ik ook niet, 't zijn nu sowieso voornamelijk de losers die eruit gaan;quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
Steven ken ik niet, Sanne vind ik maar zo zo.. daar kan ik niet echt wakker van liggen..
van welke planeet kwam je ook alweer?!?!quote:En ik meen het echt... van Tara..
BVO was je met twee groepen voor, maar bij deze is dus ook groep 3 bepaald: Sanne is doorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:34 schreef Mvnl het volgende:
Hier mijn shootoutlijstje... Nu maar hopen dat Wanda mag blijven
Overigens was Steven best oké, maar had toch een relatief korte/boring rol, dus ik geef Sanne nog maar n kans...
Groep 3:Sanne Klein
Groep 6: Wanda Zevenster
Groep 8: Bennie Carstens
je stem gaat naar Gina toch?!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef mark_03 het volgende:
Victor Couwenberg VS. Gina Rodriguez (NEE NIET DEZE LOTING)
geen stem???quote:Merel Mascini VS. Tara van Walsum #2
ook geen stem neem ik aan?!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Sander Overbeeke VS. Reina de Zeeuw #2
2x goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
je stem gaat naar Gina toch?!
[..]
geen stem???
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:45 schreef Wup het volgende:
aangezien ik hier officieel offtopic mag prop ik het hier maar even
excuses aan de ONM fans;)
GTST 1997, Linda in Thailand part III
GTST 1997, Linda in Thailand part IV
LOL, Erik was een slome ja, maar Jasper Faber zette hem wel goed neerquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....
wat was die Erik eigenlijk een enorme softie........
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Bet gaat Babette van Veen regelen voor ONM.....
quote:wat was die Erik eigenlijk een enorme softie........
in mijn herinnering was hij wat stoerder... wishfull thinking waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
LOL, Erik was een slome ja, maar Jasper Faber zette hem wel goed neer
goed plan, kan ik weer verder met m'n leven;)quote:zullen we het LindaLijntje afronden... dan haal ik de vorige weg in ruil voor de laatsten 2...
oh yeah, was echt mijn heldin haha...quote:ow ik heb ook nog het trouwpartijtje staan maar dat was niet zo spectacu........
Linda op vals was het leukst.....
thank u so muchquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
GTST 1997, Linda in Thailand part V
GTST 1997, Linda in Thailand part VI
als je nog een Lindalijntje verzoekje hebt, roep maar......
GTST 1997, Trouwpartijtje Linda Erikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
edit: part 6 vraagt wel heel erg om part 7 he....
aaaaaaaaaah en ik wilde net gaan tukken... maar nu kan ik natuurlijk niet tot morgen wachten...quote:
NOOOOOOOOquote:Op donderdag 3 februari 2005 06:41 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt erop dat Victor eruit gegooid wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |