef dikke Theo niet in een PSV shirt
nou, zn mentaliteit vind k niet je van het en hij zal de volgende van der schaaf worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:38 schreef kezmania het volgende:
[..]
Ach, www.slimfast.nl & Theo is zo weer in conditie (hij heeft wel het overzicht en de techniek voor een topclub)
PSV wou en wil hoogstwaarschijnlijk Mika Vayyrinen, alleen moet die 7 mil kosten...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
als de volgende ronde van de CL wordt gehaald dan is er geld beschikbaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
PSV wou en wil hoogstwaarschijnlijk Mika Vayyrinen, alleen moet die 7 mil kosten...
Die werd eerder ook begeerd door Vitesse.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:29 schreef Peregrijn het volgende:
Oud-Ajacied Daniel Cruz van Germinal Beerschot Antwerpen naar Racing Genk.
Vitesse begeert zoveel maar kan zo weinigquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die werd eerder ook begeerd door Vitesse.
Die jongen heeft er bij Luik al 12 inliggen na 19 wedstrijden. Zou geen slechte aankoop zijn omdat hij ook nog jong is. ( bijna 23 )quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
Sambegou Bangoura naar Feyenoord
Mascherano heeft toch net bij Corinthians getekend?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:44 schreef kezmania het volgende:
Nenad Jestrovic van Anderlecht naar Olympique Marseille
Wilhelmsson van anderlecht naar Barcelona
Nathan Van Branteghem van Meerhout naar Tongeren
Niels oude Kamphuis van Schalke04 naar 1fc nurnberg
Javier Mascherano van River Plate naar PSV
Shinji Ono van Feyenoord naar PSV
Rosicky van Dordmund naar PSV
Ik weet niet waar jij iedere keer de laatste nieuwe roddels vandaan haalt? (of dat je ze uit je grote teen zuigt)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:44 schreef kezmania het volgende:
Nenad Jestrovic van Anderlecht naar Olympique Marseille
Wilhelmsson van anderlecht naar Barcelona
Nathan Van Branteghem van Meerhout naar Tongeren
Niels oude Kamphuis van Schalke04 naar 1fc nurnberg
Javier Mascherano van River Plate naar PSV
Shinji Ono van Feyenoord naar PSV
Rosicky van Dordmund naar PSV
Dikke Theo is wel cool vind ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n brrrr, Theo Jansenk hoef dikke Theo niet in een PSV shirt
Tja Maradona was ook niet zo'n slimme jongen maar voetballen kon ie wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dikke Theo is wel cool vind ik.
Hij is alleen niet zo slim...
Zou mooi zijn, goede ervaringen met topscorers van de Belgische competitie.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jongen heeft er bij Luik al 12 inliggen na 19 wedstrijden. Zou geen slechte aankoop zijn omdat hij ook nog jong is. ( bijna 23 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |