De WIEquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:53 schreef Seborik het volgende:
9. Ramonones - Sheena is a punk rocker
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, discussieren over wat wel of niet precies punk is gaat toch niet lukken.
Net zoals alle muzieksoorten zijn er enorme grijsgebieden en wat de een vind hoeft de ander nog niet waar te vinden.
Bad Religion lag hun tijd gewoon voor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Bad Religion is voor mij HET voorbeeld van een band die in de tweede punkstroming hoort net zoals Propaghandi, Off Spring of Pennywise.
Ik bedoel natuurlijk O.C.-life van Rikk Agnew, van de LP All by myselfquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:17 schreef Ninjin het volgende:
Rikk Agnew (Adolescents) - All by myself
Oh, wat was ik dol op hen!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Jesus and Mary Chain met never understand mag ook niet ontbreken
Lekker nummer, maar vind ik toch niet echt punk.quote:evenals Killing Joke met Love like blood.
Fameus nummer! Die trompet (of wat is het?) is zo galvanising (om maar eens wat chemical brothers taal te gebruiken)quote:
Tof de Varukers in een lijstje!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:30 schreef RunningRiot het volgende:
13) The Varukers - Murder
Doe dan Spanish Bombsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:31 schreef =HellFire= het volgende:
The Clash - Jimmy Jazz is ook goeie shit.Really like, you know, that song.
Wie houdt er nu niet van Motörhead.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
G.B.H :
Als je vanj Motörhead houdt zijnj dit je mannen.
Hoogtij dagen 81/82 Hou je van overkill over de top extreem moet je City baby attacked by Rats de Elpee maar eens luisteren.
Buldozers.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef Ulx het volgende:
Ivy Green - Im sure were gonna make it
Wienerschnitzelquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet dat nummer van de Descendents ook al weer dat 5 seconden duurt ?
Hamburger ofzo ?
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?quote:
To each his own, en The Jam ten tijde van In The City was zeker punk. Ook is het waar dat hardcore van oorsprong een punkvariant is (vgl. techno en house) en dus vrijelijk in dit topic rondgestrooid kan worden. Maar The Sonics zijn 60's punk, dat was toch een heel ander fenomeen, sociaal-cultureel gesproken, en de MC5 is pre-punk - dat heette toen gewoon rock & roll. En wat Screamin' Jay Hawkins en Link Wray betreft... really, you must me jokin'.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?
Jam - In the city
Sonics - Strychnine
Screamin Jay Hawkins - Frenzy
Link Wray - Rumble
MC5 - Kick out the jams
quote:
Fuck the USA is tof jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:09 schreef Tu5 het volgende:
Pennywise- Bro Hymn![]()
Exploited - Fuck the USA![]()
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
42 is niet zo oud hoor. Althans dat maak ik mezelf wijs.
Mijn god is dat zo ? Dat staat me nog heel wat te wachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.
Ik dacht eerder iets met m'n lever.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
Ach, 1977 ligt ook al weer wat jaartjes achter ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |