abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2005 @ 04:44:24 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24701718
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:32 schreef Zapper het volgende:
Je bent een nep--PSV'er, tyf op
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24702247
----------------------------

En hoeveel wedstrijden heeft meneer al voor Teletekst gezien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24702450

Geweldige sfeer weer hier.

Het verbaasde me gisteren dat Bossen de vrije trap van Van Bommel goedkeurde, maar ja dat is een andere discussie.

Echt goed vond ik het spel van PSV gisteren niet, maar dat hoeft ook niet altijd (NAC was nog erger). De drie punten zijn binnen en dat telt. Nu op naar dinsdag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24702642
quote:
Op zondag 23 januari 2005 10:18 schreef Bos81 het volgende:

Geweldige sfeer weer hier.

Het verbaasde me gisteren dat Bossen de vrije trap van Van Bommel goedkeurde, maar ja dat is een andere discussie.

Echt goed vond ik het spel van PSV gisteren niet, maar dat hoeft ook niet altijd (NAC was nog erger). De drie punten zijn binnen en dat telt. Nu op naar dinsdag
damn you BOSsche
pi_24702665
PSV heeft prima gespeeld vond ik hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24702751
Ja en als ik me niet vergis kwam die frommelgoal van VoH voort uit een goede pass van Vogel (een pass met diepgang!). Niet dat ik nou zo'n Vogel fan ben...

Ik dacht trouwens ook ff dat bommel out ging .
pi_24702825
quote:
Op zondag 23 januari 2005 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft prima gespeeld vond ik hoor.
Slecht was het ook weer niet, maar ik vond de passing soms erg slordig.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 23 januari 2005 @ 11:53:16 #33
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_24703471
Prima eerste helft. Tweede helft bij momenten wat slordig maar rustig uitgespeeld en score verdubbeld.

En niet dat ik zo een fan ben van Vogel, maar balletje op Vennegoor voor de 2-0 was toch aardig en gaf toch ook blijk van een "aanvallende impuls".
pi_24703712
quote:
Op zondag 23 januari 2005 09:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
----------------------------

En hoeveel wedstrijden heeft meneer al voor Teletekst gezien?
zapper heeft anale +
  zondag 23 januari 2005 @ 12:30:51 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24704108
WTF heeft dat met het wel of niet PSV'er zijnde te maken?

Ik ga tenminste niet spelers affikken zoals die malloot doet, belachelijke posts van 'm
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 januari 2005 @ 14:51:40 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24706753
hee gezellig hier........

zo AZ definitief afgeschud

k heb nog steeds nix van de wedstrijd kunnen zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24706777
Ik heb gister trouwens gvd de samenvatting gemist door dat debiele schaatsen. Het was al uitgezonden toen wij binnen kwamen rond 22.00

Psv had volgens mij toch nog een penalty moeten krijgen na het neerhalen van Beasley, en Lee kreeg een klap in z'n gezicht.

Dit heb ik alleen niet meer teruggezien omdat ze rond 22.45 alleen de goals lieten zien
pi_24706826
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:32 schreef Zapper het volgende:
Op Vogel en Bogelund na heeft ie wel een beetje gelijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 januari 2005 @ 14:58:04 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24706859
Zoetebier is prima reserve keeper.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24706885
Over 2 weken AZ maar eens klaren, wat las ik, vertrekt Van Bommel naar de Spurs?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 januari 2005 @ 15:06:47 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24706990
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
Over 2 weken AZ maar eens klaren, wat las ik, vertrekt Van Bommel naar de Spurs?
hier is dat nieuws:
quote:
23/1/2005 - Doet Spurs nog een poging voor directe transfer Van Bommel?
(Van onze verslaggever RvN)

Mark van Bommel liet gisterenavond direct na het duel tegen NAC weten dat er in de winterstop geen concrete interesse meer was getoond voor een directe transfer. Hij gaf aan dan ook zeker te verwachten dat er voor het einde van de transferdeadline op 31 januari niets meer zal gebeuren en dat hij het seizoen bij PSV afmaakt. Volgens het Britse boulevardblad The People zou Frank Arnesen met de Spurs nog een poging wagen om hem vor 31 januari vastleggen. Zij zouden daar 2 miljoen pond voor over hebben, aldus het boulevardblad.
en:
quote:
22/1/2005 - Telegraaf: PSV bevriest loon Leandro
(Van onze verslaggever RvN)

De Telegraaf meldt dat PSV het loon van de Braziliaan Leandro heeft bevroren. Sinds eind vorig jaar betaalt PSV Leandro niet meer omdat hij tegen de wens van PSV in Brazilie zou blijven. PSV zou van de zaakwaarnemers van de Braziliaan niet meer alleen met de speler mogen praten. Ze zouden beweren dat er goede gronden zijn om het nog lopende contract te laten ontbinden. PSV bestrijdt dat.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24706992
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
wat las ik, vertrekt Van Bommel naar de Spurs?
En waar las U dat?
pi_24707015
PSv zou wel gek zijn om het nu nog te laten gaan.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24707313
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:53 schreef WooZ het volgende:
Psv had volgens mij toch nog een penalty moeten krijgen na het neerhalen van Beasley, en Lee kreeg een klap in z'n gezicht.
Beasley liet zich echt veel te laat en veel te opzichtig vallen, en van 2 vingers in je gezicht ga je echt niet gestrekt hoor.

Overigens een reuzeknap doelpunt van Vennegoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 23 januari 2005 @ 15:33:10 #45
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24707425
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Precies. Die goal van hem vond ik dan ook briljant bedacht. Een echte aanvoerder.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24707456
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Tenzij de Spurs met een bod van 6 miljoen euro komen, waardoor PSV Barreto kan halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 23 januari 2005 @ 15:40:10 #47
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24707552
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tenzij de Spurs met een bod van 6 10 miljoen euro komen, waardoor PSV Barreto Landzaat kan halen.
Dat Barreto kwaliteiten heeft zijn we het wel over eens, maar dat NEC zo goed gespeeld heeft met hem in de basis heb ik nog niet gezien. Ook qua leiderschap is hij geen goede vervanger voor Van Bommel, PSV moet echt een zwaargwicht a la Landzaat terugkopen om op niveau te blijven. Iemand die er gelijk staat en niet iemand die nog moet groeien.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24707617
Dat ligt meer aan het materiaal van NEC dan aan Barreto. Hij heeft vaak schitterende passjes, kan aardig tackelen en heeft een meesterlijke vrije trap en kan ook nog eens snoeihard uithalen. Leiderschap etc. had Van Bommel ook nog niet toen ie net bij Fortune speelde, dat bouw je op. En ik denk niet dat Landzaat naar PSV wil komen, hij is een Ajacied.
pi_24708287
Nou, dat was best een makkie voor PSV. Zo blijft het spannend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24709048
WTF heeft dat met het wel of niet PSV'er zijnde te maken?
-.-----------------------

Jou reactie is lekker normaal

----------------------
Zoetebier is prima reserve keeper.
-----------------------

Lodewijks en Van Dijk ook en die hebben geen kut kop en zijn geen jankers

------------------
Op Vogel en Bogelund na heeft ie wel een beetje gelijk
-------------------

Bogelund lijdt aan het Vogel syndroom ook wel bekend als niet weten hoe je een bal vooruit moet spelen.

Met Bogelund komt PSV nooit op een hoger niveau

--------------
Ik ga tenminste niet spelers affikken zoals die malloot doet, belachelijke posts van 'm
---------------

Geeft alleen maar aan dat ik heel wat meer recht heb om spelers af te zeiken dan jij

-----------------------
Dat ligt meer aan het materiaal van NEC dan aan Barreto. Hij heeft vaak schitterende passjes, kan aardig tackelen en heeft een meesterlijke vrije trap en kan ook nog eens snoeihard uithalen. Leiderschap etc. had Van Bommel ook nog niet toen ie net bij Fortune speelde, dat bouw je op. En ik denk niet dat Landzaat naar PSV wil komen, hij is een Ajacied.
-----------------------

PSV heeft met Farfan, Gomes, Coe, Lee, Beasley en Park(binnenkort Alex) al meer dan voldoende spelers die een keer of 8 per jaar een zware reis moeten maken.

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')