quote:Op zondag 23 januari 2005 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jou reactie is lekker normaal
----------------------
Zoetebier is prima reserve keeper.
-----------------------
Lodewijks en Van Dijk ook en die hebben geen kut kop en zijn geen jankers
ja, maar k denk dat we Volendam wel aankunnenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
worden jullie al zenuwachtig?
We hebben een al palingvisser in de equipe zitten (met coltrui!), dus we weten wat we kunnen verwachten.quote:
nou laat de Jong en Vennegoor ook maar spelen, is goed voor het wedstrijd ritmequote:Op maandag 24 januari 2005 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat PSV het 2e opstelt
Zoiets
Coe
Lee
Addo
Smit
Lamey
Affelay
Lucius
Feher
Beasley
VonLanthen
Park
Ook dan win je met 3 a 4-0
heb je t nu over Smit?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink wil dat wel van hem maken en hij speelt ook altijd op die positie op de training.
Mooie wedstrijd om hem een keer kans te geven op een wat hoger niveau dan Jong PSV(en misschien levert het hem ook nog wel een huur-overeenkomst tot het eind van het seizoen op)
nee hoorquote:Op maandag 24 januari 2005 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
heb je t nu over Smit?
Als hij wil kan hij zo verhuurt worden, er zijn clubs geintresseerd
----------------------
Volgens mij was hij dan al weg geweest. Hij wacht of op de juiste aanbieding of die clubs worden niet concreet.
Daarom moet je hem ook laten spelen, want speeltijd krijgt hij toch niet bij PSV
Lekker supporters aan het affikken jong?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
En dan noemen ze Feyenoorders soms debielen...
k zal eens gaan zoeken, tis trouwens ook ter sprake gekomen tijdens de Verlenging van Omroep Gelderlandquote:Op maandag 24 januari 2005 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
link van die uitspraak?
Want volgens mij wil hij sinds de winterstop wel weg, alleen niet naar de Graafschap
Ja, iemand die kan bikkelen (OID) hebben ze denk ik wel nodig.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:50 schreef Spideyman het volgende:
Kijk, zo´n type heeft PSV nodig als opvolger voor Van Bommel.
quote:FC Zwolle is volgens de betrouwbare supporterssite fczwolle.org met PSV in conclaaf over een definitieve overname van Jelle ten Rouwelaar. De 24-jarige doelman speelt momenteel op huurbasis bij de Zwolse eerstedivisionist.
Na vier jaar te Emmen maakte Ten Rouwelaar de overstap naar PSV, waar hij niet veel aan spelen toekwam. Vervolgens verhuurden de Eindhovenaren hem achtereenvolgens aan FC Groningen, FC Twente en FC Zwolle.
Inmiddels hebben al 2 mensen aangegeven dat je lult, dus doe ik dat ook nog even.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja Zipper want Lanthen is met een hoofdletter L
Zo zou ik tegen Volendam spelen. Maar Smit en Jacobsen zitten niet eens bij de selectie, dus zal het wel een gewoon A-elftal worden.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat een schaduwelftal DD?
El Hamdaoui, alsjeblieft cultquote:Op maandag 24 januari 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
De ideale spits voor PSV zou trouwens el Hamdaoui zijn. Hij is nu nog goedkoop, Feyenoord kan het geld goed gebruiken en hij is in potentie beter dan Kuyt
quote:Jan Vennegoor of Hesselink is door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland op woensdag 9 februari.
Van Basten selecteerde ook Mark van Bommel, Wilfred Bouma, Phillip Cocu en André Ooijer. Daarmee komt het voorlopige aantal PSV’ers dus op vijf. Op vrijdag 4 februari maakt de bondscoach zijn definitieve selectie bekend. Vennegoor of Hesselink zat al twee keer eerder in Oranje, maar dat was nog tijdens zijn periode bij FC Twente.
De voorbereiding van Oranje op het oefenduel begint op carnavalsmaandag in Grand-Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. De interland wordt gespeeld in Birmingham.
Als ik een jaar geleden met Yildirim en Kalou aan zou komen zou iedereen me ook voor gek verklaren. El Hamdaoui is de volgende parel uit de GGDquote:
Vergeet niet dat dit een voorselectie betreft he, de vorige keer had Van Basten er ook 40 geselecteerd waarvan er uiteindelijk een kleine 20 afvielen. Yildirim zit bijvoorbeeld ook bij de voorselectie.quote:
Maar toch leuk, dat ie zich in de picture heeft weten te spelenquote:Op maandag 24 januari 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit een voorselectie betreft he, de vorige keer had Van Basten er ook 40 geselecteerd waarvan er uiteindelijk een kleine 20 afvielen. Yildirim zit bijvoorbeeld ook bij de voorselectie.
alquote:Op maandag 24 januari 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:
er zijn trouwens al 22.000 kaarten voor PSV-Monaco verkocht
Niet als je de duurste prijzen van Nederland vraagt voor kaartjes.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
al
Dat hoort al uitverkocht te zijn bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |