Sorry, ik vind het geen muziek..daarom maar techno met die neukpistool zangerquote:
* Tu5 schaamt zich en kent alleen de tribute.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Hm, de Bro Hymn zoals die origineel bedoeld was of toch de Tribute aan JMT?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've) - The Buzzcocks
Alternative Ulster - Stiff Little Fingers
Die wilde ik ook noemen. Verder inderdaad God save the queen en Blitzkrieg bop. Die nieuwe punk kan me allemaal gestolen worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:11 schreef Kolkus het volgende:
Niet zozeer de punksong aller tijden, maar wel een eervolle vermelding;
Wire - 12XU
Geweldige plaat ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:11 schreef Kolkus het volgende:
Niet zozeer de punksong aller tijden, maar wel een eervolle vermelding;
Wire - 12XU
quote:
Geweldig nummer, ik snap alleen niet echt hoe dat punk is. Veelste goed gespeelt enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geweldige plaat ook.
Marquee Moon van Television
Met de legendarische Speedy opzang.quote:
toch grappig waarom iedereen carousel staat te blehrenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Mukie het volgende:
Voor mij is en blijft het: Blink 182 - Carousel
Hey!quote:
Het is een soort punk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me steeds meer afvragen wat punk is. Er wordt zoveelhardcore zoals nu Agnostic Front gepost. Dat is toch geenj punk ?
Pardonquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:56 schreef Diverse_Reality het volgende:
.
Je bent gewoon een ouwe zak Tong.
In dat geval ken ik wel meer verfrissende down to earth geluiden tussen tussen de progrock van 1978:quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef =HellFire= het volgende:
Er zijn geen regels aan de sound for fucks sake!
Grutjes, geeft dat je meer rechten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk stel gewoon een algemene vraag in m'n eigen topic.
Je geeft het antwoord zelf al. Dus iedereen in dit topic moet zich aanpassen aan uw kritiek, omdat meneer al 42 is en twee punkgolfjes heeft meegemaakt? Nou ik ben 21, en door de dingen die ik heb meegemaakt heb ik mijn eigen definitie van punk ontwikkeld. Puur gevoelsmatig. En daar hoort o.a. Sick of it All bij. En je wil waarschijnlijk niet eens weten wat voor unpunke gitaar muziek nog meer.quote:Ik ben een muziekliefhebber die toevallig 42 is. Wat is het criterium voor jou om een vraag te mogenj stellen en een mening te mogen hebben ? Als ouwe zak heb ik twee punkgolfen meegemaakt, en m'n eigenj definitie van Punk ontwikkeld. Dat is puur gevoelsmatig. Bad Religion is voor mij HET voorbeeld van een band die in de tweede punkstroming hoort net zoals Propaghandi, Off Spring of Pennywise.
Schop dan de Clash er ook maar uit, stelletje urbanrichkids met hun slappe gepingel.quote:Bij bands zoals Sick off it all of Agnostic front denk ik niet aan punk. Ze hebben jdezelfde spirit maar warenj zo anders dan de rest dat ik ze anders benader. Eerder hardcore-gitaarrock of zo. Net als bij de Replacements, niet te plaatsen the attidude vanj punkers maar toch weer anders.
De WIEquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:53 schreef Seborik het volgende:
9. Ramonones - Sheena is a punk rocker
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, discussieren over wat wel of niet precies punk is gaat toch niet lukken.
Net zoals alle muzieksoorten zijn er enorme grijsgebieden en wat de een vind hoeft de ander nog niet waar te vinden.
Bad Religion lag hun tijd gewoon voor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Bad Religion is voor mij HET voorbeeld van een band die in de tweede punkstroming hoort net zoals Propaghandi, Off Spring of Pennywise.
Ik bedoel natuurlijk O.C.-life van Rikk Agnew, van de LP All by myselfquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:17 schreef Ninjin het volgende:
Rikk Agnew (Adolescents) - All by myself
Oh, wat was ik dol op hen!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Jesus and Mary Chain met never understand mag ook niet ontbreken
Lekker nummer, maar vind ik toch niet echt punk.quote:evenals Killing Joke met Love like blood.
Fameus nummer! Die trompet (of wat is het?) is zo galvanising (om maar eens wat chemical brothers taal te gebruiken)quote:
Tof de Varukers in een lijstje!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:30 schreef RunningRiot het volgende:
13) The Varukers - Murder
Doe dan Spanish Bombsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:31 schreef =HellFire= het volgende:
The Clash - Jimmy Jazz is ook goeie shit.Really like, you know, that song.
Wie houdt er nu niet van Motörhead.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
G.B.H :
Als je vanj Motörhead houdt zijnj dit je mannen.
Hoogtij dagen 81/82 Hou je van overkill over de top extreem moet je City baby attacked by Rats de Elpee maar eens luisteren.
Buldozers.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef Ulx het volgende:
Ivy Green - Im sure were gonna make it
Wienerschnitzelquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet dat nummer van de Descendents ook al weer dat 5 seconden duurt ?
Hamburger ofzo ?
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?quote:
To each his own, en The Jam ten tijde van In The City was zeker punk. Ook is het waar dat hardcore van oorsprong een punkvariant is (vgl. techno en house) en dus vrijelijk in dit topic rondgestrooid kan worden. Maar The Sonics zijn 60's punk, dat was toch een heel ander fenomeen, sociaal-cultureel gesproken, en de MC5 is pre-punk - dat heette toen gewoon rock & roll. En wat Screamin' Jay Hawkins en Link Wray betreft... really, you must me jokin'.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?
Jam - In the city
Sonics - Strychnine
Screamin Jay Hawkins - Frenzy
Link Wray - Rumble
MC5 - Kick out the jams
quote:
Fuck the USA is tof jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:09 schreef Tu5 het volgende:
Pennywise- Bro Hymn![]()
Exploited - Fuck the USA![]()
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
42 is niet zo oud hoor. Althans dat maak ik mezelf wijs.
Mijn god is dat zo ? Dat staat me nog heel wat te wachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.
Ik dacht eerder iets met m'n lever.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
Ach, 1977 ligt ook al weer wat jaartjes achter ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren...
Dan ben ik wss een uitzondering die haast dagelijks Never Mind The Bollocks luisterdquote:Op zondag 31 december 2006 03:55 schreef Soul79 het volgende:
Offspring is toch punk voor 12-jarige Amerikaanse suburb kids??? laten we dat er dus idd maar buiten houden![]()
De ultieme punksong lijkt mij gewoon Anarchy in the UK van de Sex Pistols. Al is er volgens mij geen hond die dat tegenwoordig nog voor z'n plezier luistert, maar dat maakt het nu juist bij uitstek een goeie punksong. Echte punk is er niet om 30 jaar later nog beluisterd te worden. De Clash bv. heeft de tand des tijds wel doorstaan maar niet omdat het een punkband was maar gewoon omdat het een goede band was![]()
dan ben jij vast elke dag dronken.quote:Op zondag 31 december 2006 13:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan ben ik wss een uitzondering die haast dagelijks Never Mind The Bollocks luisterd![]()
Nee dat alleen in het weekend ik vind het gewoon vetquote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
dan ben jij vast elke dag dronken.
Ik vind dat zo'n wanstaltig, humorloos gedrochtquote:Op zondag 31 december 2006 13:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan ben ik wss een uitzondering die haast dagelijks Never Mind The Bollocks luisterd![]()
Eindelijk, daar kan ik iets mee, al mis je wel Choking Victim en The Refused.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:30 schreef RunningRiot het volgende:
Waarom noemt hier niemand Cocksparrer? Peter and the test tube babies? The Adicts? Blitz? Cockney rejects? The Blood? Infa Riot? the 4skins? Oke dit is teveel Oi! en dat lusitert tegenwoordig niemand meer. Godzijdank zag ik nog 999 en Sham69 staan. De mensen die GG Allin (true king of rock n roll), Dead kennedys ( ik vind heel het album plastic surgery disasters meesterlijk), Crass (Nagasaki Nightmare is mijn favo nummer), Bad Brains (Banned in D.C is een geweldig nummer) in hun lijst hebben staan daar heb ik nog hoop voor. Maar om nu al die gare skatepunk/poppunk bandjes als beste punkbands neer te zetten.. Nee dat schiet niet op..
Mijn lijst
1) Dead Kennedys - We ve got a bigger problem now
2) GG Allin - Bite it you scum
3) Infa Riot - Kids of the eighties
4) Cocksparrer - Running Riot
5) SubHumans - No
6) The Blood - Stark Raving Normal
7) Crass - Nagasaki Nightmare
8) Peter and the test Tube Babies - Banned from the Pubs
9) Cockney Rejects - Oi! Oi! Oi!
10) Blitz - Attack
11) Antidote - Rood it Blauw (met een bruine rand)
12) Dead Kennedys - Holiday in cambodia
13) The Varukers - Murder
14) Toy Dolls - Idle Gossip
15) Chaos uk - Ronnie was a Rebel
16) Last resort - Violence in our minds
17) Discharge - Never Again
18) Uk Subs - Warhead
19) Mistake - Free beer for the punx
ja ik heb 19 nummer want ik ben te punk om me aan regels te houden :p
Sorry, Nirvana? Sublime?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef Daniel.San het volgende:
punk song aller tijden:
ik luister bijna nooit punk maar:
Lagwagon - May 16th
vind ik ultiem goede punk,
deze ook wel,
Rites of Spring - Hidden Wheel
Nirvana - Scentless apprentice
Royal Trux - Inside game
Pretty Girls Make Graves - Wildcat
Sleater Kinney - What's Mine is yours
Sonic Youth - Schizophrenia
Q and not U - Hooray for humans
Seafood - Cloaking
Sublime - 40 oz to freedom
Refused - Liberation Frequency
Shudder to Think - X-French Tee Shirt
vast nog wel meer,, ben te lui om verder door me muziek bibliotheek te bladeren
ach wat ik al aan namen heb gezien in dit topic,.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sorry, Nirvana? Sublime?Ik wil absoluut niet een punk-ego verdedigen, maar zulke namen horen écht niet thuis in een punk-lijst.
![]()
Hoezo vind je ze punk dan? Ik kan echt geen link tussen nirvana en zeg een band als Sham 69 leggen. Niet in lyrics, accoorden schema's, menier van slag, drum, attitude?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
ach wat ik al aan namen heb gezien in dit topic,.
en ik zeg niet dat sublime of nirvana nou echte punk bands zijn,
die liedjes vind ik gewoon punk,
zo'n sneue opmerking altijd. "ik VIND het geen muziek".quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:56 schreef Laton het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het geen muziek..daarom maar techno met die neukpistool zanger![]()
Genoeg nummers uit jou genre in mijn lijst hoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:40 schreef punkjunk het volgende:
Wacht, beste nummer.
Richard Hell : love comes with spurds
Honey Bane (and the kababs) - Girl on the Run
Ruts : Babylon Burning
Eater: Lock it up
Moped: Make Trouble
Lurkers: Be My Prisinor
Gen X: Ready Steady Go
en dan is Métal Urbain ook nog noemenswaardig met Lady Coke.
En Gang of Four is zeker tot punk te rekenen als je het mij vraagd.![]()
Da's oiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:32 schreef vingerplant het volgende:
Hmm moeilijk om er maar 10 te kiezen, doe ik morgen weer een lijstje van 10 dan zal de helft alweer anders zijn![]()
Volgorde kiezen doe ik niet.
- Cock Sparrer - Where Are They Now?
Iets meer dan 10, tja...
Mierenneukerquote:
Ok, jij wint. Wel lekkere nummers trouwens van Cock Sparrer. Moet al tijden wat vinyl van ze zien te kopen. Eigelijk vind ik dat je 1 regel hebt qua punk: het moet op het goedkoopste prut stink vinyl te krijgen zijn wat er isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mierenneuker![]()
Wat mij betreft gewoon een vorm van punk, anders mag je bv minor threat ook wel weglaten. Er is gewoon een breed scala aan subgenres en die tel ik lekker mee. Als je punk gaat definieeren krijg je weer van die zinloze discussies waar bepaalde mensen weer hun eigen gelijk proberen te bewijzen![]()
Laat ik daar nou kasten vol van hebben staanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Wel lekkere nummers trouwens van Cock Sparrer. Moet al tijden wat vinyl van ze zien te kopen. Eigelijk vind ik dat je 1 regel hebt qua punk: het moet op het goedkoopste prut stink vinyl te krijgen zijn wat er is.
ik heb het niet over bandsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoezo vind je ze punk dan? Ik kan echt geen link tussen nirvana en zeg een band als Sham 69 leggen. Niet in lyrics, accoorden schema's, menier van slag, drum, attitude?
Mochten ze willen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Daniel.San het volgende:
en om eerlijk te zijn vind ik nirvana soort van door ontwikkelde punk, maar dat ter zijde..
het is dat ze gewoon hele goede muzikanten zijn, anders was het gewoon een punk band
Je speelt geen instrument denk ik, of wel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
ik heb het niet over bandsmaar over indivuduele liedjes
ik ken sham 69 niet btw..
mijn criterea was vooral gebaseerd, op attitube en energie.
en ik kan best wel een beeld voor stellen dat een hardcore punk band, scentless aprentie speelt.
Enigste dat ik kan aan merken, is dat scentless aprentice gewoon een te goed gespeelt nummer om 'echte' punk te zijn.
en om eerlijk te zijn vind ik nirvana soort van door ontwikkelde punk, maar dat ter zijde..
het is dat ze gewoon hele goede muzikanten zijn, anders was het gewoon een punk band
McLaren is een lul die graag boetseerde met mensen en elkaar tegen uit probeerden te spelen. Dat hij met Cock Sparrer te maken heeft gehad wist ik niet. Tof dat je het vertelde. Ik lees behoorlijk wat (auto)biografiën van bandjes en mail afentoe wat met gasten die bijvoorbeeld in The Roxy Club kwamen, onderandere met Andy Blade (eater). Het is echt vet hoe de stijl in die tijd was. Gewoon de omgang met de wereld en shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jouquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Daniel.San het volgende:
ik speel geen instrument nee,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je speelt geen instrument denk ik, of wel?
Crunch heeft absoluut geen roots in punk. Niet qua attitude, houding, muzikaal vermogen en al helemaal niet in accoorden schema's.
Dán heb je werkelijk geen idee wat punk inhoud.quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:02 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
ik speel geen instrument nee,
Mijn gevoel zegt mij gewoon of iets punk is of niet,
prentendeer verder niet dat ik nou echt verstand van muziek zaken heb. laat staan punk.![]()
wat lul je slapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Oh? Bij mij weten probeerde Kurt Cobain met Smell like teen spirit gewoon een slappe Pixies immitatie te doen. Daar komt de crunch sound ook vandaan. Alleen de versterkers werden wat mee opgevoerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef cappp het volgende:
[..]
wat lul je slap![]()
Tis punk rock, grunge is verzonnen door de platenmaatschappij(en)
quote:"If our records sound distorted, it's because they are. My brother (Larry, guitar) was always fooling around with the amps. They were always overdriven. Or he was disconnecting the speakers and poking a hole in them with an ice pick. That's how we ended up sounding like a train wreck
your my man, ken je The Plan ook?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nog een paar
Jonathan Richman and the Modern Lovers-Roadrunner
MC5-Kick Out The Jams
The Sonics-The Witch
The Sonics-Strychnine
The Dead Boys-Sonic Reducer
The Dead Boys-Down In Flames
Johhny Thunders And The Heartbreaker-Born Too Loose
Johhny Thunders And The Heartbreakers-Chinese Rocks
Richard Hell and the Voidoids-Love Comes in Spurts
Richard Hell and the Voidoids--Blank Generation
The Adverts-Gary Gilmore's Eyes
The Adverts-One Chord Wonders
ondanks dat de sonics uit de jaren 60 zijn vind ik hun wel punk
[..]
neequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
your my man, ken je The Plan ook?
Ja, maar beweren dat nirvana door ontwikkelde punk is staat bijna gelijk aan zeggen dat hiphop van bach afstamdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Het "dit is geen punk en dit wel" debat is al zo oud als de punk zelf. Van een homogene stroming binnen zowel muzikanten als luisteraars is nooit sprake geweest. Ik weet nog goed hoe ik rond 1980 als jong snotty punkje met Cockney Rejects shirt (dat was toen punk dus en geen Oi - een labeltje dat later door Gary Bushell is bedacht voor een groep heel uiteenlopende bands) in debat was met een Wire liefhebber en we alletwee vonden zelf de ware punkgedachte te hebben. Ik vond dat punk ging over een combi van "attitude" en het herontdekken van de essentie van rock and roll en hij vond dat punk stond voor muzikale vernieuwing en het verleggen van grenzen. We hadden natuurlijk alletwee gelijk, of geen van beide misschien.
Fantastisch nummer iddquote:Op zondag 31 december 2006 03:47 schreef the_idiot het volgende:
The Only Ones - Another Girl, Another Planet
Een van de leukste intros.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:44 schreef MarsX het volgende:
(what's your name?, FUCK YOU that's my name)
Vette intro, maar waarom het nummer zelf dan niet in je lijstje?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:44 schreef MarsX het volgende:
(what's your name?, FUCK YOU that's my name)
Vind het liedje zelf niet echt een super nummerquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vette intro, maar waarom het nummer zelf dan niet in je lijstje?
Ik bedoelde punkquote:
Ik kan ik beter mee levenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:48 schreef conobram het volgende:
The Clash - London Calling
The Clash - Guns Of Brixton
Sex Pistols - God Save The Queen
Sex Pistols - Anarchy in the UK
The Damned - New Rose
Nou ja tong, het nummer is gewoon al 17 jaar oud en een anthem voor beginnende dertigers. Maar voor jou zijn we nog jong natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:48 schreef tong80 het volgende:
Die van Penywise is wel het Anthem voor de jonge generatie.
Dát is waar deze muziek om draait. Niets meer aan veranderen.quote:Im a street walking cheetah with a heart full of napalm
Im a runaway son of the nuclear a-bomb
I am a worlds forgotten boy
The one who searches and destroys
En het enige echte Dianequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef emokid het volgende:
Hüsker Dü ja, Something I Learned Today, episch!
Overigens is dat nummer alleen hardop goed te luisteren.
Hun rammelende zijproject, The Hanson Brothers, is ook best leuk.quote:
Ja cool.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
Lagwagon - May 16
Maar we kunnen ook bv allemaal een Top 10 insturen, en dan een top 100 maken, met als nummer 1 dé punksong aller tijden. Ofzo.
Eerder deze :quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Vind dit ook wel een van dé punksongs hoor!
Vind ik ook.quote:
Nee, maar Naked Raygun wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Niet zo'n bekende band verder.
Poging tot humor ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De vlieger van André Hazes natuurliijk uit 1976, hét ultieme punkjaar
Oh sorry, ik bedoelde cultquote:
Okquote:
Tuurlijk niet, dat isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Doc het volgende:
Mogelijk het beste punknummer met saxofoon
Je hebt op de link geklikt in een ander topicquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is
En het beste punknummer met viool.
Ik schrok ook al.quote:
Maar in een jaar zijn er weer vele nieuwe punkliefhebbers bijquote:
Blasphemy!quote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Gelukkig, want ik luister zelf allang geen punk meer..
quote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Gelukkig, want ik luister zelf allang geen punk meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |