zeg, wat zijn 't eigenlijk voor snoepjes?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:12 schreef Wup het volgende:
verkeerde tekstje gekopieerd?;)
mijn eigen fan!!! * Babette jubelt...quote:* met excuses aan Frank Reitsema 1 [Herman Boerman] maar Wup is nou eenmaal babette21fan
snoepjes gaan morgen pas in maar de vorigen sloegen niet aan dus ik zal hiervan waarschijnlijk echt naar een andere planeet verhuizen:)quote:Op maandag 24 januari 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
zeg, wat zijn 't eigenlijk voor snoepjes?
onvoorstelbaar hoe oplettend je ervan wordt...
Wupstem was eigenlijk voor Sasza Nagy maar Herman Boerman had van mij wel wat eerder mogen vertrekken dus dit is zijn straf:)quote:[sub]mijn eigen fan!!! * Babette jubelt...
maar eh wat is de link tussen Herman et moi?! Herman was wel oke toch
btw: thanks voor je anti-stem op Ticho!!!!
ow leuk dan ga ik aan de wijn!! gedeelde smart he...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
snoepjes gaan morgen pas in maar de vorigen sloegen niet aan dus ik zal hiervan waarschijnlijk echt naar een andere planeet verhuizen:) vanaf morgen ga ik het dus waarschijnlijk op een lallen zetten.....
haha arme Herman... zijn rol was wel wat uitgemolken ja...quote:Wupstem was eigenlijk voor Sasza Nagy maar Herman Boerman had van mij wel wat eerder mogen vertrekken dus dit is zijn straf:)
Pfff, dat zou ik eens moeten proberen zegquote:Op maandag 24 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
willen jullie de afvallers please doorstrepen, vet of schuin zetten?!
't klinkt zeikerig maar anders moet ik overal gaan kijken: wie is er weg?
da's niet te doen...
gaan we 'n potje puberaal liggen dwarsdoen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 05:06 schreef Svensational het volgende:
Groep 8
Bennie Carstens
Shirina Delic
Kyra Isarin
Ruby Moret
Jannes Reitsema 2 [Tim Zweije]
Niels Richter
Claire Simons
Ariël Visser
Tara van Walsum 2 [Simone Cobben]
Olaf Zwart
Jammer van Kyra en Ruby
Niks puberaal, ik had een schurfthekel aan dat mensquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaan we 'n potje puberaal liggen dwarsdoen...
dat had ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef soapie het volgende:
Duuk was op zich wel oke, de rest was gewoon beter.....
dat vraag ik mij ook bij een aantal personages af...quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:50 schreef Svensational het volgende:
Wat was er mis met Rutger Helligers????
Ik vond m ook behoorlijk ok! Ik mis Duuk wel, een beetje een normaal iemand...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
alleen nooit geweten dat Duuk zo on-populair was...
beetje verbaasd, vond 'm altijd wel oke [als enige blijkbaar haha]
Eigenlijk zou je ook geen mensen weg moeten mogen stemmen die je niet kent. Ik weet ook wel dat iemand als Merel Mascini of Jur van Elst niet zal winnen, maar ik wil ze wel nog veel rondes zien! Ik heb juist van die nieuwe suffe figuren als Tonnie en Ilyas weggestemd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:32 schreef babette21 het volgende:
van sommige fok!-ers weet ik dat zij de eerste jaren niet keken, omdat ze pas 4 waren ofzo.
en juist zij stemmen met name op de "vroege" personages...
omdat die het toch niet gaan redden, zeg ik maar gewoon niks.....
maar wij weten wel beter...
Duuk was weinig spraakmakend, hij liffte vrijwel altijd mee op iemand anders verhaallijntjequote:Op donderdag 27 januari 2005 18:27 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond m ook behoorlijk ok! Ik mis Duuk wel, een beetje een normaal iemand...
... en ik weet nog steeds niet waarom!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:39 schreef Wup het volgende:
het spannendste wat Duuk ooit heeft uitgespookt is in de schulden raken:)
Dat is ook zo, het is allemaal voor de lol enzo. Het is gewoon een tikje frustrerend als toffe mensen van lang geleden een streepje krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
soms stemt iemand op een personage uit de eerste jaren die ik echt tof vond,
dan denk ik wel: je zou diegene gezien moeten hebben, dan wist je wel beter!
maar aan de andere kant stemt bijv. Lemijn - om zomaar even een voorbeeld te noemen -
op Bettina.... onvoorstelbaar, maar smaken verschillen..... no hard feelings dus
soms doet 't wel een beetje pijn ja hahaquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:35 schreef Lemijn het volgende:
Het is gewoon een tikje frustrerend als toffe mensen van lang geleden een streepje krijgen.
goed dat je er 't ff vermeld: had de stemmen al verwerkt! zal het vanavond even aanpassenquote:Bettina eruit was een foutje. Heb stiekem even geëdit. Maar ik vond dat ook een moeilijke groep om iemand te kiezen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
* Ronde 1 *
Groep 1
Aïsha Amal
Babette Couwenberg
Jur van Elst
JP
Sasza Nagy
Frank Reitsema 1 [Herman Boerman]
Paul de Ridder
Daphne Simons
Irene de Vries
Bettina Wertheimer
Groep 2
Elisabeth Ansingh
Ed Couwenberg
Ellen Evenhuis
Marnix Klein
Tommy Nooy
Frank Reitsema 2 [Frank Rigter]
Gina Rodriguez
Daan Starrenburg 1 [Niels Megens]
Tonnie de Vries
Ravi Wertheimer
Groep 3
Steven Ansingh
Joyce Couwenberg 1 [Marjolein Keuning]
Lara Evenhuis
Sanne Klein
Iris Overbeek
Margot Reitsema 1 [Marina Duvekot]
Stijn van Royen
Daan Starrenburg 2 [Sander Foppele]
Chris Vroman
Cor de Zeeuw
Groep 4
Bram de Boei
Joyce Couwenberg 2 [Annemieke Verdoorn]
Julia Fontaine
Lotje Konings
Sander Overbeeke
Margot Reitsema 2 [Wendy Brouwer]
Duuk de Ruyg
Luciel Starrenburg
Arthur van Walsum
Reina de Zeeuw 1 [Eva Duijvestein]
Groep 5
Carlo Breidenbach
Renée Couwenberg
Melle Hartman
Lisette Krol
Sid Porter
Pim Reitsema 1 [Job Redelaar]
Suzy de Ruyg
Ticho Steiner
Hugo van Walsum
Reina de Zeeuw 2 [Iwana Chronis]
Groep 6
Ilyas Cabar
Victor Couwenberg
Rutger Helligers
Merel Mascini
Aafke Reitsema
Pim Reitsema 2 [André Arend van Noord]
Maurice Seegers
Lizzy Vehmeijer 1 [Vivienne van den Assem]
Joost van Walsum
Wanda Zevenster
Groep 7
Bento do Carmo
Marjolein Curie
Yvonne Hulst
Serge van Mieghem
Jan Reitsema
Gyman Rhemrev
Bob Simons
Lizzy Vehmeijer 2 [Nikkie Plessen]
Tara van Walsum 1 [Anouck Klomp]
Miguel Zwart
Groep 8
Bennie Carstens
Shirina Delic
Kyra Isarin
Ruby Moret
Jannes Reitsema 2 [Tim Zweije]
Niels Richter
Claire Simons
Ariël Visser
Tara van Walsum 2 [Simone Cobben]
Olaf Zwart
ik ook niet, 't zijn nu sowieso voornamelijk de losers die eruit gaan;quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
Steven ken ik niet, Sanne vind ik maar zo zo.. daar kan ik niet echt wakker van liggen..
van welke planeet kwam je ook alweer?!?!quote:En ik meen het echt... van Tara..
BVO was je met twee groepen voor, maar bij deze is dus ook groep 3 bepaald: Sanne is doorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:34 schreef Mvnl het volgende:
Hier mijn shootoutlijstje... Nu maar hopen dat Wanda mag blijven
Overigens was Steven best oké, maar had toch een relatief korte/boring rol, dus ik geef Sanne nog maar n kans...
Groep 3:Sanne Klein
Groep 6: Wanda Zevenster
Groep 8: Bennie Carstens
je stem gaat naar Gina toch?!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef mark_03 het volgende:
Victor Couwenberg VS. Gina Rodriguez (NEE NIET DEZE LOTING)
geen stem???quote:Merel Mascini VS. Tara van Walsum #2
ook geen stem neem ik aan?!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Sander Overbeeke VS. Reina de Zeeuw #2
2x goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
je stem gaat naar Gina toch?!
[..]
geen stem???
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:45 schreef Wup het volgende:
aangezien ik hier officieel offtopic mag prop ik het hier maar even
excuses aan de ONM fans;)
GTST 1997, Linda in Thailand part III
GTST 1997, Linda in Thailand part IV
LOL, Erik was een slome ja, maar Jasper Faber zette hem wel goed neerquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....
wat was die Erik eigenlijk een enorme softie........
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....
quote:wat was die Erik eigenlijk een enorme softie........
in mijn herinnering was hij wat stoerder... wishfull thinking waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
LOL, Erik was een slome ja, maar Jasper Faber zette hem wel goed neer
goed plan, kan ik weer verder met m'n leven;)quote:zullen we het LindaLijntje afronden... dan haal ik de vorige weg in ruil voor de laatsten 2...
oh yeah, was echt mijn heldin haha...quote:ow ik heb ook nog het trouwpartijtje staan maar dat was niet zo spectacu........
Linda op vals was het leukst.....
thank u so muchquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
GTST 1997, Linda in Thailand part V
GTST 1997, Linda in Thailand part VI
als je nog een Lindalijntje verzoekje hebt, roep maar......
GTST 1997, Trouwpartijtje Linda Erikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
edit: part 6 vraagt wel heel erg om part 7 he....
aaaaaaaaaah en ik wilde net gaan tukken... maar nu kan ik natuurlijk niet tot morgen wachten...quote:
NOOOOOOOOquote:Op donderdag 3 februari 2005 06:41 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt erop dat Victor eruit gegooid wordt
dat stuk onbenul was de Bram van de jaren 90...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:10 schreef Mvnl het volgende:
Ticho Steiner
Mwah, 'k vond m (toen) wel cute..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat stuk onbenul was de Bram van de jaren 90...
hoe kun je die nou naar ronde 4 willen?!?!?
Wat cool! Wat leuk! Zit helemaal te trippen hier van de herinneringen. Al die andere kon ik niet zien, zijn al weg zeker? Van in Tailand. Jammer maar dit was al erg leukquote:
Marjolein of Ticho.... tienduizend keer liever Marie Jolijn want met Ticho had ik het soms de aandrang om iets tegen de muren aan te gooien....quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:14 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mwah, 'k vond m (toen) wel cute..
En die Marjolein heeft (vooralsnog) geen onuitwisbare indruk op me gemaakt...
ik ga nu even heel erg zeiken, maar ik kom de laatste tijd wel erg vaak mijn eigen teksten tegen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
had ik het soms de aandrang om iets tegen de muren aan te gooien....
Lemijn, die filmpjes had ik verwijderd ivm ruimte... geef even een gil wanneer je online bent dan zal ik ze voor je uploadenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:48 schreef Lemijn het volgende:
Wat cool! Wat leuk! Zit helemaal te trippen hier van de herinneringen. Al die andere kon ik niet zien, zijn al weg zeker? Van in Tailand. Jammer maar dit was al erg leuk![]()
(vast offtopic maar ik weet niet waar het anders moet)
ow sorry....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nu even heel erg zeiken, maar ik kom de laatste tijd wel erg vaak mijn eigen teksten tegen...
en volgens mij is 't algemeen bekend dat ik daar niet tegen kan...
en Wup heeft ook 'n echo... kan niet voor 'n ander spreken maar mij irriteert 't nogal
als we 'n zelfde mening hebben is 'n "idem" genoeg... maar eigen mening is nog beter...
no hard feelings verder...
geweldig filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:31 schreef Wup het volgende:
off topic vervolg:)
nog een GTST filmpje voor Babette, sucker for begrafenissen, nou dit was een fraaie:)
dat achtergrondmuziekje ook ...
GTST 1994, Begrafenis Simon Dekker ~ [6.54 min; 14.3 Mb] ~
Pim tegenover Olaf is niet eerlijkquote:Niels Richter
Babette Couwenberg
Claire Simons
Daphne Simons
Ticho Steiner
Lizzy Vehmeijer #1
Lizzy Vehmeijer #2
JP
Chris Vroman
Arthur van Walsum
Bettina Wertheimer
Ravi Wertheimer
Cor de Zeeuw
Frank Reitsema #1
Margot Reitsema #2
Pim Reitsema #1
quote:
geinig zeg, al is ie lang niet zo tragisch als die van La Claire [te weinig gejammer]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:31 schreef Wup het volgende:
off topic vervolg:)
nog een GTST filmpje voor Babette, sucker for begrafenissen, nou dit was een fraaie:)
dat achtergrondmuziekje ook ...
GTST 1994, Begrafenis Simon Dekker ~ [6.54 min; 14.3 Mb] ~
Sylvia kreeg volgens mij ook geen begrafenis, maar een soort afscheidsseremonie bij zeequote:Op zondag 6 februari 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
off-topic deel zoveel...
ik heb geen begrafenis-clipjes, maar nog wel een op-sterven-na-dood-filmpje...
GTST 1997, Snotteren in Griekenland
nee Simon was gedoemd was uit de dood op te staan dus ze hebben we iets anders van gemaakt dan een jammerdrama[ vond ik dus juist goed gedaan, is weer eens iets anders]quote:geinig zeg, al is ie lang niet zo tragisch als die van La Claire [te weinig gejammer]
maar erg leuk om al die jonge koppies weer te zien....
was dat trouwens niet crazy Alice op 't laatst?! zij was zó cool...
Het Griekenland-lijntje staat zeker in mijn persoonlijke gtst-top 10... Hilde de Mildt was geweldig!!quote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef Wup het volgende:
Sylvia kreeg volgens mij ook geen begrafenis, maar een soort afscheidsseremonie bij zee
dat moet ik nog ergens hebben maar ik zou niet weten waar bovendien was het niet zo geweldig
ik vond trouwens Hilde de Mildt een van de betere GTST acteurs en in dit lijntje was ze helemaal geweldig.
dit is 'n wat vreemde zin haha...quote:nee Simon was gedoemd was uit de dood op te staan dus ze hebben we iets anders van gemaakt dan een jammerdrama[ vond ik dus juist goed gedaan, is weer eens iets anders]
Koen Heeze weet ik nog wel.quote:er speelde vanalles:
Hellen had politiebewaking omdat Koen Heeze voortvluchtig was
Janine & Linda werden lastig gevallen door een geweldig gespeelde griezel Niels die een beloning kwam opeisen [ moordenaar, moordenaar...]
ja Wies, nu weet ik 't weer... zij ging nog 's bij Simon in bed liggen... vond Janine niet grappigquote:en dat meisje op het laatst was Wies, een doorgedraaid volleybalvriendinnetje van Roos, ze was een Simon-stalkster...... ze werd weer helemaal maf toen ze hoorde dat Simon dood was... kwam rouwende Janine beschuldigen van moord enzo.....
zij was zo waanzinnig grappig!quote:maar hier een Alice/Lisette en hoe ze zich verder ook noemde;)
GTST 1997, Lisette is net ontsnapt uit de klinieken klopt bij Harmsen aan ~ [1.16 min; 2.5 Mb] ~
Babette Couwenberg VS. Daphne Simonsquote:Babette Couwenberg VS. Daphne Simons
Marjolein Curie VS. Lizzy Vehmeijer #1
JP VS. Lizzy Vehmeijer #2
Sid Porter VS. Chris Vroman
Frank Reitsema #1 VS. Arthur van Walsum
Margot Reitsema #2 VS. Bettina Wertheimer
Niels Richter VS. Cor de Zeeuw
Claire Simons VS. Olaf Zwart
ach dan draai je VDH toch nog gewoon 'n keertje...?!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
Deze keuzes vond ik echt te moeilijk gewoon!!!![]()
Ik denk niet dat Daphne gaat winnen, als ze tegen Arthur staat wint hij hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef babette21 het volgende:
* mijn nr. 1 en 2 tegenover elkaar.......
Daphne zal uiteindelijk wel winnen en da's ook oké, maar ik had in deze geen keus....
zal niet lang meer duren...quote:Op maandag 7 februari 2005 01:47 schreef Svensational het volgende:
* Ronde 4 *
Wanneer gaat dat mens er eens uit
ik bedoelde ook deze ronde, verder vooruit kijken heeft nooit zoveel zinquote:Op maandag 7 februari 2005 01:51 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Daphne gaat winnen, als ze tegen Arthur staat wint hij hoor
Ja, dat was best wel grappig jaquote:Op maandag 7 februari 2005 09:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal niet lang meer duren...
maar weet je ook 's hoe ik me voelde met die Bonaire-lijn, waar jij je nog wel zo om hebt zitten amuseren
maar babette was veel leuker dan Daphnequote:ik bedoelde ook deze ronde, verder vooruit kijken heeft nooit zoveel zin
Fantastisch!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:05 schreef Wup het volgende:
in dit verkapte haal-Babette-van-Veen-naar-ONM-topic
[hoe staat het met de onderhandelingen?] nog wat promotiemateriaal....
en Sabine Koning legt uit dat ONM de nieuwe 'La' binnenhaalt.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Fantastisch!!!
Dit stuur ik ff door naar de makers van onm, dan weten ze weer dat die resterende 10.000 euro geen verspilling is...
onderhandelingen lopen gestaag, we hebben allebei nogal wat eisen:
ik wel d'r als Linda Dekker [of eventueel Linda Simons],
zij wil 'n aantal mensen ontslagen zien voor ze uberhaupt aan een dagje onm denkt....
mja dat had ik in de vorige ronde met Babette-Daphne... 't voelt dan toch ineens 'n beetje als verraad he haha...quote:tsja ik weet niet eens zo goed of ik dit wel echt meen maar ja... gij zult adoreren...
ben als kind gehersenspoeld door 'n papa met een Dylan-obsessie...quote:Babette als je Bob Dylan gaat citeren... er is echt een enorm cadeau voor je in aantocht....
maak je borst maar nat: 't wordt alleen nog maar moeilijkerquote:Op zondag 13 februari 2005 14:14 schreef Lemijn het volgende:
Wat een onmenselijke keuzes weer... neem het niemand kwalijk maar het is gewoon te moeilijk...
Babette is eigenlijk tegen Valentijn, maar toch stiekem wel blij verrast....quote:Op zondag 13 februari 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Wups Valentijns cadeau aan Babette
omdat het al heeeeeeel lang niet meer is uitgeweest...
dag te vroeg omdat maandag zo een onromantische dagje is:)
Hij is er al weer af van de serverquote:Op zondag 13 februari 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Wups Valentijns cadeau aan Babette
omdat het al heeeeeeel lang niet meer is uitgeweest...
dag te vroeg omdat maandag zo een onromantische dagje is:)
let wel: het is een volledige televisiefilm van bijna 1 uur en dus ook 132 Mb groot
[ blijft dus niet heel erg lang op de server staan]
maar ik vond het zonde om erin te gaan knippen..........
[[url=http://www.schaduw.net/Fok/video/overig/1999_VPRO_Kussen_0001.jpg]afbeelding]
VPRO Televisie, 1999, Kussen met Robert de la Haye, Ricky Koole, Huub van der Lubbe & Marisa van Eyle[/url]
~ [55.14 min; 132Mb] ~
mja 't was dan ook mijn cadeautje he.... en wat voor één...quote:
mja geinig filmpje he?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja 't was dan ook mijn cadeautje he.... en wat voor één...
een uiterst charmante Robert en Held Huub in 1 film:
heb 'm gisteren gekeken en vond 'm helemaal top!!!!
Goh Chris, wat een wijsheid.... Tja mr. Zegers is er typisch één van "tais-toi et sois beau" he....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:09 schreef Wup het volgende:
alternatief prive cadeautje voor Babette: je grote vriend
het is echt een draak van interviewtje [ die jongen kan gewoon echt helemaal niks.....]
met een oude bekende die het in ONM toch heel wat beter deed:)
ik wil niet gaan dreigen met een cadeau-stop ofzo hoor.... maar als jou stem de doorslaggevende isquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
tussenstandje: Claire - Cor = 6 - 6
ik ben geen golddigger en dus ook niet omkoopbaarquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
ik wil niet gaan dreigen met een cadeau-stop ofzo hoor.... maar als jou stem de doorslaggevende is.....
* Babette gaat van dergelijke filmpjes jubelen en huilen tegelijk.... Dank u!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
ONM 8 & 9 november 2004, Robert de la Haye in de Niels Jammershow part I ~ [6.24 min; 13.9 Mb] ~
Jahquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:34 schreef babette21 het volgende:
ik bevind me hier op glad ijs vrees ik
da's Wup, die adoreert....quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:22 schreef haagse_elfje het volgende:
oké dat wist ik dus niet.....Ik wist wel dat je helemaal in to Claire was....
wacht graag op Wupquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
******** bloos als ik Babette heb laten wachten *************
ik begrijp helemaal wat je bedoeld, 't is 'n beetje hetzelfde verhaal als het wegwensen van Ludo Sanders uit GTST... iedereen verklaart me voor gek, want "Ludo is toch zo leuk", maar de rol is mi volledig uitgemolken...quote:Wup's scherpe analyse
da's wel 't geheim van Daphne, die kwam een aantal keer terug en haar rol bleef zich nog ontwikkelen ook [van 't labiele huisvrouwtje tot 't geslepen zakenvrouwtje]...quote:de beste oplossing is een paar seizoenen weg en dan een geweldige comeback
[maar dan heb ik het natuurlijk niet over sufkutten zoals Daan Starrenburg]
snap ik ook niet...quote:[maar dat Arthur het met 5-10 van haar verloor daar begrijp ik dus echt helemaal nul van
dus bij nader inzien begrijp ik gewoon niks van fokkertjes]
leuk, bewaren we weer voor thuis.... maar eh: niks mis met Römer he!!!quote:een offtopicje
~ [0.41 min; 1.7 Mb] ~
[Jammer van de heren Zegers en Romer...gelukkig zie ik mevrouw Soutendijk nog wel...
Als trouwe GTST kijker (quote:ik begrijp helemaal wat je bedoeld, 't is 'n beetje hetzelfde verhaal als het wegwensen van Ludo Sanders uit GTST... iedereen verklaart me voor gek, want "Ludo is toch zo leuk", maar de rol is mi volledig uitgemolken...
volgens mij wordt zij eerder de nieuwe levensgezel van Isabellaquote:(Potentieel = Suzanne)
he ik mag in m'n eigen topic zo vaak off-topic gaan als ik zelf wil hè! dat dat ff duidelijk is!quote:
leuk leuk leuk... nog 'n weekje en dan ein-de-lijk deel 3quote:Wup: een offtopicje [filmpje]
Ik heb het hele toernooi tegen haar gestemd. Het heeft niet mogen batenquote:Op zondag 27 februari 2005 14:52 schreef babette21 het volgende:
tja tot 2x toe door 't oog van de naald.... ah joh 't was iig een keer [soort van] spannend...
en ach, met gemiddeld 14 stemmers krijg je uberhaupt nooit een uitslag om erg serieus te nemen
je hebt dapper gestreden, dat kan je niet ontzegd worden...quote:Op zondag 27 februari 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het hele toernooi tegen haar gestemd. Het heeft niet mogen baten
Zeker weten!!!! Ze had het verdient.....quote:Op zondag 27 februari 2005 15:41 schreef haagse_elfje het volgende:
close close jammer voor Bettina....
hm wel 'n offtopicje, terwijl de overwinning van Claire geen reactie waard is.... vreemde zaak...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 04:04 schreef Wup het volgende:
mooi, dit topic is nog open want ik heb weer zo een schattig offtopicje gevonden
Lieverd je mag alles en iedereen schattig noemen, zolang je míj maar niet schattig noemt...quote:[ik mag nooit schattig zeggen van Babette maar ik kan hier echt geen ander woord voor vinden]
jahaa: dikke pret met Guusje en Babette... wat was dat foutquote:het is van 10 jaar terug, toen Veronica met het geweldige fenomeen 'Call-TV' op de proppen kwam
[volgens mij danken we daar al die leuke belspelprogogramma's aan.......]
11.7mb aan schattigheid... en dan zo'n foto?!quote:en hier het filmpje uit 1995
1995, Veronica Call-TV, Call-Girls[/url] ~ [4.35 min; 11.7 Mb] ~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |