Slecht was het ook weer niet, maar ik vond de passing soms erg slordig.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft prima gespeeld vond ik hoor.
zapper heeft anale +quote:Op zondag 23 januari 2005 09:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent een nep--PSV'er, tyf op
----------------------------
En hoeveel wedstrijden heeft meneer al voor Teletekst gezien?
hier is dat nieuws:quote:Op zondag 23 januari 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
Over 2 weken AZ maar eens klaren, wat las ik, vertrekt Van Bommel naar de Spurs?
en:quote:23/1/2005 - Doet Spurs nog een poging voor directe transfer Van Bommel?
(Van onze verslaggever RvN)
Mark van Bommel liet gisterenavond direct na het duel tegen NAC weten dat er in de winterstop geen concrete interesse meer was getoond voor een directe transfer. Hij gaf aan dan ook zeker te verwachten dat er voor het einde van de transferdeadline op 31 januari niets meer zal gebeuren en dat hij het seizoen bij PSV afmaakt. Volgens het Britse boulevardblad The People zou Frank Arnesen met de Spurs nog een poging wagen om hem vor 31 januari vastleggen. Zij zouden daar 2 miljoen pond voor over hebben, aldus het boulevardblad.
quote:22/1/2005 - Telegraaf: PSV bevriest loon Leandro
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV het loon van de Braziliaan Leandro heeft bevroren. Sinds eind vorig jaar betaalt PSV Leandro niet meer omdat hij tegen de wens van PSV in Brazilie zou blijven. PSV zou van de zaakwaarnemers van de Braziliaan niet meer alleen met de speler mogen praten. Ze zouden beweren dat er goede gronden zijn om het nog lopende contract te laten ontbinden. PSV bestrijdt dat.
En waar las U dat?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
wat las ik, vertrekt Van Bommel naar de Spurs?
Beasley liet zich echt veel te laat en veel te opzichtig vallen, en van 2 vingers in je gezicht ga je echt niet gestrekt hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:53 schreef WooZ het volgende:
Psv had volgens mij toch nog een penalty moeten krijgen na het neerhalen van Beasley, en Lee kreeg een klap in z'n gezicht.
Precies. Die goal van hem vond ik dan ook briljant bedacht. Een echte aanvoerder.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSv zou wel gek zijn om het nu nog te laten gaan.
Tenzij de Spurs met een bod van 6 miljoen euro komen, waardoor PSV Barreto kan halen.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSv zou wel gek zijn om het nu nog te laten gaan.
Dat Barreto kwaliteiten heeft zijn we het wel over eens, maar dat NEC zo goed gespeeld heeft met hem in de basis heb ik nog niet gezien. Ook qua leiderschap is hij geen goede vervanger voor Van Bommel, PSV moet echt een zwaargwicht a la Landzaat terugkopen om op niveau te blijven. Iemand die er gelijk staat en niet iemand die nog moet groeien.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tenzij de Spurs met een bod van 6 10 miljoen euro komen, waardoor PSV Barreto Landzaat kan halen.
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jou reactie is lekker normaal
----------------------
Zoetebier is prima reserve keeper.
-----------------------
Lodewijks en Van Dijk ook en die hebben geen kut kop en zijn geen jankers
ja, maar k denk dat we Volendam wel aankunnenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
worden jullie al zenuwachtig?
We hebben een al palingvisser in de equipe zitten (met coltrui!), dus we weten wat we kunnen verwachten.quote:
nou laat de Jong en Vennegoor ook maar spelen, is goed voor het wedstrijd ritmequote:Op maandag 24 januari 2005 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat PSV het 2e opstelt
Zoiets
Coe
Lee
Addo
Smit
Lamey
Affelay
Lucius
Feher
Beasley
VonLanthen