dat zegt dan genoeg over het talent op die positie in Nederland, hij is echt niet goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
Is toch goed te volgen? je gaat in Nederland op zoek naar een "type" Bommel, en je komt al snel in Tilburg uit
Met alle respect maar Caluwe is in mijn optiek geen "type" van Bommel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
Is toch goed te volgen? je gaat in Nederland op zoek naar een "type" Bommel, en je komt al snel in Tilburg uit
nog zo'n brrrr, Theo Jansenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met alle respect maar Caluwe is in mijn optiek geen "type" van Bommel.
Heeft ie mijn inziens te weinig body voor.
Vind Takak dan nog meer een type van Bommel.
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat PSV Theo Janssen aantrekt aan het einde van het seizoen.
Ach, www.slimfast.nl & Theo is zo weer in conditie (hij heeft wel het overzicht en de techniek voor een topclub)quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n brrrr, Theo Jansenk hoef dikke Theo niet in een PSV shirt
nou, zn mentaliteit vind k niet je van het en hij zal de volgende van der schaaf worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:38 schreef kezmania het volgende:
[..]
Ach, www.slimfast.nl & Theo is zo weer in conditie (hij heeft wel het overzicht en de techniek voor een topclub)
PSV wou en wil hoogstwaarschijnlijk Mika Vayyrinen, alleen moet die 7 mil kosten...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:30 schreef kezmania het volgende:
[..]
als de volgende ronde van de CL wordt gehaald dan is er geld beschikbaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
PSV wou en wil hoogstwaarschijnlijk Mika Vayyrinen, alleen moet die 7 mil kosten...
Die werd eerder ook begeerd door Vitesse.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:29 schreef Peregrijn het volgende:
Oud-Ajacied Daniel Cruz van Germinal Beerschot Antwerpen naar Racing Genk.
Vitesse begeert zoveel maar kan zo weinigquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die werd eerder ook begeerd door Vitesse.
Die jongen heeft er bij Luik al 12 inliggen na 19 wedstrijden. Zou geen slechte aankoop zijn omdat hij ook nog jong is. ( bijna 23 )quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
Sambegou Bangoura naar Feyenoord
Mascherano heeft toch net bij Corinthians getekend?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:44 schreef kezmania het volgende:
Nenad Jestrovic van Anderlecht naar Olympique Marseille
Wilhelmsson van anderlecht naar Barcelona
Nathan Van Branteghem van Meerhout naar Tongeren
Niels oude Kamphuis van Schalke04 naar 1fc nurnberg
Javier Mascherano van River Plate naar PSV
Shinji Ono van Feyenoord naar PSV
Rosicky van Dordmund naar PSV
Ik weet niet waar jij iedere keer de laatste nieuwe roddels vandaan haalt? (of dat je ze uit je grote teen zuigt)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:44 schreef kezmania het volgende:
Nenad Jestrovic van Anderlecht naar Olympique Marseille
Wilhelmsson van anderlecht naar Barcelona
Nathan Van Branteghem van Meerhout naar Tongeren
Niels oude Kamphuis van Schalke04 naar 1fc nurnberg
Javier Mascherano van River Plate naar PSV
Shinji Ono van Feyenoord naar PSV
Rosicky van Dordmund naar PSV
Dikke Theo is wel cool vind ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n brrrr, Theo Jansenk hoef dikke Theo niet in een PSV shirt
Tja Maradona was ook niet zo'n slimme jongen maar voetballen kon ie wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dikke Theo is wel cool vind ik.
Hij is alleen niet zo slim...
Zou mooi zijn, goede ervaringen met topscorers van de Belgische competitie.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jongen heeft er bij Luik al 12 inliggen na 19 wedstrijden. Zou geen slechte aankoop zijn omdat hij ook nog jong is. ( bijna 23 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |