Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:12 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
Nee dat zou ik niet doen, mijn eer is mij belangrijker dan wat extra geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?
Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carrière, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
Nee, want ik zou niet op die manier een carrierestap willen maken. Principiele bezwaren en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zou jij het doen, Tarak?
Lang leve het feminismequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.
Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
Nou waarom geef je dan geen antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Je zou het ook andersom kunnen stellen... genoeg vrouwen die er misbruik van maken, dus inspelen op de oerinstincten van de man, om iets te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Als je vrouwen zo gaat benadrukken dan kun je dit al niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".quote:
Nee, dan zijn het sletjes. Of gewoon domme blondjes. Maar 'wijven' vind ik zo enorm plat en denigrerend klinken. Sletjes ook wel, maar dat heeft ook wel weer iets positiefs...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vrouwen die gaan zuigen voor een promotie toch echt wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Nooit gedaan, zou het ook nooit doen. Dan ben je wel heel erg wanhopig c.q. zielig, vind ik.
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.
Ik neem aan dat je niet aangenomen wordt en/of hogerop komt omdat je alleen je baas hebt gepijpt of met hem hebt geneukt, evenals ik aan neem dat je een hogere functie aangeboden krijgt omdat je er geschikt voor bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom?
Het doel heiligt de middelen.
Andere mensen doen een studie die ze niet leuk vinden of lopen zich in te likken om ver te komen. Maar als het lichamelijk is... dan is het gelijk fout. Vreemde veronderstelling.
Beter in ieder geval dan dat mensen "rattig gedrag" (roddelen, klikken, etc.) vertonen om ver te komen.
Ik vind het aardig kut klinken. Maar dat doet er verder niet toequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...
Als ik negatief praat over vrouwen zijn het "hoeren" ofzo.
tijd om een tweaker te pijpen dus!quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Ja inderdaad, ik heb daarvoor destijds Yvonne moeten pijpenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Wees maar niet bang Fuifduifje, in die positie kom je niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ooit in de positie kom
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef erodome het volgende:
Het zwaarse middel dat ik weleens gebruikt heb zijn hele grote en onschuldige ogen opzetten als je aangehouden wordt door de politie, heb al een paar keer zo een bon voorkomen
Maar mijn baas neuken om hogerop te komen, nee, als ik iemand neuk doe ik dat omdat we het beide willen, zonder voorwaarde's...
PSV, Fons Spooren dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:41 schreef machiavezistme het volgende:
nee ik heb wel leidingevende mensen van een bekende sportclub* gepijpt voor geld om me gsm rekening te betalen.
*helaas mag ik de naam van deze BEKENDE VOETBALPLOEG niet noemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Heb je ze nou nog steeds niet duidelijk gemaakt dat jij niet hun baas bent?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:38 schreef skive het volgende:
Dagelijkse kost
heerlijk gepijpt worden door secretaresses
Uiteraard, eerst swaffelen die hap !quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. ....
Als jij niets zegt zeg ik het ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb je ze nou nog steeds niet duidelijk gemaakt dat jij niet hun baas bent?![]()
Omdat de TS ervan uitgaat dat mannen de baas zijn en ook 24/7 zin hebben om een vrouwlijk persoon met mindere functie flink te naaien...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:43 schreef Nuek het volgende:
Was 2 topics nodig? En waarom zou het alleen vrouwen betreffen die zulke dingen doen?
quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. Dat dat soort wijven zichzelf nog durven aankijken in de spiegel zeg.
Neuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Waarom? Oh wacht, jij bent zo'n zielig vies kutmannetje zonder moraal en principes. Aan jou de eer vriend, gore hond!quote:
Zegt de persoon die eigenlijk alleen maar sex kan hebben als er voor betaald word.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Oh wacht, jij bent zo'n zielig vies kutmannetje zonder moraal en principes. Aan jou de eer vriend, gore hond!
Ik kots op dat soort wijven.
Nee, maar dan weet ik wie ik eventueel aan zou kunnen nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je dan een bevesting nodig om te weten dat het gebeurd?
Ik kan je het adres van mijn collega wel even geven......Zij amuseert zich redelijk goed met onze baas....quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wie ik eventueel aan zou kunnen nemen.![]()
Waarom? Denk jij nu werkelijk dat er geen vrouwen bestaan die enige fatsoen bezitten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zal nog veel moeite hebben een vrouw te vinden om het leven mee te delen
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het gewoon verwerpelijk tot de bodem dat een vrouw zich op die manier omhoog werkt. Zulke vrouwen hoef ik niet, ze zijn niet menswaardig, ze in feite het leven niet waardig. Als honden dienen ze te worden behandeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zegt de persoon die eigenlijk alleen maar sex kan hebben als er voor betaald word.
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.quote:Denk jij nu werkelijk dat er geen vrouwen bestaan die enige fatsoen bezitten?
En jij hebt kennelijk nogal een vreemd beeld van vrouwen. Ja, misschien heb jij alleen ervaring met sletten en hoeren. Er zijn ook nog gewoon fatsoenlijke vrouwen, met waardigheid, respect en gevoel. De mensen hier doen zooooo overdreven over seks. Alsof het zoveel bijzonders is. Joh, kom eens uit je pubertijd en begin eens te leven als een volwassene. Ik kijk zooooo neer op simpele zielen die zoveel met seks bezig kunnen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.
Niet iedereen denkt zo rechtlijnig over seks als jij doet
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op. Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat. Toegegeven, voor vrouwen is dat niet makkelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:27 schreef Brunette het volgende:
Ik acteer om er hogerop te komen of iets van iemand gedaan te krijgen en tot nu toe is het allemaal prima gelukt![]()
Dat is jou afdelingquote:Ja, misschien heb jij alleen ervaring met sletten en hoeren.
joh.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op. Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat. Toegegeven, voor vrouwen is dat niet makkelijk.
Doe ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op.
Dat geldt niet voor mijn schoolzakenquote:Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat.
Heerlijk is dat hé, vooral als ze daar echt in tuinenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joh.ik heb me ook wel eens ingelikt, so to speak. in sommige bedrijven ís dat de normale weg. en nog lekker ook
![]()
vrienden maken op je werk is hetzelfde als zeggen dat je werkt omdat je dat "gezellig" vindt. nee we werken voor de cash, de rest om me heen zal me worst wezen. ik glimlach gewoon naar de juiste persoon.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hé, vooral als ze daar echt in tuinen![]()
Ik kan iemand ook heel goed een schuldgevoel aanpraten en hierdoor kan hij of zij niks meer inbrengen![]()
Hahhaah zo maak ik hier ook niet veel vrienden![]()
Idd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrienden maken op je werk is hetzelfde als zeggen dat je werkt omdat je dat "gezellig" vindt. nee we werken voor de cash, de rest om me heen zal me worst wezen. ik glimlach gewoon naar de juiste persoon.
mischien vind die meid sm wel helemaal toppiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vrouwen slaan is trouwens pas echt te schandalig voor woorden, FuifDuif.
Impliciet doe je dat bij deze al, tochquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag je zeggen dat iemand niet spoort?
Nee hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat deed je zelf?
Vegen, de afwas?
Denk je dat werkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat je mening ontstaat uit jaloezie
Ik denk dat voor de meeste vrouwen nogsteeds geld dat ze het liefste iemand neuken die ze leuk vinden, verliefd op zijn of van houden en dat dat geld echt niet van zo'n enorm belang is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.
Niet iedereen denkt zo rechtlijnig over seks als jij doet
En dat geloof jij?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo wist een bevriende rijleraar mij te vertellen dat er (het cliche bevestigend) altijd wel een paar dames tussenzitten die de lessen wel even willen verrekenen door er wat sexuele diensten tegenover te stellen. Wat hij overigens altijd afslaat.
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staanquote:Ik denk dat voor de meeste vrouwen nogsteeds geld dat ze het liefste iemand neuken die ze leuk vinden, verliefd op zijn of van houden en dat dat geld echt niet van zo'n enorm belang is.
Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
sterker nog. ik doe altijd of ik geen nagel heb om aan mijn reet te krabben.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.
Daarbij is het ook niet iets van de eerste dingen die je vraagt als je iemand ontmoet, zo van, he joh, hoe zit het met je bankrekening????
Dus de meeste mensen worden verliefd voordat ze weten wat iemand op zijn bankrekening heeft staan.
Misschien dat jij je daarmee bezig houdt als je uitgaat ofzo, maar ik niet iigquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ie je geen rondje kan geven kan je er van uit gaan dat het een pauper is
Verder ben je er snel genoeg achter hoe iemand in elkaar steekt als je dat wil weten
Of ik een drankje krijg of niet maakt me geen donder uit, ik ga niet uit om gratis drank te scoren en ben echt wel instaat om voor mezelf te zorgen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil niet liever dat je een drankje krijgt?
Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
welk bedrijf was dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Meestal bevind ik me lager eigenlijk......
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bijt teennagels van bazen om hogerop te komen?
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etcquote:Het praten over dingen die iemand doet doe ik om meer van het persoon te weten te komen, gewoon gezellie kleppen, dan ben ik niet bezig in mijn hoofd met rekenen zo van hij doet dat en kan dat en dat betalen dus bla bla bla...
Ik vind iemand leuk, of ik vind iemand niet leuk, of hij geld heeft of niet is van geen enkel belang want ik kan voor mezelf zorgen, heb geen man nodig om voor mijn financien te zorgen....
Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.quote:Ik zou zo zeggen, kijk eens om je heen op straat, het stikt van de vrouwen die een man hebben die geen rooie cent heeft.
Waarom zou zij dat niet geloven? Denk je nu werkelijk dat er geen fatsoenlijke mensen mee bestaan? Ik vind het behoorlijk wereldvreemd om te denken dat iedereen zonder moraal is. Of is het enkel dat je het niet wilt zien, omdat jij zelf zo makkelijk te verleiden bent?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef DRA het volgende:
En dat geloof jij?
Hoezo kwaliteiten? Dat zijn geen kwaliteiten. Dat is ordinair zijn op de meest verwerpelijke manier wat iedere hond kan. Ik vind dat zulke vrouwen en ook de mannen die het laten doen een nekschot verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:45 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik gok dat het relatief vaak voorkomt: pijpen om hogerop te komen. Ik denk niet dat er iets mis mee is, het zegt wel iets over het nivo van het werk in het bedrijf. Niet dat ik de actie als zodanig ' nivoloos ' vind, maar zij wordt dan toch gewaardeerd om bepaalde kwaliteiten; niet om haar vaardigheden.
Hallo... beetje wereldvreemd ofzo? Wat een beperkt mensbeeld heb jij zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staan
Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil niet liever dat je een drankje krijgt?
Je stelt wat vragen over vakantie, wat iemand doet, hobbies en wat familie en zo doet en je weet binnen 10 minuten wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo moeilijk is het niet hoor.
Hahahahahaha, ja het is wel om te lachen, hoe zielig. Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch laag gezonken. En vertel eens, voelt diegene zich ook lekker nu? Een lekkere gore tiefus slet? Want dat is ze natuurlijk, de grootste slet van haar omgeving. De gore hoer. Zij verdient ophanging aan de hoogste boom en met een publiekelijke vernedering vooraf. De schurft aan haar!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef rianne06 het volgende:
ken wel iemand die dat gedaan heeft....Op de laatste stagedag naar bed met haar stagebegeleider...met tot resultaat: eindcijfer 9.2 cum laude geslaagd haha...kan er alleen maar om lachen hoor! Strakke actie
Hier struikel ik dan weer overquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als honden dienen ze te worden behandeld.
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
[..]
Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.
Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
Ben je 1 van de mindere... ik denk dat de meeste vrouwen toch meer gaan voor mannen die een zeer ruim salaris hebben dan iemand die hard werkt zijn best doet allen geen king size salaris hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Thnx dat het iig niet aan mij ligt......quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:41 schreef Averon het volgende:
= knip =
Ik ken zat van dat soort vrouwen. Ik zoek natuurlijk, zeker voor vriendschappen, en helemaal voor relaties, naar een ander soort. Maar het is nu eenmaal een gegeven dat als je welgesteld bent, dat je heel erg hard moet uitkijken dat dat niet de reden is dat zij je wil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
Jullie moeten echt een nieuwe circle zoeken, want de stomme wijven die jullie hier omschrijven ken ik iig niet
quote:Face it, man are cheap and shallow, we go for the nice boobies.
Face it, woman are cheap and shallow, they go for the nice wallet.
zal ik nog een ontboezeming doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat naief man! Ongelofelijk, ik zelf doe juist net alsof ik geen geld heb, net als zoalshetis kennelijk, en ook alsof ik achterlijk ben. Ik voel totaal niet de behoefte om mij interessant voor te doen en juist IK weet dan in 10 seconden of ik iemand in de kuip heb die gaat voor mij of voor mijn financiele mogelijkheden.
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat liever naar zeeland naar de camping dan 3 weken naar de Dominicaanse republiek in een 5 sterrenhotel etc,etc
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...quote:Gek is dat natuurlijk niet want er zijn een stuk meer mannen zonder geld dan dat er zijn met geld en bovendien gaat de laatste groep vaak niet hun partner zoeken in lagere kringen.
Dat die vrouwen er om wat voor reden dan ook niet in slagen een rijke vent aan de haak te slaan wil nog niet zeggen dat ze dat niet graag zouden willen
De kroegen waar ik kom nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:08 schreef PieterCK het volgende:
Pak een willekeurige kroeg, in een willekeurige plaats.
Vraag of ze eerlijk en oprecht antwoord willen geven en that's all..
You will see, that we are right..
[/quote]quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....
Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
[..]
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...
En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .quote:
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .quote:
Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deel mijn tijd liever met iemand waar ik heel veel om geef, of dat nu in zeeland is of in het paradijs op aarde.
Wat is alle pracht op de wereld waard als je het niet kan delen met iemand waar je om geeft, spullen, plekken, het zijn loze dingen, liefde is wat ze kleur geeft....
Geld heeft hier niets mee te maken, ik kan mezelf onderhouden, ik zoek geen geldschieter, ik heb alleen behoefte aan iemand om mijn geluk mee te delen.
[..]
Ik ken anders aardig wat welgestelde mannen hoor en die maken zich niet zo druk om wat een meid verdient, in welke kring ze zit, hou op met je eigen gedachtegang op anderen projecteren, niet voor iedereen is geld en klasse belangerijk...
Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.quote:En tja, zo kan je alles in je eigen straatje praten, ik ken persoonlijk geen vrouwen die op jacht waren naar geld, wel veel vrouwen die op jacht waren naar liefde...
/quote]
Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, de meeste mannen interesseert dit zeker niet; bij vrouwen ligt dit toch echt anders.
[..]
Maar de meesten willen en/en. En als ze een man tegenkomen met veel geld die ze niet heel erg leuk vinden kunnen ze daar vaak wel een relatie mee aangaan; en dat gebeurt niet als die man geen geld heeft.
Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Joh schat, ik BEN een vrouw, praat met vrouwen, ga om met vrouwen en kom it niet zo tegen als jij dit steld...
Volgens mij kan jij nooit erg gelukkig zijn met zo'n wereldbeeld zeg...
neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
Ik trouw natuurlijk altijd in koude uitsluitingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem dan in iedergeval als voorwaarde op dat ze geen golddigger mag zijn.
Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat vrouwen zeggen (dit geldt overigens voor mensen in het algemeen), is niet per se overeenkomend met hun handelen; de meeste mensen zijn zich niet bewust van de diepere motieven die aan hun handelen ten grondslag liggen.
En wat is er mis met mijn wereldbeeld? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor; zo weet ik van mezelf dat ik geen domme vrouwen wil, hoe lief ze verder ook zijn; en zo zijn er nog een aantal ononderhandelbare voorwaarden.
Misschien dat jij zo makkelijk denkt over scheiden, voor mij is een huwelijk iets meer waard...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:16 schreef erodome het volgende:
[..]
[quote]
Ach, een scheiding is tegenwoordig zo geregeld hoor, hou je er nog wat aan over ook. . .
Zo is het gewoon . . .
Veel mensen vinden elkaar om de verkeerde redenen.
Geld is vaak een drijfveer hoor, vergis je daar niet in. . . . .
Mannen doen dat soort zaken niet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:58 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Lekker seksistische aannames...voor jou is het vanzelfsprekend dat 'de baas' per definitie mannelijk is, en de ondergeschikte werknemers vrouwelijk?![]()
Ook ik kan niet in het hoofd van een ander kijken; echter ben ik me wel bewust van dit principe, dat maakt wel verschil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....
Vertrouwen kan inderdaad geen kwaad; maar ik vind het helemaal niet erg dat van mij verwacht wordt dat ik veel geld verdien, met minder neem ik zelf ook geen genoegen.quote:Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Wie zegt dat ik slechte ervaringen heb met vrouwen op dit gebied? En ik trek vrouwen niet aan met mijn geld, maar met mijn leuke persoonlijkheidquote:Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...
Geld maakt wel degelijk gelukkig(er), het vergroot je mogelijkheden en verkleint je zorgen; en natuurlijk kun je met geld ook ongelukkig zijn, maar dat kan ook prima zonder geld.quote:Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
Ik denk toch dat je redelijk naïef bent op dit punt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij kent die diepere motieven natuurlijk wel, zucht....
Wat er mis is met je wereldbeeld, als je vrouwen zo ziet zal je niet zo gelukkig zijn, dan zit er voor jou een vijand achter elke steen, wat een leven zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Denk erom, je krijgt in dit leven wat je geeft, ben jij matrealistisch ingesteld dan zal je mensen trekken die ook zo zijn...
Wat je uitstuurd komt bij je terug en het feit dat jij vrouwen zo ziet, daar blijkbaar dan slechte ervaringen mee hebt zegt wat over jou, sta je graag met je geld te flapperen, tja dan moet je niet vreemd opkijken als je mensen trekt die daar gaarne gebruik van maken...
Matrealisme is mij vrij vreemd, geld is een noodzaak om te overleven, meer niet, geluk maak je met andere dingen...
Gut, wat een leuke, vertrouwende, gelijkwaardige basis voor een relatie. En wat als je vriendin emer verdient dan jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:44 schreef PieterCK het volgende:
Ik zorg, nu alvast, dat als ik een vriendin heb/ krijg.
Zij nergens aan kan komen inzaken huis/ financieen en alle zaken in het huis.
Zeer zakelijk toch duidelijk contract opgestellen en ik koop alles wel van mijn geld.
Mocht het over zijn dan gaat zij iig met lege handen de deur weer uit...
Kansloze prutser.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:17 schreef FuifDuif het volgende:
Vrouwen die zich als een dier gedragen zullen ook als een dier behandeld moeten worden. Met de stok erover, vast gebonden en gecommandeerd!
dat is een uitdrukking. als een hond behandeld worden. fuif heeft wel gelijk. als een vrouw of man besluit over te gaan tot sex voor een betere positie, moet je ook niet raar opkijken als je oppervlakkigheid je vijand zal worden op den duur. kijk beetje gepijpt worden of neuken is leuk, maar als de nieuwigheid eraf is, dan kan zo'n werknemer natuurlijk wel opzouten, verder heeft het namelijk geen toegevoegde waarde voor een bedrijf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:11 schreef 0033 het volgende:
[..]
Kansloze prutser.
Als jij meent dieren zo te moeten behandelen, kun je je maar beter niet verdiepen in menselijke relaties...
uuuhhh het komt niet alleen bij vrouwen voor.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Eerlijk zeggen
Ergens vind ik je als een psycho-moordenaar klinken... Iemand die s'nachts met een bijl "de wrake gods" bij sletten gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ja het is wel om te lachen, hoe zielig. Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch laag gezonken. En vertel eens, voelt diegene zich ook lekker nu? Een lekkere gore tiefus slet? Want dat is ze natuurlijk, de grootste slet van haar omgeving. De gore hoer. Zij verdient ophanging aan de hoogste boom en met een publiekelijke vernedering vooraf. De schurft aan haar!
Leg mij eens uit wat er oppervlakkig is aan het constateren dat geld hebben een pluspunt is voor een heleboel vrouwen? Verder bespeur ik beperkt dneken in dit topic: als ik beweer dat geld je aantrekkelijker maakt bedoel ik natuurlijk niet dat dat de enige factor is die een rol speelt; er zijn er vele natuurlijk; als jij er uitziet als Docters van Leeuwen zul je nog steeds moeite hebben leuke vrouwen aan de haak te slaan, het maakt je missie echter wel iets minder kansloos als je een boel geld hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Men wat een dom gelul hier zeg. Lekker oppervlakkig om alle vrouwen over 1 kam te scheren en er van uit te gaan dat ze alles doen voor geld en ook alleen een man met een vet salaris willen. Sorry hoor, maar ik ken er genoeg die nog wel met iemand samen willen zijn omdat ze echt van die persoon houden, en niet van zijn portomonee en porsche... Er zijn ook nog genoeg vrouwen die echt om iemand geven net als dat er ook nog mannen zijn die niet constant aan seks denken.
Zoals Ripley al zei: ga eens met andere mensen om, want jullie gaan echt met de verkeerde om als je zo denkt. Oppervlakkig kut volk.
Nog steeds een vrij aardig deel van de vrouwen in Nederland die niet (genoeg) zelf verdienen en voor wie het wel mooi meegenomen is als ze een rijke vent strikken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
ja maar dat is standaard met de horecabazen en als ze het niet kunnen krijgen, dan beginnen ze gewoon met knijpen tegen de serveerster haar zin(ze zijn vaak dr0nken die horecabaasjes)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef stijgende_ster het volgende:
Een serveerster bij ons is door de baas volgeblaft.
Wishfull thinkingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:43 schreef IO het volgende:
Als je als man geld belangrijk vindt, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die geld belangrijk vinden. Gedeelde interesses en zo ...
Als je als man wat minder oppervlakkig bent, zul je ook wel vrouwen tegenkomen die wat minder oppervlakkig zijn ...
Met dat 2e zit je in ieder geval fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn ook nog genoeg vrouwen die echt om iemand geven net als dat er ook nog mannen zijn die niet constant aan seks denken.
Kun je daar je al je wensen mee inwilligen en is je toekomst gegarandeerd door je eigen inspanningen?quote:Wat een gelul. Als je je eigen geld verdient en voor jezelf kunt zorgen, interesseert het je toch geen fuck hoeveel geld de ander heeft?
Ambitie en karakter zijn natuurlijk ook dingen waar je op valt en die goed zijn in te schatten ook bijvoorbeeld als iemand 16-18 is.quote:Ik vind het persoonlijk wle belangrijk dat mijn vriendje hard werkt en geen lapzwans is, maar hoeveel hij daar mee verdient maakt me echt geen ene fuck uit.
Jij zal nog van een koude kermis thuiskomenquote:Ik zorg, nu alvast, dat als ik een vriendin heb/ krijg.
Zij nergens aan kan komen inzaken huis/ financieen en alle zaken in het huis.
Zeer zakelijk toch duidelijk contract opgestellen en ik koop alles wel van mijn geld.
Mocht het over zijn dan gaat zij iig met lege handen de deur weer uit...
Totdat ze niks meer te besteden hebben en voor 1200 euro in de maand een kutklusje kunnen gaan doen en rond kunnen gaan rijden in een Klikoquote:Sorry hoor, maar ik ken er genoeg die nog wel met iemand samen willen zijn omdat ze echt van die persoon houden, en niet van zijn portomonee en porsche
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er oppervlakkig is aan het constateren dat geld hebben een pluspunt is voor een heleboel vrouwen? Verder bespeur ik beperkt dneken in dit topic: als ik beweer dat geld je aantrekkelijker maakt bedoel ik natuurlijk niet dat dat de enige factor is die een rol speelt; er zijn er vele natuurlijk; als jij er uitziet als Docters van Leeuwen zul je nog steeds moeite hebben leuke vrouwen aan de haak te slaan, het maakt je missie echter wel iets minder kansloos als je een boel geld hebt.
Vaak wordt het overigens bedekt geformuleerd: ik wil een man die van aanpakken weet, een man die stevig in zijn schoenen staat, die weet wat hij wil; deze eigenschappen worden niet geheel toevalligerwijze vaker aangetroffen bij mannen met geld.
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.
Zoals PieterCK al zegt (hoeveel hele knappe vrouwen zijn er immers getrouwd met putjesscheppers?); echter weet ik nog steeds niet wat er oppervlakkig is aan mijn observaties/ideeen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die zo zijn, ik zeg alleen dat niet alle vrouwen zo zijn.
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef Averon het volgende:
Geld is erg prettig om te hebben, maar het is nu eenmaal een feit dat mensen zich anders erdoor gaan gedragen.
Sure, droom lekker verder. Of ben je gewoon bang dat al die inspanningen die je tot nu toe hebt geleverd in de hoop kans te hebben op een topsalaris om dan eindelijk die droomvrouw van jou te kunnen bemachtigen in feite helemaal niet noodzakelijk zijn geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Mijn droomvrouw weet ik wie het is en die zal ik nooit meer (opnieuw) kunnen krijgen.quote:
Onderklasse bovenklasse discussie geloof ik wel, weet het niet durf er verders niks over te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:14 schreef FuifDuif het volgende:
Dat geloof ik niet. Die 'onderklasse' (ik bedoel het absoluut niet beledigend naar die mensen toe!) is een aparte cultuur die niet te verenigen is met de 'bovenklasse'. Ik geloof niet dat het 'in general' zo werkt dat een 'onderklasse' meisje geïnteresseerd is in een 'bovenlaag' jongen... uitzonderingen daar gelaten.
Maar meen je het nu serieus dat jij nooit, maar dan ook echt nooit, meer een relatie wilt aangaan? Je wilt dus voor de rest van je leven single blijven?
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je daar je al je wensen mee inwilligen en is je toekomst gegarandeerd door je eigen inspanningen?
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...quote:Maar je hebt liever een putjesschepper die 45 uur in de week werkt en 1500 euro mee naar huis neemt of iemand met pomp die 40 uur in de week werkt en een half miljoen netto per jaar verdient?
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Ja ja, bla bla... Mij hoor je in ieder geval niet dingen zeggen als:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
Gossie Northside is het pubertje dat het niet kan hebben dat er ook volwassen mensen bestaan. Zielig sukkeltje.
De mensen met een topsalaris zullen zeer waarschijnlijk de mooie vrouwen er toch wel uitpikkenquote:De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaardenquote:Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
Tja, zo kan je het zien, maar dan ben je de rest van je leven aangewezen op de goedgevigheid van een ander, totaal afhankelijk, lekker leven zeg....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaarden
helaas nog altijd meer dan je denkt ( zeker in armere landen)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef erodome het volgende:
Dat zeg ik toch niet, als je trouwd om geld dan ben je eigenlijk een hoer...
Maar serieus, zoveel komt dat gewoon niet voor, dat is iets wat tussen jouw oren leeft voornamelijk...
Mwa... en toch zullen er ook nog een hoop mooie vrouwen zijn die ook niet zo denken en eerlijk gezegd hoef ik ook geen mooie vrouw die dan alleen maar trouwt vanwege me salaris, ik heb dan liever een "gemiddelde" vrouw (om het maar zo even uit te drukken) dan dat ik een knappe vrouw heb die alleen maar op mijn geld uit is, dan hoeft het voor mij ook echt niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee je zegt dat iedere vrouw die geld aanneemt van dr man nadat ze gescheiden is een hoer is
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekendquote:NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....
Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt geen financiele problemen meer als je met een rijke vent trouwt. Ook niet als je niet onder gemeenschap van goederen trouwt.
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekend
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?quote:Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....
Ik zou zeggen, lees art. 1:157 BW maar eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
[/quote]Ik ben het met je eens hoor, de zaken die jij noemt acht ik persoonlijk allemaal ook van groot belang; maar dat neemt niet weg dat inkomensoverwegingen wel degelijk vaak een grote rol spelen.quote:[..]
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Door te zeggen dat alle vrouwen(en/of mannen) die enkel trouwen om geld hoeren zijn, nee vind ik niet dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?
Mannen verdienen over het algemeen het inkomen, dat maakt dat zij op andere kwaliteiten kunnen selecteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Robar het volgende:
Erodome, ik begrijp hoe jij er over denkt en dat vind ik prima, ik zal zelf ook nooit geld als overweging nemen voor een relatie, maar het is gewoon een feit dat het veel voorkomt dat een vrouw de "veilige" keuze zal prefereren boven andere keuzes. Wie zegt dat dat niet zo is, kijkt denk ik te veel naar Amerikaanse zoetsappige films waarin liefde het altijd wint. Overigens komt dit natuurlijk ook bij mannen voor, maar mannen lopen over het algemeen toch meer hun geslachtsdeel achterna dan vrouwen. Niet alle vrouwen zijn uiteraard zo, maar er lopen er zat rond . . .
Ik denk juist dat degene die denkt dat dat zoveel voorkomt teveel tv kijkt, teveel jet-set als vb neemt....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Robar het volgende:
Erodome, ik begrijp hoe jij er over denkt en dat vind ik prima, ik zal zelf ook nooit geld als overweging nemen voor een relatie, maar het is gewoon een feit dat het veel voorkomt dat een vrouw de "veilige" keuze zal prefereren boven andere keuzes. Wie zegt dat dat niet zo is, kijkt denk ik te veel naar Amerikaanse zoetsappige films waarin liefde het altijd wint. Overigens komt dit natuurlijk ook bij mannen voor, maar mannen lopen over het algemeen toch meer hun geslachtsdeel achterna dan vrouwen. Niet alle vrouwen zijn uiteraard zo, maar er lopen er zat rond . . .
De hamvraag is echter: waarom word je verliefd op iemand?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk juist dat degene die denkt dat dat zoveel voorkomt teveel tv kijkt, teveel jet-set als vb neemt....
Ik ken die "veilige" keuze's niet in mijn omgeving, de mensen die ik ken zijn bij elkaar omdat ze verliefd zijn geworden op elkaar, zo simpel is het en daar zitten armere mensen bij en rijkere mensen...
Maar misschien is inkomen onbewust wel aantrekkelijk, daar doel ik op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef erodome het volgende:
Omdat je iemand leuk vind misschien wel????????
Je hebt het nu slechts over seksuele aantrekkingskracht; daar is niet per se een relatie op te bouwenquote:Ok, het echte antwoord, omdat de immuumsystemen verschillen, de feromonen op elkaar aansluiten wat een hormonale reactie teweeg brengt die gilt om paring
quote:Nou ja, heel simpel en kort gesteld dan...
Nee back to the futurequote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
Jezus, back to the fifties ofzo?
Geloof me, een man die niets verdient is niet snel de man van je dromen.quote:Ik verdien al jaren mijn eigen geld, ik heb nooit anders gewild en zelf nog nooit bij nagedacht of het ook anders kan. Ik selecteer mijn mannenn niet op inkomen. Sterker nog, mijn inkomen is vaak even hoog zo niet hoger dan dat van hen. Ik zal mezelf nooit in een financieel afhankelijke positie manoeuvreren. Misschien wel als ik in moeilijke tijden terecht kom, maar in principe wil ik mijn eigen inkomen verzorgen. Al was het maar omdat ik dan zelf bepaal wat er wordt gekocht.
Dit staat los van het feit dat ik het best prettig zou vinden als ik een vent tegenkwam die bakken met geld verdiende. Puur en alleen voor het gemak dat dat zou betekenen.
Maar niet om anderen de ogen mee uit te steken. Maar mocht ik morgen de man van mijn leven tegenkomen en die verdiende minder, dan zou ik dat boven alles verkiezen.
Ik ken een paar voorbeelden binnen de voetbalwereld.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk juist dat degene die denkt dat dat zoveel voorkomt teveel tv kijkt, teveel jet-set als vb neemt....
Ik ken die "veilige" keuze's niet in mijn omgeving, de mensen die ik ken zijn bij elkaar omdat ze verliefd zijn geworden op elkaar, zo simpel is het en daar zitten armere mensen bij en rijkere mensen...
Hoeveel mensen ken jij in je omgeving die zo'n "veilige" keuze hebben gemaakt?
En mijn punt is dus dat het dan toch vreend is dat naast die oerlelijke voetballer en naast die oerlelijke rapper toch een hele mooie jonge vrouw loopt. Voor het uiterlijk hoeft ze het niet te doen, voor de intellectuele conversties ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Het punt is, niet alle mannen met geld zijn aantrekkelijk! Neem bv. ik noem maar iemand, 50 cent. Die gast is multimiljonair, maar hij lijkt me zo ontzettend dom en lelijk dat ik echt met een grote bocht om hem heen zou lopen! Idem met zo'n beetje alle voetballers. Die vind ik per definitie onaantrekkelijk (ook amateurvoetballers!). Ik hou niet van dat slag. Geef mij dan maar een timmerman met een goddelijk lichaam en dito glimlach
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voetbalvrouwen normaal gesproken zeer onaantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
En mijn punt is dus dat het dan toch vreend is dat naast die oerlelijke voetballer en naast die oerlelijke rapper toch een hele mooie jonge vrouw loopt. Voor het uiterlijk hoeft ze het niet te doen, voor de intellectuele conversties ook niet.
Die dames zijn vaak zelf ook intellectually challenged. Maar net slim genoeg om te weten dat hun borsten over 20 jaar niet meer zo fier rechtop staan, en ze dus op jonge leeftijd moeten toeslaan om nu en straks in hun levensonderhoud voorzien te worden. Aangezien zij zichzelf nooit zelfstandig zouden kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
En mijn punt is dus dat het dan toch vreend is dat naast die oerlelijke voetballer en naast die oerlelijke rapper toch een hele mooie jonge vrouw loopt. Voor het uiterlijk hoeft ze het niet te doen, voor de intellectuele conversties ook niet.
Ken je ze allemaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voetbalvrouwen normaal gesproken zeer onaantrekkelijk vind.
Gelukkig niet zegquote:
Ik snap wat je bedoelt, die vrouw is ondanks haar overduidelijke geestelijke geretardeerdheid in een andere schoonheidsklasse dan die voetballer; ergo zijn geld compenseert iets.quote:Alleen van dat programma voetbalvrouwen zeker van Nada van Nie . .
Tsja Ronald Koeman is toch wel heeeel veel gevraagd voor de vrouwen van Nederland, dan maakt geld opeens niet gelukkigAlhoewel Bertine/Bertina of hoe dan ook wel een leuke/aardige vrouw lijkt te zijn.
Maar goed, ik bedoel ook eigenlijk niet te zeggen dat alle voetbalvrouwen mooi zijn, maar dat ik me wel eens op mijn achterhoofd krab wanneer ik een mooie jongedame zie lopen naast een voetballer waarvan ik nog steeds twijfel of ze niet per ongeluk de nageboorte in de wieg hebben gelegd. . . .
Daar houdt zij zich helemaal niet mee bezig, is behalve erg mooi ook nog eens ontzettend lief.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En zij kan natuurlijk alle mannen om haar pink heen winden?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar houdt zij zich helemaal niet mee bezig, is behalve erg mooi ook nog eens ontzettend lief.
Maar ze laat heel wat hoofden omkeren als ze langs paradeerd, het mooiste eraan is dat ze zichzelf daar niet eens van bewust is, dat ze zichzelf een heel normaal typje vindt.
Maar het gros van de mannen begint te kwijlen als ze haar zien ja...
Ja, goed, jouw situatie. En vrouwen die geen fatsoenlijk eigen inkomen hebben? Die met veel moeite een MBO'tje hebben afgemaakt, maar er wel ontzettend lekker uitzien? Voor dat soort is het wel noodzaak om een man met geld te strikken, willen ze een beetje luxe leven. Of is dit nog steeds te cynisch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
Jezus, back to the fifties ofzo? Ik verdien al jaren mijn eigen geld, ik heb nooit anders gewild en zelf nog nooit bij nagedacht of het ook anders kan. Ik selecteer mijn mannenn niet op inkomen. Sterker nog, mijn inkomen is vaak even hoog zo niet hoger dan dat van hen. Ik zal mezelf nooit in een financieel afhankelijke positie manoeuvreren. Misschien wel als ik in moeilijke tijden terecht kom, maar in principe wil ik mijn eigen inkomen verzorgen. Al was het maar omdat ik dan zelf bepaal wat er wordt gekocht.
En mannen dan met een schamel MBO'tje? Die kunnen zichzelf wel redden? Waarom dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, jouw situatie. En vrouwen die geen fatsoenlijk eigen inkomen hebben? Die met veel moeite een MBO'tje hebben afgemaakt, maar er wel ontzettend lekker uitzien? Voor dat soort is het wel noodzaak om een man met geld te strikken, willen ze een beetje luxe leven. Of is dit nog steeds te cynisch?
Dat heeft simpelweg te maken met hun houding vanuit de organisatie, niet per definitie met aantrekkelijkheid. Als ik bij een organisatie zou werken dan zou ik ook anders reageren op iemand met een pak die mij bijvoorbeeld de weg komt vragen naar de directeur (ik noem maar iets) dan iemand die wat hardware komt afleveren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:20 schreef Averon het volgende:
Ja. Ik heb gemerkt, zoals eerder gepost, dat vrouwen ander op me reageren als ik me buisiness power suit draag dan als ik me LAN-party outfit aan heb.
Dat ze andere reageren als ik zeg dat ik voor de directeur kom, dan als ik hardware aflever. Mensen zijn vaak oppervlakkig
Het zijn misschien uitzonderingen, maar het bestaat kennelijk wel. Het is mijn persoonlijke mensen dat er in hoofdlijnen twee soorten mensen bestaan: a) de dier-mensen en b) de mens-mensen. Vrouwen die gaan met een man om zijn geld vallen onder a.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Robar het volgende:
ja laten we even de uitzonderingen op gaan sommen
En zo is er overal wel een verweer tegen . . .
Feit blijft voor mij dat geld aantrekkeljik maakt.
Wat een kortzichtige reactiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, jouw situatie. En vrouwen die geen fatsoenlijk eigen inkomen hebben? Die met veel moeite een MBO'tje hebben afgemaakt, maar er wel ontzettend lekker uitzien? Voor dat soort is het wel noodzaak om een man met geld te strikken, willen ze een beetje luxe leven. Of is dit nog steeds te cynisch?
Kom kom al die kwaliteiten bij elkaar zijn nu eenmaal onweerstaanbaar dat doet conclusies trekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
mannen die onzeker zijn over hun 'man zijn' zullen sneller geneigd zijn te denken dat een relatie uitgaat omdat ze niet genoeg geld hebbem, geen grote penis bezitten of slecht kunnen praten.
Er zit ook nog wel een groot verschil tussen jezelf kunnen redden en relaxt en makkelijk te kunnen leven.quote:Die kunnen zichzelf wel redden?
Fuifduif spoort ook niet helemaal, en nee.... je komt nooit in die positie, mischien andersomdat JIJ je baas moet gaan pijpen..quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. Dat dat soort wijven zichzelf nog durven aankijken in de spiegel zeg.
Uiteraard zijn bazen die erop ingaan verder wel toffe peren. Die maken enkel gebruik van de domheid van zo'n goor sletje... moet kunnen.
Dit kun je beter laten doordringen als:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ken een paar voorbeelden binnen de voetbalwereld.
Maar dat maakt verder niet uit.
Maar ik zal nog 1 keer dit herhalen:
De meeste vrouwen kiezen voor hun gevoel bij iemand.
Maar een flink aantal vrouwen kiest voor het verstand (geld).
Dat is gewoon zo, uiteraard kom je voorbeelden tegen binnen de jetset, want juist ja, daar zit geld.
Tuurlijk ken je veel verhalen van TV, want juist ja, wederom zit daar veel geld. Maar dat zijn wel hele goede voorbeelden. Heb je weleens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de voetbalwereld? Heb je wel eens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de showbizz? En laat ik daarnaast nou ook eens persoonlijk dat soort relaties gezien hebben. . . Dat maakt het dat ik van mening ben dat er zat (dus lang niet allemaal, eerder een minderheid) vrouwen zijn die de "geld"keuze maken. Tuurlijk zul je nu met het tegenargument komen dat ik niet weet waarom een vrouw voor een bepaalde persoon gekozen heeft. Daar heb je dan gelijk in, want dat weet ik ook niet, maar een opmerking van Aventura maakt wel duidelijk dat ik gelijk heb. "Geld is mooi meegenomen". Voor Aventura niet belangrijk genoeg, maar voor velen wel het overwegen waard. Geld maakt dus aantrekklijker.
Ik geloof niet dat veel mannen de mogelijkheid hebben om zich met hun lichaam omhoog te werken... Dat weet ik eigenlijk niet, nooit zo over nagedacht. Kan dat? Bouwvakkers die met hun lichaam een rijke vrouw strikken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
En mannen dan met een schamel MBO'tje? Die kunnen zichzelf wel redden? Waarom dan?
Daar heb je gelijk in, het is moreel verwerpelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het niet (veel) voorkomt. Het punt waarover in dit topic zoveel mensen van mening verschillen is hoe vaak het voorkomt. Er zijn (vooral mannen) mensen die zeggen dat een groot deel van de vrouwen zo is, en er zijn (vooral vrouwen) mensen die zeggen dat het zo goed als niet voorkomt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een kortzichtige reactie
Je omhoogwerken op dit soort manier is niets meer dan hoererij. Een gebrek aan zelfrespect en gewoonweg te laks om te werken. Ik heb ook geen enkele opleiding, maar zit nu op een plek waar je normaliter ook menigeen studies voor achter de rug moet hebben gehad. Kwestie van willen leren en toepassen. Dan kun je jezelf prima bedruipen als vrouw zijnde.
Wat ben jij toch een simpele ziel zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die mannen zouden willen dat ze hun mannelijke charmes kunnen gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
Een betere vraag is:quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Nee grapie, ik reageerde wat overdreven, maar bij jou heb ik het idee dat jij denk dat alle mannen en vrouwen zo zijn, zo seksueel primitief zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedervraag typisch
Nekschot!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef God_de_Vader het volgende:
Een vriendin van mij is via de sofa toch we redelijk hogerop geraakt tot directie secretaresse bij een niet kleine printer producerende firmaze is nu wel getrouwt met die director ook dus beetje indirect
Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik heb het zelf gezien dat het gebeurd. Het komt zelfs vaker voor dan je denkt. Het hoeft niet direct de baas te pijpen zijn. Maar soms doen een korte rok of een decollete al het werk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is moreel verwerpelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het niet (veel) voorkomt. Het punt waarover in dit topic zoveel mensen van mening verschillen is hoe vaak het voorkomt. Er zijn (vooral mannen) mensen die zeggen dat een groot deel van de vrouwen zo is, en er zijn (vooral vrouwen) mensen die zeggen dat het zo goed als niet voorkomt.
Waar zijn we het dan over oneens?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik heb het zelf gezien dat het gebeurd. Het komt zelfs vaker voor dan je denkt. Het hoeft niet direct de baas te pijpen zijn. Maar soms doen een korte rok of een decollete al het werk.
Ik vind het alleen vernederend en zou me derhalve ook nooit zo verlagen. Dan werk ik liever voor mijn geld en hetgeen ik heb bereikt.![]()
Over het feit dat je impliceerde dat vrouwen zeggen dat het niet zo is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Waar zijn we het dan over oneens?
Oh, nee, ik bedoelde op een grotere schaal. In dit topic.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Over het feit dat je impliceerde dat vrouwen zeggen dat het niet zo is.
Ik staafde je mening dus door te zeggen dat het wel zo is (vanuit het oogpunt van een vrouw)
geen idee, dan moet ik alles weer gaan teruglezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoelde op een grotere schaal. In dit topic.
Vooroordelen, arrogantie en generalisaties.. de enige die dom is ben jij zus. Kortzichtige miep.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Het punt is, niet alle mannen met geld zijn aantrekkelijk! Neem bv. ik noem maar iemand, 50 cent. Die gast is multimiljonair, maar hij lijkt me zo ontzettend dom en lelijk dat ik echt met een grote bocht om hem heen zou lopen! Idem met zo'n beetje alle voetballers. Die vind ik per definitie onaantrekkelijk (ook amateurvoetballers!). Ik hou niet van dat slag. Geef mij dan maar een timmerman met een goddelijk lichaam en dito glimlach
Voetballer zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef fatdog het volgende:
[..]
Vooroordelen, arrogantie en generalisaties.. de enige die dom is ben jij zus. Kortzichtige miep.
Hey, ik overdreef gewoon even, om duidelijk te maken dat geld niet zaligmakend is en dat niet elke man met een goedgevulde bankrekening automatisch aantrekkelijk is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef fatdog het volgende:
[..]
Vooroordelen, arrogantie en generalisaties.. de enige die dom is ben jij zus. Kortzichtige miep.
Geld én status...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Robar het volgende:
ja laten we even de uitzonderingen op gaan sommen
En zo is er overal wel een verweer tegen . . .
Feit blijft voor mij dat geld aantrekkeljik maakt.
50 cents is toch ook lelijk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef fatdog het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Verliefdheid kan baan kosten'
Uitgegeven: 16 augustus 2005 09:36
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2005 09:41
AMSTERDAM - Mensen die hun baan graag behouden, kunnen beter niet verliefd worden op een leidinggevende binnen hun bedrijf. Bij veel organisaties bestaat de kans dat de verliefdheid moet worden bekocht met een overplaatsing of ontslag. Dat blijkt uit een onderzoek van uitzendorganisatie Randstad onder vierhonderd werkende Nederlanders.
Vier procent van de werkenden is verliefd op een collega, leren de uitkomsten van het onderzoek. Een derde van deze mensen heeft besloten niets met de gevoelens van liefde te doen. De helft van de verliefden wil er zo lang mogelijk van genieten en een 'kleine minderheid' is vastbesloten er werk van te maken.
Volgens de helft van de respondenten zijn liefdesaffaires op het werk geaccepteerd. Wel geeft ruim twintig procent aan dat 'vrijwel zeker' flink over de romance zal worden geroddeld. Ruim een op de tien ondervraagden (elf procent) geeft aan dat een van de collega's in een dergelijk geval wordt overgeplaatst of ontslagen.
Per ongeluk verliefd worden op de baas of het bewust aanknopen van een affaire met een leidinggevende helpt de carrière niet vooruit, denkt driekwart van de ondervraagden
www.nu.nl
Relatie op het werk zijn vooral de verantwoordelijken erg lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |