Ja, jij wordt ook bedanktquote:Op maandag 24 januari 2005 17:08 schreef Zanderrr het volgende:
Zo, een jubileumtopic. Mede dankzij deze reeks heb ik me vorig jaar behoorlijk arm gekocht aan jazz-cds.
Jezus Christus wat een zoetsappige kutmuziek zeg!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
Een kennis van me zond me net wat mp3's van ene Silje Nergaard.
Heerlijk zoetig en rokerig relaxed. Begeleiding contrabas, piano, en drums met van die kwastjes ipv stokjes..
http://www.siljenergaard.com/video/bestillmyheart.wvx
[afbeelding]
(Ik had dus nog nooit van d'r gehoord...)
Neuh, niet echt geweldigquote:Op maandag 24 januari 2005 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
Een kennis van me zond me net wat mp3's van ene Silje Nergaard.
Heerlijk zoetig en rokerig relaxed. Begeleiding contrabas, piano, en drums met van die kwastjes ipv stokjes..
http://www.siljenergaard.com/video/bestillmyheart.wvx
[afbeelding]
(Ik had dus nog nooit van d'r gehoord...)
Deel 1 of 2 ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef OProg het volgende:
Ik heb net 'The Ornette Coleman Trio at the "Golden Circle" Stockholm' gekocht.
'Authoriteitsargumentatie'.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:01 schreef nipeng het volgende:
Ik heb nooit aan de muziek van Norah Jones gedacht als Jazz.
Kenners, wat is jullie mening?
Ik luister graag naar z'n 'Complete Town hall Concert'quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:48 schreef fripper het volgende:
Interstellar Space is inderdaad erg mooi
Mingus albums ... er zijn er zo veel die mooi zijn. Blues and Roots , Mingus Ah um en Mingus Dynasy zijn wel uitschieters vind ik. 1959 was een goed Mingus-jaar.
Tsja, de meest verkochte artiest uit de Blue Note stal. Commercieel lang houdbaar maar alles is relatief...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:01 schreef nipeng het volgende:
Ik heb nooit aan de muziek van Norah Jones gedacht als Jazz.
Kenners, wat is jullie mening?
Zoals beloofd:quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:56 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb ook al zin in het Wayne Shorter-concert. Heb hier nog een aardige tv-documentaire over hem liggen, zal eens kijken of ik een stukje online kan zetten.
Uhhh .. in mijn geval wel inderdaadquote:
Ahhh Brian Blade op de drums. Ik heb die man afgelopen jaar op NSF gezien samen met Shorter, Holland en Hancock. Geweldige drummer, ook gaaf hoe hij daar achter die drums zatquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Zoals beloofd:
]Miles Davis Quintet - Footprints - 1967
Wayne Shorter Quartet - ? - 2004
.. en zoals altijd heb je DivX 5 nodig om de filmpjes te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |