******** bloos als ik Babette heb laten wachten *************
dit bewijst maar weer dat ik niks van soap begrijp...
ik bedoel als zoonlief hier nou gestaan had...
Bettina vind ik inmiddels een karikatuur, geen personage,
gewoon iemand om om te lachen, meer niet
kan ook niet anders, als je zolang in een soap rond blijft lopen moet je wel een soort van meubilair worden anders gaat het gewoon vervelen , of eerder nog, irriteren.
Een van de redenen waarom ik ook niet rouwig was om het vertrek van Victor Couwenberg.
en ondanks al mn gesnotter en gejammer geldt inmiddels hetzelfde voor Claire SimonsIk vind nou eenmaal dat soapkarakters geen eeuwig leven hebben, tenzij als meubilair dus.
[of een personage dat in de loop der tijd aan veel veranderingen onderhevig is, maar die rek zit er bij soap nou eenmaal nauwelijks in]
Aan de andere kant vind ik het ook bepaald geen heldendaad een seizoen of 2 als decorstuk te blijven rondschuifelen... get a job, not an award:)
de beste oplossing is een paar seizoenen weg en dan een geweldige comeback
[maar dan heb ik het natuurlijk niet over sufkutten zoals Daan Starrenburg]
kortom Wups adoratie vote voor La Claire.... die het zinkende schip tijdig heeft weten te verlaten.....
[maar dat Arthur het met 5-10 van haar verloor daar begrijp ik dus echt helemaal nul van
dus bij nader inzien begrijp ik gewoon niks van fokkertjes]
een offtopicje ~ [0.41 min; 1.7 Mb] ~ [Jammer van de heren Zegers en Romer...gelukkig zie ik mevrouw Soutendijk nog wel...