quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:20 schreef Orginial het volgende:
Onm
1.Victor K Couwenberg
2.Ellen Evenhuis
3.Claire Simons
4.Aafke Reitsema
5.Olaf de Zwart
6.Arthur van Walsum
7.Ed Couwenberg
8.Serge van Miechem
9.Wouter Lansink
10.Dafphne Simons[/i]
Dat jij in het vorige tournament zei dat jij voorlopig niks zou organiseren en dan nu dezequote:Op zondag 17 oktober 2004 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
WAT LACH JIJ?!?!?!?![]()
Nano,ben je der?Ik wou weten hoe oud je bentquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:04 schreef Nano het volgende:
ONM:
1 Lizzy Vehmeyer
2 Claire Simons
3 Niels Richter
4 Victor Couwenberg
5 Margot Reitsema
6 Olaf Zwart
7 Ellen Evenhuis
8 Sanne Klein
9 Joyce Couwenberg
10 Tara van Walsum
GTST:
1 Stefano Sanders
2 Ludo Sanders
3 Bowien Galema
4 Isabella Kortenaer
5 Janine Elschot
6 Yasmin Fuentez
7 Roxy Belinfante
8 Valerie Fischer
9 Ray Groenoord
10 Sjors Langeveld
Ja, staat er toch.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:04 schreef Svensational het volgende:
Is dit gewoon 1-malig stemmen en dan is het klaar??
En hoezo dat?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
Ja, dus deze uitslag moet dus met een nog grotere korrel zout worden genomen dan bij de tournaments
Zure mossel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
Ja, dus deze uitslag moet dus met een nog grotere korrel zout worden genomen dan bij de tournaments
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Kan trouwens nog zijn dat ik op mijn lijst terug val morgen.
Je leest niet goed, dat zeg ik helemaal niet. Het kan toch zijn dat iemand gewoon geen zin heeft om er goed over na te denken wie hij nou leuker vind en gewoon maar wat personages neerzet.[/quote]quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:16 schreef BVO het volgende:
Mwah, dat lijkt me onzin.
Sowieso zullen mensen niet zo snel gestemd hebben op personages die ze zich niet kunnen herinneren,
Ik lees heel goed hoor Svurno, dat doe ik altijd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je leest niet goed, dat zeg ik helemaal niet. Het kan toch zijn dat iemand gewoon geen zin heeft om er goed over na te denken wie hij nou leuker vind en gewoon maar wat personages neerzet.
Of jij denkt dat elke FOK!ker zo is als jijzelf, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Dan schat je de gemiddelde Fokker inderdaad te hoog in
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:33 schreef babette21 het volgende:
@ Sven: zeikerd...
zie OPquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:44 schreef Svensational het volgende:
Babette, zou jij die castlist hier misschien neer kunnen zetten? Dan weet ik zeker dat ik niemand over het hoofd zie
Waarom niet dezelfde achternaam als Benjamin?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef mark_03 het volgende:
GTST
4. Robin Visser (? zo heet ie toch)
Dat heb ik ook nooit begrepen, maar 't staat zo op IMDB ... en die hebben er verstand vanquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom niet dezelfde achternaam als Benjamin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |